Suomi Pelkää -juttu

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Hoolie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2008 12:10 am

Viesti Kirjoittaja Hoolie »

Kai seki voidaan lukee HA kannattajiin, ku toi Al-Qaida Finlandhan on jonkinnäköstä räppitouhuu, missä on mukana myös D-Mon. :wink:

"Al-Qaida Finland käsittelee pääasiassa synkkiä asioita. Mielenterveys, päihteet ja syrjäytyminen ovat aika rankkaa kuultavaa, kun oireilu ilmaistaan näinkin suoraviivaisesti."
Some people say they are only doing their job
but it was their own decision to be a fuckin' cop
so why any compassion when they gonna die
most of us think like this you know that's not a lie!
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Hoolie kirjoitti:Hauskaa, että joku jaksaa nähä sen verran vaivaa, että selailee toisten nettisivuja ja kattoo kenellä on linkki mihinki = kuka on kenenki "supportti" :lol:
Sit kirjottelee ne nettifoorumille, mistä ihmiset lukee ne ja ottaa vähä liian vakavissaan.
Vaik jollain popeda fan club mc:llä olis linkki al-qaidan sivuille, ei se sitä tarkota että ne juoksis tuolla busseja päin kainalot täynnä dynamiittia.
Mitä sinä itket? Joku halusi jotain tietää ja käytin jopa osan kahvitaukoa linkkien katseluun. Suurin osa tuli ihan muistista.
Jos harmitti noin paljon niin oisit pyytäny poistamaan.
On myöskin oma ongelmasi miten tuon support homman ymmärrät.
What's up, fuckers?
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Niin ja al-quaida finland on oikeastaan ainnaa räbää mikä uppoaa. Siinähän on Julma-Henri, Steen1, D-mon jne.
What's up, fuckers?
Mikee
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 3:36 pm

Viesti Kirjoittaja Mikee »

Setä kirjoitti:Niin ja al-quaida finland on oikeastaan ainnaa räbää mikä uppoaa. Siinähän on Julma-Henri, Steen1, D-mon jne.
Pahoittelut offtopicista, mutta ei taida steen1 olla siinä kuitenkaan.

Mutta kuitenkin, hyvää räbää.

Ja asiaan,

En näe myöskään sitä mitenkään pahana jos joku haluaa postata linkkejä koskien supportteja, sellaiset kerhot jotka eivät halua asioista tietävän tuskin sivuillaan tälläisestä mainitsevat joten..
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mikee kirjoitti:En näe myöskään sitä mitenkään pahana jos joku haluaa postata linkkejä koskien supportteja, sellaiset kerhot jotka eivät halua asioista tietävän tuskin sivuillaan tälläisestä mainitsevat joten..
Aivan, ja toisaalta sellaiset jotka eivät asioitaan levittele julkisesti niin luultavasti sellainen täällä, joka sattuisi tietämään ei-julkista juttua, ymmärtää myöskin olla mainostamatta sitä täällä tai muualla.. :roll: Eiköhän ne mitä on omille sivuille isketty, ole ihan vapaata riistaa kaiken kansan nähtäväksi.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Hoolie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2008 12:10 am

Viesti Kirjoittaja Hoolie »

Olen hyvin pahoillani menettämästäsi kahvitaukoajasta :(
Mut mitä tää sit käytännössä teijän mielestä tarkottaa, jos vaikka tolla pink catsilla on linkki enkelien sivuille? Ja mitä eroa sillä on "supporttaako" jonku iltalehden mukaan vai ei. Eli miten se eroaa sellasesta kerhosta mikä ei oo "support".
Enkelit ainaki on joskus ollu maailman suurin moottoripyöräkerho ja ensimmäinen ns. prosenttikerho. Ymmärrän mm. sen puolesta linkittämisen ihan hyvin. Eks siellä pitäs sit olla linkit toiseenki suuntaan jos jostain maailmaa mullistavasta tukemisesta on kyse?
Ja onko mahdoton ajatus aatella et kyseessä kuitenki voi olla ihan vaan samanmielisiä kavereita, mitenkään ilman suurempia alleviivaamisia. Mun mielestä vaan on hölmöä jossain keskustelufoorumilla jauhaa siitä, että kuka mukamas puoltaa ketäki, koska mitään virallista varmistusta siitä ei ole. Mitään sotaa ei kuiteskaa kymmeneen vuoteen oo ollu, eikä se välttämättä oo ihan niin mustavalkosta.
En tosiaan tiiä mitä esim. nää edellämainitut kerhot on mieltä lokeroinnistaan, kunhan vaan ilmaisin oman mielipiteeni.

Sen ymmärrän kyllä, että diablosista ja red devilsistä puhutaan support-kerhoina kun ne kerran sitä virallisesti on ja on kansainvälisiä firmoja värien kera.
Some people say they are only doing their job
but it was their own decision to be a fuckin' cop
so why any compassion when they gonna die
most of us think like this you know that's not a lie!
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Hoolie kirjoitti: Ja onko mahdoton ajatus aatella et kyseessä kuitenki voi olla ihan vaan samanmielisiä kavereita, mitenkään ilman suurempia alleviivaamisia.
Juuri siitähän supporthommissa on kysymys. ;)

Tuo 81:n linkki "maailman vanhimpana prätkäkerhona" on kyllä aika huvittava idea, mutta miten kukin haluaa ajatella.
What's up, fuckers?
Shakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 1:55 pm

Viesti Kirjoittaja Shakaali »

