Eikka Lehtosaari

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Edwin.G
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Helmi 13, 2015 1:27 am

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Edwin.G »

Katsoin Eikan 12.1.2015 antaman haastattelun. Katuu joka kirjettään vankien kesken, joten tämän entisen vangissepustus erikoinen. Kertoo Eikka ihan itse facebook profiilistaan. Jne. Suosittelen jokaista jo vuoden palstalla "ystävinään" esiintynyttä katsomaan sen. Pyydän julkisesti palstan modeja palauttamaan keskustelun tason ennalleen ja aiheeseen. On äärimmäisen mautonta tuoda tänne keskusteluihin pieniä lapsia ja arvailla kuka isä on, Suomi 24 tyyliin tietysti. Niin Eikan facebook profiilissahan esitellään jotakuta pikkutyttöä? Onko tämä hänen paljonpuhuttu lapsensa? En ole kertaakaan missään muualla kuin täällä lukenut Eikalla lapsia olevan. Entisistä vaimoistaan yhtäkään en ole elävänä tavannut. hiljaiseloa tuntuvat jokainen viettävän. Voisiko keskustelu palata uomiinsa ja nämä trollit bannata?
Angelucia
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Helmi 12, 2015 2:38 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Angelucia »

Edwin.G kirjoitti:Katsoin Eikan 12.1.2015 antaman haastattelun. Katuu joka kirjettään vankien kesken, joten tämän entisen vangissepustus erikoinen. Kertoo Eikka ihan itse facebook profiilistaan. Jne. Suosittelen jokaista jo vuoden palstalla "ystävinään" esiintynyttä katsomaan sen. Pyydän julkisesti palstan modeja palauttamaan keskustelun tason ennalleen ja aiheeseen. On äärimmäisen mautonta tuoda tänne keskusteluihin pieniä lapsia ja arvailla kuka isä on, Suomi 24 tyyliin tietysti. Niin Eikan facebook profiilissahan esitellään jotakuta pikkutyttöä? Onko tämä hänen paljonpuhuttu lapsensa? En ole kertaakaan missään muualla kuin täällä lukenut Eikalla lapsia olevan. Entisistä vaimoistaan yhtäkään en ole elävänä tavannut. hiljaiseloa tuntuvat jokainen viettävän. Voisiko keskustelu palata uomiinsa ja nämä trollit bannata?
En ole ollut koskaan Lehtosaaren kanssa kirjeenvaihdossa, tunnen hänet muuten.
Ketju koskettaa Eikka Lehtosaaren elämää, ja hänen entinen vaimonsa on ollur reippaasti julkisuudessa.

En ole rikkonut saantöjä, en tuonut naisen nimeä esille Poisoner ( myrkyttäjä ) on hänen taiteilijanimensä.

Ensin kiellät lapset ja sitten tuot esille että hänellä on profiilikuvassa pikkutyttö.

Hmm. Olet oikeassa avataan tästä piinaavasta "vaimokkeesta" ihan oma ketju :!:
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2843
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Edwin.G kirjoitti:Katsoin Eikan 12.1.2015 antaman haastattelun. Katuu joka kirjettään vankien kesken, joten tämän entisen vangissepustus erikoinen. Kertoo Eikka ihan itse facebook profiilistaan.
Niin kertoo todellakin jonkun kaverin tehneen hänelle profiilin. Myöhemmin kertoo, että on ulkona koko internetistä, kuin lumiukko eikä osaa laittaa edes tietokonetta päälle, sen verran osaa käyttää kylmäkosken kirjastossa olevaa ikianhaa konetta että osaa hakea sillä kirjoja kirjastosta.
Siitä on aika pitkä matka somessa roikkumiseen.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
palikka
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Loka 16, 2013 7:10 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja palikka »

Profiili kuvassahan ei ole mitään pikku tyttöjä. Ja tämä tekaistu lapsi pitäisi olla tissiä imevä poika.
Tämä "vaimo" sairasta soperrusta myös.
Vauhti korjaa virheet...
Edwin.G
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Helmi 13, 2015 1:27 am

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Edwin.G »

eipä Eikan ystävät ja tutut Eikan asioista nettiin kirjoittele. Ovat nopeaan entisiä ystäviä. Profiilihan on hyvin avoin. Henkilökohtaisesti en usko sanaakaan mitä näille palstoille trollit kirjoittelevat. Itse ihmettelen miten aikaa tälläiseen, menkää töihin ihmeessä tässäkin ketjussa on käyttäneet eräät henkilöt järkyttävästi aikaa juoruiluun. Uskomattomia koomikoita ja viihdealan löytöjä odottamassa Esiintuloa. Ulkona on upea ilma menkääs tuulettamaan pääppösiä ja etsimään mukavia ajatuksia.
palikka
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Loka 16, 2013 7:10 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja palikka »

