Nainen pahoinpideltiin tajuttomaksi ja raiskattiin

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Florence86
Poliisikoira Rex
Viestit: 258
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2010 6:14 pm

Re: Nainen pahoinpideltiin tajuttomaksi ja raiskattiin

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

Ehkä kaukaa haettua, mutta eikö koiran koulutusta voisi verrata ihmisen "koulutukseen"? Niin paljon arvoja, tapoja ja käytäntöjä ehdimme lapsina omaksua ja oppia ennen kuin olemme tarpeeksi kypsiä niitä edes arvioimaan. Siitä eteenpäin alkaakin sitten se ymmärrys, joka erottaa ihmisen koirasta (tai mistä tahansa muusta eläimestä). On siis tekoja ja niiden seurauksia, mutta silti sitä saattaa toimia omaa ymmärrystään vastaan. Voisin kuvitella, että jos matkustaisin esimerkiksi Iraniin niin asioiden tietämisestä huolimatta saattaisin jättää pääni ja nilkkani peittämättä sillä olen kasvanut toisenlaiseen tapaan olla nainen. Tästä koituisi tietenkin seurauksia minulle. Tekona se ei todellakaan ole verrattavissa seksuaaliseen hyväksikäyttöön, mutta yritän vaan selventää ihmisen uhmaa pitäytyä usein omissa, opituissa tavoissaan olla ja käyttäytyä.
Clear water has no fish.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Nainen pahoinpideltiin tajuttomaksi ja raiskattiin

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Raiskaajan kotimaata ei kerrota, mutta Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu tansanialaisista. Tansaniassa 93 % väestöstä uskoo noituuteen.
Äärimmillään noituus johtaa Tansaniassa laajaan väkivaltaan.

Ainakin 60 albiinoa on murhattu Tansaniassa vuodesta 2007 lähtien, sillä albiinojen vaalean ihon, luiden ja sisäelinten uskotaan vahvistavan noitatohtoreiden taikajuomia ja onnenkaluja.

Lisäksi raiskausten määrä kääntyi vuonna 2007 jyrkkään nousuun, kun jotkut noitatohtorit levittivät uskomusta, jonka mukaan neitsyiden kanssa makaaminen tuottaa onnea. http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tan ... 5258318716
Itse olen sitä mieltä, että kun moiset raakuudet tavallaan hyväksytään "ulkomaalaisten" tekeminä ja heille tyypillisenä, ollaan tuhon tiellä. Sen vuoksi on hyvä merkki, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä ja rangaistuksia jaetaan, olkoonkin että niille löytyy "kulttuurinen" selitys.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Nainen pahoinpideltiin tajuttomaksi ja raiskattiin

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Liian monta nuorta naista on traumatisoitunut jännäkulttuurin rikastamana. Ja vieläpä vapaaehtoisesti. Tämä kappale kertoo kaiken, tosin mukana oli vielä joku toinenkin "vallasta humaltunut*" raiskaaja.
Sekä raiskauksesta epäilty että uhri ovat molemmat noin 20 -vuotiaita. Rikoksesta epäilty mies on asunut Salossa lyhyehkön aikaa, ja hän on lähtöisin Saharan eteläpuolisesta Afrikasta.
Asianomistajana oleva nainen on suomalainen. Epäilty rikos tapahtui uhrin asunnossa, johon uhri päästi tekijän vapaaehtoisesti. Uhri ja epäilty eivät aiemmin tunteneet toisiaan.
*) Useat feminismistä uskoa elämään saavat henkilöt kertovat, ettei raiskauksessa ole kyse seksistä laisinkaan, eikä sairaalloisista haluista, joita tietyissä kulttuureissa näyttäisi olevan enemmän kuin länsimaisissa, vaan kyse on puhtaasti vallankäytöstä. Itse miehenä uskoisin myös kulttuurin, ihmissuhteiden ja huonolla tolalla olevan seksuaalisen tyydyttyneisyyden hieman vaikuttavan raiskausmotiiveissa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Vastaa Viestiin