Bad Machine 81 Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Pääjefe asuu kuulemma työmaaparakissa. :mrgreen:
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Poeka kirjoitti:Pääjefe asuu kuulemma työmaaparakissa. :mrgreen:
Onko siinä jotain hävettävää?
Mä tiedän monta jotka asuu asuntovaunussa?
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Pimpelipompeli
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 2:51 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Pimpelipompeli »

ArcticEli kirjoitti:
Poeka kirjoitti:Pääjefe asuu kuulemma työmaaparakissa. :mrgreen:
Onko siinä jotain hävettävää?
Mä tiedän monta jotka asuu asuntovaunussa?
Ei kait Kuulin tossa parilta tyypiltä että tää pää "hefe" ,olis lainannu vuokratakuut omalta prospektiltä joskus ja jättäny nekin tylysti pystyyn :mrgreen: Sen jälkeen antannu tälle kenkää kerhosta
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Minäkin olen kuullut paljon juttuja, kaikesta ja kaikenlaisia.Monelaisista porukoista ja ihmisistä.
Onkin sitten omien korvien välissä, kuinka paljon uskoo...juttuihin?
Saati että esittäsin niitä totuuksina jollain...höpöpalstalla.

Mun silmissä, murha.infon uskottavuus on kuollut jo aikaa sitten.Eikä sitä paljon ollut alunperinkään.
Nykyisin vois esittää ison kysymyksen, et mitä tarkoitusta täällä monikin ketju/koko foorumi, palvelee?
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Taidat olla 140kg ja 175cm pitkä parralla varustettu ja tukka lyhyeeksi leikattu. :D
Ja kyllä siinä on hävettävää jos asuu työmaaparakissa.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

ArcticEli kirjoitti:
Poeka kirjoitti:Pääjefe asuu kuulemma työmaaparakissa. :mrgreen:
Onko siinä jotain hävettävää?
Mä tiedän monta jotka asuu asuntovaunussa?
Mä tiedän myös, asuntoauto/vaunu on eriasia kuin työmaaparakki :wink:
Itse olen hieman kateellinen sellaisille jotka asuu omasta vapaasta tahdosta niin :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Pimpelipompeli
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 2:51 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Pimpelipompeli »

RealPitti kirjoitti:
ArcticEli kirjoitti:
Poeka kirjoitti:Pääjefe asuu kuulemma työmaaparakissa. :mrgreen:
Onko siinä jotain hävettävää?
Mä tiedän monta jotka asuu asuntovaunussa?
Mä tiedän myös, asuntoauto/vaunu on eriasia kuin työmaaparakki :wink:
Itse olen hieman kateellinen sellaisille jotka asuu omasta vapaasta tahdosta niin :wink:
Onkohan hankkinu jo karavaanarin statuksen? :mrgreen:
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Poeka kirjoitti:Taidat olla 140kg ja 175cm pitkä parralla varustettu ja tukka lyhyeeksi leikattu. :D
Ja kyllä siinä on hävettävää jos asuu työmaaparakissa.
Tämä oli jo niin herkullinen että oli pakko tulla vastaamaan.
69 kg ja koitan saada vielä muutaman kilon pois ;) Ja hiukset on kyllä pitkät ja vaaleat.

Kerrotko sit vielä mulle mikä siinä on hävettävää?

Mä olen antanut itseni ymmärtää, että ihmisten elämäntilanteet vaihtelee.
Eikä asunnon koko tai sijainti jollain rikkaalla asuma-alueella tee kenestäkään ihmisestä sen parempaa tai huonompaa. Minun mielestäni. Mut mä en olekaan koskaan ymmärtäny ihmisten vimmaa kerätä jotain turhaa krääsääs ympärilleen.

Tunnen sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole asuntoa ollenkaan, AIVAN kauheeta!

Tällä kaverilla on kuitenkin aika kiva moottoripyörä, eikös vaan, vaikkei sitä itse osaakaan huoltaa ;)

Mutta jollei tunne ihmisiä, eikä osaa sanoa heistä mitään, pitää varmaan takertua sivuseikkohin, eikös vaan?
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja corppi »

ArcticEli kirjoitti:Minäkin olen kuullut paljon juttuja, kaikesta ja kaikenlaisia.Monelaisista porukoista ja ihmisistä.
Onkin sitten omien korvien välissä, kuinka paljon uskoo...juttuihin?
Saati että esittäsin niitä totuuksina jollain...höpöpalstalla.

