Naisten perustama rikollisjengi (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
parasetamoli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 121
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 5:59 pm

Viesti Kirjoittaja parasetamoli »

mpohjola kirjoitti:Kalvi ja kumppanit.

Ottakaa kaikki Kyläpäiviltä ottamat kuvat pois näiltä sivulta. Kuvat omat minun ottamiani ja minulla on näihin voimassa oleva tekijänoikeus.

Otan lisäksi asian tiimoilta keskustelupalstan ylläpitoon yhteyttä.

Kuvissa esiintyy lisäksi henkilöitä, jotka ovat täysin sivullisia.

Asia lienee selvä, tuskin minun tarvitsee siteerata tekijänoikeuslakia.

/M. Pohjola, e-mail mpohjola (a) suomi24.fi
[/b]
Toki voi sinulla olla tekijänoikeus niihin kuviin mutta siteraa sitä lakia missä kielletään ettei saisi linkata kuvia jostain muusta sivustosta toiseen 8)
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 1:43 pm

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

Minkäköhän puolueen kannattaja mahtaa tämä m.pohjola oikein olla? Arvoituksien arvoitus :wink:
specialhousingunit
Neuvoja-Jack
Viestit: 530
Liittynyt: La Loka 13, 2007 10:06 pm

Pakko komentoida...

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

Vai ihan Womans MC ?? ...Siis oliko tää nyt ihan tosissaan tehty juttu ? Joku juju tässä on, mutta en oo vielä keksiny. Vai tytöt soittaa paristi ja velat alkaa tulla maksuun ? Ja jos ei tuu, niin se laboratorion noutaja purasee nilkasta...johan tässä itekkin paskoo housuun, vaikka paljon on tullut nähtyä ja koettua. Noilla meriiteillä varmaan olis ollut parempi perustaa tupperware kerho, niin katu uskottavuus ei olis kärsinyt.
Ihan niinku vanhemman ja kokeneemman vanhan liiton kaverin suusta...koittakaas tytöt keksiä jotain muuta tekemistä....jotain ihan muuta, kun leikkiä isompaa kun on. Vaikka tuskin kukaan tuosta touhusta loukkaantuu, kun ei tuohon yksinkertaisesti voi vakavasti suhtautua. Alibin toimittajalle kysymys...mitä helvettiä ajattelit juttua tehdessäs ?? :D
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Heh, tämä ketju se vaan tuppaa pompahtelemaan esille silloin kun sitä vähiten odottaisi. Kannatan tätä "Vuoden ketjuksi" 8)

Jouduin ihan hieromaan silmiäni, kun IltaSanomien otsikko rävähti esille koneen avattuani.

Mielenkiintoista olisi nyt kuulla nimimerkki Jeannie83 kommentit päivän polttavaan uutisaiheeseen.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

mpohjola kirjoitti:
ArcticEli kirjoitti:No tuota, jos nuo kuvat on jossain olleet julkaistuina, niin kyllä ne saa tännekin siirtää.
Julkaistu, mikä julkaistu.
Ihmisten on kovin vaikea vetää näitä oikeuteen, jos ovat itse itsensä julkisiksi saattaneet.
Alibi julkaisi, silloin se on luvallista linkittää tännekin.
Ihmisten pitäis aina julkisuuteen tullessaan muistaa, että kaikki julkisuus ei ole miellyttävää...Sen koki Tukiainen, Ruusunen, Kanerva jne....
Pellossako sinä olet kasvanut? Tyhmä vaiko vain yksinkertainen?

Julkaisukielto koskee ainoastaan niitä valokuvia, mitkä ovat minun itseni ottamiani. Ei minua heilauta suuntaan eikä toiseen Alibin ottamat kuvat.

Ne kuvat mitä itse olen ottanut, ovat otettu Rajamäen Kyläpäiviltä.
Näitä koskee siis julkaisukielto.

Kehoitan tutustumaan tekijänoikeuslakiin. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404

Olen ottanut yhteyttä jo palstan ylläpitoon.

