Eikka Lehtosaari

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Citizen
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 3:27 pm

Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Citizen »

Eikka Lehtosaaren haastattelu Alibi 8/2007 s.22

McAbre
Sabrina Duncan
Viestit: 369
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja McAbre »

No mitäs Eikka?

Tattoo
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 2:28 am

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

Lepposa kaveri :lol:

En oo lukenu kyllä haastattelua, mitäpä Eikalla oli visioita?

luin sitte ku kävin maitokaupassa...

Eipä se Eikka sitte höpötelly kuumempia, siitä riihimäen "kapinasta" lähinnä...ei ottanut kantaa RG:N hierarkiaan...eikä siihen harrastaako jengit jotain vankien kiristystä tai uhkailua...perus löpinää, ei häävi haastattelu...laihtunu oli.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17026
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Esittää vaatimuksia, että pitää saada sitä ja pitää saada tätä. Onkohan kyseinen henkilö aikoinaan kovastikin ollut kantamassa kortta yhteiskuntamme pesään, kun on mankumassa siltä maallista hyvää.

Toivottavasti pysyy vankilassa loppuikänsä.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ihan tavallisen hörhön ja aineittenkäyttäjän näkönen. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Siis halloo :!: . Eikalla on käytössä vain kuntopyörä ja reisipenkki..Johan siinä nyt rauhallisempikin mies hermostuu 8)

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Niinpä.
Olis vaan tyytynyt kuntosalilla käyntiin vapaana ollessaankin.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

Tattoo
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 2:28 am

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

Tiina kirjoitti:Siis halloo :!: . Eikalla on käytössä vain kuntopyörä ja reisipenkki..Johan siinä nyt rauhallisempikin mies hermostuu 8)
No luulis olevan Eikalla reidet ja peppu pinkeessä kuosissa kun senkin kakun loppuun lusii=D

Vieläkö se lusii turvaosastolla, ei jaksanu sitä juttuu nii tarkkaa lukea?

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Varmuusosastollahan tuo onpi.
Eikkaa vaan huolettaa kun porukka menee niin huonoon kuntoon niin henkisesti kuin fyysisestikin..... :roll:

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

sehän sitten voisi ruveta niille muille istujille henkiseksi oppaaksi niin kuin said...siinä olisi kaikille duunia eikä tarvitsisi huolehtia...ja vai että vaan penkki ja reisipenkki...on sillä rankkaa, linnanherrallakin on huolensa;"ei oo ketsuppia!" :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kansikuvasta katsoin että onpas linnanherra kun on panamahattu päässä ja sikari suussa...no teksti paljasti sitten totuuden. Ensi Alibissa Eikan haastattelun toinen osa!!! 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6651
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Alibi 9/2007 siis sisälsi haastattelun toisen osan. Eikka haukkuu haastattelussa vanginvartijoita ja vankeinhoitoa minkä kerkeää. Tässä muutamia Eikan kertomia juttuja:

Lehtosaari tuomittiin elinkautiseen huhtikuussa 2001 ja aloitti lusimisen Turun vankilassa. Hän kertoi ajastaan siellä seuraavaa:
- Olin Kakolassa reilut kaksi vuotta ja siitä ajasta Totin (Karpela, silloinen vankilanjohtaja) päätöksellä yli puolet tiukassa eristyksessä. Syynä lienee ollut se, että kumautin kunnolla erästä Suomen tunnetuinta pedofiilia. Vihaan kyseistä ihmisryhmää ja olisin halunnut päästä pois samalta osastolta. Siihen ei suostuttu ja sen seurauksena pedofiili heräteltiin henkiin sydänhieronnalla ja uutteralla elvytyksellä. Siirto osastolta tuli, tosin suoraan rundiin (eristyksiin).

Tietääkö joku, oliko tämä pedofiili Jammu Siltavuori?

Lehtosaari on vuosien varrella valittanut kovasti vankilaoloistaan. Hän on kirjoittanut lukuisia valituskirjeitä vartijoiden ja vankilanjohdon käyttäytymisestä ja päätöksistä niin Rikosseuraamusvirastoon kuin eduskunnan apulaisoikeusasiamiehelle. Vartijoiden kanssa mies ei tule toimeen. Lehtosaari väittää haastattelussa, että hän on puhunut vartijoiden kanssa viimeksi vuonna 2005. Lehtosaari kertoo vartijoiden tehneen hänelle mm. seuraavalla tavalla:
- Olin eristysselliosastolla, jossa ei voi itse vetää vessanpyttyä, vaan se tehdään vartijoiden toimesta sellin ulkopuolelta. Pyttyäni ei vedetty ja lopulta poistin ulosteet sellistäni ovessa olevan ruokaluukun kautta.
- Kun tulin tunnin ulkoilusta, ulosteet oli heitelty takaisin selliini pitkin seiniä ja lattioita. Siitä lähti kantelu eduskunnan apulaisoikeusasiamiehelle. Hän siirsi sen Rikosseuraamusviraston tutkittavaksi. Kanteluni ei tietenkään johtanut mihinkään toimenpiteisiin.

