Timo "Timpe" Salonen

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

ABC kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
yleismaailmallisesti
Oijoi, anteeksi, "marski".:
Ei se mitään. Sattuuhan noita. Minullekin kerran meinasi käydä sama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

No, Salonen on oikeuteen joutunut ja tuomionsa saanut niiden lakien mukaan, jotka on meidän hyväksemme säädetty. Hyvä niin. Pikkujulkkuna hänen tekoaan ei ehkä niin vaan unohdeta, vaan Timpe saa toivottavasti myös juridisen rangaistuksen lisäksi kansan syvien rivien halveksuntaa koko loppuelämänsä. Siitäkään en ole henkilökohtaisesti mitenkään pahoillani. Siitä hänen kannattaa olla hyvillään, ettei uhrina ollut juuri minun lapseni. Jos niin olisi ollut, olisin ottamassa häntä avosylin vastaan jo vankilan porteilla :twisted:
Ja mitä OT seksiasiaan tulee, kyllä stresi, paineet ja työkiireet vaan lisäävät seksihaluja. Ihanaa kun pääsee illalla talon hiljennyttyä purkamaan paineita :wink: lakanoiden väliin, saunan lauteille, huvimajaan...
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mata Hari kirjoitti: Siitä hänen kannattaa olla hyvillään, ettei uhrina ollut juuri minun lapseni. Jos niin olisi ollut, olisin ottamassa häntä avosylin vastaan jo vankilan porteilla
Näiden nettiuhoamisten määrään nähden on mystistä kuinka vähän rikosten uhrien omaiset ottavat oikeutta omiin käsiinsä. Netissä on tietysti helppo uhota...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Tunsin 90-luvun lopussa tytön,joka oli ollut kyseisen hepun kanssa. Muistaakseni olimme silloin 15-16-vuotiaita,eli juurikin en ole varma,oliko se maaginen 16-vuoden rajapyykki ylitetty...

Muistan,miten tyttö ylpeili jutulla,kuinka hänellä oli ollut juttua Timpen kanssa..itsekin muistan ajatelleeni,ettei se hullumman näköinen heppu ollut,eikä edes näyttänyt niin vanhalta...

Mutta,ideahan on juuri siinä,että harva 16-vuotias (tai alle)ihan tajuaa tekosensa,tai niiden seuraukset. Se riippuu niin pitkälti ihmisestä. Kokemuksethan tunnetusti kasvattavat,mutta tarvitseeko sitä aina kasvaa sen kovimman kautta..?

Tuon ikäisellä nuorella seksikokemukset aika usein kääntyvät romanttisiin kuvitelmiin,etenkin jos seksisuhde jatkuu. karvas homma onkin tajuta,että ei siitä radiosedästä tulekaan koskaan poikaystävää,kenen kanssa pääsisi hienoihin bileisiin ja ostettaisiin oma hieno kämppä... :?
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Koston kulttuuri ja oikeuden ottaminen omiin käsiin ei ehkä istu suomalaiseen kulttuuriin kovin yleisenä toimintamallina arvelisin. Itse henkilökohtaisesti suosin suoran toiminnan sijaan ikävää selkään puukottamista niin, että uhriparka ei edes tiedä, kuka puukon on selkään iskenyt. Ja sitten on hauska hihitellä :wink:
Uskoisin, että niin toimisin myös silloin, kun minulla tulisi tunne siitä, että minun olisi syytä ottaa oikeus omiin käsiin. :wink:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mata Hari kirjoitti:Koston kulttuuri ja oikeuden ottaminen omiin käsiin ei ehkä istu suomalaiseen kulttuuriin kovin yleisenä toimintamallina arvelisin. Itse henkilökohtaisesti suosin suoran toiminnan sijaan ikävää selkään puukottamista niin, että uhriparka ei edes tiedä, kuka puukon on selkään iskenyt. Ja sitten on hauska hihitellä :wink:
Uskoisin, että niin toimisin myös silloin, kun minulla tulisi tunne siitä, että minun olisi syytä ottaa oikeus omiin käsiin. :wink:
Niinhän sitä moni uskoo ja uhoaa, mutta sitten se onkin eri asia kun pitäisi ottaa se puukko käteen ja toimia. Niin monet uhot on tullut kuultua, mutta kovin vähän tekoja...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Niin, olisi mielenkiintoista tietää, miten koston kulttuuri ilmenee yhteiskunnassamme. Ja miten erilaisilla tavoilla kostoa toteutetaan. Haudotaanko kostoa pitkään jne. Mikä on motiivitekijä koston takana..
Tästähän voisi kehitellä tutkimusasetelman ihan melkein valmiiksi.
Henkilökohtaisella tasolla kostaminen on tuottanut pelkkiä positiivisia fiiliksiä. Joka kerta.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Tuostahan on tehty, jopa tutkimuksiakin, että moni uhoaa, että mä tapan ja kidutan, jos mun perheenjäsenelle tapahtuu jotain väkivaltaa yms.. mutta todellisuus on valtaosan kohdalla, jotain aivan muuta.. moni ihminen menee järkytyksen myötä mieleltään ns.halvaantumis tilaan, ei siis tee/ kykene tekemään mitään radikaalia vastaiskua..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
alfanaaras
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:11 am

