Vaasa: tirkistelijä kiinni rysän päältä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Narkissos
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 10:06 pm

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja Narkissos »

Tosiaan keskimäärin kymmenkunta aktiivista kurkkijaa. joukossa yksi nainen. luotettavasta lähteestä.
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja Severin A »

On sitten tämä Vessu saanut runsaasti opetuslapsia...

Tuo jäi askarruttamaan, että onko todella niin, että kuka tahansa voi luvan kanssa lampsia torppaan kuin torppaan, jos sattuu olemaan ovi auki? :shock:
Älä oleta
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Severin A kirjoitti:Onko Laihia siinä poikkeuksellinen paikkakunta, että sinne on kasaantunut moinen määrä näitä tirkistelijöitä? Ainakaan ei ole omaan silmääni osunut juurikaan mainintoja vastaavista hiippareista muualla Suomessa.
samaa mietin, löytyykö laihialta jotain erityistä tirkisteltävää kun pienellä paikkakunnalla näin sankoin joukoin hiippareita pyörii? monella muulla samankokoisella paikkakunnalla maaseudulla en ole moisesta kuullut tai tällaiseen törmännyt.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

miksei ihmiset joilla usein käy oo lainanneet joltain tutulta jotain isoo koiraa ja jättäny yöks oven auki?
kaikki vittumaisuudet olisin tehny jos tääpäin moinen kiertäis, oven kahvaan partakoneen teria ja viritellä vieterillä se niin ettäku se tärähtää ni pamahtaa ylöspäin ja kukkapenkkiin vitun teräviä ohuita teräspiikkejä harvakseltaan jnejne olis oikeestaan kiva jos tääki olis moinen, sais mittailla senkas kumpi on nohevampi kaveri :P
Tuo jäi askarruttamaan, että onko todella niin, että kuka tahansa voi luvan kanssa lampsia torppaan kuin torppaan, jos sattuu olemaan ovi auki?
kaverin isällä ei ollu varaa enää asua yksin ni vonkas ittensä entiselle vaimolleen kahville ja sillä reissulla oli vajaa 10 vuotta. oli vaan soittanu postiin ja siirtäny postit sinne ja ku pääs sisään ni ei enää lähteny, poliisit ei voinu mitää ku sen osote oli siä :P tokihan sille sitte lähtöpassit tuli ja lujaa ku sen verran tuli meillekki ikää että sille porukalla pärjättiin.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

itsekkin mietiskelin juuri vittumaisuuksia tuolle eräs erittäin hyvä olisi kaivaa rapun eteen vitunsyväkuoppa ja naamioida se hyvin ei sitä pimeissä huomais edes kun sinne humpshtais ja sinne pohjalle vaikkapa teräspiikkeja tai lasinsiruja tai sitten vaikkapa paskaa siellä antais paripäivää sen kelailla tekemisiään! ja kävis välillä kusemassa päälle tai ampuilemassa ilamkiväärille! : D se kuulostais jos oikealta pahalle palkka! : D
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Mitä se nainen kurkkii??? Miehiä? Naisia? Lapsia? :shock:
Älä oleta
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja esmes- »

albaanisissi kirjoitti:kaverin isällä ei ollu varaa enää asua yksin ni vonkas ittensä entiselle vaimolleen kahville ja sillä reissulla oli vajaa 10 vuotta. oli vaan soittanu postiin ja siirtäny postit sinne ja ku pääs sisään ni ei enää lähteny, poliisit ei voinu mitää ku sen osote oli siä :P
tähh?? siis oliko nää virallisesti eronneet vai vielä naimisissa? voiko tolleen vaan linnoittautua jonkun puolitutun luokse??
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Ei se postin siirtäminen johonkin osoitteeseen ole sama kuin muutto. Muutto vaatii erillisen ilmoituksen.
Älä oleta
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

esmes- kirjoitti:
albaanisissi kirjoitti:kaverin isällä ei ollu varaa enää asua yksin ni vonkas ittensä entiselle vaimolleen kahville ja sillä reissulla oli vajaa 10 vuotta. oli vaan soittanu postiin ja siirtäny postit sinne ja ku pääs sisään ni ei enää lähteny, poliisit ei voinu mitää ku sen osote oli siä :P
tähh?? siis oliko nää virallisesti eronneet vai vielä naimisissa? voiko tolleen vaan linnoittautua jonkun puolitutun luokse??
Happens all the time. Mikkelissäkin vankilasta vapautunut piripääbodari bunkkasi kaverini luona yli puoli vuotta, maksamatta mitään ja syöden kaverin ruokia. Lopulta joutui uudestaan linnaan ja kaverini "vapautui" täten alivuokralaisesta. Venkula oli sen verran iso ja arvaamaton että olisi ollut aivan turhaa pyytää sitä korjaamaan luunsa ja häipymään.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
candyman

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja candyman »

MInä olen asunut lapsuuteni samassa kylässä Haka-Vessun kanssa. On se varmaan meidänkin ikkunoilla käynyt, mutta en hyväksy tuota -st-:n väittämää veljeksistä ja isästä hiippailureissuillaan. Mauri (Veikon isä) oli kunnon mies ja rumaa puhua vainajasta noin. Ja sitä paitsi Vessulla oli kaksi veljeä joista toinen tappoi itsensä koska häpesi veljeään ja toinen veljistä asuu eri paikkakunnalla saman asian vuoksi.