Edwin.G kirjoitti:eipä Eikan ystävät ja tutut Eikan asioista nettiin kirjoittele. Ovat nopeaan entisiä ystäviä. Profiilihan on hyvin avoin. Henkilökohtaisesti en usko sanaakaan mitä näille palstoille trollit kirjoittelevat. Itse ihmettelen miten aikaa tälläiseen, menkää töihin ihmeessä tässäkin ketjussa on käyttäneet eräät henkilöt järkyttävästi aikaa juoruiluun. Uskomattomia koomikoita ja viihdealan löytöjä odottamassa Esiintuloa. Ulkona on upea ilma menkääs tuulettamaan pääppösiä ja etsimään mukavia ajatuksia.
Samaa sinulle :D .

Ja Eikkaan palatakseni niin onko missään ollut koskaan mainintaa vieläkö pitää yhteyttä näiden kahden muun kanssa jotka sai kakkua samasta asiasta?(Sami koivula ja pertti hämäläinen)
Vauhti korjaa virheet...
Angelucia
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Helmi 12, 2015 2:38 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Angelucia »

Edwin.G kirjoitti:eipä Eikan ystävät ja tutut Eikan asioista nettiin kirjoittele. Ovat nopeaan entisiä ystäviä. Profiilihan on hyvin avoin. Henkilökohtaisesti en usko sanaakaan mitä näille palstoille trollit kirjoittelevat. Itse ihmettelen miten aikaa tälläiseen, menkää töihin ihmeessä tässäkin ketjussa on käyttäneet eräät henkilöt järkyttävästi aikaa juoruiluun. Uskomattomia koomikoita ja viihdealan löytöjä odottamassa Esiintuloa. Ulkona on upea ilma menkääs tuulettamaan pääppösiä ja etsimään mukavia ajatuksia.

Kyllä kirjoittavat jos on tarvetta oikaista valhetta, sellaista mikä kohdistuu Lehtosaareen.
Lehtosaarella on todella paljon ystäviä, jotka eivät edes tunne toisiaan.

On eräs joka kirjoittaa nettiin varsin ahkeraan, kirjoittaa kymmenille ihmisille puhuen tietävinään Lehtosaaren asioista. Erittäin sairasta tekstiä, luullen että ei siitä kiinni jää :wink:
"Poisoner" joka elää harmonisessa liitossaan ja kirjoitellen sellaista fantasiaansa ja kun riita tulee "Eikka hoitaa"
Luuleeko tämä Lehtosaaren siivellä pullisteleva, että siihen ei tule koskaan loppu :?:
Kyllä siitä tulee, asiallisesti kun oikea aika on :|
Ei taida "rouva harhaisuus" käsittää pienet on kuviot ja Lehtosaaren tuntevia on todella olemassa.

Vaarallinen on tämä harha.
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Kuka on tämä Luhtasaari, jolla on näin paljon tuttavia, ja joka kirvoittaa 20 sivua tekstiä? :shock:
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Underdog
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2014 4:21 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Underdog »

Harmittaa, että olen kirjoittanut mitään tähän ketjuun. Paula soitti mulle ja on puhuttu sen jälkeen useammankin kerran. Hän on lähettänyt mulle eräältä naiselta saamiaan tekstareita koskien mua. Ne on lähetetty samaan aikaan kun samoihin aikoihin kun tämä nainen kertoili Paulasta inhottavia juttuja mulle. En tiedä onko niistä mikään totta, mutta ottaen huomioon mua koskevat tekstarit, voisi ajatella että ei. Ja mistäkö tiedän, että nämä viestit ovat kyseisen naisen lähettämiä? Koska hänen tapansa ilmaista itseään on - sanokaamme vaikka - niin omintakeinen, että sitä olisi melkein mahdoton matkia.
lech
Martin Riggs
Viestit: 633
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 9:55 am

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja lech »

underdog: mitä v**tun skeidaa sä jauhat? Otsikon mukaisesti pitäisi kirjoittaa Lehtosaaresta, saatanan pöllö.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2843
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

lech kirjoitti:underdog: mitä v**tun skeidaa sä jauhat? Otsikon mukaisesti pitäisi kirjoittaa Lehtosaaresta, saatanan pöllö.
Niin, eiköhän tosiaankin tätä aihetta ex rouva, ole jo käsitelty suuntaan ja toiseenkin ihan riittävästi.
Varmastikin ne jotka haluavat asian kanssa vielä jatkaa, voivat toki sen tarpeelliseksi nähdessään aloittaa oman ketjunsa aiheesta....
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
mariamagdalena
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Kesä 04, 2014 1:16 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja mariamagdalena »

Ah, muurihalkinen poisoner(myrkyttäjä) ansaitsee todellakin oman ketjun.

