Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

RealPitti kirjoitti:
kostaja03 kirjoitti:EII Markus!
Ihmetyttää, miten monkuilla on varaa potkia ulos jäseniä, joita muutenkin on kai vain kourallinen??
Ei tuolla porukalla Jokunen, Lusifer ja Huligaani tuota mitään kerhoa pysyvästi suomeen.
Jokainen näyttää olevan sen luokan kynäniska, että kun pöö sanoo, liivit tipahtaa siihen paikkaan :twisted:

Tässä kai monkkujen jäsenistö/ydinjoukko. "keski ikä noin 23v" :mrgreen:
http://www.aijaa.com/0045710639670
Hmm, on niillä sentään yksi pyssykin saatu kuvaan :twisted:
Jokusella on muuten väärällä puolella tuo prosarin natsa :mrgreen:
vai onkohan scandinavian ukoilla erilailla kuin muilla? :roll:

Edit: näköjään voi olla myös toiste päin nuo merkit.
Kuvassa oikeanpuoleisella herralla kädessä oleva revolveri näyttää oikealta taurus 357.Piipun päälle on vielä asennettu hiviz valokuitu tähtäin.Kyseinen tähtäin tulisi oikeasti asentaa haulikkoon.Hankala sanoa että onko ase oikea.Mutta haulikon tähtäin revolverissä ihmetyttää??
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Piti ihan googlettaa Tauruksia, mun mielestä ei kyllä ole taurus voin toki olla väärässä mutta tuo näyttäisi ilmapistoolilta/kuula-aseelta. Laitoin tuon kuvan yhdelle asesepälle sähköpostitse jos se tunnistaisi kuvan aseen.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Priapismus
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 4:30 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Priapismus »

Bongasin tänään lintsillä tuon lapsenkasvoisen juniorin, mikä lie se nimi oli kun ei kiinnosta. Joku sanoi, että on isossa kunnossa. Hah, pullaa oli kädet ja TapOut paita päällä asetteli hartioita, kuten oikeat isot miehet tekevät. Isot finnit kainalossa käveli, vaikka oli ihan ruipelo salimittakaavassa. Ei ollut tarvetta katsoa henkkareita, eikä viedä paitaa, kun ei moinen touhu kiinnosta. :mrgreen:
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

RealPitti kirjoitti:Piti ihan googlettaa Tauruksia, mun mielestä ei kyllä ole taurus voin toki olla väärässä mutta tuo näyttäisi ilmapistoolilta/kuula-aseelta. Laitoin tuon kuvan yhdelle asesepälle sähköpostitse jos se tunnistaisi kuvan aseen.

http://www.nettimarkkina.com/taurus-rev ... um/1035093

Tuossa on samanlainen myynnissäkin.Mutta ilman haulikontähtäintä :D :D :D :D


Onkohan tuolla kuvan henkilöllä joka pitää kädessään kyseistä asetta.Hallussapitolupa kyseiselle kaliberille tahi aseelle? Niin ja vielä muistelisin että jos on yhteyksiä järjestäytyneeseen rikollisuuteen niin se voi olla syy lupien sekä aseiden pois ottamiselle.Jos kyseessä on deko,replika ym muu vastaava niin sitten ampuma-aserikoksesta ei ole kysymys.Poliisin olisi kuitenkin hyvä tutkia asia tarkemmin.Esim hakea kuvan henkilkö kuulusteluun ja pyytää näyttämään kyseinen laite ettei se vaan ole toimiva/oikea.

