Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
mämmi
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 9:22 pm

Re: Mika Salokin rekisterissä

Viesti Kirjoittaja mämmi »

FXR kirjoitti:Mahtanee liittyä tuttavuuteen erään toisen formulamiehen kanssa...
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2013090 ... 8_ur.shtml
Kuva

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011030 ... 3_uu.shtml
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

HS: Mika Salo teki rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta

Kilpa-autoilijana tunnettu Mika Salo vaatii nimensä puhdistamista.
Entinen formulakuljettaja Mika Salo on tehnyt rikosilmoituksen, jossa hän syyttää poliisia törkeästä kunnianloukkauksesta. Asiasta kertoi tiistai-iltapäivänä Helsingin Sanomat nettisivuillaan.

Suomen Kuvalehti uutisoi maanantaina, että Salon nimi olisi päätynyt keskusrikospoliisin epäiltyjen rekisteriin. Samassa rekisterissä oli aikaisemmin myös Venäjän presidentti Vladimir Putin.

KRP:n asiantuntijan väitetään määritelleen Salon erään oikeudenkäynnin yhteydessä vähintäänkin järjestäytyneen rikollisuuden kannattajaksi.

Salo on kertonut vaativansa KRP:ltä nimensä puhdistamista.

- Vaadin välitöntä nimeni puhdistamista ja lainmukaisia toimenpiteitä kyseisiä henkilöitä vastaan, Salo kommentoi Helsingin Sanomissa tiistaina.

Poliisiylijohtaja Mikko Paatero pitää keskusrikospoliisin jengiasiantuntijan sanomaksi väitettyä lausuntoa erikoisena.

- Käsittämätön lausunto, jos sellainen on annettu, Paatero kommentoi.

Paatero sanoo STT:lle, että asiasta keskustellaan varmasti KRP:n kanssa. Samalla selvitetään, pitävätkö julkisuudessa esitetyt tiedot paikkansa.

Keskusrikospoliisin apulaispäällikkö Tero Kurenmaa ei osaa sanoa, mitä käräjillä on tarkalleen ottaen tapahtunut.

- Luotan siihen, että meidän asiantuntijamme ovat asiallisesti ja perustellusti esiintyneet asiantuntijatodistajina.

STT, IS
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 07393.html

Tässä kuvassa huomioni kiinnittyi noihin rinnassa oleviin patcheihin. Ylimmästä en saa selvää mutta alemmassa lukee kai sgt.of arms? Ja enkeleiden väreissä. Oli miten oli, Salo näköjään tykkää larpata bikeria. Olisi vain iloinen kun on ollut turvallisella tavalla katu-uskottavasti samalla pahojen poikien listalla Putinin kanssa. Kohta se nimi sieltä vielä anteeksipyyntöjen kera vielä poistetaankin. Saa piljonäärikin olla ihan pikkasen pahis...
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Aika saatanan munaton o et valittaa tosta. Jos ottaa support-tatsan ni sen kanssa elää. Mut eihän tää ole uutta et enkelit alkaa parkumaan oikeuksiensa puolesta. Hitto ku mun kissalla on ns isommat kassit ku noilla, ja se sentään on tyttö. Ihan sama jos mä valittaisin et mut leimataan punkkariksi ku sellaiseksi julistaudun. Mä OLEN punkkari. Mä EN sitä häpeä, saati ala kiistämään. Saatanan nöyristelijä-Salo, sitä joko ollaan tai ei olla mut jos sen julistaa tatsassakin ni... Pitääkö jatkaa?
Everything in the world is either a potato or not a potato
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Kikki Hiiri kirjoitti:Aika saatanan munaton o et valittaa tosta. Jos ottaa support-tatsan ni sen kanssa elää. Mut eihän tää ole uutta et enkelit alkaa parkumaan oikeuksiensa puolesta. Hitto ku mun kissalla on ns isommat kassit ku noilla, ja se sentään on tyttö. Ihan sama jos mä valittaisin et mut leimataan punkkariksi ku sellaiseksi julistaudun. Mä OLEN punkkari. Mä EN sitä häpeä, saati ala kiistämään. Saatanan nöyristelijä-Salo, sitä joko ollaan tai ei olla mut jos sen julistaa tatsassakin ni... Pitääkö jatkaa?
Paitsi että punkkareilla ei kai ole mitään supporttityyppejä. Vai käykö teijän keikoilla ja hengailumestoilla paljon jotain parempaa väkeä joilla on hauikseen tatskattuna Exploited-pääkallo ja joku teksti tyyliin "support your local drunk punx" kehumassa meininkiä ja että "kyl mä niinku vähän kannatan tätä teidän juttua"?

Salo siis ei mikään Enkeli itse ole. Mutta tottahan tuo että varmaan on ollut tietoinen että sanomista tulee kun lähtee ton jutun kanssa noin avoimesti flirttailemaan. Tai olisi ainakin pitänyt olla.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
FXR
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ma Kesä 18, 2012 9:56 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja FXR »

Salo on koulukiusaajakääpiöpelle, joka itkee kohtelustaan, koska elää erinäköisillä mainosmarkoilla (Neste, yms.), ja pelkää nyt että sponsorit hylkäävät... menis duuniin / pyrkis oikeasti enkeliksi tai lopettaisi ton ruikuttamisen. Tai edes poistattaisi tuon tatuoinnin tai laittaisi peitekuvan tyyliin: "Support your local Martinlaakson vellihousut".
Karvaperuna
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 8:13 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

Eikös aikoinaan kiistetty että ei se mikään Bad Machine tatska ole vaan enkuli support teksti mutta tossahan se seisoo että Masiinaa supporttaa jollain asteella…??? :roll:
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.
Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

