SKINIT (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

EricBlair kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 7:37 pm Tulihan se sieltä.
Mitä haluat sanoa? Kyllä minä olen näitä Stadissa vaikuttaneita tiennyt aikanaan. Oletko sinä muuten sellaisen alkoholisoituneen ja kierosilmäisen lähiöhuoran äpärä, jonka isäksi epäiltiin varttimannea? Miksi muuten nämä isänmaan soturit eivät nykyään hiihdä siinä koomisesta uniformussa tuolla? Monta minuuttia luulet, että selviäisivät tajuissaan esim. lauantai iltana Helsingin keskustassa? Tämä Reko oli kovasti aikoinaan tulossa treenaamaan Savate Clubille. Kehotettiin poistumaan pakkaseen ennen ensimmäisiä treenejä, roskasakkia ei siellä kaivattu
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Ylälibadon kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 8:21 pm
EricBlair kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 7:37 pm Tulihan se sieltä.
Mitä haluat sanoa? Kyllä minä olen näitä Stadissa vaikuttaneita tiennyt aikanaan. Oletko sinä muuten sellaisen alkoholisoituneen ja kierosilmäisen lähiöhuoran äpärä, jonka isäksi epäiltiin varttimannea? Miksi muuten nämä isänmaan soturit eivät nykyään hiihdä siinä koomisesta uniformussa tuolla? Monta minuuttia luulet, että selviäisivät tajuissaan esim. lauantai iltana Helsingin keskustassa? Tämä Reko oli kovasti aikoinaan tulossa treenaamaan Savate Clubille. Kehotettiin poistumaan pakkaseen ennen ensimmäisiä treenejä, roskasakkia ei siellä kaivattu
En taida olla sama henkilö ja hyvin olen pärjännyt.
-Kaikki on nykyään ok-
Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

EricBlair kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 8:31 pm
Ylälibadon kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 8:21 pm
EricBlair kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 7:37 pm Tulihan se sieltä.
Mitä haluat sanoa? Kyllä minä olen näitä Stadissa vaikuttaneita tiennyt aikanaan. Oletko sinä muuten sellaisen alkoholisoituneen ja kierosilmäisen lähiöhuoran äpärä, jonka isäksi epäiltiin varttimannea? Miksi muuten nämä isänmaan soturit eivät nykyään hiihdä siinä koomisesta uniformussa tuolla? Monta minuuttia luulet, että selviäisivät tajuissaan esim. lauantai iltana Helsingin keskustassa? Tämä Reko oli kovasti aikoinaan tulossa treenaamaan Savate Clubille. Kehotettiin poistumaan pakkaseen ennen ensimmäisiä treenejä, roskasakkia ei siellä kaivattu
En taida olla sama henkilö ja hyvin olen pärjännyt.
Kaikki te suurinpiirtein sovitte tuohon profiilin. Ehkä lähiöhuoralla ei ole kieroja silmiä, mutta sinne päin kuitenkin
Mopo-Ukko
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ke Joulu 18, 2019 11:52 am

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ukko »

Twinkiestomper kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 6:40 pm Sittenhän siinä kävi niinkuin romanien kanssakin 😁 Ensin skinit huutelivat ja uhkailivat , sitten Nikkiset pisti sairaalaan pari skiniä ja skinit halusivat tehdä sovinnon 😁😁 Onkos Reko jo mullan alla?? Ei näy ainakaan somessa olevan.
Eikös kauppakadun pitserian pitäjäkin tarjonnut lihakirvestä näille kun meinasivat remontoida paikan.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Eikös kauppakadun pitserian pitäjäkin tarjonnut lihakirvestä näille kun meinasivat remontoida paikan.
[/quote]

jotain tummoista minäkin muistelen.
"If you aim for a king, you better not miss"
Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

Harmi, että Kauppakadun pitserian yrittäjä ei lyönyt lihakirveellä kalloa halki. Sosiaalipummit häiriköimässä kunnollista yrittäjää, voiko groteskimpaa olla? Jos nämä pojat olisivat opetelleet käyttäytymään ja pukeutumaan normaalisti, ehkä yrittäjä olisi voinut ottaa heistä jonkun työharjoitteluun. Kai kierosilmähuoran tarkkailuluokan käynyt äpäräkin pitsataikinaa oppii tekemään, jos ajan kanssa opetellaan. Yrittäjä olisi saattanut saada jotain tukea kehitysvammaisen työllistämisestä, eli win-win
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

totta se on että näistä kuulapäistä ei ainakaan joensuun seudulla ollut muuta kuin haittaa, räikeimpänä esimerkkinä koripalloilija Darryl Parkerin pahoinpitely olikohan -95 syksyllä. joukolla päälle pesismailat heiluen, seurauksena katajan korisjoukkueen lupaava pelaaja ja mun valmentaja lähti takas jenkkeihin. sillon nämä apinat pääsi otsikoihin asti washington post lehteen. täkäläiset toimittajat käyttivät näistä junteista nimitystä "dickheads". vähän ot mutta Darryl oli huipputyyppi sen perusteella mitä häntä muutaman kerran näin.
"If you aim for a king, you better not miss"
Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

