SKINIT (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Huippulahjakkuus
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Loka 27, 2014 4:08 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huippulahjakkuus »

Eiköhän tuo nyt ole kaikille selvää, ettei ole mamu. Tuskinpa hän on missään sellaisena edes esiintynyt. Tuo mamu-identiteetillä pelaaminenhan nyt on vaan itseironista pelleilyä, koska ihonvärinsä takia häntä on varmasti monesti maahanmuuttajana pidetty.

Mielestäni värillinen nuorisoidoli voisi olla huomattavasti huonompikin. Tämä Nikander kannustaa itse tekemiseen ja itsestään huolehtimiseen, mielestäni ihan positiivista sinänsä. Ei ole tiedettävästi raiskaaja, väkivaltainen jengiläinen tai omiin porukoihinsa eristäytynyt. Muusikkoa kundissa on yhtä paljon kuin Matti Nykäsessä.

Naurettavaa kitistä jokaisesta julkisuudessa olevasta neekeristä, vaikka kuinka monikulttuurisuutta vastustaisikin. Ryppyotsaisen ja tyylittömän kuvan vaan itsestään antaa.

juurihoitaja
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: La Loka 25, 2014 12:46 am

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja juurihoitaja »

oldunion kirjoitti:Nyt turpa kiinni saatatnan märkäkorva kakarat. Kikkihiiri ei mitäön sanomaan pienissä housuissaan, sut tiedetään. ja te pellet jotka herjaatte mustabarbaaria, tietäittepä miten valkoinen kyseinen ihminen on sielunmaisemaltaan , ei syö kanaa, saunoo juo viinaa siinä missä muutkin juro suomalainenäijä joka penkkaa 120kg kiroilee yms ja tienaa enemmän kuin idolinsa eski.


edit. niin ja ymmärtääkseni syö pekonia.
Eskillä on kaivuri, neekerillä vain sponsored by Kela verkkatakki. Ja KikkiHiiren latex housut on just sopivat Kikille.

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Hei mitä helvettiä tää juttu mun housuista on? Lateksihousuja mulla ei ole, saati mitään kireitä.
Ja ennen kaikkea miten ne liittyy skineihin?
Vai olisko niin iloisesti että mun vainolainen on taas aktivoitunut ku koulut alkaneet? Se olis hubaa mutta tää on väärä topikki siihen. Jos haluatte koittaa mulle pottuilla ni kokeilkaa privaa. Tai lautamies-osiota.

Jos palattais aiheeseen ja unohdetaan mun housut, Musta Barbituraatti ja muu epäoleellinen.
Everything in the world is either a potato or not a potato

Huippulahjakkuus
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Loka 27, 2014 4:08 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huippulahjakkuus »

Itse olet kertonut olevasi kolmekymppinen räkäpunkkari. Ei todellakaan ole ihme, että herättää hilpeyttä :lol:

juurihoitaja
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: La Loka 25, 2014 12:46 am

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja juurihoitaja »

Kikki Hiiri kirjoitti:
Jos palattais aiheeseen ja unohdetaan mun housut, Musta Barbituraatti ja muu epäoleellinen.
Sinähän se väitit että Kela rahoilla itseään ehostava suomalainen neekeri olisi rikkaampi kuin kaivurimies.

Mman
Agentti Scully
Viestit: 689
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mman »

Huippulahjakkuus kirjoitti:Itse olet kertonut olevasi kolmekymppinen räkäpunkkari. Ei todellakaan ole ihme, että herättää hilpeyttä :lol:
Juuri näin 30+ punkkari irokeesi päässä pulttirotsi niskassa liian pienet housut jalassa naama täynnä "neppareita" koominen näky varsinkin kun vesisateella säädetään
porttikongissa irokeesiä ojenukseen. :lol:

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Mman kirjoitti:
Huippulahjakkuus kirjoitti:Itse olet kertonut olevasi kolmekymppinen räkäpunkkari. Ei todellakaan ole ihme, että herättää hilpeyttä :lol:
Juuri näin 30+ punkkari irokeesi päässä pulttirotsi niskassa liian pienet housut jalassa naama täynnä "neppareita" koominen näky varsinkin kun vesisateella säädetään
porttikongissa irokeesiä ojenukseen. :lol:
No ei teitä ainakaan fiksuudesta pääse syyttämään. Niin kuin ei tätä postaukseni pointtia, äärisoikeiston kunniajäsentä eli Tahvanaista. Mä en ole ihan varma et onks kyseessä trolli, mut tää sakki on sen verran IRL-trolleja että saattaa olla ihan ehta tapaus. Eli siis Kansallisen vastarinnan johtohahmo kyseessä: https://twitter.com/TahvanainenJ

Oikeastaan toivon et toi on trolli, ei noin nuijia voi oikeasti olla ettei tajua googln ja twitterin eroa.
Everything in the world is either a potato or not a potato

Gilgamesh
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Joulu 10, 2013 4:20 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gilgamesh »

Onhan toi nyt trolli. :roll:

Ja mikä järjestö on "Kansallinen Vastarinta"?