Lehtosaari on lusinut eristyssellissä lähes koko vankeusaikansa. Hän viettää sellissään 24 tuntia vuorokaudessa lukuun ottamatta tunnin mittaista häkkiulkoilua. Lehtosaarella ei ole sellissään televisiota. Omien sanojensa mukaan hän on katsonut tv:tä viimeksi lokakuussa 2004.

Lehtosaari mainitsee, että hän on yrittänyt päästä Rikosseuraamusviaraston kanssa keskusteluasteelle mitä tulee hänen rangaistusajan suunnitelmaansa. Se ei ole johtanut hänen mukaansa mihinkään.

- Minulla on varmasti paljon elinkautista jäljellä. Jos vankeinhoito ei suostu yhteistyöhön, minä en varmaan vapaudu koskaan. Olemme nyt pattitilanteessa. Elinkautisestahan vapaudutaan avovankilan kautta ja sinne minulla on tältä varmuusosastolta vielä tähtitieteellisen pitkä matka.

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Aizerbaidzan kirjoitti:Alibi 9/2007 siis sisälsi haastattelun toisen osan. Eikka haukkuu haastattelussa vanginvartijoita ja vankeinhoitoa minkä kerkeää. Tässä muutamia Eikan kertomia juttuja:

Lehtosaari tuomittiin elinkautiseen huhtikuussa 2001 ja aloitti lusimisen Turun vankilassa. Hän kertoi ajastaan siellä seuraavaa:
- Olin Kakolassa reilut kaksi vuotta ja siitä ajasta Totin (Karpela, silloinen vankilanjohtaja) päätöksellä yli puolet tiukassa eristyksessä. Syynä lienee ollut se, että kumautin kunnolla erästä Suomen tunnetuinta pedofiilia. Vihaan kyseistä ihmisryhmää ja olisin halunnut päästä pois samalta osastolta. Siihen ei suostuttu ja sen seurauksena pedofiili heräteltiin henkiin sydänhieronnalla ja uutteralla elvytyksellä. Siirto osastolta tuli, tosin suoraan rundiin (eristyksiin).

Tietääkö joku, oliko tämä pedofiili Jammu Siltavuori?
Eikös Jammu ole pitkään ollut Niuvassa vai muistanko väärin?

wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Wikipediasta :
Ehdonalainen vapaus

Suoritettuaan tuomiostaan 11 vuotta Siltavuori pääsi 31. tammikuuta 2000 tarkasti vartioituun ehdonalaiseen, josta hänet kuitenkin heti siirrettiin Niuvanniemen mielisairaalaan tahdosta riippumattomaan psykiatriseen sairaalahoitoon (niin sanottuun pakkohoitoon).

Vuodenvaihteessa 2007 Siltavuorta hoitavat lääkärit ja Kuopion hallinto-oikeus päättivät jatkaa pakkohoitoa hallinto-oikeuden todetessa, että vapautuessaan Siltavuori olisi "vakavasti vaarantanut muiden henkilöiden terveyttä ja turvallisuutta".

Tiedotusvälineet ilmoittivat huhtikuussa 2007 Siltavuoren olevan vakavasti sairas. Hänen epäillään kärsivän suolistosyövästä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jammu_Siltavuori
Eipä tainnut siis olla Jammu kysessä.Tosin wikipediaan kannattaa aina suhtautua kriittisesti/epäillen ja mahdollisuuksien mukaan tarkistaa asiat useista lähteistä.

SecretService
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 10:16 pm

Viesti Kirjoittaja SecretService »

Aizerbaidzan kirjoitti: - Minulla on varmasti paljon elinkautista jäljellä. Jos vankeinhoito ei suostu yhteistyöhön, minä en varmaan vapaudu koskaan. Olemme nyt pattitilanteessa. Elinkautisestahan vapaudutaan avovankilan kautta ja sinne minulla on tältä varmuusosastolta vielä tähtitieteellisen pitkä matka.
Älykkäämpi osasi jo omaa käytöstään hieman hienosäätää, jotta joskus olisi siellä avo-osastolla...

Tässä on juuri ero järjestäytyneen yhteiskunnan ja järjestäytyneen rikollisuuden välillä.

Vastaa Viestiin