Kyy MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Pumpuli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: To Joulu 02, 2010 1:17 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Pumpuli »

0700 kirjoitti:
RealPitti kirjoitti:
Mä en ole kertaakaan nähnyt että kummankaan kerhon edustajat istuisi autossa liivit päällä, alkuperäisillä säännöillä tarkoitan niitä sääntöjä jotka on Suomalaisille annettu -90 luvulla.
Kuuliin ei taida sama päteä..näin kesällä yhen memberin huoltoaseman pihalla liivit päällä ison ökymersun vieressä.Eikä näkyny yhtäkään mopoa lähistöllä.
Juu ei!
Porvoossakin yks ajo auton jalkakäytävälle kaupan eteen, ei vissiin jaksanu kävellä parkkipaikalta(joka oli n.10m päässä). :D
Dulce et decorum est pro patria mori.

Ei ole epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

0700 kirjoitti:
poikkeus kirjoitti:
Olen antanut itselleni ymmärtää, että ainakin tossa toisessa suuressa kerhossa on ollut sääntönä seuraavaa: ettei juhliin, tapaamisiin yms muihin juhanointeihin ole liivit päällä osallistumista, mikäli ei ole ole mopolla liikenteessä.

Tiedä sitten onko näin ollut ja noudatetaanko sääntöä mitenkä tarkasti (tai ollenkaan)?
Kyllä useimmiten bileissä on liivit päällä,oli sitten istunu autossa takki liivin päällä tai ei.Aika moni kuitenkin ottaa keittoo,niin harvemmin sillon jurrissa ajellaan.
Perus mc kerhojen kinkereissä ei välttämättä ole mitään pakkoa.Meidän liivittömässä tallissa käyvä porukka kuitenkin yleensä edustaa kerhoa,johon kuuluu.
Näin olen myös ymmärtänyt. Kuitenkin poittini (yritti) oli se että ilm sääntö on kuitenkin eri kuin käytäntö. Itselleni tälläisena nihilisti-pilkunviilaaja-natsina tulee mieleen missä muissa säännöissä löytyy soveltamista ja kuinka paljon? seuraava mietintä onkin että onko sitten niillä säännöillä sitten mitään merkitystä oikeesti ja tarvitseeko nitten sitten missään huudella tai opettaa esim. uusille kavereille.

Kyseisen kerhon supportkerholaisen tapasin viime talvena eräässä ostoskeskuksessa. Kaverilla oli päällä huppari jossa oli painettu kaikki samat tsydeemit ja samassa järjestyksessä / paikoissa kuin olisi liiveissäkin + hihoissa tekstit. tuli vaan mieleen että kyseistä vaatetustahan voisi (ja ehkä jopa pitäisi) käyttää silloin kun ei ole mopolla liikkeellä. Siis jos sääntö on et liivit päällä vain kun mopoillaan...

Tiedä sitten onko niin tai näin.
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

KYY MC on aidompi bikerjengi kuin mitä nämä Bad Machine sun muut uudet.. tiedän miehen nimeltä "Dunkka" aito Biker..Yksi KYY MC perustajista.. ajanut vuodesta 1978.. ensin jos aikoo BIKERIKSI.. on aloitettava siitä että ostaa MOOTTORIPYÖRÄN! ja sitten ajettava noin 10vuotta ja käytävä noin sadassa bikerbileessä.. en voi sanoa itseäni vieläkään bikeriksi.. mulla sentään ON moottoripyörä!
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja juta »