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Gilgamesh kirjoitti:Onhan toi nyt trolli. :roll:

Ja mikä järjestö on "Kansallinen Vastarinta"?
Kaappinatsien oma porukka, google olis selventänyt asian kyl. Nyt niillä on paniikki kiistää about kaikki ku joku (sisäpiiriläinen?) oli vuotanut luottamuksellisia keskusteluja arkaluontoisista aiheista... Luulivat kai että salaaminen auttaa yhtään. Ei ole pitkä aika ku niiden sähköposti murrettiin ja joku julkaisi niiden jäsenhakemukset :D http://pastebin.com/5cgJFJ4E

Joo trolliksi mä kans arvelen, onhan noi nasut idiootteja mutta toi on jo liioittelua.
Everything in the world is either a potato or not a potato

Mman
Agentti Scully
Viestit: 689
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mman »

Kikki Hiiri kirjoitti: No ei teitä ainakaan fiksuudesta pääse syyttämään.
Mukavaa et saatiin porukkaan myös kulahtanut räkä punkkari :wink:

Gilgamesh
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Joulu 10, 2013 4:20 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gilgamesh »

Kikki Hiiri kirjoitti:
Gilgamesh kirjoitti:Onhan toi nyt trolli. :roll:

Ja mikä järjestö on "Kansallinen Vastarinta"?
Kaappinatsien oma porukka, google olis selventänyt asian kyl. Nyt niillä on paniikki kiistää about kaikki ku joku (sisäpiiriläinen?) oli vuotanut luottamuksellisia keskusteluja arkaluontoisista aiheista... Luulivat kai että salaaminen auttaa yhtään. Ei ole pitkä aika ku niiden sähköposti murrettiin ja joku julkaisi niiden jäsenhakemukset :D http://pastebin.com/5cgJFJ4E

Joo trolliksi mä kans arvelen, onhan noi nasut idiootteja mutta toi on jo liioittelua.
"Kansallinen Vastarinta" nimistä järjestöä ei ole olemassa, väitä mitä väität.

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Gilgamesh kirjoitti:"Kansallinen Vastarinta" nimistä järjestöä ei ole olemassa, väitä mitä väität.
Ne itse niin sanoo. Minfollakin on tätä porukkaa käsitelty. Googlekin tukee väitettä, ks https://www.google.fi/#q=%22kansallinen+vastarinta%22

Mikä tässä on ongelma?
Everything in the world is either a potato or not a potato

cordell
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Loka 04, 2008 10:37 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja cordell »

Lol. :lol: Joku takkutukka keppostelee Twitterissä, tässä näiden "skinien" virallinen tili: https://twitter.com/Vastarinta

JackSparrow
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2012 11:47 am
Paikkakunta: Pori

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JackSparrow »

cordell kirjoitti:Lol. :lol: Joku takkutukka keppostelee Twitterissä, tässä näiden "skinien" virallinen tili: https://twitter.com/Vastarinta
Ssääh:-DDDDDD. Ihan Elämän_Huilu_Koululaisia koko porukka. :P
Syntyminen on vain kuoleman odotusta

Gilgamesh
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Joulu 10, 2013 4:20 pm

Re: SKINIT (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gilgamesh »

Kikki Hiiri kirjoitti:
Gilgamesh kirjoitti:"Kansallinen Vastarinta" nimistä järjestöä ei ole olemassa, väitä mitä väität.
Ne itse niin sanoo. Minfollakin on tätä porukkaa käsitelty. Googlekin tukee väitettä, ks https://www.google.fi/#q=%22kansallinen+vastarinta%22

Mikä tässä on ongelma?
Se että järjestön nimi ei ole "Kansallinen Vastarinta".

Johtaako Juha Sipilä Suomenmaa-nimistä puoluetta sinusta?

Vastaa Viestiin