Väinö Kuisma

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja aga »

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja otus »

aga kirjoitti:Onkos kyseisestä herrasta ollut keskustelua täällä?

http://fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4in%C3%B6_Kuisma
http://www.kuvalauta.fi/b/src/12466459954.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=DZJTNLvOFRo Kansallinen Liittoneuvosto
http://www.youtube.com/watch?v=CCwFp-oH-QM Kansallinen rintama
Mikäs noitten uhrien oikeus on nimien julkaisun suhteen? , eikö tämmöset käydä yleensä suljetuin ovin?

ps:Aika sairasta luettavaa oli syytelauselma..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Damien »

Aika muilua.Tuosta hyväksikäytöstä ei meinaa löytyä yhtään mitään tietoa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Aika outoa että uhrien nimet ja tekopaikan osoitekin on sensuroimattomana :shock:
Nanika ga tooku matteiru to
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Clyde kirjoitti:Aika outoa että uhrien nimet ja tekopaikan osoitekin on sensuroimattomana :shock:
Samaa ajattelin.Kuka lienee skannannut sen nettiin ja jakoon kuvalauti.fi sivustolle? Ensimmäisenä tulee mieleen joku asianomainen koska eihän noihin syytelauselmiin ulkopuoliset pääse käsiksi jollei ole roskiin heitetty ja joku penkonut esiin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Nylonköysi
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 3:17 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Chopper kirjoitti:
Clyde kirjoitti:Aika outoa että uhrien nimet ja tekopaikan osoitekin on sensuroimattomana :shock:
Samaa ajattelin.Kuka lienee skannannut sen nettiin ja jakoon kuvalauti.fi sivustolle? Ensimmäisenä tulee mieleen joku asianomainen koska eihän noihin syytelauselmiin ulkopuoliset pääse käsiksi jollei ole roskiin heitetty ja joku penkonut esiin.
Niinpä.

Onko tästä tullut muuten mitään päätöstä? Yksi (pieni) mahdollisuus on tietenkin, että dokumentti on väärennetty. Kuisma ei kai ole mikään kovin pidetty henkilö.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Damien »

Nylonköysi kirjoitti:Yksi (pieni) mahdollisuus on tietenkin, että dokumentti on väärennetty.
Kuisma ei kai ole mikään kovin pidetty henkilö.
No löytääkö kukaan muu Markku Muilua? :wink: Muuta kuin ylirakennusmestarin...
edit. Ja veikkaan että vaikka tuo olisikin aito, lupaa sen julkaisemiselle netissä ei olisi.
Väärennettynähän tuo täyttää varmasti kunnianloukkauksen. :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Nylonköysi
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 3:17 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Ei löydy syyttäjä-Muilua, ei Veli-Matti Auerta ja lisäksi tuo dokumentti... Niin... Se ei vaikuta aidolta. Uhrien ikiä ei ole mainittu (melkoisen olennainen tieto, kun puhutaan lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä) eikä teon epäiltyä ajankohtaa mainita. Kuisman osoite kuitenkin mainitaan (menkää hei sinne hakkaamaan se). PIkkujuttuja, enkä tosiaan laadi oikeuden esityksiä työkseni joten voi olla, että olen täysin väärässä, mutta minusta ei ole aito. Hyvä väärennös, mutta väärennös.

Joo, ja itse pidän Kuismasta yhtä paljon kun muistakin näistä isänmaan kaljuista ystävistä, mutta jokin raja. Nämä eivät ole mitään leikin asioita.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ja katsos.Nyt tuo skannin linkki on löytänyt jo tiensä wikipediaan.
jos joku hieman enemmän osaava saisi asianomaisten nimet poistettua
Ei vaan taida niitä asianosaisia olla Kuisman lisäksi. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
BK
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 4:45 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja BK »

Nylonköysi kirjoitti:Ei löydy syyttäjä-Muilua, ei Veli-Matti Auerta ja lisäksi tuo dokumentti... Niin... Se ei vaikuta aidolta. Uhrien ikiä ei ole mainittu (melkoisen olennainen tieto, kun puhutaan lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä) eikä teon epäiltyä ajankohtaa mainita. Kuisman osoite kuitenkin mainitaan (menkää hei sinne hakkaamaan se). PIkkujuttuja, enkä tosiaan laadi oikeuden esityksiä työkseni joten voi olla, että olen täysin väärässä, mutta minusta ei ole aito. Hyvä väärennös, mutta väärennös.

