Mika Moring (ent. Olander) - 8 vuoden tuomio useista seksuaalirikoksista ja epäily kahdesta taposta

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
goldfish
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Elo 25, 2023 2:50 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja goldfish »

Tää mikaha on yrittäny lähestyä mua facebookis marraskuussa 2022 tiedä sit mitä mielenpäällä oli mutta 😳
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1514
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

goldfish kirjoitti: To Elo 31, 2023 12:07 pm Tää mikaha on yrittäny lähestyä mua facebookis marraskuussa 2022 tiedä sit mitä mielenpäällä oli mutta 😳
Jos olet nainen, niin väittäisin että kyllä sen tietää mitä on ollut mielenpäällä, on kyllä sellaiset näytöt tällä tyypillä.
goldfish
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Elo 25, 2023 2:50 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja goldfish »

Neo7 kirjoitti: To Elo 31, 2023 1:09 pm
goldfish kirjoitti: To Elo 31, 2023 12:07 pm Tää mikaha on yrittäny lähestyä mua facebookis marraskuussa 2022 tiedä sit mitä mielenpäällä oli mutta 😳
Jos olet nainen, niin väittäisin että kyllä sen tietää mitä on ollut mielenpäällä, on kyllä sellaiset näytöt tällä tyypillä.


Olen nainen. Olin just hävittäny luurini ja laitteli viestiä et on ajelemassa ku unirytmi on sekasin. Ja myötäili mun olotilaa. Mut paljon puhu et joku nisti vieny jne. Omasko se jotain patoutumia päihteitä käyttäviin/niiden kans ongelmia saaneisiin ihmisiin. Ainaki sellasen kuvan saan äkkiä näist kadonneista naisista
viivahattu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1580
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

goldfish kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 10:55 pm Olen nainen. Olin just hävittäny luurini ja laitteli viestiä et on ajelemassa ku unirytmi on sekasin. Ja myötäili mun olotilaa. Mut paljon puhu et joku nisti vieny jne. Omasko se jotain patoutumia päihteitä käyttäviin/niiden kans ongelmia saaneisiin ihmisiin. Ainaki sellasen kuvan saan äkkiä näist kadonneista naisista
Voisin vaikka lyödä vetoa, että Moringin äiti on ollut päihdeongelmainen ja hänellä on sen vuoksi ollut traumaattinen ja vaikea lapsuus.
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

viivahattu kirjoitti: La Syys 09, 2023 6:44 am
goldfish kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 10:55 pm Olen nainen. Olin just hävittäny luurini ja laitteli viestiä et on ajelemassa ku unirytmi on sekasin. Ja myötäili mun olotilaa. Mut paljon puhu et joku nisti vieny jne. Omasko se jotain patoutumia päihteitä käyttäviin/niiden kans ongelmia saaneisiin ihmisiin. Ainaki sellasen kuvan saan äkkiä näist kadonneista naisista
Voisin vaikka lyödä vetoa, että Moringin äiti on ollut päihdeongelmainen ja hänellä on sen vuoksi ollut traumaattinen ja vaikea lapsuus.
Voisiko olla FAS.?? Näkyykö sellainen jotenkin ulkonäössä?
Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

goldfish kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 10:55 pm
Olen nainen. Olin just hävittäny luurini ja laitteli viestiä et on ajelemassa ku unirytmi on sekasin. Ja myötäili mun olotilaa. Mut paljon puhu et joku nisti vieny jne. Omasko se jotain patoutumia päihteitä käyttäviin/niiden kans ongelmia saaneisiin ihmisiin. Ainaki sellasen kuvan saan äkkiä näist kadonneista naisista
Mun mielestä olet kylläkin ihme-mies, kun kerran luurisi hävitettyäsi saat kuitenkin viestejä tältä toiselta ihme-mieheltä :D
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