Mun silmissä, murha.infon uskottavuus on kuollut jo aikaa sitten.Eikä sitä paljon ollut alunperinkään.
Nykyisin vois esittää ison kysymyksen, et mitä tarkoitusta täällä monikin ketju/koko foorumi, palvelee?
Sitä tarkoitusta,että sä voi tulla tänne pönkittämään omaa egoasi ja kertomaan kaikille kuinka olet niin hyvin perillä suomen mopokerho skenestä :mrgreen:

Vittuako täällä roikut jos on niin paskapalsta???
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

ArcticEli kirjoitti: Tämä oli jo niin herkullinen että oli pakko tulla vastaamaan.
69 kg ja koitan saada vielä muutaman kilon pois ;) Ja hiukset on kyllä pitkät ja vaaleat.

Kerrotko sit vielä mulle mikä siinä on hävettävää?

Mä olen antanut itseni ymmärtää, että ihmisten elämäntilanteet vaihtelee.
Eikä asunnon koko tai sijainti jollain rikkaalla asuma-alueella tee kenestäkään ihmisestä sen parempaa tai huonompaa. Minun mielestäni. Mut mä en olekaan koskaan ymmärtäny ihmisten vimmaa kerätä jotain turhaa krääsääs ympärilleen.

Tunnen sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole asuntoa ollenkaan, AIVAN kauheeta!

Tällä kaverilla on kuitenkin aika kiva moottoripyörä, eikös vaan, vaikkei sitä itse osaakaan huoltaa ;)

Mutta jollei tunne ihmisiä, eikä osaa sanoa heistä mitään, pitää varmaan takertua sivuseikkohin, eikös vaan?
Oletko nainen? Mä oon aina pitänyt sua äijänä :oops:
Tuolla parakissa asuu myös koira, pitäis varmaan soittaa eläinsuojelu yhdistykseen :roll:

Mulle jäi nyt auki se että onko nämä nyt RED-DEVILS MC vai ei? Tuskinpa ne sentään on taas nimeään vaihtanut muuhun kuin kansainvälisempään koska alkaa BM81:lla olemaan jo "nimeä" :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja mokoma »

RealPitti kirjoitti:Mulle jäi nyt auki se että onko nämä nyt RED-DEVILS MC vai ei? Tuskinpa ne sentään on taas nimeään vaihtanut muuhun kuin kansainvälisempään koska alkaa BM81:lla olemaan jo "nimeä" :wink:
Toisaalta onko se "nimi" millään muotoa positiivisessa valossa... Tästä on varmaan moni eri mieltä, mutta kyllä ainakin mun mielestä BM81 oli ennen Monkkuja se suomalainen kerho, jolta uskalsi odottaa aivan mitä tahansa sekoilua. Toisaalta nyt kun asiaa mietin, oli se jossain vaiheessa sellainen mun mielestä CMC:kin.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

RealPitti kirjoitti:
ArcticEli kirjoitti: Tämä oli jo niin herkullinen että oli pakko tulla vastaamaan.
69 kg ja koitan saada vielä muutaman kilon pois ;) Ja hiukset on kyllä pitkät ja vaaleat.

Kerrotko sit vielä mulle mikä siinä on hävettävää?

Mä olen antanut itseni ymmärtää, että ihmisten elämäntilanteet vaihtelee.
Eikä asunnon koko tai sijainti jollain rikkaalla asuma-alueella tee kenestäkään ihmisestä sen parempaa tai huonompaa. Minun mielestäni. Mut mä en olekaan koskaan ymmärtäny ihmisten vimmaa kerätä jotain turhaa krääsääs ympärilleen.

Tunnen sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole asuntoa ollenkaan, AIVAN kauheeta!

Tällä kaverilla on kuitenkin aika kiva moottoripyörä, eikös vaan, vaikkei sitä itse osaakaan huoltaa ;)

Mutta jollei tunne ihmisiä, eikä osaa sanoa heistä mitään, pitää varmaan takertua sivuseikkohin, eikös vaan?
Oletko nainen? Mä oon aina pitänyt sua äijänä :oops:
Tuolla parakissa asuu myös koira, pitäis varmaan soittaa eläinsuojelu yhdistykseen :roll:

Mulle jäi nyt auki se että onko nämä nyt RED-DEVILS MC vai ei? Tuskinpa ne sentään on taas nimeään vaihtanut muuhun kuin kansainvälisempään koska alkaa BM81:lla olemaan jo "nimeä" :wink:
Pitti, seon ihan sama mitä joku pitää jossain murhiksessa.Jokainen luo itse mielikuvansa, ne joko vastaa totuutta tai ne ei vastaa.
Mulla on paljon muutakin mielenkiintoista kerrottavaa, mutta niillä jutuilla ei ole mitään tekoa murhiksen kans.

