Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Kilta
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: La Marras 07, 2009 9:40 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Kilta »

en ny jaksanu enää tota edellistä viestiäni muokata niin kulutetaan palstatilaa sillä tiedolla että Tuksu on varmaan ainoo niillä messuilla joka ne liivit siellä paljastaa...
"Missään suut eivät sulkeudu yhtä tiukasti, missään ihmiset eivät häviä niin jäljettömiin kuin sillä alueella, joka Paavalin kirkon tornista näkyy..."
spuke
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Loka 03, 2013 2:27 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja spuke »

tarkemmin ajatellen ei tarvi mennä koko messuille, on se niin kamalaa katsottavaa,meinaan toi tuksu ainoastaan liivit päällä. hyi helvetti :shock:
old school biker
seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Milloin julkaistaan uusi pressa, huhuja on, että olisi Isostakyröstä?
Rurik Rusit
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Pe Marras 08, 2013 2:55 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Rurik Rusit »

Pressa valittu nettikirjoittelun perusteella?
*En voi vastata kyseiseen kysymykseen, koska minua ei voida pakottaa todistamaan itseäni vastaan*
Kilo
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2014 1:13 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Kilo »

Ohranen on täysi vasikka. Lauloi kaikki osallistujat siinä viime vuoden alahärmän asekeikassakin. Jos täällä joku pitää sitä pelleä uskottavana ni osoitetta pöytään niin lähetän mielelläni pöytäkirjat luettavaksi.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Woi jeesus sentään! Mistä näitä satulan haistelijoita sikiääkään.Anna mun kaikki kestää.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
BBQ bananas
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2012 6:11 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja BBQ bananas »

Kilo kirjoitti:Ohranen on täysi vasikka. Lauloi kaikki osallistujat siinä viime vuoden alahärmän asekeikassakin. Jos täällä joku pitää sitä pelleä uskottavana ni osoitetta pöytään niin lähetän mielelläni pöytäkirjat luettavaksi.
Onko noin? En siis epäile ollenkaan kun kyseistä ihmisroskasta on kysymys.. Kerroppa tarkemmin.
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Ensi viikonloppuna JYRÄHTÄÄ!! Suomeen tulee Outlaws MC Finland, Mongols MC Finland ja Fifteen MC Finland!! Näe tämä kaikki MP-2014 messuilla!! Liivit vetäistään esiin kello 16 Lauantaina.. Samalla nämä miehet haistattavat VITUT Suomen Hells Angelseille! Päällä on miehillä myös Fuck Hells Angels ja A.D.I.O.S ja A.H.A.M.D -paidat!! NYT messut tulevat tarjoamaan tragediaa koko rahan edestä! :lol: :lol:
spuke
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Loka 03, 2013 2:27 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja spuke »

voi perkele !
kaveri tumpputta samalla kun kirjoittaa tota paskaa !
vai tulee lauantaina kello 1600 ja rykäsee liivit päälle.hahahahahaaa.
noi finni naamat sais venyttää ala huulen niskan puolelle ja nielasta ittensä. :D
old school biker
Almighty
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 5:36 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Almighty »

Spurgumies kirjoitti:Ensi viikonloppuna JYRÄHTÄÄ!! Suomeen tulee Outlaws MC Finland, Mongols MC Finland ja Fifteen MC Finland!! Näe tämä kaikki MP-2014 messuilla!! Liivit vetäistään esiin kello 16 Lauantaina.. Samalla nämä miehet haistattavat VITUT Suomen Hells Angelseille! Päällä on miehillä myös Fuck Hells Angels ja A.D.I.O.S ja A.H.A.M.D -paidat!! NYT messut tulevat tarjoamaan tragediaa koko rahan edestä! :lol: :lol:
Jotenkin tuntuu että tämä tarina on kuultu aikaisemminkin...
Mitenköhän Bandiitit ja Kuulat sit tulee suhtautumaan tähän tempaukseen.
Ottavatko he " Black&White " kerholaiset ystävällisesti vastaan...
vai aikovatkohan uudet kerhot haistattaa vitut näillekin sillä kuuluisalla FTW asenteella.
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Ensin nämä kerholaiset joutuvat julkisesti kaikkien vieraiden nähden polvistumaan, sitten omin käsin riisumaan liivinsä ja luovuttamaan ne kovemmalle! Kukkoilu Suomessa päättyy Lauantaina :mrgreen: :mrgreen:
overdose
Harjunpää
Viestit: 333
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja overdose »

