Naisten perustama rikollisjengi (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mother_North kirjoitti:*DUH* Niinpä olikin..

http://www.kotivaalit.fi/Suomeksi/Kunta ... 617f245d66
:lol: :lol: :lol:
Tämä ei voi olla totaa, tämä on jotain ihan järkyttävän koomista. Huhhuh. Ajattelin, että tässä woman's mc hopeeta kultaa -paskassa on jo tarpeeksi nauramista, mutta eihän se riittänyt. Huhhuh. :lol:
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Cicciolina kirjoitti:Sivut suljettu?? höh, ja mä liian myöhässä niitä kahtomassa... ;)
*koittaa esittää yllättynyttä, muttei oikein onnistu* ... Tuo veto oli ihan odotettavissa, siksi otinkin jo osaa, koska vaalihaaveetkin taisi murentua jo "Jennieltä" 8)
ellinoora
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: To Elo 28, 2008 10:47 am

Viesti Kirjoittaja ellinoora »

no huhhuh. :lol: miten tuollaisia ihmisiä voi olla olemassa? :lol: :lol:
apua, tässähän kuolee nauruun. :D

*muoks*

tämä taitaa olla jarnan mies?

http://www.juhaleskela.com/ <---
chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Viesti Kirjoittaja chaostar »

Kävin heittääs Leskelän Juhalla vähän kommenttia..kattos kun on Womans Mc:n pressa ja Pääministeri Vanhanen päässy samaan kuvaan..
Sitra Ahra
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

chaostar kirjoitti:Kävin heittääs Leskelän Juhalla vähän kommenttia..kattos kun on Womans Mc:n pressa ja Pääministeri Vanhanen päässy samaan kuvaan..
Huomasin :D http://www.juhaleskela.com/albumi/rajam ... ck=history Onkohan Matti tietoinen kenen kanssa hengailee :lol:
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

kakojootti kirjoitti:
horrorpop kirjoitti:Eikös nämä ehdokkaat ole aina erilaisissa tapahtumissa kertomassa omia mielipiteitään ja vastailemassa kysymyksiin... kuka minfolaisista pääsis paikanpäälle kyselemään hieman Women´s MC:n kuulumisia? :D
mä voisin kysellä :lol:

tehtävä suoritettu :arrow:
04.10.2008 01:03 <odessa08> Joo, en tiedä mikä tämä asia on toimittajat ovat soitelleen joku ilmeisesti tekee pilaa. teen syytteen siitä ketkä ovat kirjoitelleet tälläisiä herjaus asioita.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

ellinoora kirjoitti: tämä taitaa olla jarnan mies?

http://www.juhaleskela.com/ <---
Ainakin koira on ihan sama mikä on tämän jarnan sivuillakin ja kas kuvakato käynyt galleriassa :D
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

kakojootti kirjoitti:04.10.2008 01:03 <odessa08> Joo, en tiedä mikä tämä asia on toimittajat ovat soitelleen joku ilmeisesti tekee pilaa. teen syytteen siitä ketkä ovat kirjoitelleet tälläisiä herjaus asioita.
Juu, herjaustahan se onkin jos tosiasia satutaan huomaamaan ja ei ole edes "Jenniellä" kanttia tunnustaa. Oivoi, sinne meni miehenkin vaalihaaveet.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Aariel kirjoitti:
chaostar kirjoitti:Kävin heittääs Leskelän Juhalla vähän kommenttia..kattos kun on Womans Mc:n pressa ja Pääministeri Vanhanen päässy samaan kuvaan..
Huomasin :D http://www.juhaleskela.com/albumi/rajam ... ck=history Onkohan Matti tietoinen kenen kanssa hengailee :lol:
Jahas, Juha Leskelä on poistanut kuvat, jossa hänen vaimonsa näkyypi. Nyt vain koirakuvia. Miksihän? :wink:
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 1:43 pm

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

Vanha sananlasku pitää jälleen muistaa. Minkä internettiin jättää sen edestään löytää!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tää koko Woman's MC on ollu alkujaan jo niiiiiin naurettava tapaus etten oon nähny ees vaivaa kommentoida asiaan mitenkään ja tääkin kommentti varmaan jää ainoaksi....
horrorpop
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:32 pm

Viesti Kirjoittaja horrorpop »

kakojootti kirjoitti:04.10.2008 01:03 <odessa08> Joo, en tiedä mikä tämä asia on toimittajat ovat soitelleen joku ilmeisesti tekee pilaa. teen syytteen siitä ketkä ovat kirjoitelleet tälläisiä herjaus asioita.
Siis kuvitteleeko tuo oikeesti, että koko Women´s MC juttu unohtuu, eikä kukaan tajuaisi kuka on kyseessä?... Itseppä moisen pelleilyn on aloittanut, seuraukset täytyy kestää. :roll:
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Chopper kirjoitti:Tää koko Woman's MC on ollu alkujaan jo niiiiiin naurettava tapaus etten oon nähny ees vaivaa kommentoida asiaan mitenkään ja tääkin kommentti varmaan jää ainoaksi....
No miksi sitten nyt vaivauduit kommentoimaan täysin turhasti? :roll:

Itse aiheeseen, kertokaa miten ihmeessä joku voi ihan suoraan sanoen olla noin TYHMÄ, että ensin uhoaa Womans Mc:llä ja sitten, kun pärstä löytyy taas julkisuudesta niin joku yhdistääkin tytön edelleen tuohon Mc:hen?! Kai tuo nyt jokainen tajuaa, että jos tekee jotain tuollaista mistä mieleen jää, niin joku sen tulee muistamaan ja kaivamaan esiin.
kummajuttu
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 11:31 am

Viesti Kirjoittaja kummajuttu »

Että näin:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1599196

"Ilta-Sanomien tietojen mukaan keskustan nurmijärveläinen kunnallisvaaliehdokasJarna Leskelä, 25, esiintyi rikoslehti Alibissa kertoen perustamastaan naisten rikollisjärjestöstä.

