Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
osama
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: La Touko 25, 2013 5:25 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja osama »

Vetää aika hiljasex :shock: Ämmä vinkuu faces muksujensa perää ja sit hilluu tos kunnos laval,hyvin menee :lol:

Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

Ei koskaan ole ollu myötähäpeää , mutta nyt on ! Voihan vittu mitä paskaa ja ämmät aivan sekasin .

Kerjäläinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:27 pm
Paikkakunta: Viemäriverkosto

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

Ei nyt varsinaisesti liity tähän kovanaamojen kerhotoimintaan, mutta en helvetissä pystynyt katsomaan kuin 20 sekuntia, ja siinäkin oli 20 liikaa :cry:
On se vaan nähtävä tämä vuosituhannen spektaakkeli kerran elämässä livenä.
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.

peiteseppo
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Elo 21, 2013 8:32 am

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

Meinasin alkaa nauramaan mutta sitten vakavoiduin. Ihmiset on niin sairaita että ne menevät katsomaan juurikin tuota farssia. Siskokset eivät tajua että he ovat koko kansan pilkankohde. Jotenkin todella pimeää touhua.
Ei ole voittajaa valuutalle.

Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Chigurh kirjoitti:Tilitystä:

http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php
Laitetaanpa nyt ihan varmuuden vuoksi koko tilitys tähän ettei tulevien sukupolvien tarvitse kaivella sitä tuolta tai surra kuollutta linkkiä.

Näin siis Jarna esittelee itsensä Glamour-maailmalle.
Nimi: Isabella/Jarna
31.07.13 5:01 pm
Doddii, yrittäkääs lukea tätä tekstiä , mulla on lukihäiriö joten.... Toivottavasti osaatte ymmärtäää...

Johannasta sen verran että olen tuntenut Johannan pitkään, ja nyt taas ollaa monen vuoden jälkeen tekemisissä todella paljon. Johanna ja Julia on mun todella hyviä ystäviä, ja olisin halunnut ottaa kannanoton paljastuskirjaan mutta minuun ei otetttu yhteyttä....

Toimin Johannan Dollssien Juontajana ja en tanssi kun en osaa ) reps!

No niin mä kerron nyt tässä muutamia yksityisiä kohtia elämästäni.

Ex-mieheni Juha Leskelä ( Voin kirjoittaa hänen nimensä koska hän on ollut julkisuudessa). Oli minun ensimmäinen aviomieheni, ja hän sai minut sekaantumaan sellaisiin asioihin mitä koskaan ei tulisi ollut tehdä.
Silloin kuin menin naimisiin hänen kanssaan niin vajaa vuosi siitä tuli kuulutelut asianomistajana!! Juhasta, sain tietää että Juhalla oli toinen aviovaimo Eestissä, sain avioeron ilman harkinta-aikaa ja se oli siinä, meille kuitenkin syntyi 2008 loppuvuonna yhteinen lapsi ja lain mukaan se on aviolapsi vaikka Juhalla oli toinen vaimo. Tämä ensimmäinen vaimo nosti syytteen ja käytiin oikeutta Aviopetoksesta, sekä rekisterimerkintä rikoksesta...

Loppujen lopuksi hain lähestymiskiellon hänellä, ja sain sen. Nykyäänhän sellainen on todella vaikea saada, haen tällä hetkellä taas lähestymiskieltoa.
Lisäksi hänelle on määrätty lähestymiskielto 2 muun naisen lisäksi.
Tälläistä totuutta sitten. Miksi haen nyt uudelleen on se , että hän soittaa jatkuvasti minun numeroon ja en saa olla rauhassa, 4 uoden huoltajuus kiistan jälkeen mun mielenterveys alkoi horjua ja olin Lepolomalla 2 kertaa. En vain jaksanut enää valheita, olen käynyt 4 vuoden aikana jaksoittan huumetesteissä ja siellä ei ole näkynyt mitään huumehommia, huoltajuuskiistat on vakavia, ja mä toivon kun Juha luet tämän että muista että lapsella on ÄITI sekä ISÄ, miksi et ole vienyt minun sairaala-aikana katsomaan perhettäni, pidät lapsea jossain mökíssä ja olet jättänyt 4 viimeisen asunnon vuokrat maksamatta!!! Miksi, ei aikuinen ihminen toimi noin eikä lapsi ole mitään omaisuutta. Lapsella pitää olla molemmat vanhemmat!! Muistutan että meillä on yhteishuoltajuus!! Huoltajuutta ei ole purettu. Lisäksi minulla on yksinhuoltajuus nuoremmasta lapsesta.