Minua itseäni alkoi ainakin vaivaamaan yhteiskunnan turvallisuus ja nyt on pakko ottaa yhteyttä keskusrikospoliisiin.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Tuo kuva on niin huonolaatuinen jottei sitä pysty tarpeeksi isontaa, tai siis mä en osaa sitä :oops:
http://aijaa.com/0093510653484 mutta ympyröin nuo kohdat jotka vaatisi tarkastusta, onko ne samanlaisia kuin http://www.nettimarkkina.com/taurus-rev ... um/1035093 tässä aseessa vai ei?

mä en usko että jokunen on asetta saanut mistään ostettua, kukaan ei ole niin tyhmä että sille aseen antaisi :mrgreen:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
perus3000
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 7:32 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Priapismus kirjoitti:Bongasin tänään lintsillä tuon lapsenkasvoisen juniorin, mikä lie se nimi oli kun ei kiinnosta. Joku sanoi, että on isossa kunnossa. Hah, pullaa oli kädet ja TapOut paita päällä asetteli hartioita, kuten oikeat isot miehet tekevät. Isot finnit kainalossa käveli, vaikka oli ihan ruipelo salimittakaavassa. Ei ollut tarvetta katsoa henkkareita, eikä viedä paitaa, kun ei moinen touhu kiinnosta.

Heh, oli sun onnes ettet mennyt kyselmään Huligaanilt mitään. Vaikka mies ei sinun mielestäsi "salimittakaavassa" iso olekaan, kielii silti TAPOUTin paita jotain herran kehä kokemuksista.
Jos et sattunut tietämään niin TAPOUT on paitamerkki jota käyttävät yksinomaan vapariäijät, joihin myös Jari Huligaan ja ainakin Siideri-Kari kuuluvat.

Luulenpa Priapismus että ko. herroja ei kahta kertaa tarvitsisi octagoniin huudella.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
Priapismus
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 4:30 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Priapismus »

Eipä noita kumpakaan ole skaboissa näkynyt, vaikka paidat on ostettu. Turha sun pelle on mulle luentoa pitää, mitä taputtaja paita tarkoittaa. Olen kuitenkin ollut taputtamatta 16 vuotta ja edelleen naama nätti, vaikka korvat on kukkakaalit. Mulle noi paidat ei meinaa mitään, jos vain harrastellaan. Otetaan paidat pois ja sitten mitataan vaikkapa se häkissä. Ai niin pilasinko taas alan maineen, kun mainitsin the Cagen.
epoksi
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2012 3:55 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja epoksi »

TaOut paita ei kyllä vaparin harrastajaa merkkaa niitä myydään jokaikisessä kamppailulajikaupassa ja noita näkee päivittäin aivan normaali jannuilla päällä. Varmaan se omaa egoa pönkittää kun paita on TapOut. :D

Kyllä tästä ketjusta parasta antia on huumori!

Ei ole noita jannuja vaparissa näkynyt vai oisko siellä Antonille sparrikaveria GB:lle. :mrgreen:
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Eipä oo kyllä ukkoja ainakaan GB:llä tai combatilla näkynyt, tosin onhan noita muitakin paikkoja jossa voi mma käydä treenaamassa mutta tuossa nuo missä mä käyn itse :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Priapismus
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 4:30 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Priapismus »

epoksi kirjoitti:TaOut paita ei kyllä vaparin harrastajaa merkkaa niitä myydään jokaikisessä kamppailulajikaupassa ja noita näkee päivittäin aivan normaali jannuilla päällä. Varmaan se omaa egoa pönkittää kun paita on TapOut. :D

Kyllä tästä ketjusta parasta antia on huumori!

Ei ole noita jannuja vaparissa näkynyt vai oisko siellä Antonille sparrikaveria GB:lle. :mrgreen:
Ei ole kyseisiä jannuja näkynyt kaapelilla, ei Immun salilla. Mutta on ne varmaan suomenmestareita ainakin vähintään, kun on TapOut paidat ostettu. Bongasin noita paitoja lintsilla pari lisääkin ja iät oli 12v ja 9v noin suurin piirtein. Onneksi en moikannut, tai katsonut pitkään. Pataan olis tullut. On toi Tapout sen verran kova jengi
Random Nick
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 8:51 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Random Nick »

Jaaha, onkohan täällä taas nettikerholaiset luomassa itselleen pahan pojan mainetta? Tiedoksi vaan Pelle1000000 että jos jätkä on pullataikinasta tehty niin TapOut-paita ei muuta sitä taikinaa lihaksi. Ihan sama homma kun että supporttipaita ei tee kenestäkään uskottavaa.

