Dark Side MC?

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
koiranaama
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 6:09 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja koiranaama »

PeteTattooed kirjoitti:Kaikille tiedoksi minun fb tilini hakkeroitiin ja minulla ei ole mitään tekemistä minkään dark siden kanssa ja turha minusta on pilaa tehdä kun en siis ole kirjoitellut kyseisiä tekstejä mitä täällä näytetään minun kirjoittaneen ei tulis mieleenikään aika lapsellista touhua. No kaikki minut oikeasti tuntevat tietävät kyllä että tuo profiili on hakkeroitu ja minä en ole kirjoittaja nyt sitten tietävät kaikki muutkin.
Murha.Infon tilini on hakkeroitu ja en itse kirjoittanut tätä viestiä. No kaikki minut oikeasti tuntevat tietävät kyllä että tuo profiili on hakkeroitu ja minä en ole kirjoittaja nyt sitten tietävät kaikki muutkin.

Ruoja
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Loka 19, 2011 12:46 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

PeteTattooed kirjoitti:..nyt sitten tietävät kaikki muutkin.
Huh,hyvä että oikaisit asian. Täällähän on siis liikkunut täysin väärää tietoa...

:mrgreen:
Eniten minä rakastan torsoja. Ne on jotenkin niin vitun säälittäviä.

8bal
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 3:54 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja 8bal »

PeteTattooed kirjoitti:Kaikille tiedoksi minun fb tilini hakkeroitiin ja minulla ei ole mitään tekemistä minkään dark siden kanssa ja turha minusta on pilaa tehdä kun en siis ole kirjoitellut kyseisiä tekstejä mitä täällä näytetään minun kirjoittaneen ei tulis mieleenikään aika lapsellista touhua. No kaikki minut oikeasti tuntevat tietävät kyllä että tuo profiili on hakkeroitu ja minä en ole kirjoittaja nyt sitten tietävät kaikki muutkin.


Hakkeroivatko ne "ex-kuningattaresi" profilin myös?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10243625 jokos oot liput toimittanut? siskoni odottaa lippuja myös, mutta DON DON.. katsele vaan kumisetää ja sonseja niin pysyy mielikuvitus vilkkaana :wink:
ei naiset nussimalla lopu

Ruoja
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Loka 19, 2011 12:46 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

ionized kirjoitti:Jos jaksaa vähän nettiä penkoa niin tästä P******** on tullut yleinen nettipilkan kohde. Surkuhupaisuudessaan etsii vertaistaan. Toivottavasti ei tee mitään todella tyhmää jotta saisi katu-uskottavuutta.
Toivossa on hyvä elää,sano lapamato. Tän kaliiberin yrittäjillä on vaan yleensä melko kova tarve todistella kovuuttaan..

Viestiä muokattu T: Mode
Eniten minä rakastan torsoja. Ne on jotenkin niin vitun säälittäviä.

Ruoja
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Loka 19, 2011 12:46 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

8bal kirjoitti:
PeteTattooed kirjoitti:Kaikille tiedoksi minun fb tilini hakkeroitiin ja minulla ei ole mitään tekemistä minkään dark siden kanssa ja turha minusta on pilaa tehdä kun en siis ole kirjoitellut kyseisiä tekstejä mitä täällä näytetään minun kirjoittaneen ei tulis mieleenikään aika lapsellista touhua. No kaikki minut oikeasti tuntevat tietävät kyllä että tuo profiili on hakkeroitu ja minä en ole kirjoittaja nyt sitten tietävät kaikki muutkin.


Hakkeroivatko ne "ex-kuningattaresi" profilin myös?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10243625 jokos oot liput toimittanut? siskoni odottaa lippuja myös, mutta DON DON.. katsele vaan kumisetää ja sonseja niin pysyy mielikuvitus vilkkaana :wink:
..Dark Siden (ala)maailmanvalloitus on siis alkanu! Ei mut vittu oikeesti,tollasella bisnekselläkö ne hommat hoituu? Tai no,jos siihe sivuu ampuilee vaikka partsilta nii onhan se tietty melko vakuuttavaa.. :shock:

Don P******** kannanottoa odotellen..