Dope Boy kirjoitti: Ti Loka 05, 2021 2:21 pm totta se on että näistä kuulapäistä ei ainakaan joensuun seudulla ollut muuta kuin haittaa, räikeimpänä esimerkkinä koripalloilija Darryl Parkerin pahoinpitely olikohan -95 syksyllä. joukolla päälle pesismailat heiluen, seurauksena katajan korisjoukkueen lupaava pelaaja ja mun valmentaja lähti takas jenkkeihin. sillon nämä apinat pääsi otsikoihin asti washington post lehteen. täkäläiset toimittajat käyttivät näistä junteista nimitystä "dickheads". vähän ot mutta Darryl oli huipputyyppi sen perusteella mitä häntä muutaman kerran näin.
Darryl ammattiurheilijana olisi kustantanut osansa näiden sosiaalipummien viina- ja huumerahoihin
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

paskasakkia koko poppoo, minun mielipide. eiköhän jätkiä hävetä kattoo sitä skinivalkoinen suomi dokua näin yli 20 vuotta myöhemmin? se kanninen kruunasi kaiken, semmosen pellen vielä ottivat mukaan joukkoon.
"If you aim for a king, you better not miss"
jnsman
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: La Helmi 23, 2019 9:06 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jnsman »

Dope Boy kirjoitti: Ke Loka 06, 2021 5:59 pm paskasakkia koko poppoo, minun mielipide. eiköhän jätkiä hävetä kattoo sitä skinivalkoinen suomi dokua näin yli 20 vuotta myöhemmin? se kanninen kruunasi kaiken, semmosen pellen vielä ottivat mukaan joukkoon.
Elä nyt, Petehän on täysiverinen nahkapää edelleen... omasta mielestään. Kulkee pilotti päällä ja uhoo kakaroille kun harhojensa keskeltä joutaa :lol: kaikki sitä ysärillä häpes ,pitihän mukana yks hönö olla jota on helppo höykyttä idiootti hommiin.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

pete on kingi, kaikki kumartakaa suurta kuningasta!! :D :D
"If you aim for a king, you better not miss"
Niinuski
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 2:19 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Niinuski »

Oon joskus itsekin tuon Skinivalkoinen Suomi pätkän katsonut ja oli pakko Kannisen nimellä tehdä haku, muistaakseni kenestä kyse. Päädyin sitten tyypin face-sivuille ja voi luoja.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9949089291

Muutaman ekan lauseen jaksoin lukea, sitten vain sanan sieltä täältä. Niin sekavaa settiä ettei mtn järkeä.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Niinuski kirjoitti: To Loka 07, 2021 11:32 pm Oon joskus itsekin tuon Skinivalkoinen Suomi pätkän katsonut ja oli pakko Kannisen nimellä tehdä haku, muistaakseni kenestä kyse. Päädyin sitten tyypin face-sivuille ja voi luoja.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9949089291

Muutaman ekan lauseen jaksoin lukea, sitten vain sanan sieltä täältä. Niin sekavaa settiä ettei mtn järkeä.
pete on ikuisella matkalla eikä sieltä enää palaa, sääliksi käy hänen äitiään...
"If you aim for a king, you better not miss"
Marja
Martin Beck
Viestit: 759
Liittynyt: To Tammi 24, 2019 7:45 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marja »

Dope Boy kirjoitti: To Joulu 30, 2021 3:59 pm
Niinuski kirjoitti: To Loka 07, 2021 11:32 pm Oon joskus itsekin tuon Skinivalkoinen Suomi pätkän katsonut ja oli pakko Kannisen nimellä tehdä haku, muistaakseni kenestä kyse. Päädyin sitten tyypin face-sivuille ja voi luoja.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9949089291

Muutaman ekan lauseen jaksoin lukea, sitten vain sanan sieltä täältä. Niin sekavaa settiä ettei mtn järkeä.
pete on ikuisella matkalla eikä sieltä enää palaa, sääliksi käy hänen äitiään...
Skitsofrenia ilman lääkitystä ja liikaa huumeita ?
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

pete on ikuisella matkalla eikä sieltä enää palaa, sääliksi käy hänen äitiään...
[/quote]

Skitsofrenia ilman lääkitystä ja liikaa huumeita ?
[/quote]

Juurikin näin. 25 vuotta kovia huumeita jatkuvalla syötöllä, eli ei siis katkoja. Jättää jälkensä kuten näkyy. Tällä jampalla on tapana syyttää omista ongelmistaan kaikkia muita paitsi itseään. Karma on kostanu petelle koska se on kohdellu ihmisiä kun paskaa koko ikänsä.
"If you aim for a king, you better not miss"
Vastaa Viestiin