Myyjä raiskattiin työpaikallaan Helsingin Malmilla

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Paikalla
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2943
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Myyjä raiskattiin työpaikallaan Helsingin Malmilla

Viesti Kirjoittaja Joosua »

jepulis82 kirjoitti: La Syys 04, 2021 8:37 pm
On Anoi Kaa kirjoitti: La Syys 04, 2021 8:19 pm
jepulis82 kirjoitti: La Syys 04, 2021 7:18 pm Tämä se on kiitos kun pääsee rauhalliseen maahan, niin pakkohan se on kiittää raiskaamalla. Mitä tekisimmekään ilman näitä moniosaajia.
Se nyt vaan on välillä sellasta ja pojat on poikia, joskus on hätätila päällä ja kulttuurierot, nainen voinut joskus katsoa vaikka silmiin?

Muslimeja, usein myös afrikkalaisia arvosteltaessa tulee muistaa myös migrin leivissä olleen erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusilan viisaudet. Näiden mukaan:
- "Ulkomaalaisten tekemien seksuaalirikosten määrä voi osittain selittyä sillä, että eri uskontokulttuurien taustalla voi olla erilainen käsitys seksuaalisuudesta."
– "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi. Esimerkiksi jos nainen katsoo miestä silmiin, kättele tätä tai istuu vieressä, se voidaan tulkita seksuaaliseksi."
Juu, sitä miettii että jos kerta selitys on se ettei nää raukat tiedä miten käyttäytyä ja katse silmiin tarkoittaa että ota mut nyt tässä heti vaikka väkisin, niin mitä tollaiset henkilöt tekevät vapaana suomen kaduilla?

Ei kyllä Brusilakaan käy ihan täysillä. :roll:
Brasilian kommentit vielä jotenkin ymmärtää koska hänen täytyy jo virkansa puolesta rauhoittaa tilannetta ja keksiä selityksiä.

Enemmän hämmästelen naissisäministerimme hiljaisuutta naisiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin liittyen. Sisäministerin tärkein tehtävä kun on suomalaisten turvallisuudesta huolehtiminen.
Terävä
Poliisikoira Rex
Viestit: 278
Liittynyt: To Loka 11, 2018 8:47 pm
Paikkakunta: Bay City

Re: Myyjä raiskattiin työpaikallaan Helsingin Malmilla

Viesti Kirjoittaja Terävä »

Tässä vielä ysisormen koottuja juttuja. Koko juttu linkistä.
Vuonna 2006 kun olin Espanjassa, meinasin hukkua tuolla tuolloin. Tämä aiheutti minulle sen, että aina toisinaan olen raiskannut jonkun. Toisinaan minulle tuli aina sellainen tunne, kun olin esimerkiksi kotona, että lähdin yöllä kävelylle ja etsimään uhria, jonka sitten raiskasin. Näitä tapauksia on sattunut ulkomailla, mutta myös Suomessa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Myymalara ... -toisinaan
Uskon, että Suomen malli on paras ja läheisin malli sille, miten Islam kehottaa ihmisiä elämään. Näin ollen koen, että Suomi on maailman islamilaisin valtio.
Abdirahim "Husu" Hussein
Vastaa Viestiin