PiikkiSika kirjoitti: La Syys 09, 2023 6:40 pm
goldfish kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 10:55 pm
Olen nainen. Olin just hävittäny luurini ja laitteli viestiä et on ajelemassa ku unirytmi on sekasin. Ja myötäili mun olotilaa. Mut paljon puhu et joku nisti vieny jne. Omasko se jotain patoutumia päihteitä käyttäviin/niiden kans ongelmia saaneisiin ihmisiin. Ainaki sellasen kuvan saan äkkiä näist kadonneista naisista
Mun mielestä olet kylläkin ihme-mies, kun kerran luurisi hävitettyäsi saat kuitenkin viestejä tältä toiselta ihme-mieheltä :D
Tuota minäkin ihmettelin, mutta sitten kävi mielessäni, että josko kyseessä olisikin fasebook-viestintä jollain kotikoneella.
No, niin tai näin, mutta kyllähän tuon henkilön ulosanti tässä asiassa vaikuttaa minunkin nähdäkseni lievästi sanottuna sekavalta. :)
viivahattu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1580
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: La Syys 09, 2023 6:28 pm Voisiko olla FAS.?? Näkyykö sellainen jotenkin ulkonäössä?
Siitä en osaa sanoa yhtään mitään, mutta nimenomaan päihdeongelmaisten naisten saalistaminen on aika vahva vihje siitä, että Moring on itse joutunut sellaisen oikuista lapsena kärsimään.

edit
Vilkaisin sitä Moringista julkisuuteen jaettua kuvaa, ja siitä saa jokainen ihan itse tulkita, onko Moring pienipäinen, pienisilmäinen ja onko hänellä poikkeuksellisen ohut ylähuuli tai matala yläleuka.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8260
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Henkirikoksen todentaminen tulee olemaan käytännössä mahdoton paikka syyttäjälle.
Ei tietoa tekopaikasta, ei tietoa tekoajasta, eikä oikeastaan mitään sellaista tietoa millä voisi edes osoittaa henkirikoksia tapahtuneeksi.
Pelkillä olettamuksilla on turha kuluttaa oikeussalin saranoita.
Moring/Olander ei tule jeesaamaan yhtään tutkintaa. Hyvin mahdollista että vainaita tämän Mikan jäljiltä on useampiakin naisia kuin nämä kaksi.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
viivahattu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1580
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Verijäljet autossa voisivat riittää tuomioon, jos sellaisia on. Ovat ennekin riittäneet, vaikka ei ruumista ole ollutkaan. Jotain painavaa poliisilla on melkein pakko olla, koska tutkintavankeus kesti niin kauan.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8260
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

viivahattu kirjoitti: La Syys 09, 2023 9:28 pm Verijäljet autossa voisivat riittää tuomioon, jos sellaisia on. Ovat ennekin riittäneet, vaikka ei ruumista ole ollutkaan. Jotain painavaa poliisilla on melkein pakko olla, koska tutkintavankeus kesti niin kauan.
Pitäisi pystyä näyttämään toteen että kadonneet ovat viimeiksi nähty epäillyn kanssa, ja silloin pitäisi olla jyvällä siitä missä on oltu ja milloin. Ja ennen kaikkea pitäisi pystyä poissulkemaan se ettei muilla henkilöillä voi olla katoamisiin tekemisiä.
Nyt ei ole oikeastaan muuta kuin, ehkä nähty siellä ja täällä tämä Arva, mutta ei muuta.
Eikös se tutkintavankeuden pituus johtunut pitkälti näistä muista rikosepäilyistä, ja hänethän jopa vapautettiin välillä siviiliin, kunnes otettiin uudelleen pois kuleksimasta.
Tämähän ei ole niin kuin Unsalin tapaus, missä oli jopa tilakuuntelua todisteena.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
goldfish
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Elo 25, 2023 2:50 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja goldfish »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: La Syys 09, 2023 6:59 pm
PiikkiSika kirjoitti: La Syys 09, 2023 6:40 pm
goldfish kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 10:55 pm
Olen nainen. Olin just hävittäny luurini ja laitteli viestiä et on ajelemassa ku unirytmi on sekasin. Ja myötäili mun olotilaa. Mut paljon puhu et joku nisti vieny jne. Omasko se jotain patoutumia päihteitä käyttäviin/niiden kans ongelmia saaneisiin ihmisiin. Ainaki sellasen kuvan saan äkkiä näist kadonneista naisista
Mun mielestä olet kylläkin ihme-mies, kun kerran luurisi hävitettyäsi saat kuitenkin viestejä tältä toiselta ihme-mieheltä :D
Tuota minäkin ihmettelin, mutta sitten kävi mielessäni, että josko kyseessä olisikin fasebook-viestintä jollain kotikoneella.
No, niin tai näin, mutta kyllähän tuon henkilön ulosanti tässä asiassa vaikuttaa minunkin nähdäkseni lievästi sanottuna sekavalta. :)
Kyseessä 2 luuri. Jolle sitte ostin prepaid:in että saan hommat skulaamaan. Sillä kirjauduin messengeriin:D
Pahoittelut sekavuudesta
Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