Joo, ja itse pidän Kuismasta yhtä paljon kun muistakin näistä isänmaan kaljuista ystävistä, mutta jokin raja. Nämä eivät ole mitään leikin asioita.
Eiköhän tämänkin jutun (eli tuon väärennöksen) taustalla ole erään rannikkokaupungin kilpailevat "isänmaalliset". Nämä kaksi tahoa käyvät toisiaan vastaan käsittääkseni useinkin kunnianloukkausoikeudenkäyntejä, joissa jaetaan aiheellisestikin tuomioita.

Molemmat porukat voitaisiin kuljetta jollekin syrjäiselle saarelle kisailemaan keskenään. Siinä olisi kunnon "lopullinen ratkaisu" tälle ongelmalle.

Niin, ihan vihjeenä ennen kuin lähdette sinne hakkaamisreissulle, niin sen Väinön fyysiset lahjat ovat huomattavasti henkisiä suurempia, joten ....

http://www.youtube.com/watch?v=CnItcdkMWYU

Tässä sitten enemmän niistä henkisistä lahjoista:

http://www.youtube.com/watch?v=DZJTNLvO ... re=related
Nylonköysi
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 3:17 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

^ Niin, siis en itse ehdota, että kukaan menisi ketään hakkaamaan, mutta tuonkaltainen törkymateriaali voi sellaiseen lietsoa kun osoitteet ym. on annettu julki.

Onko nyt faktaa, että oli väärennös? Minun mutuni ei ole mitään faktaa. :P
BK
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 4:45 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja BK »

Nylonköysi kirjoitti:^ Niin, siis en itse ehdota, että kukaan menisi ketään hakkaamaan, mutta tuonkaltainen törkymateriaali voi sellaiseen lietsoa kun osoitteet ym. on annettu julki.

Onko nyt faktaa, että oli väärennös? Minun mutuni ei ole mitään faktaa. :P
Niin, jos "asiakirjoissa" mainittuja viranomaisia ei ole olemassa niin...
Nylonköysi
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 3:17 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

BK kirjoitti:
Nylonköysi kirjoitti:^ Niin, siis en itse ehdota, että kukaan menisi ketään hakkaamaan, mutta tuonkaltainen törkymateriaali voi sellaiseen lietsoa kun osoitteet ym. on annettu julki.

Onko nyt faktaa, että oli väärennös? Minun mutuni ei ole mitään faktaa. :P
Niin, jos "asiakirjoissa" mainittuja viranomaisia ei ole olemassa niin...
Googlettamalla ei löydy Markku Muilu -nimistä kihlakunnansyyttäjää tai edes syyttäjää. Lisäksi kirjelmässä on joitain omituisuuksia, joista mainitsinkin. Eikä teksti mielestäni vaikuta ammattimaisen oikeusjärjestelmän työntekijän kirjoittamalta, mutta tämä on mutua. 8)
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja odin »

vaikka kuismaa en itse kovin suuressa arvossa pidäkkään,niin toi pöytäkirja vaikuttaa kyllä selvältä väärennökseltä jolla halutaan vaan saada paskaa toisen niskaan...
Nylonköysi
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 3:17 am

Re: Väinö Kuisma

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

odin kirjoitti:vaikka kuismaa en itse kovin suuressa arvossa pidäkkään,niin toi pöytäkirja vaikuttaa kyllä selvältä väärennökseltä jolla halutaan vaan saada paskaa toisen niskaan...
No näissä äärioikeistopiireissä ei olisi mitenkään erikoista, että kilpailevan ryhmittymän edustajaa pyrittäisiin leimaamaan homoseksuaaliksi, pedofiiliksi tai vastaavaksi. Ilmeisesti tuo homoseksuaalisuus on isänmaanystäville se kaikista suurin kauhistus ja homoksi leimattu vastustaja on täysin henkisesti nujerrettu. Muista, kuinka tuota homottelua harrastettiin ala-asteella, mutta ehkä joidenkin solvaussanavarasto ei vaan kehity. :lol:

Totaaliseen sotaan kannattaa tutustua (löytyy internet archivesta) jos epäilee sanaani erilaisten isänmaan toivojen sanavarastosta.
Vastaa Viestiin