Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
HDFLSTF
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2012 3:23 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja HDFLSTF »

ei ole kellään heleppoo. misatropic joutuu näppäin kaupoille ja itse kai kohta autokaupoille. peruutin just betonisikaan kun kevyesti ketjuun koukuttuneena tarkistella huimia käänteitä auton ratissa. kai tässä vielä sakot saa kun kirjoittelen tätä vastausta samalla kun ajelen itäväylää. kuka maksaa mulle puskurin? =D
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

HDFLSTF kirjoitti:ei ole kellään heleppoo. misatropic joutuu näppäin kaupoille ja itse kai kohta autokaupoille. peruutin just betonisikaan kun kevyesti ketjuun koukuttuneena tarkistella huimia käänteitä auton ratissa. kai tässä vielä sakot saa kun kirjoittelen tätä vastausta samalla kun ajelen itäväylää. kuka maksaa mulle puskurin? =D
Ajoitko betoni-sikaan kalasataman kupeessa? :D

Amarilloon tänään? ajattelin mennä sinne istumaan hetkeksi :mrgreen:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

volvomies kirjoitti: toni ohranen siis jokunen muuttui eläin rääkkääjäksi.uhkasi viedä koirani tico 7v dana 6v nyt ne kärsivät.
Nyt ne siat ylitti rajan! Ettäs kehtaavatkin sotkea perheen mukaan näihin riitoihin. Mistä sä sait tietää tästä koiriin kohdistuvasta uhasta? Oliko siinä jopomiesten ikkunan läpi heittämässä kivessä kuminauhalla kiinni joku lappu, johon oli kirjoitettu niiden suunnittelevan sun koirien raiskaamista?

Ilmoita poliisille tosta ikkunajutusta. Toi on kotirauhan häirintää ja ilkivaltaa.
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja corppi »

Oli pakko kaivaa nuo jonten vasikointi jutut esiin.
Kuinka moni huomaa ristiriitaisuuksia tietojen välillä jotka on tullut ilmi täällä ja näissä the-game:n postauksissa?

No eipä sitä ole taidettu vasikaksi vielä aukottomasti todistaa?? Mut oli tolla tyypillä jotain tietoa asioista,kun tiesi jonten pallin heiluvan noin paljon aikaisemmin... Kun kattoo noita mun laittamia kuvia,niin mongoloideilla oli ongelmia jo sieltä kesäkuun alusta lähtien... Mun vakaa arvaus on,nyt kun asiaan kiinnitti huomion,että realdeal ja the-game on yksi ja sama henkilö,vaikka kirjoitusasu onkin huomattavan erilainen...

Mitä itse tuumit kun noita ristiriitaisuuksia pohdit??
HDFLSTF
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2012 3:23 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja HDFLSTF »

Ei ollut kalasatamassa, ei. Hertsikassa kiusasin possua.

Tiedä tuosta Rillosta. Siellä käy kaiken maailman motoristeja nykyisin. Tohtiiko sekaan mennä...

Saattaahan sitä yhden. Nopeen. Ja sitten kotia.
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Miettikää nyt tätä tilannetta! :mrgreen:

90-luvulla jengisodassa hyökättiin singolla ja paikalle kurvas poliiseja armeijan kaluston avustamana. Tän päivän hurjin jengi tekee hyökkäyksen Prospectin erottaman Memberin kämppään heittämällä kiven väärästä ikkunasta sisään ja sit tää terroristi polkee jopolla savet housuissa karkuun.

Nythän tonne ei voinu edes pyytää poliiseja keskeyttämään terrori-iskua, kun eihän poliisi voi alkaa kerämään niiltä kaikkia aseita (=kiviä) pois, kun niitä ei kai ole vielä määritelty luvanvaraisiksi aseiksi.

Käräjätuomarillakin on ripulipaskassa pidättämistä, kun se lukee syytelauselman vakavimman kohdan:
"...tai mä heitän sua kivellä!"
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

corppi kirjoitti: No eipä sitä ole taidettu vasikaksi vielä aukottomasti todistaa?? Mut oli tolla tyypillä jotain tietoa asioista,kun tiesi jonten pallin heiluvan noin paljon aikaisemmin... Kun kattoo noita mun laittamia kuvia,niin mongoloideilla oli ongelmia jo sieltä kesäkuun alusta lähtien... Mun vakaa arvaus on,nyt kun asiaan kiinnitti huomion,että realdeal ja the-game on yksi ja sama henkilö,vaikka kirjoitusasu onkin huomattavan erilainen...