Aikoinani aloitin tan ketjun kun jossain bongasin noita Kyy Mc kundeja ja kuten ketjusta on jo ilmennyt, kunnon bikereita taitavat olla...just tollaisia kundeja olen tarkoittanutkin kun olen muissa ketjuissa puhunut "oikeista" bikereista. Aina kun ton biker-termin mainitsee niin jengi vittuuntuu, mutta toi Spurgumiehen maaritelma osuu aika oikeaan. Jos aikoo bikeriksi pitaa aloittaa silla et ostaa pyoran. Sitten pitais ajella vitusti ja opetella korjaamaan oma fillarinsa tien paalla jos tarvetta tulee. Sitten bilettamista, gimmoja ja rock and rollia ja siinahan se on... :wink:
Perusinsinoori-Tero, joka on ostanut jonkun ison hohtavan HD:n tai Honda-customin, ajelee viikonloppuisin vaimo tarakalla, on laittanut korviksen ja kallotatskun olkapaahan, ja perustanut jonkun Civil Engineers Mc:n muiden akateemisten kavereiden kanssa ei ole bikeri. Han on moottoripyorailyn harrastaja (ja ei siina tietysti mitaan pahaa ole...)
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Ei tarvitse olla edes HD.. kunhan on edes PYÖRÄ! "Dunkalla" ei ole nyt muutakuin Kawasaki Zephyr.. 1100.. muistaakseni sillä on ollut 7 eri HD:ta.. En tiedä reilumpaa ja mukavempaa tyyppiä kuin "Dunkka" on..
apehanger
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2013 3:58 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja apehanger »

Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Meinasin!=) olen istunut sen päälläkin.. tunnetaan työkuvioista "Dunkan" kanssa.. aikoinaan perusti KYY MC:tä mutta ei enää vissiin 10v:een ole ollut jäsenkään enää.. mun käsittääkseni on perheellinen mies ja tyttö ja poika on hällä.. + nainen
juuseri69
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2013 8:52 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja juuseri69 »

Kivireki kirjoitti:Eli onko asia nyt ymmärrettävä näin et Perus3000:n mielestä sitä kovempi kerho mitä tunaripitoisempi porukka? Ei sitä kiinni niin vaan jäädä ja niihin tuomioihin vaaditaan kiinnijääntiä. Toihan on ristiriidassa myöskin näkymättömyyden.

Muutenkaan en juuri panis painoa noille henkirikoksille, ne ei liity biker-henkeen. Eikä noi rikoksetkaan. Eikä näkymättömyys. Jos sit puhutaan rikollisjärjestöistä ni ei silloinkaan ole oleellista noi henkirikokset.
Kerrankin joku kirjoittaa asiaa!!!!!
Kyllä olen tietoinen, että osio on järjestäytynyt rikollisuus joten ihmettelen miksi kyseisestä MC-kerhosta edes kirjoitetaan täällä. Porukalla kun ei ole mitään tekemistä JR:n kanssa. Eräs asia jaksaa aina vaan ihmetyttää. Kun puhutaan kunnon BIKERISTA niin on pitänyt ajaa kymmeniä vuosia ja juossut kaikisssa maailman kissanristiäisissä ja muuta mitä ihmeellisempää. Itse henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi bikerin pitäisi juosta bileissä koko talvi tai kesällä edes kertaakaan. Pitäisi muistaa, että NYT pyöränsä hankkineet ja kerhonsa perustaneet voivat tulevaisuudessa olla ns. vanhan liiton bikereita. Ei kunnioitetuilla vanhemmillakaan ollut kokemusta ja kilometrejä silloin kun he touhun aloittivat. Itse en vaan voi ymmärtää perus3000:n kirjoitusta! Linnasta käsin, henkirikoksen tehneenä on äärimmäisen vaikeata cruisailla fillarin kanssa pitkin maailmaa. Minun mielestäni tämä osio on eksynyt siinä mielessä raiteiltaan, että kirjoittelu mc-kerhoista pitäisi siirtää muualle koska täältä ei kyseisestä genrestä löydy tarpeeksi tietäjiä.
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Kun KYY perustettiin 1991 (4?)henkilön toimesta, se ei ollut lainkaan 1%! Myöhemmin joskus 2000.. se alkoi kääntyä 81-suuntaan. Silloin syntyi vissiin hieman skismaa ja osasta tuli sen jälkeen HA-hanggeja,sit prosareita ja sitten membereitä. Monikohan tulee ajatelleeksi että kun perustaa tänään MC-porukan, millainen se on 10v päästä? 10v päästä sinun perustamasi porukka voi olla täysi rikollisporukka, josta itse olet jo lähtenyt..mutta silti saat "leiman otsaan" loppuikäksesi jos joskus olet sellaisen perustanut!
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja juta »