Ikävä lapsia on kova tämän jälkeen ja muistutan, että lapsella pitää olla molemmat vanhemmat, minulla on viimeviikomlopun äänitteet Odessan kohdalla missä lapsi itkee ja laitat käden lapsen suulle ettei hän voi huutaa minulle puhelimen takaa, lisäksi lapsi sanoo että ISILLÄ ei ole kiva olla ja hän haluu olla äidiän kanssa. Lisäksi sanot äänitteessä että kukaan ei sua usko vaikka puhuisit mitä!!! Kerrankin näiden vuosien jälkeen mulla on jotain konkreettista todistusta.

Sitten pojan isälle, miksi olit käynyt varastamassa lasten televion?
Todella törkeää lapsia kohtaan, kun se on kerran annettu lapsille ja voisit maksaa velkasi.

Rapujuhlista sen verran , että olisin halunnut olla mukana, mutta olin sairaalassa. Olisin halunnut tavata Tauskin ja kuulla hänen laulujaan, harmillista. Mutta kuitenkin juttelin eilen Tauskin kanssa ja alan myymään myös hänelle keikkaa niinkuin Johannalle. Yhteiskeikkaa sekä erikseen..

Viime yönä tapahtunut varkauksia mutta siitä en sen enempää puhu koska ne tulemaan lehteen.

Puhelimen pidän kiinni koska en halua sen minun ex-mieheni häiriö, joten Johannan numerosta tai sähköpostista saa kiinni. Kauheeta kun puhelinki pitää olla kiinni jonkun häiriköinnin takia. Kuitenkin sain niin paljon voimavaraa kun olin lepolomalla.

Mä toivotan kaikille sellaisille ihmisille voimaa, jotka käy samaa kamppailua kuin minä lasten osalta.




- - -
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.

ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Tuksun ketjussa seurataan Jarnaa hyvin tarkoin ja onnitellaan supermamin tittelistä Youtubessa.
http://www.hymy.fi/keskustelu/t1024,2190#m304546
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown

Yfx

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yfx »

Ei jaksa enää edes naurattaa Jarna&Tukiaiset show. Jarnasta tulee itselle mieleen että tyttö eksynyt normaalista kehityskaaresta jossain ja tuolla radalla edelleen, tekemässä epätoivoisia asioita saadakseen hyväksynnän itselleen. Tukiaiset nyt on tehneet hidasta itsemurhaa jo vuosia, milloin se pysäkki sit tulee vastaan, itse en tuossa tilanteessa pelleilisi mutta eipä päihdeongelmainen tajua mistään mitään. Toivon kuitenkin että näillä jokaisella olisi jossain pään sopukoissa haave normaalista elämästä, toivotaan että se toteutuu.

Normi elämää elävänä ihmisenä saattaisivat olla jopa Kuva

margoth
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Su Elo 22, 2010 12:50 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja margoth »

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mitä tekemistä koko Jarnalla on mimmiliigan kanssa enää? Sille horollo voi avata oman ketjun, mutta jokainen joka jotain tietää ettei sillä ämmällä ole mitään tekemistä koko asian kanssa. :roll:

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

margoth kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mitä tekemistä koko Jarnalla on mimmiliigan kanssa enää? Sille horollo voi avata oman ketjun, mutta jokainen joka jotain tietää ettei sillä ämmällä ole mitään tekemistä koko asian kanssa. :roll:
No korjataan. Tai vielä parempa, korjaa itse ja lukaise tää ja edellinen ketju edes pintapuolisesti. Jarnahan siis oli koko homman alulle pistänyt taho. Alkuun kyse oli vissiin semipsykoottisesta uhoamisesta/pätemisestä mutta sittemmin asia on muutamaankin kertaan kussut Jarnan kintuille. Muistanemme kaikki vaaliepisodin?
Tästä keissistä ei puutu enää ku meemi ja hikipedia-sivu.
Everything in the world is either a potato or not a potato

BBQ bananas
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2012 6:11 am

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja BBQ bananas »

Jollain perverssillä tavalla haluaisin että Jarna ja Pennanen menis kimppaan. Sopisivat niin hyvin toisilleen....

