Kyy MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
0700
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2012 12:19 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja 0700 »

RealPitti kirjoitti: Se että on Kyy Mc oikea kerho niin mun mielestä on, kerho on kumminkin toiminut monta vuotta ja edes prospect jäseneksi ei pääse ellei omista prätkää. Mun mielestä siinä on tarpeeksi Mc:tä, nykyään aikamonella kerholla on se pyöräily unohtunut ja ajellaan autolla liivit päällä. Sitä ei oikeassa MC clubissa tehdä koskaan :wink:
Kyllähän joka clubista käydään bileissä liivit päällä myös autolla :wink:
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

0700 kirjoitti:
RealPitti kirjoitti: Se että on Kyy Mc oikea kerho niin mun mielestä on, kerho on kumminkin toiminut monta vuotta ja edes prospect jäseneksi ei pääse ellei omista prätkää. Mun mielestä siinä on tarpeeksi Mc:tä, nykyään aikamonella kerholla on se pyöräily unohtunut ja ajellaan autolla liivit päällä. Sitä ei oikeassa MC clubissa tehdä koskaan :wink:
Kyllähän joka clubista käydään bileissä liivit päällä myös autolla :wink:
Bandidosin ja Enkeleiden alkuperäiset säännöt kieltävät liivien käytön autolla ajaessa, liivit pitää peittää esim takilla :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Studiojoukkue
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Maalis 21, 2012 5:26 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Studiojoukkue »

Joo, näin on ja tietty kerhon huoltoauto reissun päällä on poikkeus
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Poeka »

RealPitti kirjoitti:Mikäli kiinnostaa niin Helsingin kaivohuoneella voi käydä tutustumassa 81:siin Lauantaina 22.09.2012, siellä on kaikista Suomen support kerhoista edustus paikalla.

Mongolitkin suunnittelee kivien heitto iskua sinne :mrgreen:

Se että on Kyy Mc oikea kerho niin mun mielestä on, kerho on kumminkin toiminut monta vuotta ja edes prospect jäseneksi ei pääse ellei omista prätkää. Mun mielestä siinä on tarpeeksi Mc:tä, nykyään aikamonella kerholla on se pyöräily unohtunut ja ajellaan autolla liivit päällä. Sitä ei oikeassa MC clubissa tehdä koskaan :wink:
Hyvä että kerroit tuosta mongoolien suunnittelemasta iskusta.Justiinsa saatiin taas lukea että poliisi esti moottoripyöräkerholaisten yhteenoton oulussa.Nyt poliisi pääsee ennakolla estämään iskun valmistelun sekä toteutuksen.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Äpärä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: La Maalis 24, 2012 1:36 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Äpärä »

Studiojoukkue kirjoitti:Joo, näin on ja tietty kerhon huoltoauto reissun päällä on poikkeus
Kyllä huoltoautonkin kyytiin kivutessa liivit joko otetaan pois päältä tai peitetään takilla. Edes taksiin ei mennä ne päälimmäisenä. Näin siis Moottoripyöräkerhossa.
0700
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2012 12:19 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja 0700 »

RealPitti kirjoitti:
Bandidosin ja Enkeleiden alkuperäiset säännöt kieltävät liivien käytön autolla ajaessa, liivit pitää peittää esim takilla :wink:
Kiitos tarkennuksesta..ja silmät peitetään aurinkolaseilla 8)
Omerta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 2:46 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Omerta »

RealPitti kirjoitti:
0700 kirjoitti:
RealPitti kirjoitti:
Bandidosin ja Enkeleiden alkuperäiset säännöt kieltävät liivien käytön autolla ajaessa, liivit pitää peittää esim takilla :wink:
En tiedä alkuperäisistä säännöistä, mutta muutenhan tuo on ihan tuubaa.
Oderint, tum metuant.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Omerta kirjoitti: En tiedä alkuperäisistä säännöistä, mutta muutenhan tuo on ihan tuubaa.
Mä en ole kertaakaan nähnyt että kummankaan kerhon edustajat istuisi autossa liivit päällä, alkuperäisillä säännöillä tarkoitan niitä sääntöjä jotka on Suomalaisille annettu -90 luvulla.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
0700
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2012 12:19 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja 0700 »

RealPitti kirjoitti:
Mä en ole kertaakaan nähnyt että kummankaan kerhon edustajat istuisi autossa liivit päällä, alkuperäisillä säännöillä tarkoitan niitä sääntöjä jotka on Suomalaisille annettu -90 luvulla.
Kuuliin ei taida sama päteä..näin kesällä yhen memberin huoltoaseman pihalla liivit päällä ison ökymersun vieressä.Eikä näkyny yhtäkään mopoa lähistöllä.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