Salon tatskassa lukee Big Red Machine, mikä taas on suora viittaus enkeleihin eikä bad machineen.
Äpärä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: La Maalis 24, 2012 1:36 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Äpärä »

Ei tässä ole kyse pelkästään Mika Salosta vaan siitä että ylipäätään kerätään tällaista listaa jossa on tietämättään tuhansia lainkuuliaisia kansalaisia joilla ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä tai edes aikomusta rikosten tekemiseen. Heidän asiansa ei vaan ylitä uutiskynnystä, siksi on hyvä että julkisuuden henkilö antaa sille kasvot. Tuolle listalle pääsyyn ei tarvita muuta kuin että käyt jonkun määrätyn ryhmän bileissä juomassa bissen vaikka et ketään koko porukasta tuntisikaan. Ja kaikille niille joiden mielestä poliisi saa ihan rauhassa kerätä heistä tietoja koska "eihän minulla ole mitään salattavaa" - tämä lista jolla Salokin on, on aiheuttanut monelle ihmiselle vaikeuksia mm. työpaikan pitämisessä jos ala on vähänkään turvallisuusluokituksia vaativa.
mämmi
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 9:22 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mämmi »

Scruffy kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 07393.html

Kuva

Tässä kuvassa huomioni kiinnittyi noihin rinnassa oleviin patcheihin. Ylimmästä en saa selvää mutta alemmassa lukee kai sgt.of arms? Ja enkeleiden väreissä. Oli miten oli, Salo näköjään tykkää larpata bikeria. Olisi vain iloinen kun on ollut turvallisella tavalla katu-uskottavasti samalla pahojen poikien listalla Putinin kanssa. Kohta se nimi sieltä vielä anteeksipyyntöjen kera vielä poistetaankin. Saa piljonäärikin olla ihan pikkasen pahis...
Tällainen paita näyttäisi olevan:
Kuva
Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nimby »

^ True Religion vaatemerkillä ei ole minkään valtakunnan tekemistä mopokerhojen kanssa. Luki patchissa mitä tahansa.

Mitä Mika Saloon tulee niin kovasti on tainnut ympyrän ajelu pistää pään sekaisin, kun meni itsensä korottamaan valtionpäämiesluokkaan ja odottelee virallisia anteeksipyyntöjä ministeriltä. Mokomakin veropakolainen. Minä vaadin Mika Salolta anteeksipyyntöä, että maksoin aikanaan turhaan MTV Maxin formuloita, kun ei tämä vätys paria kertaa lukuunottamatta palkintopallille viitsinyt kiivetä.
Kilta
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: La Marras 07, 2009 9:40 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kilta »

Mitenkään Saloon, tai hänen tatuointiinsa liittymättä, niin haluaisin keskustella jonku Suomen Helvetin Enkeleiden täysjäsenen kanssa HA/81 support/yms. tatuoinneista, kun niitä kysytään vähän väliä ja olen aina vastannut että teen vain jos on kaveri mukana jolla täysväri liivit päällä, ja jolta lupa, ja kaikilla jäänyt tulematta joten kiinostaisi selvittää mitä teen tulevaisuudessa kyseisille kyselijöille? ammunko ovelle vai hakkaanko tuolissa?
"Missään suut eivät sulkeudu yhtä tiukasti, missään ihmiset eivät häviä niin jäljettömiin kuin sillä alueella, joka Paavalin kirkon tornista näkyy..."
Muikku
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:38 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Muikku »

Nimby kirjoitti:^ Minä vaadin Mika Salolta anteeksipyyntöä, että maksoin aikanaan turhaan MTV Maxin formuloita, kun ei tämä vätys paria kertaa lukuunottamatta palkintopallille viitsinyt kiivetä.
Salon ajaessa formulat näkyi ilmaiseksi.
CicaretteSmokingMan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Elo 14, 2013 2:50 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CicaretteSmokingMan »

"81" "Big Red Machine" ehkä Hells Angels saa mainita tatuoinnissa jos teksti kokonaisuudessaan on "Support Your local Hells Angels".. siipikallo on ilmeisesti kielletty tatskata ellei omista henkilö täysvärejä.. muita "alaan" liittyviä tatskoja on "FTW"
mihkali
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Su Touko 01, 2011 4:54 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mihkali »

CicaretteSmokingMan kirjoitti:"81" "Big Red Machine" ehkä Hells Angels saa mainita tatuoinnissa jos teksti kokonaisuudessaan on "Support Your local Hells Angels".. siipikallo on ilmeisesti kielletty tatskata ellei omista henkilö täysvärejä.. muita "alaan" liittyviä tatskoja on "FTW"
no jep jep hyvin vedät!!

HAMC has copyrighted the name Hells Angels (in any form of spelling) in the US and Internationally, along with all variations of the "Deathshead"
Silence is Golden, Duct Tape is Silver!
mihkali
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Su Touko 01, 2011 4:54 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mihkali »

Kilta kirjoitti:Mitenkään Saloon, tai hänen tatuointiinsa liittymättä, niin haluaisin keskustella jonku Suomen Helvetin Enkeleiden täysjäsenen kanssa HA/81 support/yms. tatuoinneista, kun niitä kysytään vähän väliä ja olen aina vastannut että teen vain jos on kaveri mukana jolla täysväri liivit päällä, ja jolta lupa, ja kaikilla jäänyt tulematta joten kiinostaisi selvittää mitä teen tulevaisuudessa kyseisille kyselijöille? ammunko ovelle vai hakkaanko tuolissa?
ihan oikea tapa...
Silence is Golden, Duct Tape is Silver!
Vastaa Viestiin