50:s ja viimeinen viestini paljastuksia..
ViestiKirjoittaja Spurgumies » Ti Helmi 05, 2013 11:39 pm

:lol: :lol: ..Keksin itse nämä kaikki huhut.. :lol: :lol: :lol: Outlawsien Suomeentulo, mp-messujen esillevetäisy.. Olen erittäin haka keksimään mitä kummallisempia trollauksia. Olen saanut aikaan kahden "alanmiehen" nyrkkitappelun.. Unelmanani olisi saada aikaan kirjoituksillani suuri prätkäjengisota ja seurata sivusta sitä sitten ja nauraa partaani.. :lol: :lol: Olette te "alanmiehet" läpeensä kyllä tyhmiä.. ei paljon järki päätä kivistä.. :lol: :lol: Suosikkitrollauspaikkani on ollut tähän mennessä Päihdelinkki. Olin siellä palstan kauhu, ylläpidon painajainen. Nilsiän_Öljysheikki..kova Rap-Gangsta ja denu.. :lol: :lol: Ette usko miten valtavat naurut olen saanut aikaan vedättämällä milloin milläkin ja milloin millä palstalla.. :lol: :lol:
Ei ollut sitten vuosi sitten tuo ylläoleva sinun viimeinen viesti paljastuksistasi. Viestistä saa kyllä aika hyvän kuva viestiesi todenperäisyyksistä ja tasosta, joten siinä asiassa sentään onnistuit.
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

No onhan toi kaikkien tiedossa että spurgumies on silkka trolli. Uudet kirjoittajat ehkä ei, mutta kaikki muut kyllä. Sitä vaan olen kummastellut et esim Kyöpeli sun muut ei ole mitenkään reagoineet, vaikka juuri edellisen paljastuksen myötä myönsi ettei viesteillään ole todellista sisältöä.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Minkäs mä sille voin että Kyöpeli on nainen jota olen kicksauttanut.. Samaten olen paneskellut useaa 1%er miehen naista salassa.. :lol: :lol: Mun perässä ois aika monta jengilästä sillä olen kicksauttanut kymmeniä heidän muijiaan.. Minkäs sille voin että oon aika tiukkavartaloinen adonis,supliikki,komea ja mikä parasta. pienipippelisen jengiläisen jälkeen tuntuu mun MAHTImela aika mukavalle naisesta joka saanut vaan jengiläsen prinssinakkia :lol: :lol: :lol: Syy noihin jengeihin hakeutumiseen ja miesten kanssa isotteluun on nimenomaan pienimunaisuus ja se että on todella huono sängyssä tai jopa ei seiso ollenkaan :lol: :lol:
Kilta
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: La Marras 07, 2009 9:40 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Kilta »

Spurgumies kirjoitti:Mulla on tapana pitää netissä olevia ihmisiä PILKKANANI!! :lol: :lol: :lol: :lol: Pilkkaan nettideittaajia ja muita kirjoittelijoita ja vedätän 2634642734 -0 :lol: :lol: :lol: :lol:
En voi muuta sanoa kuin että koko netti on UMPITAMPIOITA täynnä joka mestas!! niin FB,Suoli24,tämä palsta ja ORG! myös! :lol: :lol: :lol: :lol:

Täällä ihmetellään sormi perseessä että mikse Hells Angels puutu näihin kirjoitteluihin täällä ja kerhovirityksiin netissä. :lol: :lol: :lol: :lol: Siitä syystä että jos tekin vetäisitte sen peukalonne ulos perseestänne ja menisitte ULOS katsomaan OIKEAA_ELÄMÄÄ te löytäisitte syyn siihen!! :lol: :lol:
Taitaa olla asiat aika huonosti ja lääkitys jäänyt väliin pidemmältä ajalta väliin jos nettiin joudut keksimään asioita,
niinkuin kirjoitit,
niin oikea elämä on todellakin tuolla ulkona, eikä siinä näppäimistöllä,
jota et ilmeisesti uskalla kohdata,
sinulla kun näyttää olevan aikaa suoltaa paskaa pelkästään yhdelle palstalle yli 200 viestiä :lol:
"Missään suut eivät sulkeudu yhtä tiukasti, missään ihmiset eivät häviä niin jäljettömiin kuin sillä alueella, joka Paavalin kirkon tornista näkyy..."
Vastaa Viestiin