Kyy MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
perus3000
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 7:32 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

tunari kirjoitti:kertokaas nyt mitka on "vakavasti otettavia" kerhoja ja mitka ns. pelleporukoita?
Itselläni ainakin arvostus kutakin kerhoa kohtaan määräytyy seuraavien seikkojen mukaan;

1.Henkirikokset
Eli jäsenmäärään suhteutettuna eniten henkirikoksia tai niiden yrityksiä tehneet

2.Tuomiot
Jäsenmäärään suhteutettuna yhteis kakkujen määrä, eli mitä enempi sen parempi

3.Näkyvyys
tai pikemminkin näkymättömyys, eli salaperäisyyden maksimointi. Ei mainosteta netissä yms.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/

amen
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Touko 22, 2012 9:08 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja amen »

perus3000 kirjoitti:Itselläni ainakin arvostus kutakin kerhoa kohtaan määräytyy seuraavien seikkojen mukaan;

1.Henkirikokset
Eli jäsenmäärään suhteutettuna eniten henkirikoksia tai niiden yrityksiä tehneet

2.Tuomiot
Jäsenmäärään suhteutettuna yhteis kakkujen määrä, eli mitä enempi sen parempi

3.Näkyvyys
tai pikemminkin näkymättömyys, eli salaperäisyyden maksimointi. Ei mainosteta netissä yms.
Kuva


Why so Dark MC ?

sedusamuli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 9:47 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

Uskomatonta sontaa
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).

Intruder
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 8:38 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Intruder »

Kyy Mc ei oo sontaa vaan vanha kerho

sedusamuli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 9:47 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

Intruder kirjoitti:Kyy Mc ei oo sontaa vaan vanha kerho
En todellakaan tarkoittanut Kyytä.
Vaan noita kirjoituksia.
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).

Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Perusteletko hieman?? miten niin on sontaa? mun mielestä perus3000 kertoi asiallisesti edellytykset joiden perusteella hän kunnioittaa kerhoja.Millä perusteilla itse kunnioitat? kerro vähän??
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.

sedusamuli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 9:47 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

Ehkä Kyy mc ei edes kuulu tähän osastoon tai mikään oikea mc kerho
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).

Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Mitäköhän nyt oikein tarkoitat? ja mihin tämä perustuu?
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.

Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Poeka kirjoitti:Perusteletko hieman?? miten niin on sontaa? mun mielestä perus3000 kertoi asiallisesti edellytykset joiden perusteella hän kunnioittaa kerhoja.Millä perusteilla itse kunnioitat? kerro vähän??
minä voisin näin täysin ulkopuolisena, en siis ole koskaan ollut, enkä tule olemaankaan moottoripyöräjengin tai rikollisjengin tahi minkään muunkaan jengin kuin legendaarisen "filtti/viltti ketjun" jäsen, niin heittää, että mielestäni edellytykset moottoripyöräjengin arvostus kertoimeen olisivat:

1) moottoripyörät, eli ne olisi hyvä olla.
2) yhdessä kruisailu, eli niillä moottoripyörillä ajelu porukassa.
3) harrastetilat, eli jos nämä kaikki 3 löytyy, niin alkaa olemaan jo aikas kovat pojot, ainakin minun silmissä.

ja nää oli taas minun ajatuksia, eli niiden pohjalta ei pidä kenenkään vetää palkokasvin tuotoksia nenäänsä.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"

Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Eli onko asia nyt ymmärrettävä näin et Perus3000:n mielestä sitä kovempi kerho mitä tunaripitoisempi porukka? Ei sitä kiinni niin vaan jäädä ja niihin tuomioihin vaaditaan kiinnijääntiä. Toihan on ristiriidassa myöskin näkymättömyyden.

Muutenkaan en juuri panis painoa noille henkirikoksille, ne ei liity biker-henkeen. Eikä noi rikoksetkaan. Eikä näkymättömyys. Jos sit puhutaan rikollisjärjestöistä ni ei silloinkaan ole oleellista noi henkirikokset.
bibo ergo sum

perus3000
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 7:32 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

kiviretki kirjoitti:Eli onko asia nyt ymmärrettävä näin et Perus3000:n mielestä sitä kovempi kerho mitä tunaripitoisempi porukka? Ei sitä kiinni niin vaan jäädä ja niihin tuomioihin vaaditaan kiinnijääntiä. Toihan on ristiriidassa myöskin näkymättömyyden.

Muutenkaan en juuri panis painoa noille henkirikoksille, ne ei liity biker-henkeen. Eikä noi rikoksetkaan. Eikä näkymättömyys. Jos sit puhutaan rikollisjärjestöistä ni ei silloinkaan ole oleellista noi henkirikokset.

Siis luettelemani seikat olivat minulle tärkeitä, ei suinkaan mitään yleisiä arviointi standardeja.
Siis tietty näkyvyys tietenkin on hyvä esim. jengitunnukset yms. mutta sitten tälläinen media hiljaisuus on hyvästä. Noh kysytään kysymys sinulta kiviretki, kumman porukan ottaisit perimään velkojasi, sellaisen jolla on tilillään parkkisakkoja vai henkirikoksia?

Niin sitä minäkin. :mrgreen:
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/

Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

perus3000 kirjoitti:Noh kysytään kysymys sinulta kiviretki, kumman porukan ottaisit perimään velkojasi, sellaisen jolla on tilillään parkkisakkoja vai henkirikoksia?

Niin sitä minäkin. :mrgreen:
Ensin huomauttaisin että kirjoittajien tekstien muuttaminen lainauksissa ei ole ok. Toiseksi, aika perkeleen heikosti menee jos en velkojani saa itse. Ilman et tarvii porukalla mennä pieksemään. Jos tarvii delegoida velat muille ni voisi kyllä ensin kasvattaa pallit.
bibo ergo sum

juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja juta »

Aloitin tan Kyy Mc ketjun vaan sen takia kun webissa nakyi olevan 1% merkilla varustettu saitti, ja ovat viela Enkeleiden kavereita ihan tunnetusti. Jos joku kysyy onko joku jengi "oikea" MC-jengi tai ns. pelleporukka, niin alkaas hermostuko...jos ei olis parempaa tietoo niin joku vois luulla etta esim. Suomen Mongols on oikea kerho. Onhan niillakin 1% tunnus ja Mc selassa...
joten - Kyy Mc on oikea Mc-jengi, ja pitkanlinjan sellainen. Ovat viela ihan ok-kundeja joten siina kaikki mika alunperin kiinnosti.

sedusamuli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 9:47 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

sedusamuli kirjoitti:Ehkä Kyy mc ei edes kuulu tähän osastoon tai mikään oikea mc kerho
Ehkä kirjoitin epäselvästi,tarkoitin ettei ehkä Kyy mc liity järjestäytyneeseen rikollisuuteen,eikä mitkään oikeat mc kerhot ole rikollisia.Tai jotain sinnepäin.
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).

RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Mikäli kiinnostaa niin Helsingin kaivohuoneella voi käydä tutustumassa 81:siin Lauantaina 22.09.2012, siellä on kaikista Suomen support kerhoista edustus paikalla.

Mongolitkin suunnittelee kivien heitto iskua sinne :mrgreen:

Se että on Kyy Mc oikea kerho niin mun mielestä on, kerho on kumminkin toiminut monta vuotta ja edes prospect jäseneksi ei pääse ellei omista prätkää. Mun mielestä siinä on tarpeeksi Mc:tä, nykyään aikamonella kerholla on se pyöräily unohtunut ja ajellaan autolla liivit päällä. Sitä ei oikeassa MC clubissa tehdä koskaan :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]

Vastaa Viestiin