Hänellä on aikaa järjestellä ihmisille, varsinkin naisille ongelmia eri tavoilla, mieluusti viranomaisia höynäyttämällä.
Keksimällä tekaistuja ilmiantoja, milloin mistäkin.
Kun tajuat mistä tulee ongelmia joka suunnasta, niin myrkkyvaimo asialla

:evil:
Kun nostat älämölön, tuleekin uhkaus eikka sitä ja eikka tätä ja liivimiehet istuu asunnossani turvaamassa minun pienen paulan selustaani, vaikka myrkytän kaikkien elämän ja uhkaan tappaa ihmisiä ja järjestelen vaikka mitä hämmennyksiä, valehtelemalla ja manipuloimalla.
Lapsiparka, oli kenen tahansa siemenestä, pelastakaa se lapsi tämän noita-akan kynsistä.
Siellä koira on takkuinen ja laiha hallitsematon piski, tytärparka joutuu lapsen hoitamaan, koska myrkyttäjäakka istuu internetissä ja puhelimessa aamusta iltaan järjestelemässä eikan nimissä vaikeuksia täysin viattomille ihmisille.

Tiedän jo 4 naista ja monia miehiä joiden painajainen tämä myrkyttäjä on, perustakaamme hänelle oma saitti, olisiko hyvä nimi," Linnaleskien pätemisen tarve miestensä siivellä, varmistus ukko pysyy kiven sisällä."
Edwin.G
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Helmi 13, 2015 1:27 am

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Edwin.G »

Marialle elämänohje, älä tee jekkua, jos ei pää kestä kakkua. Pätee moneen juttuun, kirjailija M.M..

Koppihoitoa kestämättömille on muuten runokin Vasikan keinu on karu, riittää... mitäs tällä kertaa oot tehnyt kun huomioa itsestäs pois käännät MariaM?
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2843
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jokohan voitaisiin nyt oikeasti pysyä aiheessa Eikka Lehtosaari ja jättää Paulan käsittely pois tästä ketjusta. Yhtä helvetin jonnin joutavaa tappelua koko ketju. Muutenkin joku roti pitää kuitenkin yhden ihmisen asioden vatkaamisessa, vaikka asiaa tavallaan sivuaakin.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Underdog
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2014 4:21 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Underdog »

Olen itse käynyt pitkiä keskusteluja sekä Sylwarin että Paulan kanssa facebookissa, jälkimmäinen on soittanut mulle parikymmentä kertaa. Ihme kyllä ne viestiketjut on molemmat kadonneet. Käsittääkseni viestejä ei voi poistaa, vaikka bännäisi toisen facebookissa tai poistuisi facebookista? Siis tavallinen ihminen ei osaa, mutta nähtävästi nämä molemmat.

Nyt on kakkafoorumille ilmestynyt kaksi viestiä, jotka olen lähettänyt joko toisen molemmille tai molemmat toiselle. En muista kummalle lähetin, mutta ne liittyy aiheisiin joista kirjoittelin noiden kanssa. - Kumpikin otti muhun itse yhteyttä. Paula väitti, että Kari on yrittänyt häntä ja toiveissaan pettynyt; Karilla taas oli hyvin kyyninen käsitys Paulasta.

Koska itse olen rehellinen ihminen, en uskonut, että voisivat ikinä lähettää mun viestejä Savolaiselle, jota kumpikin vakuutti inhoavansa. Tietysti voi olla, että viestien sisältö on ensin lähetetty eräälle naiselle, joka on Karin ystävä (mutta ei takuulla Paulan). Ei ne nimittäin kuvakaappauksia ole; päivämäärissä on oikeisiin viesteihin eroa parissa jopa 16 kk :D

No, tämä ei liity mitenkään Lehtosaareen. Ja vaikka änestä oli Paulan viesteissä paljonkin puhetta, mä en sentään rupea vastavuoroisesti paljastamaan mitä on puhuttu. Selvitelkööt keskenään.
Vastaa Viestiin