En näe myöskään sitä mitenkään pahana jos joku haluaa postata linkkejä koskien supportteja, sellaiset kerhot jotka eivät halua asioista tietävän tuskin sivuillaan tälläisestä mainitsevat joten..
Eikö tää palsta ole sitä varten että asioista voi täällä puhua? Ja kun joku (kiitos vaivannäöstä) kehtasi tuhlata kahvitaukonsa vielä homman edistämiseen, ei pitäisi kellään olla..no..
I just..
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Eli siis jos jonkun kerhon sivuilta löytyy linkki (esim. linkkisivuston alta) jonkun 1% kerhon sivuille niin automaattisesti kannattaa kyseistä kerhoa jne...heh ei jumalauta ku rupee jo naurattaa...kannattaa siis tästä lähtien varoa myös täällä laittamasta linkkejä lehtijuttuihin tai muihin sivustoihin ettei kukaan vaan ymmärrä asiaa niin että kannatat esim. pedofiiliaa tms....
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Chopper kirjoitti:Eli siis jos jonkun kerhon sivuilta löytyy linkki (esim. linkkisivuston alta) jonkun 1% kerhon sivuille niin automaattisesti kannattaa kyseistä kerhoa jne...heh ei jumalauta ku rupee jo naurattaa...kannattaa siis tästä lähtien varoa myös täällä laittamasta linkkejä lehtijuttuihin tai muihin sivustoihin ettei kukaan vaan ymmärrä asiaa niin että kannatat esim. pedofiiliaa tms....
Ei se nyt voi olla näin vaikeaa. Minun kotisivuilla ei ole linkkiä mamban sivuille, koska se on ihan paska bändi.

En ole missään vaiheessa väittänyt minkään kerhon olevan "virallinen support-kerho", millekkään toiselle kerholle. Kysymys on ollut minun mielestä ja ilmeisesti myös ko. kerhojen mielestä, että mieluummin kaljotellaan näiden kavereiden kanssa. Minua ei kiinnosta, eikä minulle millään tapaa kuulu, millaista se ystävyys kerhojen välillä on. Joten chopper on hyvä ja linkittelee tulevaisuudessakin pedofiilijuttunsa jos haluaa.
What's up, fuckers?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

[quote="Chopper"]Eli siis jos jonkun kerhon sivuilta löytyy linkki (esim. linkkisivuston alta) jonkun 1% kerhon sivuille niin automaattisesti kannattaa kyseistä kerhoa jne...[quote]

Kyllä ihmiset vetävät tietynlaisia aasinsiltoja linkeistä, joita nettisivuilla on. Niistä voi saada neutraalin, negatiivisen tai positiivisen kuvan siitä, mitä yritys, jonka nettisivuilla linkki on haluaa tuoda esiin. Itse ainakin ajattelisin jonkun suuren nettisivun tukevan esim. Bandidosia, jos sivustoilla on linkki Bandidoksen kotisivuille. Ihan näin esimerkkinä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Edellinen juttuni ei ollut millään muotoa juuri yksin omaan sulle Setäseni tarkotettu vaan oma mielipiteeni asiasta,jos mulla on asiaa jollekkin yksinomaan niin osaan myös asian ilmaista niin ettei se jää epäselväksi.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

loneliness kirjoitti:Kyllä ihmiset vetävät tietynlaisia aasinsiltoja linkeistä, joita nettisivuilla on. Niistä voi saada neutraalin, negatiivisen tai positiivisen kuvan siitä, mitä yritys, jonka nettisivuilla linkki on haluaa tuoda esiin. Itse ainakin ajattelisin jonkun suuren nettisivun tukevan esim. Bandidosia, jos sivustoilla on linkki Bandidoksen kotisivuille. Ihan näin esimerkkinä.
Joo varmaan vetää mutta tässä oli se pointti jota yritin ajaa...eli jos jonkun kerhon sivulla on linkkisivu jossa on esim. 30 eri linkkiä eri mc-kerhojen sivuille niin ei siitä välttämättä tarvii vetää sitä johtopäätöstä että kannattaa jotain 1% kerhoa jos löytyy linkki kyseisen kerhon sivuille muiden joukosta.

Eri asia on tietty jos ei löydy linkkejä muille sivustoille....
Tätä yritin ajaa takaa enkä tiiä annoinko edellisessä viestissä ymmärtää itseni oikein..Nuo ajatukset kun on joskus vaikea pukea kirjalliseksi ulosanniksi.
ja nyt ajelemaan,aurinko paistaa....
edit typot
Shakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 1:55 pm

Support

Viesti Kirjoittaja Shakaali »

Ei se nyt voi olla näin vaikeaa. Minun kotisivuilla ei ole linkkiä mamban sivuille, koska se on ihan paska bändi.

En ole missään vaiheessa väittänyt minkään kerhon olevan "virallinen support-kerho", millekkään toiselle kerholle. Kysymys on ollut minun mielestä ja ilmeisesti myös ko. kerhojen mielestä, että mieluummin kaljotellaan näiden kavereiden kanssa. Minua ei kiinnosta, eikä minulle millään tapaa kuulu, millaista se ystävyys kerhojen välillä on. Joten chopper on hyvä ja linkittelee tulevaisuudessakin pedofiilijuttunsa jos haluaa.
Kyllä asia lienee aika pitkälle juuri näin. Ei liene kovin paljon elämää suurempi asia?
I just..
NoControl
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 12:29 am

Viesti Kirjoittaja NoControl »

0553 kirjoitti:eiköhän ne jotka näistä kerho hommista jtn tietää niin pitää ihan omana tietonaan eikä huutele niitä täällä..
Todella hyvin sanottu. Ku lukee näitä sivuja nii joka toinen tuntuu olevan jo jossain kerhossa ja joka toinen sit on jonku kerholaisen kaveri :lol: Tuskin todellakaan kukaan esim HA:n miehistä täällä kertoo heidän toiminnasta tai yleensä muustakaan.
Vastaa Viestiin