Liivijengiläisten omaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
muukalainen
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 2:19 pm

Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja muukalainen »

Meitä liivijengiläisten isiä, äitejä, siskoja, veljiä eli omaisia on varmasti paljon..ja uskon että meistä suurinosa on ihan tavallisia joille tämä jengitouhu on aivan vierasta. Varmaankaan ei monessa työpaikan kahvipöytäkeskustelussa kerrota että poikani/veljeni/lähimmäiseni kuuluu järjestäytyneiseen porukkaan.
Kuinka monet meistä on yrittänyt "puhua järkeä"...
Kuinka monella meistä on pelko, että milloin ikävä viesti saavuttaa..

Jos joku haluaa yksityisesti keskustella asiasta, laita viestiä [email protected]
Kettu K.
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Marras 01, 2013 9:45 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja Kettu K. »

Fobbalta huono yritys, varmaan ollut pitämättömällä kesälomalla ja juonut muutaman Crowmoorin liikaa. Siideripissis. 8)

Edit: Jos olen väärässä, olen pahoillani, mutta olet kirjoittanu 4 viestiä, alkuperäisen vuonna 2010?! Kattokaa nyt muutkin noita postauksia? Mä oon ehkä tällä hetkellä liian sauhuissa, Ruotsin puolelta poijjaat sitä alkuperästä rynnäkkökivääriä saa.
Metal
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Ke Tammi 08, 2014 3:11 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja Metal »

Ymmärrän sikäli näitä jengiläisiä, että jos on syystä tai toisesta syrjäytynyt ja työtön työkkärin temppukurssien armoilla ja luonteeltaan muuten vähän rämäpää niin kiinnostus alan hommiin voi kasvaa aika lailla.
exkoskelainen
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Helmi 18, 2014 9:19 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja exkoskelainen »

Mutta voihan olla että liivimiehiä on sekä isät että pojat, ja veljekset.. amerikassa varmaankin on mutta Suomessa? tapausta että molemmat on täysvärisiä jengiläisiä?
fgh78
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Pe Loka 18, 2013 12:05 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja fgh78 »

Miksi helvetisä jonkun omainen kirjottelis emailia toiselle :roll:
Oikeesti ketä kiinnostaa onko joku liivijengissä vai ei
Liigo
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2015 9:30 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja Liigo »

Eiköhän se Fobban jengi ole ihan kartalla liivijengiläisistä ja niiden omaisista et tarvis täällä niitä kysellä..
Rurik Rusit
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Pe Marras 08, 2013 2:55 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja Rurik Rusit »

Jostain syystä poliisit ovat aivan pihalla ketä kuuluu liivijengeihin ja ketä ei.
Myös ammattirikollisuuden tunnistaminen on todella hakusessa.
Mutta varmasti jonkunlainen tukiryhmä omaisille voisi olla paikallaan. Lähipiiri saa kyllä paskaa osakseen ja se haittaa varmasti enemmän omaisia kuin "jengiläisiä" itse.
*En voi vastata kyseiseen kysymykseen, koska minua ei voida pakottaa todistamaan itseäni vastaan*
muukalainen
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 2:19 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja muukalainen »

Ei todellakaan ole helppoa olla omainen. Jos voisin valita niin mielelläni murehtisin, että mitä se lähimmäinen siellä porukassa touhuaa.. Nyt en voi viedä kun haudalle kynttilöitä.. :cry: :cry: :cry:
muukalainen
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 2:19 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja muukalainen »

sähköposti ei ole enään käytössä..

Jos joku haluaa yksityisesti keskustella asiasta, laita viestiä [email protected][/quote]
muukalainen
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 2:19 pm

Re: Liivijengiläisten omaiset

Viesti Kirjoittaja muukalainen »

Lähipiiri saa kyllä paskaa osakseen ja se haittaa varmasti enemmän omaisia kuin "jengiläisiä" itse.[/quote]

Tää on niin totta ja vaikka en itse ole koskaan tehnyt mitään lainvastaista ylinopeutta lukuunottamatta niin virkavallan kohtelu oli omaisen kuoleman jälkeen aivan käsittämätöntä !
Vastaa Viestiin