Viesti Kirjoittaja alfanaaras »

Niillä paikkakunnilla missä olen teinivuoteni viettänyt oli yleistä, että täysikäiset nuoret miehet ajo autolla kaupungilla iskien teinityttöjä. Tytöt taas halusi päästä autojen kyytiin. (Ei koske kaikkia). Kultaisella 80-luvulla sitä ei edes pidetty kieroutuneena, jos 14v tyttö seurusteli yli 18-vuotiaan kanssa. Myönnän itse olleeni 16-vuotiaana 27- vuotiaan miehen kanssa suhteessa hetken aikaa. Onneksi olin tiedettävästi ainoa teini kenen kanssa kyseinen mies oli. Aikuisena kyllä kaverin kanssa ihmeteltiin kundia, kuinka sitä on voinut kiinnostaa teinipissis. Kundi oli
todella hyvännäköinen ja näytti muutaman vuoden itseään nuoremmalta. Kyllä sellainen nuorena kummasti kiinnosti :oops: .

Se on hyvä, että nykyään asiat otetaan vähän vakavemmin kuin ennen. Silloin kun olin lapsi pedofiilit oli vaan namusetiä ja jos niiden tiedettiin alueella liikkuvan, niin varoteltiin lapsia ottamasta karkkia vierailta, eikä matkaan saanut lähteä. Jostain syystä pienenä kuvittelin, että namusedällä on aina musta pitkä takki ja liikkuu pimeällä :oops:

Se on kyllä hämmästyttävää, että aikuiset miehet saattaa tuijottaa teinityttöjä varsin avoimesti ja kommentoida heidän ulkonäköään vähemmän isällisesti. Kyllä tollasset Timpet sais viettää pidemmän aikaa vankilassa. Se on aikuisen vastuu minunkin mielestä huolehtia, ettei sekaannu alaikäiseen, vaikka kuinka teini olisi hommassa mukana!
Yökiitäjä
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 7:22 am
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

alfanaaras kirjoitti:Se on kyllä hämmästyttävää, että aikuiset miehet saattaa tuijottaa teinityttöjä varsin avoimesti ja kommentoida heidän ulkonäköään vähemmän isällisesti. Kyllä tollasset Timpet sais viettää pidemmän aikaa vankilassa. Se on aikuisen vastuu minunkin mielestä huolehtia, ettei sekaannu alaikäiseen, vaikka kuinka teini olisi hommassa mukana!
Tuo johtuu kyllä pääsääntöisesti teineistä itsestään. Silloin 80-luvulla kun itsekin olin nuori, ei pissiksillä ollut tapana kulkea napa paljaana pinkki toppi päällä ja korkokengät jalassa. Pukeutuminen oli silloin paljon maltillisempaa, mutta nykyään teinien arkipukeutumiseenkin kuuluu että yritetään olla mahdollisimma seksikkäitä. Vanhempien rooli tässä on tärkein, asetetaan nuorelle rajat. Silloin ennen "bitch" tyyliset pissikset oli jostain avioero- tai alkoholistiperheistä, missä lasten tekemisiin eivät vanhemmat jaksaneet puuttua.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Yökiitäjä kirjoitti:Tuo johtuu kyllä pääsääntöisesti teineistä itsestään. Silloin 80-luvulla kun itsekin olin nuori, ei pissiksillä ollut tapana kulkea napa paljaana pinkki toppi päällä ja korkokengät jalassa. Pukeutuminen oli silloin paljon maltillisempaa, mutta nykyään teinien arkipukeutumiseenkin kuuluu että yritetään olla mahdollisimma seksikkäitä. Vanhempien rooli tässä on tärkein, asetetaan nuorelle rajat. Silloin ennen "bitch" tyyliset pissikset oli jostain avioero- tai alkoholistiperheistä, missä lasten tekemisiin eivät vanhemmat jaksaneet puuttua.
Minusta asia on näin:
alfanaaras kirjoitti:Se on aikuisen vastuu minunkin mielestä huolehtia, ettei sekaannu alaikäiseen, vaikka kuinka teini olisi hommassa mukana!
Ihan sama, mitä teinillä on päällä. Vastuu on joka tapauksessa aikuisen ja jotenkin sitä kuvittelisi että keskivertoaikuiselle ei olisi edes vaikeaa tuota vastuutaan kantaa ja hakea ikäistään seuraa.
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Se on valitettava totuus, että monet miehet eivät välitä onko tyttö 15 vai 18, etenkin kännipäissään. En siis yleistä, että KAIKKI, mutta yllättävän monet.
Eihän kukaan näiden "nuorikoiden" kanssa ala seurustelemaan, mutta sänkyyn kyllä kelpaavat. Olen baariporukoissa kuullut tarpeeksi näistä jutuista, yleinen linja on, että "jos se kerta haluaa seksiä, nii sitte se haluu. Olisin mäkin halunu 15-vuotiaana 25 vuotiaalta naiselta, ihan sama!!"
Satyr
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 6:49 pm