Mitä itse tuumit kun noita ristiriitaisuuksia pohdit??
RealDeal ja the-game on sama henkilö 80% varmuudella ja jos ei ole niin ainakin jotain suhteita sinne päin on. (siis bad machineen)
Mutta olet hakoteillä, meinasin noita papereita. Ei voinut diaarinumeroa antaa mutta on kumminkin mukamas laittanut papruja eteenpäin :roll:
lonkeroinen kirjoitti: Nyt ne siat ylitti rajan! Ettäs kehtaavatkin sotkea perheen mukaan näihin riitoihin. Mistä sä sait tietää tästä koiriin kohdistuvasta uhasta? Oliko siinä jopomiesten ikkunan läpi heittämässä kivessä kuminauhalla kiinni joku lappu, johon oli kirjoitettu niiden suunnittelevan sun koirien raiskaamista?

Ilmoita poliisille tosta ikkunajutusta. Toi on kotirauhan häirintää ja ilkivaltaa.
Mä inhoan yli kaiken eläinrääkkääjiä!! tosin tollasilla pulkan naruilla varustettu jaska jokunen varmaan saa jotain kiksejä siitä että saa alistaa eläintä. :evil:
HDFLSTF kirjoitti:Ei ollut kalasatamassa, ei. Hertsikassa kiusasin possua.

Tiedä tuosta Rillosta. Siellä käy kaiken maailman motoristeja nykyisin. Tohtiiko sekaan mennä...

Saattaahan sitä yhden. Nopeen. Ja sitten kotia.
Aa, kalasatamassa joku kolhi melkein uuden viton :D
Amarillossa on aika hyvin ollut 81:set, bmc:n ja cmc:n ukot edustettuina :twisted:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Uskotaan yleisesti sarjamurhaajilla olevan taustalla eläinrääkkäys"harjoituksia" ennen oikean uran alkua. Usein myös tulee eteen uskomus, että he olisivat jotenkin yliälykkäitä; mennyt tavallaan jo yli se fiksuus ja ilmenisi sitten erikoisena käytöksenä. Toisaalta lähes aina he toimivat yksin, eivätkä esim. ryhmässä, jossa korostetaan yksilönvapautta ja irtautumista ns. tavallisista ympyröistä. He tekevät ne asiat salassa, eivät korostetun näkyvästi. Pyrkivät sulautumaan tavalliseen väestöön muiden ja viranomaisten silmissä.

Kannattanee siis olla hissun kissun...

Se OT:sta.

Kumma muuten, ettei tätä keskustelua ole vielä laajemmalti huomioitu medioissa. On niin surkuhupaisaa. Ehkä syy on se, että mainitaan nimeltä ihmisiä liikaa ja ilman todisteita kuitenkin monessa yhteydessä.
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Tulipas Markukselle eteen kinkkinen tilanne. Liivit pitäis hakea takaisin, kun johtajakin niin komentaa. Mutta armaat veljet noissa sinisissä vaatteissaan lienee myös asiasta tietoisia. Luulisi, että edes jonkinlainen seuranta perässä kun on itsensä esiin tuonut ja jakanut ongelmatkin meidän kaikkien iloksi. Ehkä viisaimmaksi teoksi voisikin tulla kyseeseen vanha 1% temppu, eli soittaa itse nöfnöffille ja tehdä rikosilmoitus varastetuista liiveistä? Ei ainakaan minusta pilaisi yhtään enempää kerhon nykyistä mainetta. Ja sitäpaitsi pelkuri velkansa maksaa...
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
jalmari68
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 6:49 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja jalmari68 »

lonkeroinen kirjoitti:90-luvulla jengisodassa hyökättiin singolla ja paikalle kurvas poliiseja armeijan kaluston avustamana. Tän päivän hurjin jengi tekee hyökkäyksen Prospectin erottaman Memberin kämppään heittämällä kiven väärästä ikkunasta sisään ja sit tää terroristi polkee jopolla savet housuissa karkuun.
Vähän on touhu muuttunut noista ajoista. Kulttuuria rakentamassa ollut Hirsma varmaan vääntelehtii haudassaan katsellessaan näiden onnettomien touhuja. Aikoinaan naureskeltiin baaribikereille, jotka eivät ollet koskaan ajaneet millään polkupyörää järeämälä kaksipyöräisellä. Sosiaalisen median myötä on syntynyt vieläkin säälittävämpi nettibikereiden porukka, joilla ei uskottavuutta ole senkään vertaa.
berro
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: To Heinä 19, 2012 3:57 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja berro »

Ny voi sanoa että menee jännäksi..

-Hakeeko make liivinsä?
-käytetäänkö kiveä vaaralisempaa asetta(tässä sodassa)
-Joutuuko Maken perhe(koirat) väkivallanuhriksi?

Make oikeesti hoida noi nulikat pois, voin luvata että tilaan sulta supporti paidan ja vanitan sinua loppuun asti, sul on näytön paikka ny.. Jos joku hörhö alkaisi minun perhettä/koiriani uhkailemaan niin silloi olisi vastassa "vihtavuoren sertiä" sais hemmo olla missä kerhonsa tahansa,..Hae hyvä mies ne liivis pois, ja työnnä vaikka noille karpaaseille kynttiä anukseen....

toisaalta jos apua tartteet, niin miul ois pari kaukkaria, voidaan ne heittää kämppääsi syötiksi; )
Hangman
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 8:11 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Hangman »

chaostar kirjoitti:Ei helvetti , kyllä on sekava tilanne Suomessa ja Suomen Mongols MC:llä...huhhuh , ei voi muuta sanoa :) Miks sä et Volvomies vaan mene ja hae sun värejä takas noilta kundeilta ja potkase Bad Standingilla vittuun kumpiakin , veikkaan et Norjan kaiffarit ois mielissään kun näyttäisit että kyllä Makelta löytyy "cojones" :)??
Kaikki repsektit sulle , TAKE CARE!
Mä voisin kanssa suositella tota operaatiota ja tältä foorumilta varmaan voisi oikein mielellään ilmottautua pari vapaaehtoista mukaan opetuksen antoon. :lol:

Jos sä annat tommosten Pelle Hermannien pompottaa ja uhkailla sua niin ne tuskin tulee lopettamaan sitä kovin helpolla.

Sanonta "väkivalta lopettaa vittuilun" toimii varmaan tässäkin tapauksessa vaikkei se ehkä fiksu ratkaisu olekkaan.
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja corppi »

http://www.facebook.com/ville.makynen.9

http://www.facebook.com/petri.aro1

http://www.facebook.com/marko.aura

Vielä vahvistamattomien juorujen mukaan uutta Mongols verta! Tuo Ville varsinkin vaikuttaa todella kovanluokan tekijältä :evil: se ei tyydy enää edes pitpull;iin lemmikkinä vaan on ainakin kuvien perusteella siirtynyt kilipukkeihin :mrgreen: :mrgreen:

Ei vittu,en tiedä kuinka kauan pystyy tän myötähäpeän kanssa vielä elämään... Eikö ne oikeesti isot ja pahat mongolsit meinaa tehä tälle Suomen tilanteelle mitään?? Taitaa se Norjan viskaalikin olla ihan pihalla hommastaan... Kunhan ei kohta kävisi ku bergdahlille ja jontelle :?:
kostaja03
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2012 3:47 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja kostaja03 »

Mongols MC Europe
NEWS

Peter "Benso " is the new sweden president

Björn Rickard is the new Norway. President

Jokko. Is the new president of drammen chapter

Majoren. Is the SGT IN EUROPE

MONGOLS FOREVER FOREVER MONGOLS MC

HUAH!!!

L&R
Michael 1%er
Supervicer Europe
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja corppi »

kostaja03 kirjoitti:Mongols MC Europe
NEWS

Peter "Benso " is the new sweden president

Björn Rickard is the new Norway. President

Jokko. Is the new president of drammen chapter

Majoren. Is the SGT IN EUROPE

MONGOLS FOREVER FOREVER MONGOLS MC

HUAH!!!

L&R
Michael 1%er
Supervicer Europe

Benso Peter on hatuista pois potkittu paskaperse!
Vastaa Viestiin