goldfish kirjoitti: Su Syys 10, 2023 12:17 am
Kyseessä 2 luuri. Jolle sitte ostin prepaid:in että saan hommat skulaamaan. Sillä kirjauduin messengeriin:D
Pahoittelut sekavuudesta
Katos vaan että sattukin, oot kyl tosi tärkee tietolähde tälle aiheelle. Voisitko kertoa vähän lisää näitä erittäin salaisia sisäpiirijuttuja kiitos.
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

kakkosurpo kirjoitti: La Syys 09, 2023 9:18 pm ▪︎
Moring/Olander ei tule jeesaamaan yhtään tutkintaa. Hyvin mahdollista että vainaita tämän Mikan jäljiltä on useampiakin naisia kuin nämä kaksi.
Näin asian ohesta kysyttynä, onko tietoa, minkä rikoksen tai rikosten tuomion vuoksi on tämä Olander muuttunut Moringiksi? Vai onko muuttanut nimeä pelkästä vaihtelun halusta? Maksaa kuitenkin useamman satasen tuo muutos, vaikka hakemus ei läpi menisikään.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2227
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Mika Moring (ent. Olander) - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Su Syys 10, 2023 12:36 am
kakkosurpo kirjoitti: La Syys 09, 2023 9:18 pm ▪︎
Moring/Olander ei tule jeesaamaan yhtään tutkintaa. Hyvin mahdollista että vainaita tämän Mikan jäljiltä on useampiakin naisia kuin nämä kaksi.
Näin asian ohesta kysyttynä, onko tietoa, minkä rikoksen tai rikosten tuomion vuoksi on tämä Olander muuttunut Moringiksi? Vai onko muuttanut nimeä pelkästä vaihtelun halusta? Maksaa kuitenkin useamman satasen tuo muutos, vaikka hakemus ei läpi menisikään.
Taman 2009 tuomion jalkeen Olanderista tuli Moring. Kyseinen asunto sijaitsee Helsingin Herttoniemessa, Siilitie 9. Artikkelissa kuvakin talosta, dumb blonde ei osaa liittaa :oops: .

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000216021.html
5.8.2009 6:41

Sokkotreffit johtivat painajaiseen

Nuori karjalaisnainen Jaana lähti Helsinkiin sokkotreffeille ja luuli tapaavansa hyväsydämisen miehen.

Mies osoittautui yli 15 vuotta häntä itseään vanhemmaksi väkivaltarikolliseksi, joka joi viinaa tauotta.

Helsingin käräjäoikeus langetti 37-vuotiaalle Mika Cristian Olanderille ankaran tuomion. Hän sai kolme ja puoli vuotta vankeutta raiskauksesta, pahoinpitelyistä ja muista rikoksista.

Vähän yli 20-vuotias Jaana jätti ilmoituksen MTV3:n chat- eli keskustelupalstalle helmikuussa. Hänelle vastasi mies, joka kertoi olevansa ''30-vuotias hyväsydäminen ihminen''.

Treffikumppani onnistui pitämään Jaanaa otteessaan viikon verran. Tänä aikana Olander mm. raiskasi ja hakkasi naisen.

Jaana pääsi kotimatkalle vasta, kun hänen äitinsä soitti Olanderille ja sanoi tekevänsä tyttärestään katoamisilmoituksen.

Jaana on sittemmin joutunut hakemaan järkytykseensä apua kriisikeskuksesta.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vastaa Viestiin