Re: Timo "Timpe" Salonen

Viesti Kirjoittaja Satyr »

Mä sanon teille pari juttua :

Se että Vesa Keskinen pääsi irti epäilyistä, JA SAI 15tuhatta Euroa about vahingonkorvauksina kunnianloukkauksista oli järkevin päätös ikinä. Tyypillistä, 2 horoa halus rahaa normaalista seksisuhteesta, harmi että ne oli niin saatanan typeriä ettei mennyt lähellekkään läpi.

Nyky-yhteiskunnassa, nää nuoret vitun pikkupillutkin osaa käyttää hyväkseen miehiä. Ollaan niin naista ja houkutellaan vanhempia miehiä...Aivan turha sanoa että "liian nuoria", nää typyt on seksuaalisesti täysin kypsiä ja jakaa peppua niinkuin muutkin naiset.

Jos katsotaan mitä tapahtuu tuhansissa kotibileissä joka viikonloppu niin 14v tytöt saa kyytiä vanhemmilta kundeilta, ne ei vaan ilmoita niistä toki koska tää kundi oli normaali ihminen, ei julkkis jolla on pikkasen enemmän rahaa. Nykyajan internet aikana hyvät miehet, katsokaa ketä nussitte tai ainakin mitä todisteita siitä jää, se on 10 vuotta aika että tämä ns. "rikos" vanhenee..

Ja, pedofilia. Se on kokonaan saatanan sairas asia erikseen. Lapsi/nuori nainen on eri asioita. Lapsen hyväksikäytöstä minä vaatisin vähintään tappo tuomioon rinnastettavan tuomion.(nykyään se on kaukana siitä). Minimi 5 vuotta vankeutta ehdottomana imo.
Game over man
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: Timo "Timpe" Salonen

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Satyr kirjoitti:Jos katsotaan mitä tapahtuu tuhansissa kotibileissä joka viikonloppu niin 14v tytöt saa kyytiä vanhemmilta kundeilta, ne ei vaan ilmoita niistä toki koska tää kundi oli normaali ihminen, ei julkkis jolla on pikkasen enemmän rahaa. Nykyajan internet aikana hyvät miehet, katsokaa ketä nussitte tai ainakin mitä todisteita siitä jää, se on 10 vuotta aika että tämä ns. "rikos" vanhenee..

Ja, pedofilia. Se on kokonaan saatanan sairas asia erikseen. Lapsi/nuori nainen on eri asioita. Lapsen hyväksikäytöstä minä vaatisin vähintään tappo tuomioon rinnastettavan tuomion.(nykyään se on kaukana siitä). Minimi 5 vuotta vankeutta ehdottomana imo.


Tuota... ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ajatteleppa asiaa niin, että jos ei mennä lain asettamien määreiden mukaan, vaan hyväksytään seksi alaikäisen kanssa. Niin miten siinä tapauksessa voidaan sanoa, missä vaiheessa puhutaan pedofiliasta ja missä vaiheessa homma on okei? Varsinkaan, kuinka jossain kotibileissä voidaan arvioida, onko humalainen alaikäinen tyttö henkisesti valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen, ellei lakia pidetä tässä ohjenuorana?

Ymmärrän myös, että varsinainen pedofiili saa kiksinsä juurikin siitä, että kohde ei ole vielä saavuttanut ikää, jossa fyysisesti näytetään sukukypsältä. Mutta koska ihmiset saavuttavat eri ikäisenä sukukypsyyden sekä henkisesti että fyysisesti, laki on säädettävä ikään, jossa lähestulkoon kaikki ovat sen saavuttaneet.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Rapa

Re: Timo "Timpe" Salonen

Viesti Kirjoittaja Rapa »

Elätte jossain mummonmarkka-ajassa.
Kaikilla urbaaneilla pedareillahan on jo karvatutka. :shock:
Vastaa Viestiin