Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Omasta mielestä jos joutuu arpomaan,onko ihminen 16-17v,menee pahasti hukkaan.Silloin kannattaa miettiä hetki,jos toinen,missä meni pieleen.Tuomiothan nuista on naurettavia.Muutaman kerran olen tuomioita vastaavista ottanut,kun väliin mennyt.Ja menen niin pitkään,kun henki pihisee.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja putsari »

poikani kirjoitti:
Ke Helmi 03, 2021 5:52 pm

En ainakaan omalla kohdallani voi mitenkään kuvitella, että olisin saanut minkäänlaisia traumoja, jos viehättävänä pitämäni naisopettaja olisi antanut teini-ikäiselle minulle. Päinvastoin, se olisi parantanut elämänlaatuani. Tietysti asia on varmasti toisin, jos poika on esimerkiksi seksuaalisuudestaan epävarma homo.
Miksi sitten kauhistelet ja olet valmis lähtemään talikko tanassa ja lakana liehuen antamaan pedareille opetuksen, kun matuloiset nussii jotain 12-vuotiaita?
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja poikani »

putsari kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 6:46 pm
poikani kirjoitti:
Ke Helmi 03, 2021 5:52 pm

En ainakaan omalla kohdallani voi mitenkään kuvitella, että olisin saanut minkäänlaisia traumoja, jos viehättävänä pitämäni naisopettaja olisi antanut teini-ikäiselle minulle. Päinvastoin, se olisi parantanut elämänlaatuani. Tietysti asia on varmasti toisin, jos poika on esimerkiksi seksuaalisuudestaan epävarma homo.
Miksi sitten kauhistelet ja olet valmis lähtemään talikko tanassa ja lakana liehuen antamaan pedareille opetuksen, kun matuloiset nussii jotain 12-vuotiaita?
Sukupuolikysymys. EDIT: ja tietysti ikäkysymyskin - tässä oli kyse teineistä, eikä mistään ala-asteikäisistä.

Kannattaa muuten ottaa termistöstä selvää, niin et nolaa itseäsi.
????? ?? ??????.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

poikani kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 6:51 pm

Sukupuolikysymys. EDIT: ja tietysti ikäkysymyskin - tässä oli kyse teineistä, eikä mistään ala-asteikäisistä.

Kannattaa muuten ottaa termistöstä selvää, niin et nolaa itseäsi.
Todellakin on myös sukupuolikysymys,koska tytöt "kypsyvät" poikia aiemmin. Ikäkysymys myös,sillä suojaikäraja on 16-vuotta,syystä.Mutta ei yllätä,että tällä palstalla törmää tyyppeihin joiden mielestä lasten nussiminen on ihan Ok.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja poikani »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 7:52 pm
Todellakin on myös sukupuolikysymys,koska tytöt "kypsyvät" poikia aiemmin. Ikäkysymys myös,sillä suojaikäraja on 16-vuotta,syystä.Mutta ei yllätä,että tällä palstalla törmää tyyppeihin joiden mielestä lasten nussiminen on ihan Ok.
Kyllä minä nussin jo alaikäisenä. Katsos, me miespuoliset hoidetaan se nussiminen - te naispuoliset ette sitä voi tehdä ilman apuvälineitä. Siksipä onkin ihan ookoo, että teinipoika panee täysi-ikäistä, mutta sen naisen puolelta se ei ole OK. Toisin päin kyseessä on fyysisiin seikkoihin perustuva valta-asema, jolloin homma ei toimi.
????? ?? ??????.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

poikani kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 8:52 pm

Kyllä minä nussin jo alaikäisenä. Katsos, me miespuoliset hoidetaan se nussiminen - te naispuoliset ette sitä voi tehdä ilman apuvälineitä. Siksipä onkin ihan ookoo, että teinipoika panee täysi-ikäistä, mutta sen naisen puolelta se ei ole OK. Toisin päin kyseessä on fyysisiin seikkoihin perustuva valta-asema, jolloin homma ei toimi.
Olen varma, että lähes kaikki naiset ovat edelleen sinuun nähden fyysisiin seikkoihin perustuvassa valta-asemassa. :mrgreen:

Siis väitätkö sinä, ettei aikuinen ole lapseen nähden valta-asemassa, jos kyseessä on pikkupoika ja aikuinen nainen esim. opettaja? :roll:

Viestistäsi käy ilmi, miksi suhtaudut niin positiivisesti aikuisen ja lapsen seksisuhteisiin. Usein hyväksikäytetystä tulee myöhemmin hyväksikäyttäjä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
meksi
Sabrina Duncan
Viestit: 376
Liittynyt: Su Tammi 18, 2015 12:04 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja meksi »

meitzi kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 6:20 pm

Ja siihen on syynsä, että miksi kovin nuorten kohdalla tulkitaan raiskaukseksi, vaikka olisi ainoastaan painostamista. Sitten kun on painostettuna tehnyt temput tai parit, niin pitäisi vielä selvitä siitä kouluarjestakin hyväksikäyttäjänsä kanssa. Ja toisaalta jos kyse on oikein viehättävästä, niin ihastuminen ei ole sekään ihan riskitöntä seurauksiltaan, juurikin siksi, että pitäisi kuitenkin se kuoluarkikin pärjätä.

Juurikin painostamista hain itsekin takaa, aivot eivät vain olleet skarppina. Nuorena kokee imartelevana, "olen kypsä ikäisekseni", ja ehkä leuhkii kavereilleen... Sitten aikuisena ymmärtää kuinka helvetin sekaisin tämä aikuinen on ollutkaan.