Justme
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 11:42 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Justme »

Voi hyvän tähen. Mä mietin kun jonkun sairaan uteliaisuuden johdattaman päädyin näkemään sen tanssi videon että onkohan kyseessä sama Jarna.

Mä en kanssa hirveesti oo myötähäpeilly elämän aikana, mutta taivas sitä fiilistä kun olin ko. tanssivideon katsonut. Ensiks mä ihmettelin miks mä katsoin sen kokonaan. Sitten tajusin että olin niin järkyttynyt etten kyenny lopettamaankaan (kirjaimellisesti haavi auki tsiigasin pätkän).

Jäin kovin miettimään sitä että ketkä tuollaista menee katsomaan ja maksaa siitä. Ja miksi ihmeessä nuo ihmiset ei kuulu jonkun hoidon piiriin? Mä en usko että pelkällä viinalla saa ittensä tommoseen kuntoon. Toivon toisaalta että kaikilla olisi joku mielialalääkitys, senkään kanssa ei pitäisi juoda, mutta saako niilläkään itteään tommoseen kuntoon?

Ja nyt menee kyllä ihan ot:ksi, mutta maailmallahan ollut niitä julkkikset katkolla formaatteja. MIks ihmeessä ne ei vois Suomeen tuoda sitä formaattia. Soisi noiden ymmärtävän ongelmansa! Ja kyllähän täällä näitä katkon tarvitsevia julkimoita riittäis useampaankin tuotantokauteen!
"Hold the hand of your best friend, look into their eyes
Then watch them drift away
Some might say, we've done the wrong things,
For way too long, for way too long"
Mudwayne - World so cold

Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1007
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Niinpä! Kyllä mun mielestä niille jotka menevät vartavasten katsomaan ja maksavat tosta pitäisi tehdä myöskin jonkin sortin lobotomia ilman puudutusta.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.

JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

Kaizer Sose kirjoitti:Niinpä! Kyllä mun mielestä niille jotka menevät vartavasten katsomaan ja maksavat tosta pitäisi tehdä myöskin jonkin sortin lobotomia ilman puudutusta.
Se lobotomia tapahtuu kattomal "esityksen" loppuu asti,sen jälkee onki valmista tavaraa lataamoo :mrgreen:

margoth
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Su Elo 22, 2010 12:50 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja margoth »

margoth kirjoitti:
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mitä tekemistä koko Jarnalla on mimmiliigan kanssa enää? Sille horollo voi avata oman ketjun, mutta jokainen joka jotain tietää ettei sillä ämmällä ole mitään tekemistä koko asian kanssa. :roll:

No korjataan. Tai vielä parempa, korjaa itse ja lukaise tää ja edellinen ketju edes pintapuolisesti. Jarnahan siis oli koko homman alulle pistänyt taho. Alkuun kyse oli vissiin semipsykoottisesta uhoamisesta/pätemisestä mutta sittemmin asia on muutamaankin kertaan kussut Jarnan kintuille. Muistanemme kaikki vaaliepisodin?
Tästä keissistä ei puutu enää ku meemi ja hikipedia-sivu.
Entäs sitten...Jarna ei kuulu mimmiliigaan vaan pressana heiluu joku ihan toinen.Jatkakoon Jarna keikkamyyjänä...järjestäytyneen rikollisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.Eikä sen edesottamukset kuulu enää tällä alueelle vaan seiskalehdelle tai johki BB:n....tuskin se lehmä osaa tikkaria varastaa edes alepasta.Mimmiliiga on jotain muuta.pysyttäis edes faktassa mutta täällä puhutaan hörhöstä, joka ei ansaitse omaa ketjua suomen naisten nimissä.PISTE.
Viimeksi muokannut margoth, La Syys 14, 2013 7:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

Ja kerrotko miten nämä ÄMMÄT sitten liittyy tähän osioon :evil:

Vastaa Viestiin