Juu, olen noita sunkin sielunkumppaneita tavannut monestikin, kämppiksinä, mut ei tulis mieleenkään alkaa niistä heittään legendaa täällä. Lisäks kyselet kaikilta kaikkea yv:nä? Juu, oki, tiedustelu on yks puol asiaa...
Mut sulla tuntuu olevan paljon kommentoitavaa, moniltakin puolilta, olen sitä monesti ihmetellyt.Sinä et muka kanna värejä, mutta sympatiasi ovat hyvinkin esillä.

Sulla on paljon mukamas tietoa jaettavaksi täällä ihmisille, joille ei mitenkään kuulu kerhot tai porukat.
Ihmettelen miks tuot niitä sivullisille nautiskeltavaks?
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

corppi kirjoitti:
ArcticEli kirjoitti:Minäkin olen kuullut paljon juttuja, kaikesta ja kaikenlaisia.Monelaisista porukoista ja ihmisistä.
Onkin sitten omien korvien välissä, kuinka paljon uskoo...juttuihin?
Saati että esittäsin niitä totuuksina jollain...höpöpalstalla.

Mun silmissä, murha.infon uskottavuus on kuollut jo aikaa sitten.Eikä sitä paljon ollut alunperinkään.
Nykyisin vois esittää ison kysymyksen, et mitä tarkoitusta täällä monikin ketju/koko foorumi, palvelee?
Sitä tarkoitusta,että sä voi tulla tänne pönkittämään omaa egoasi ja kertomaan kaikille kuinka olet niin hyvin perillä suomen mopokerho skenestä :mrgreen:

Vittuako täällä roikut jos on niin paskapalsta???
Luulin tähän jo vastanneeni mut jonnekin bittiavaruuten tais kadota. Anteeks sitten jos tulee muutamaan kertaan.

Corppi poloiseni, se ihmisen ego/vaikuttavuus laskeskellaan jossain muualla kuin murhiksessa, ihan vaan tän sulle kerron, jollet satu jo tietämään.
En ole missään vaiheessa sanonut et olen perilla scenestä, ei kukaan voi olla.
Päälinjoista ja aikomuksista voin olla selvillä, siitä en, minkälaisia muotoja ne saa sit tuol reaalissa.

Tää murhis on jaskanjauhannan palsta, monikaan joka jotain toteuttaa, ei sitä täällä lärpättele.Tääl on ihmiset, jotka koittaa urkkia jotain siitä, mitä tapahtuu tuolla oikeessa maailmassa.
Mitä ne sillä tiedolla tekee, on mulle epäselvää, paitsi että ne jeesustelee joka ikisellä foorumilla asioista joista ne ei tiedä hittojakaan ;)

Vittuako roikun? No, aika hyvät naurut täältä saa ja kuvan mitä "valtaväestö" ajattelee ja spekuloi ;)
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
misantropic
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Kesä 18, 2012 7:24 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja misantropic »

muistelisin lukeneeni PITIN itse kirjoittaman tekstin missä kertoi luopuneensa 08-09 nahoistaan...mulla oli epäilykseni ETTÄ TUNTISIN henkilön IRL,kysyin kamulta ja ei ainakaan myöntänyt..

mutta sitä en usko että pitti on posliininöfnöf,
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

ArcticEli kirjoitti: Mut sulla tuntuu olevan paljon kommentoitavaa, moniltakin puolilta, olen sitä monesti ihmetellyt.Sinä et muka kanna värejä, mutta sympatiasi ovat hyvinkin esillä.

Sulla on paljon mukamas tietoa jaettavaksi täällä ihmisille, joille ei mitenkään kuulu kerhot tai porukat.
Ihmettelen miks tuot niitä sivullisille nautiskeltavaks?
Niin, en kanna värejä enää :wink:
Mun sympatiat on tiettyä kerhoa kohtaan ja sen huomaa etten mä ota kauheasti osaa sitä kerhoa koskevaan keskusteluun. Tietenkin jos siellä on jotain joka vaatii oikaisua niin se onkin sitten eriasia :wink:¨

Itse en kirjoittele muille palstoille kuin tänne ja parille autoforumille satunaisesti, itse olen aikalailla samoista syistä täällä kuin corppi ja tämä on aika rentouttavaa :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Vastaa Viestiin