Viestiä muokattu T: Mode
Eniten minä rakastan torsoja. Ne on jotenkin niin vitun säälittäviä.

PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

En tiedä mistään ihmeen olemattomasta dark sidesta kuningattarista tai muistakaan yhtään mitään terveisin oikea petri p********. Nauroin itteni kipeeks kun luin noita juttuja kai siinä porukassa jotain yritystä on mut ei kyllä tulevaisuutta noista jutuista päätellen mutta kuten jo sanoin tilini hakkeroitiin joten en uskoisi noihinkaan juttuihin ihan täysin.

Viestiä muokattu T: Mode

PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

mutta minäpä en tähän keskusteluun puutu tämän enempää kun en asiasta mitään tiedä muutakun että fb tilini hakkeroitiin ja tiedoillani on tehty pilaa joista olen tehnyt asianmukaiset rikosilmoitukset älkää nyt jatkako enää samaa asiaa täällä.

8bal
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 3:54 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja 8bal »

PeteTattooed kirjoitti:En tiedä mistään ihmeen olemattomasta dark sidesta kuningattarista tai muistakaan yhtään mitään terveisin oikea petri p********. Nauroin itteni kipeeks kun luin noita juttuja kai siinä porukassa jotain yritystä on mut ei kyllä tulevaisuutta noista jutuista päätellen mutta kuten jo sanoin tilini hakkeroitiin joten en uskoisi noihinkaan juttuihin ihan täysin.

Kuis sie selität että oot Eno/Joensuu akselilla(eno nykyään Jns) yrittänyt värvätä sakkia kyseiseen organisaatioosi? Minäkin olen JNS.sta ja sain makiat naurut kun kuulin värväämis yrityksestä :lol:
Mut siskoni kaipaa lippu rahoja :wink:
mut siehän tiedät mikä on huijarin ja naistenpieksäjän taru :twisted:

Viestiä muokattu T: Mode
ei naiset nussimalla lopu

PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

kuten jo kerroin en tiedä mistään dark sidesta mitään en siis värväyksistä enkä muistakaan jutuista ja olen tehnyt rikosilmoitukset tiedoillani tehdyistä piloista paha saa kyllä palkkansa myöskään mistään lipuista en tiedä mitään on kai samannimisiä ihmisiä muitakin olemassa joten antakaa minun ainakin olla jo kun en tähän asiaan kuulu.

PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

Tämän viestiketjun voisi ylläpito sulkea koska menee asiattomuuksiin keskustelut, toisten ihmisten ivaamiseen ja henkilökohtaiseen loukkaamiseen.

Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

Koittasit nyt edes kantaa vastuus noista sekoiluistas. Aikuinen mies. (ainakin fyysisesti)

8bal
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 3:54 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja 8bal »

Kuningatar valittaa tuntojaan FB.ssä:

mä tein kyllä helvetin hyvän ja oikean ratkasun, oisin muuten päässyt hengestäni.. jotenkin on helpottunut olo vaikka ikävä vaivaa tietty jonkin aikaa.. :)

Liekkö järjestön maailmanvalloitus mennyt pikkasen reisille :roll:
ei naiset nussimalla lopu

koiranaama
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 6:09 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja koiranaama »

Oliko jonkun fb-tili hakkeroitu ja rikosilmoitus siitä jo tehty ? Ei tullut vielä ihan selväksi :?: :?:

PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

minun fb tilini hakkeroitiin ja minun nimiini on kirjoiteltu kaikenlaista olematonta ja asiasta olen tehnyt rikosilmoituksen ja minulla ei ole käsitystä tästä dark side hömpötyksestä mutta poliisi selvittänee asian kuka pelleilee kustannuksellani minua ei toi porukka kiinnosta oli semmoista olemassakaan tai ei mutta minua tässä selvästi ivataan koko ajan.

mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: Dark Side MC?

Viesti Kirjoittaja mokoma »

Joopa joo. Oiskohan tää tässä.

Vastaa Viestiin