Juuserille tiedoksi - Kyy Mc tuli tahan jarjestaytyneen rikollisuuden ketjuun vaan sen takia et kantavat 1% merkkia kutn Kuulat, Bandiitit ja pari muutakin. Itse alussa kysaisin kun ainakin taalla ulkomailla toi 1% merkki on kerhoilla kuten HA, Bandiitit, Gremium ja Born To Be Wild Mc, ja ne on aika pahoja porukoita...
juuseri69
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2013 8:52 am

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja juuseri69 »

Hyvinkin tietoinen asiasta. Olen vaan sen verran vanhanaikainen, että uskon edes joidenkin porukoiden arvostavan todellista 1% merkin tarkoitusta. Tosin, siitä en ole tietoinen kantoiko kyseinen kerho sitä alusta asti. Kerhon perustamisen aikoihin Suomessa vielä ymmärrettiin merkin todellinen sanoma.
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja juta »

Just, vanhanaikaisia ollaan taallakin...nykyaan pitaa olla vaan tarkkana kun nakee porukoita joilla on toi prossamerkki, vastaanhan voi tulla joitain tosi kovia kundeja tai gimmoja kuten Suomen Mongoolit tai vaikka womans Mc 1% jotka kannattaa kiertaa kaukaa...
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

http://www.youtube.com/watch?v=wKT2e6IzVYY

Spede Show - Prosenttiostaja <- siinä teille prosenttia koko loppukesäksi=)
jäsen K
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Loka 23, 2012 4:22 pm

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja jäsen K »

juta kirjoitti:Just, vanhanaikaisia ollaan taallakin...nykyaan pitaa olla vaan tarkkana kun nakee porukoita joilla on toi prossamerkki, vastaanhan voi tulla joitain tosi kovia kundeja tai gimmoja kuten Suomen Mongoolit tai vaikka womans Mc 1% jotka kannattaa kiertaa kaukaa...
Pakko kommentoida pitkästä aikaa, vaikka jutut täällä on mitä on. Vähemmän mä pelkään mitään bandidoksia, enkeleitä tai kuulia( tietysti moni kaveri kuuluu kyseisiin kerhoihin, mikä voi vaikuttaa), mitä esim näitä mongooleja. Järkevistä liivi miehistä ei ole kenellekkään haittaa ja yleensä ne on muutenki ennemmän järjestyksessä, kuin nämä mongoolit jotka tuntuu piripäissään ammuskelevan ja puukottavan. Isot kerhot, kun ei hae ongelmia turhaan, mutta nää piripää paskat sekoilee ilman järkeä. Esim Bandidos on satakunta alueella rauhoittanut ja poistanut juuri näitä ongelma tapauksia, mitkä riehuu eikä muuta osaa.
Fighter's never quit.
oldunion
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Touko 08, 2013 10:01 pm
Paikkakunta: Karjala

Re: Kyy MC

Viesti Kirjoittaja oldunion »

Pakko kommentoida pitkästä aikaa, vaikka jutut täällä on mitä on. Vähemmän mä pelkään mitään bandidoksia, enkeleitä tai kuulia( tietysti moni kaveri kuuluu kyseisiin kerhoihin, mikä voi vaikuttaa), mitä esim näitä mongooleja. Järkevistä liivi miehistä ei ole kenellekkään haittaa ja yleensä ne on muutenki ennemmän järjestyksessä, kuin nämä mongoolit jotka tuntuu piripäissään ammuskelevan ja puukottavan. Isot kerhot, kun ei hae ongelmia turhaan, mutta nää piripää paskat sekoilee ilman järkeä. Esim Bandidos on satakunta alueella rauhoittanut ja poistanut juuri näitä ongelma tapauksia, mitkä riehuu eikä muuta osaa.
Eli Mongols on nyt se "paha" kerho, tuleeko sulla muita vastaavia kilipää kerhoja mieleen?
"Oh, how i express myself, How do i express myself?
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
Vastaa Viestiin