Viime marraskuussa julkaistussa artikkelissa esiintyi kaksi nuorta naista salanimillä ja kasvojaan kameralle paljastamatta. IS:n erittäin luotettavista lähteistä saaman tiedon mukaan Leskelä on jutussa järjestön johtajaksi mainittu "Jennie".

Myös järjestäytynyttä rikollisuutta tarkkaileva poliisi vahvistaa Jarna Leskelän siteet Woman's MC:hen. Ryhmää ei pidetä kuitenkaan raskaan sarjan rikollisjenginä, vaikka joillakin sen jäsenillä onkin rikostaustaa ja yhteyksiä jengirikollisuuteen.

- Toimintamme perustuu huumekauppaan ja velanperintään, naiset kertoivatAlibissa.

Ei rikosrekisteriä

IS tiedusteli Leskelän kytköstä artikkeliin sekä järjestöön. Hän kiisti jyrkästi yhteyden.Leskelää ei ole tuomittu rikoksista.

- Minulla ei ole merkintöjä rikosrekisterissä. Niitä ei voisi olla edes työni puolestakaan, mm. kuljetusalalla työskentelevä Leskelä totesi IS:lle.

Pian tämän jälkeen kuitenkin sulkeutui Leskelän henkilökohtainen kunnallisvaalisivusto sekä IRC-Galleriatunnus.

Sunnuntai-iltana kunnallisvaalisivusto oli jälleen nähtävillä, mutta sieltä oli poistettu mm. valokuvat, joissa Jarna Leskelä poseerasi yhdessä keskustan puheenjohtajan, pääministeriMatti Vanhasen kanssa. Kuvat oli otettu Rajamäen kyläpäivillä Nurmijärvellä elokuun lopulla.

Yhteyksiä muihin jengeihin

Naiset kertoivat vuosi sitten Alibille perustaneensa Suomen ensimmäisen naisten rikollisjärjestön, Woman's MC:n pitkän suunnittelun jälkeen. Jengiin kuului viime vuonna neljä jäsentä.

Lehden mukaan "naiset liikkuvat rikoksia suosivissa piireissä" ja heillä on yhteyksiä myös moniin muihin rikollisjärjestöihin. Naiset vannoivat, että heiltä löytyy samanlaisia aseita kuin muiltakin jengeiltä, ja he kertoivat myös olevansa valmiita käyttämään niitä. Naisten mukaan velanperintä oli kuitenkin saatu hoidettua pelotteilla.

Naiset kertoivat, että tavoitteena oli toiminnan laajentaminen ja kasvattaminen. Vaikka väkivalta ei sinänsä kuulunut ryhmän toimintaan, "Jennie" ilmoitti olevansa tarvittaessa valmis vaikka surmaamaan ihmisen.

- Jos joudun vankilaan, tuomio ei tulisi huumeista, vaan väkivallasta, "Jennie" pohtiAlibissa.

- Mietin pitkään, kumpaa puolta haluan kulkea. Päätös oli vaikea. Sitten päätin vaihtaa puolta ja haluan elää näin, hän totesi.

Raskaus syy poistua järjestöstä

Naisten mukaan rikollisjärjestön kuri on tiukka. Jäsenen poistumissyyksi kelpaisi heidän mukaansa vain "todella pätevä syy", esimerkiksi raskaus. Leskelä on itse viimeisillään raskaana.

Poliisille naisjengi oli vielä Alibin jutun aikoihin tuntematon.

- Ja hyvä niin. Pyrimme toimimaan matalalla profiililla, mutta silti hankkimaan kaiken mahdollisen hyödyn toiminnastamme, naiset totesivat.

Pitkä keskustelu

IS kävi naisten rikollisjärjestön perustajana lehdessä Jennie-nimellä esiintyneenJarna Leskelän kanssa pitkän keskustelun. Leskelä kiisti määrätietoisesti yhteytensä Woman's MC-järjestöön.

Kutsuitte haastattelussa Woman's MC- järjestöä rikollisjärjestöksi.

- Mikä v.... juttu tämä oikein on?

Haluaisin kysyä teidän osuudestanne järjestössä.

- Voisitko sä nyt kertoa, mikä tämä juttu on?

Te olette kunnallisvaaliehdokkaana keskustan listoilla ja haluaisin...

- Mä olen yksityinen henkilö enkä mikään rikollinen.

Tunnetteko te Woman's MC-järjestön?

- En.

Olette esiintynyt lehtihaastattelussa, jossa selvästi ilmoittatte olevanne mukana rikollisjärjestön toiminnassa?

- Mä olen edelleenkin yksityinen henkilö.

Kyllä kunnallisvaaliehdokas on julkinen henkilö. Toimitteko vielä kyseisessä järjestössä?

- Mä kiistän kaikki tiedot. Mä en ole koskaan ollut missään järjestössä. Minä en tiedä noista asioista yhtään mitään.

Oliko tämä järjestö ajattelematon pila, vai olitteko vakavissanne sen suhteen?

- Etkö sä ymmärrä selvää suomen kieltä, että mä en ole ikinä kuulunutkaan sellaiseen!

IS
"
Viimeksi muokannut kummajuttu, Ti Loka 07, 2008 12:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
parasetamoli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 121
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 5:59 pm

Viesti Kirjoittaja parasetamoli »

Jaahas, kuka laittanut is:n toimittajille linkin tänne :lol:
Lukittu