Yhden paidan hinnalla ei saa kunnioitusta. Paitsi jos on RealPitti :twisted:
1. Näytä harmittomalta
2. Näytä siltä, niinkuin sinun kuuluisikin olla siellä, missä olet
3. Poistu kävellen, älä juokse
Random Nick
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 8:51 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Random Nick »

Tämä varmaan sotii kaikkia minfon periaatteita vastaan, mutta kun tässä ketjussa on muutenkin kaikki ihanasti rempallaan niin jaan kanssanne linkin pariin klassiseen Mankeli-sketsiin, joissa Lusifer-nimisen pojan isi on vanhempainillassa.

Siitä hyvä OT että pakkohan ei ole mennä klikkaamaan. http://m.youtube.com/watch?v=7_yajIrZKBE

Rispekt!
1. Näytä harmittomalta
2. Näytä siltä, niinkuin sinun kuuluisikin olla siellä, missä olet
3. Poistu kävellen, älä juokse
truthoutthere
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Su Touko 27, 2012 3:29 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja truthoutthere »

siis eihän tällästä voi ollakkaa :lol: :lol: :lol: mutta kiitos kaikille hyvistä nauruista tasapuolisesti :lol:
Zodiac Killer
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Heinä 28, 2012 1:04 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Zodiac Killer »

perus3000 kirjoitti:
Priapismus kirjoitti:Bongasin tänään lintsillä tuon lapsenkasvoisen juniorin, mikä lie se nimi oli kun ei kiinnosta. Joku sanoi, että on isossa kunnossa. Hah, pullaa oli kädet ja TapOut paita päällä asetteli hartioita, kuten oikeat isot miehet tekevät. Isot finnit kainalossa käveli, vaikka oli ihan ruipelo salimittakaavassa. Ei ollut tarvetta katsoa henkkareita, eikä viedä paitaa, kun ei moinen touhu kiinnosta.

Heh, oli sun onnes ettet mennyt kyselmään Huligaanilt mitään. Vaikka mies ei sinun mielestäsi "salimittakaavassa" iso olekaan, kielii silti TAPOUTin paita jotain herran kehä kokemuksista.
Jos et sattunut tietämään niin TAPOUT on paitamerkki jota käyttävät yksinomaan vapariäijät, joihin myös Jari Huligaan ja ainakin Siideri-Kari kuuluvat.

Luulenpa Priapismus että ko. herroja ei kahta kertaa tarvitsisi octagoniin huudella.
:lol: :lol: mä oon muutaman vuoden noita amatööri sekä ammattilais kisoja tässä maassa kierrellyt ja eipä o kertaakaan sattunut samoihin skaboihin hullu jartsa eikä tenu kari, olenko ainut jolle tuli mieleen että taitaa perus3000 nicin takaa taitaa löytyä jompi kumpi näistä kehien karpaaseista tai sitten molemmat.?.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Random Nick kirjoitti:Jaaha, onkohan täällä taas nettikerholaiset luomassa itselleen pahan pojan mainetta? Tiedoksi vaan Pelle1000000 että jos jätkä on pullataikinasta tehty niin TapOut-paita ei muuta sitä taikinaa lihaksi. Ihan sama homma kun että supporttipaita ei tee kenestäkään uskottavaa.

Yhden paidan hinnalla ei saa kunnioitusta. Paitsi jos on RealPitti :twisted:
Taikina muuttuu lihaksi vasta vuosien treenaamisen jälkeen, jos silloinkaan :wink:
en mä ole uskottava :mrgreen:
Zodiac Killer kirjoitti:
:lol: :lol: mä oon muutaman vuoden noita amatööri sekä ammattilais kisoja tässä maassa kierrellyt ja eipä o kertaakaan sattunut samoihin skaboihin hullu jartsa eikä tenu kari, olenko ainut jolle tuli mieleen että taitaa perus3000 nicin takaa taitaa löytyä jompi kumpi näistä kehien karpaaseista tai sitten molemmat.?.
Tuli mieleen, laitoinkin privaa jo tyypille :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Vastaa Viestiin