0700 kirjoitti:
RealPitti kirjoitti:
Mä en ole kertaakaan nähnyt että kummankaan kerhon edustajat istuisi autossa liivit päällä, alkuperäisillä säännöillä tarkoitan niitä sääntöjä jotka on Suomalaisille annettu -90 luvulla.
Kuuliin ei taida sama päteä..näin kesällä yhen memberin huoltoaseman pihalla liivit päällä ison ökymersun vieressä.Eikä näkyny yhtäkään mopoa lähistöllä.
Paha mennä sanomaan mikä heillä on käytäntö, mahdollisesti heillä on hieman löysemmät säännöt.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Karvaperuna
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 8:13 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

Poeka kirjoitti:
RealPitti kirjoitti:Mikäli kiinnostaa niin Helsingin kaivohuoneella voi käydä tutustumassa 81:siin Lauantaina 22.09.2012, siellä on kaikista Suomen support kerhoista edustus paikalla.

Mongolitkin suunnittelee kivien heitto iskua sinne :mrgreen:

Se että on Kyy Mc oikea kerho niin mun mielestä on, kerho on kumminkin toiminut monta vuotta ja edes prospect jäseneksi ei pääse ellei omista prätkää. Mun mielestä siinä on tarpeeksi Mc:tä, nykyään aikamonella kerholla on se pyöräily unohtunut ja ajellaan autolla liivit päällä. Sitä ei oikeassa MC clubissa tehdä koskaan :wink:
Hyvä että kerroit tuosta mongoolien suunnittelemasta iskusta.Justiinsa saatiin taas lukea että poliisi esti moottoripyöräkerholaisten yhteenoton oulussa.Nyt poliisi pääsee ennakolla estämään iskun valmistelun sekä toteutuksen.

Mutta eikös se sun mielestä ollu hyvä että riehuvat kylillä? Siinä se "meriitti"-listakin sitten sun silmissä kasvaa.
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

0700 kirjoitti:
RealPitti kirjoitti: Se että on Kyy Mc oikea kerho niin mun mielestä on, kerho on kumminkin toiminut monta vuotta ja edes prospect jäseneksi ei pääse ellei omista prätkää. Mun mielestä siinä on tarpeeksi Mc:tä, nykyään aikamonella kerholla on se pyöräily unohtunut ja ajellaan autolla liivit päällä. Sitä ei oikeassa MC clubissa tehdä koskaan :wink:
Kyllähän joka clubista käydään bileissä liivit päällä myös autolla :wink:
Olen antanut itselleni ymmärtää, että ainakin tossa toisessa suuressa kerhossa on ollut sääntönä seuraavaa: ettei juhliin, tapaamisiin yms muihin juhanointeihin ole liivit päällä osallistumista, mikäli ei ole ole mopolla liikenteessä.

Tiedä sitten onko näin ollut ja noudatetaanko sääntöä mitenkä tarkasti (tai ollenkaan)?
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
hiisi
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 11:57 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja hiisi »

Paha mennä sanomaan mikä heillä on käytäntö, mahdollisesti heillä on hieman löysemmät säännöt.[/quote]

Mitenkäs tää sääntö menee siellä RealPitin entisessä nationissa, eli käytitkö liivejä jos olit autolla liikenteessä?
BK
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

hiisi kirjoitti:Paha mennä sanomaan mikä heillä on käytäntö, mahdollisesti heillä on hieman löysemmät säännöt.
Mitenkäs tää sääntö menee siellä RealPitin entisessä nationissa, eli käytitkö liivejä jos olit autolla liikenteessä?[/quote]

En käyttänyt :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
0700
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2012 12:19 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja 0700 »

poikkeus kirjoitti:
Olen antanut itselleni ymmärtää, että ainakin tossa toisessa suuressa kerhossa on ollut sääntönä seuraavaa: ettei juhliin, tapaamisiin yms muihin juhanointeihin ole liivit päällä osallistumista, mikäli ei ole ole mopolla liikenteessä.

Tiedä sitten onko näin ollut ja noudatetaanko sääntöä mitenkä tarkasti (tai ollenkaan)?
Kyllä useimmiten bileissä on liivit päällä,oli sitten istunu autossa takki liivin päällä tai ei.Aika moni kuitenkin ottaa keittoo,niin harvemmin sillon jurrissa ajellaan.
Perus mc kerhojen kinkereissä ei välttämättä ole mitään pakkoa.Meidän liivittömässä tallissa käyvä porukka kuitenkin yleensä edustaa kerhoa,johon kuuluu.

Tuolta löytyy kaikenlaista:

http://www.backbonemc.org/index.php
Vastaa Viestiin