Edit: Quote selkeyttämään mihin asiaan huuteleen.

Kalapaliikki
Nikke Knakkertton
Viestit: 199
Liittynyt: La Joulu 12, 2020 8:05 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Kalapaliikki »

poikani kirjoitti:
Ke Helmi 03, 2021 5:52 pm

En ainakaan omalla kohdallani voi mitenkään kuvitella, että olisin saanut minkäänlaisia traumoja, jos viehättävänä pitämäni naisopettaja olisi antanut teini-ikäiselle minulle. Päinvastoin, se olisi parantanut elämänlaatuani. Tietysti asia on varmasti toisin, jos poika on esimerkiksi seksuaalisuudestaan epävarma homo.
Se, että teko vastaa jotain sinun fantasiaasi ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää. Vaikka et voi mitenkään kuvitella traumatisoituvasi ko. tapahtumasta, se ei tarkoita etteikö niin olisi voinut käydä. Siksi näille pitää olla aivan ehdoton nollatoleranssi.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja poikani »

Kalapaliikki kirjoitti:
Su Helmi 07, 2021 11:38 pm
poikani kirjoitti:
Ke Helmi 03, 2021 5:52 pm

En ainakaan omalla kohdallani voi mitenkään kuvitella, että olisin saanut minkäänlaisia traumoja, jos viehättävänä pitämäni naisopettaja olisi antanut teini-ikäiselle minulle. Päinvastoin, se olisi parantanut elämänlaatuani. Tietysti asia on varmasti toisin, jos poika on esimerkiksi seksuaalisuudestaan epävarma homo.
Se, että teko vastaa jotain sinun fantasiaasi ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää. Vaikka et voi mitenkään kuvitella traumatisoituvasi ko. tapahtumasta, se ei tarkoita etteikö niin olisi voinut käydä. Siksi näille pitää olla aivan ehdoton nollatoleranssi.
Hienoja kommentteja, jotka eivät ole minkäänlaisessa ristiriidassa kirjoittamani kanssa. Väitetty fantasiani on vain fantasiaasi.

Näille muuten ON nollatoleranssi. Kannattaa tuntea Suomen lakia, jos täällä aikoo viihtyä pidempään.

Tämä ja seitsemän edellistä viestiä siirretty Nurmijärvi-ketjusta.
-NILS-
????? ?? ??????.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6416
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Jyrkissä oli törkeää seksuaalista ahdistelua
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 09735e49b0
Tätä ohjelmaa tuli seurattua ja sen nousua ja tuhoa, tokihan se näkyi yleisölle että, siellä ei kaikilla ihan hyvin ollut asiat.
Tulisi ihan totuudet täysillä auki, että miksi näin oli ja miksi kusi nousi joillakin hattuun. Sitä peliä oli vielä Jyrkin jälkeenkin muissa hommissa, kaunaa kun oli kertynyt.

TucoRamirez
Hetty Wainthropp
Viestit: 485
Liittynyt: Ke Elo 01, 2018 12:10 am

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja TucoRamirez »

Onko korona vaikuttanut helsinkiläismiehiin, kun raiskaavat nykyisin paljon enemmän kuin viisi vuotta sitten?

https://yle.fi/uutiset/3-12150671

Raiskattujen tukikeskukseen hakeutui kesällä jopa kolme uutta uhria joka päivä – psykologi on huolissaan pian alkavasta pikkujoulukaudesta

Seksuaaliväkivallan uhreille tarkoitetun tukikeskuksen kävijämäärä nousi jälleen viime vuodesta. Pelkästään heinäkuussa apua haki 80 henkilöä, joista valtaosa alle 30-vuotiaita naisia.

Cellebriteboy69
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Su Loka 08, 2023 3:16 am

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Cellebriteboy69 »

Loppujen lopuksi on aika surkuhupaisaa, suorastaan säälittävää lukea ja kuunnella ja katsoa vierestä, kuinka eräät voivat tuosta vaan (rahanahneutta) vaikka random-ihmisiä osoitella sormella ja kiljua suu vaahdossa kuin joku vesikauhuinen apina kuinka heidät on raiskattu muka vaikka ilman sperma/dna-näytteitä yli 2 vuoden tuomiota varten... Mutta suomi on suomi ja pakkokeino on pakkokeino, samalla logiikalla voitaisiin sanoa: "jokainen naispuolinen henkilö.joka haluaa jälkikasvua muulla tavoin kuin keinohedelmöityksellä, syyllistyy avunantoon seksuaalirikoksessa" , Kuten Oulun käräjäoikeus ja Rovaniemen hovioikeus ovat hyvä esimerkki tähän liittyen :)

Cellebriteboy69
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Su Loka 08, 2023 3:16 am

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Cellebriteboy69 »

Itse ainakin uskallan sanoa hyvällä omallatunnolla että JOKAINEN SUKUPUOLIYHTEYS (, lukuunottamatta maksullisia tai leluja. kondomi tai ei) tai vaikka jälkikasvun lisäämiseksi voidaan lukea seksuaalirikokseksi, näiden lukemieni juttujen perusteella :)

Ja pitää tietenkin ottaa myös huomioon, että vaikka nainen ehdottaisi seksuaalista kanssakäymistä miehen kanssa, SEKÄÄN EI RIITÄ TODISTEEKSI RAISKAUSTUOMIOISSA SUOSTUMUKSESTA.. Tästä asiasta on todisteita

Vastaa Viestiin