Ugh. Olen puhunut!
-st-
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:50 pm

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja -st- »

candyman kirjoitti:MInä olen asunut lapsuuteni samassa kylässä Haka-Vessun kanssa. On se varmaan meidänkin ikkunoilla käynyt, mutta en hyväksy tuota -st-:n väittämää veljeksistä ja isästä hiippailureissuillaan. Mauri (Veikon isä) oli kunnon mies ja rumaa puhua vainajasta noin. Ja sitä paitsi Vessulla oli kaksi veljeä joista toinen tappoi itsensä koska häpesi veljeään ja toinen veljistä asuu eri paikkakunnalla saman asian vuoksi
Niin, no pakko oikaista sen verran, että toinen näistä veljistä myös puukotti tyttöystävänsä joskus 90-luvun alussa ja uhkasi tappaa..
Ja kuten olen tainnut tässä keskustelussa aiemmin tainnutkin mainita, niin kyllä suurin osa noista hiippareista on "kunnon ihmisiä" päivisin, perheenisiä ja kaikkee.. Ilta ja yöaika onkin sitten asia erikseen, kun näistä "kunnon ihmisistä" tulee hiippareita.

Olen myös puhunut.
candyman

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja candyman »

Täytyy kyllä sanoa, että kyllä olisi Vessulla ollut huonoa säkää jos hän olisi ainut joka on jäänyt perheestä kiinni kymmeniä kertoja ja muut ei kertaakaan :lol:

Mielestäni on turha yrittää leimata muuta perhettä hiippareiksi, koska siitä ei ole mitään muuta todistetta kuin Laihialaiset huhu puheet. Ja niinkuin tiedät, niihin ei paljoa tarvita.

Mitä tulee tähän nuorimpaan veljeen, niin onhan hänellä aika raju menneisyys ja tuo mainitsemasi on totta. Mutta aina löytyy syy miksi "Jeppe" juo. Muistan omasta lapsuudestani ja nuoruudestani, että tämä jäsen A oli koulukiusattu ja hyvinkin yksinäinen veljensä vuoksi. Äitinsä hän myös menetti nuorena. Jos miettii itseään hänen tilalleen, niin en kadehdi. Olen samaa ikäluokkaa hänen kanssaan. Koulussa häntä kiusattiin ja kukaan ei halunnut olla hänen kanssaan kaveria, koska pelättiin leiman saamista. Hän oli tosi syrjäytynyt ja valitsi sitten alkoholin ystäväkseen. Niissä porukoissa ei paljon kyselty mistä tulee tai välitetty kuka on hänen veljensä. Ja niissä porukoissa kyllä sattuu ja tapahtuu puukon kanssa tai ilman. Nykyisin jäsen A kuitenkin vaikuttaa eri paikkakunnalla ja on lopettanut juomisen ja sen mukana myös rikokset. Mutta jaloilleen pääseminen rikkinäisen lapsuuden jälkeen vaati sen, että hän muuttui/muutti koska halusi elää ns. normaalia elämää. Laihialla hän ei sitä olisi voinut elää.
Mopoterroristi
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 13, 2007 1:34 am

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

Clyde kirjoitti:^Ei saada aisoihin. Osiksi, kuten mainitsin, siksi, ettei tapauksessa ole kyse murtautumisesta. Ovet asuntoihinhan olivat "auki", eli oikeasti auki ja joissain tapauksissa tyyppi itse käyttänyt näitä omia avaimiaan. Kyllä ainakin vessu on visiittinsä kuulusteluissa usein myöntänyt, se vaan ei riitä :roll:
Osa noista laihialla kiertelevistä ei välttämättä ole itse laihialaisia. Ja varmaan siksi pieni kylä on oiva kohde, ainakin ennen, kun sitä pidettiin turvallisena "muumilaaksona" jossa ei ovia lukittu.

Miksi Laihialla ei lukita ovia, ollaanko siellä niin pihiä ettei raaskita asentaa ovikelloa? :D Hmm, tai säästetään sitä ovikelloa kulumiselta..
Syntyneet räyhäämään
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Tirkistelijä kiinni rysän päältä

Viesti Kirjoittaja Clyde »

^Mikäli olisit lukenut ketjun kunnolla sen sijaan, että kehittelit jotain hauskaa laihialaisvitsiä, olisit huomannut vastauksen kysymykseesi. Ko. tirkistelijä kun käy siis teettämässä asuntojen avaimia itselleen. Ja pilatakseni ilon, jää niitä ovia lukitsematta kokonaan muuallakin suomessa.
Nanika ga tooku matteiru to
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihian hiippari taas vauhdissa!

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Pohjalainen 22.8.2010:
18-vuotiasta miestä pistettiin puukolla rintaan Laihialla sunnuntaita vasten yöllä kello kahden aikoihin. Pahoinpitely tapahtui talon ulko-ovella, minne uhri oli mennyt pyrkimään sisään. Talossa asuva 59-vuotias mies oli avannut oven ja tuikannut saman tien 18-vuotiasta rintaan harjanvarteen kiinnitetyllä puukolla.

Uhri sai rintalihaksen alapuolelle vertavuotavan haavan. Ambulanssi toimitti hänet sairaalaan. Poliisi otti tekijän kiinni ja epäilee häntä törkeästä pahoinpitelystä.


Tirkistelijä puolusti omaa kotirauhaansa kovalla kädellä? Vai olikohan ollut tirkistelemässä ja nuorukainen sitten seurannut kotiovelle saakka?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin