Bad Machine 81 Finland 1 % jengitilojen ratsia 18.10.2011

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

Mitä mä noita oon nähny nii aina ilman liivejä ovat olleet, joko bad machine 81 hupparit tai rotsit päällä. Eikai se mc tunnusten puuttuminen "alakerholaisuutta" estä. On noita muissakin maissa, ekana tulee mieleen Brigade 81 saksassa.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Jotenkin ymmärtänyt et värit ois punavalkoiset ja yläkaaressa lukee bad machine ja keskellä 81 vähän niinkuin pelikortin tapaisena... jossakin nähnyt sen tapaista hahmotelmaa. en sit oo ihan satavarma onko virallinen hahmotelma vai vaan jotain ihan muuta....
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
mihkali
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Su Touko 01, 2011 4:54 am

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja mihkali »

Jarno-T kirjoitti:Mitä mä noita oon nähny nii aina ilman liivejä ovat olleet, joko bad machine 81 hupparit tai rotsit päällä. Eikai se mc tunnusten puuttuminen "alakerholaisuutta" estä. On noita muissakin maissa, ekana tulee mieleen Brigade 81 saksassa.
jaa toki jos on kuvia noista huppareista ni joku vois tänne laittaa kuvan. :?
taitaa kyllä olla 81 support huppareita.
Silence is Golden, Duct Tape is Silver!
pikku-pippuri
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 2:52 am

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja pikku-pippuri »

Huppareita kyllä on tullut vastaan muutamiakin, mutta liivejä taitaa olla jaettu hieman harkitsevaisemmin kuin Eastsidersille aikanaan.
Voisin olla varma että kaikki jäsenet eivät edes liivejä kanna julkisesti. Toden näköisyys olla poliisin silmä-tikkuna sillon on suurempi :D
"sitä kun ei moni tiedä ja harva arvaa ja vielä harvemmille kerrotaan.."
Omerta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 2:46 am

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja Omerta »

Hohhoijakkaa..

Bad Machine 81 ei todellakaan ole mc-kerho, ainakaan alunperin.

Syyt löytyvät mm. ihan siitä, mitä BM:ssä on sovittu.

Suurin osa on nimenomaan piloteilla ja huppareilla liikenteessä, liivejä on myös.

Sitä, mikä jako siinä on, en ole kysynyt, olisiko se fillari? Asemasta se ainakaan ei ole kiinni.

Eihän X-teamikaan ole mc-kerho, vaan support-kerho.

Jos joku haluaa vielä vängätä asiasta, niin laittaa sitten kuvan, missä löytyy liiveistä/hupparista "MC", niin jatketaan sitten.
Oderint, tum metuant.
pikku-pippuri
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 2:52 am

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja pikku-pippuri »

Kysehän ei ollut siitä että ovatko he/ne MC porukkaa. Olen kyllä kuullut mitä BM on puhuttu. Ja kuten aijemmin on tullut ilmi keskustelussa niin suurimmalla osalla ei edes ole korttia. Joten on siis paljon "turvallisempaa" kulkea huppari päällä koska liivit herättävät huomiota.. :D

huomio kun ei ole aina niin kovin hyväksi myöskään heille.. kuten olemme saaneet viime aikona lehdistä lukea ja omin korvin kylillä kuulla. :wink:
"sitä kun ei moni tiedä ja harva arvaa ja vielä harvemmille kerrotaan.."
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Olisiko yhteenliittymän nimenä sitten red devils jos oisivat MC kerho??? Empä tiiä mutta ihmetellyt itsekseni kun tosta support kerhosta oli kysymys mutta nimenä paha kone....
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

mihkali kirjoitti:
Jarno-T kirjoitti:Mitä mä noita oon nähny nii aina ilman liivejä ovat olleet, joko bad machine 81 hupparit tai rotsit päällä. Eikai se mc tunnusten puuttuminen "alakerholaisuutta" estä. On noita muissakin maissa, ekana tulee mieleen Brigade 81 saksassa.
jaa toki jos on kuvia noista huppareista ni joku vois tänne laittaa kuvan. :?
taitaa kyllä olla 81 support huppareita.
mä en oo niitä ihmisiä kenellä on tarve kuvata toisten huppareita... Nii ja voit olla ihan varma että erotan kyllä BM81 ja 81 hupparit toisistaan.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Korjatkaa jos olen väärässä: Eastsiders Mc (tms) vaihtoi tunnuksia/liivit Bad machine 81:n tuksuksiin? Näinkö se meni? Eli mc kerho vaihtoi nimeä? jos (ja kun) nimi vaihtui niin vaihtuiko myös yhteenliittymän harrastus? Eli oli mopokerho mutta ei enää nimenvaihdon jälkeen? Kuulostaa oudolta ainakin näin ulkopuolisesta... loogisin vaihtoehto onkin et nimi vaihtui mut ei harrastustoiminta eli mc:nä jatkanee vaikka ei ehkä liiveissä tms. niin luekaan.

vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
pikku-pippuri
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 2:52 am

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja pikku-pippuri »

poikkeus kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä: Eastsiders Mc (tms) vaihtoi tunnuksia/liivit Bad machine 81:n tuksuksiin? Näinkö se meni? Eli mc kerho vaihtoi nimeä?
Kyllä jokseenkin noin se meni.. :D Tosin porukka vaihtui sisällä ja toimintakin taisi pikkusen muuttua.. myös kerhon fyysiset tilat muuttivat..

Muutoksen tuulet puhaltavat monesta suunnasta :wink:
(näin kuvannollisesti)
"sitä kun ei moni tiedä ja harva arvaa ja vielä harvemmille kerrotaan.."
Pimpelipompeli
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 2:51 pm

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pimpelipompeli »

pikku-pippuri kirjoitti:
poikkeus kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä: Eastsiders Mc (tms) vaihtoi tunnuksia/liivit Bad machine 81:n tuksuksiin? Näinkö se meni? Eli mc kerho vaihtoi nimeä?
Kyllä jokseenkin noin se meni.. :D Tosin porukka vaihtui sisällä ja toimintakin taisi pikkusen muuttua.. myös kerhon fyysiset tilat muuttivat..

Muutoksen tuulet puhaltavat monesta suunnasta :wink:
(näin kuvannollisesti)
On kuulemma väribileet viinikkalassa tänään :shock: Voi hyvä sylvi! Kaikki käy nykyään????
kainalosauva
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 1:49 am

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja kainalosauva »

Niin näytti olevavan bileet - Poliisit vartioi Katriinantien molempiin suuntiin.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Ei tainnut mitään raflaavaa tapahtua bileissä.... ei ainakaan kunnioitettavat iltapäivälehdistöt ole niistä hölissyt :D
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Omerta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 2:46 am

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja Omerta »

Ei kerhojen bileissä yleensä mitään tapahdukkaan, bikerit osaavat käyttäytyä silloin kun sitä edellytetään.
Oderint, tum metuant.
jokuvain
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 3:18 pm

Re: Juuri nyt: Poliisi ratsaa motoristijengin kerhotiloja Vantaa

Viesti Kirjoittaja jokuvain »

Yleensähän bileissä ei mitään kummempia kähinöitä ole, taitanee olla ihan sopimuskin että ei mennä riehumaan moisiin tapahtumiin. Poikkeuksiakin toki ana välillä on niinkuin männä suvenakin tapahtui, aina joskus jollain hermot pettää.
Vastaa Viestiin