/mpohjola
jos noin tarkkoi ollaa niin saisi kieltää kaikki kuvat internetistä mitä löytyy. 8)
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

mpohjola kirjoitti:
ArcticEli kirjoitti:No tuota, jos nuo kuvat on jossain olleet julkaistuina, niin kyllä ne saa tännekin siirtää.
Julkaistu, mikä julkaistu.
Ihmisten on kovin vaikea vetää näitä oikeuteen, jos ovat itse itsensä julkisiksi saattaneet.
Alibi julkaisi, silloin se on luvallista linkittää tännekin.
Ihmisten pitäis aina julkisuuteen tullessaan muistaa, että kaikki julkisuus ei ole miellyttävää...Sen koki Tukiainen, Ruusunen, Kanerva jne....
Pellossako sinä olet kasvanut? Tyhmä vaiko vain yksinkertainen?

Julkaisukielto koskee ainoastaan niitä valokuvia, mitkä ovat minun itseni ottamiani. Ei minua heilauta suuntaan eikä toiseen Alibin ottamat kuvat.

Ne kuvat mitä itse olen ottanut, ovat otettu Rajamäen Kyläpäiviltä.
Näitä koskee siis julkaisukielto.

Kehoitan tutustumaan tekijänoikeuslakiin. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404

Olen ottanut yhteyttä jo palstan ylläpitoon.

/mpohjola

Niin, pitäisköhän minunkin ottaa yhteyttä palstan ylläpitoon, tulit näet solvanneeksi minua.
Taidat lukeutua samaan kastiin kuin tämä julkisuudenkipeä neitokainen...
Koetappa itse olla varovainen siitä mitä tänne laitat julkiseksi...ai niin ja kopioinpa tuon sinun kirjoituksesi myös.Ettei katoa.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Sen vaimo on keskustan listoilla 8)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ei saatana, tää ketjuhan paisuu eeppisiin mittoihin. Ylläpidon kannattaisi ennen kuin mitään poistelee, että kirjoitteleekohan Herra Pohjola samasta IP-osoitteesta tänne kuin tää eräs Jennie..

EDIT: Ja onko tosiaan tekijänoikeudet muka niin laajat, että ei saa linkittää toisen henkilön kuvaamia ( ja nettiin laittamia?) kuvia toiseen paikkaan? En usko. Eri asia ois toki jos itse laittaisi jonkun toisen kuvaamia kuvia vaikka kotisivuilleen. Pitääpä selvittää tää.

EDIT: Typoja ja sekavuuksia fiksattu.
Viimeksi muokannut Bombay, Ti Loka 07, 2008 5:28 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
teppo
Perry Mason
Viestit: 3959
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja teppo »

Onhan toi tavallaan hauskaa, mutta mpohjolalla on kuitenkin oikeus päättää itse ottamiensa kuvien julkaisemisesta. Jos lain noudattaminen ei kaikkia keskustelijoita sinänsä kiinnosta, niin ajatelkaa edes asian inhimillistä puolta. Kuvissa on ihmisiä, jotka ihan vakavissaan yrittävät kantaa vastuuta kuntansa hyvinvoinnista. Eivät he ole tienneet, että samassa kunnallisjärjestössä on kovan luokan paatuneita rikollisia tai sellaisina esiintyviä henkilöitä.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

teppo kirjoitti:Onhan toi tavallaan hauskaa, mutta mpohjolalla on kuitenkin oikeus päättää itse ottamiensa kuvien julkaisemisesta. Jos lain noudattaminen ei kaikkia keskustelijoita sinänsä kiinnosta, niin ajatelkaa edes asian inhimillistä puolta.
Inhimillisen puolen ajattelun saa hoitaa ehdokas itse. Kuka käskee perustamaan Kirjoitusvirhe MC:n ja sitten käydä kuvauttamassa itseään Matti Vanhasen tai kenen tahansa kanssa ja sitten julkaista ne netissä? Hän ne kuvat on julkaissut, joten vaikka niitä ei olisi linkitetty tänne, ovat ne silti netissä.

Laillisessa puolessa ei taida olla mitään moitittavaa, jos kuvat ovat linkittettyjä.
Viimeksi muokannut Porin, Ti Loka 07, 2008 5:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

teppo kirjoitti:Onhan toi tavallaan hauskaa, mutta mpohjolalla on kuitenkin oikeus päättää itse ottamiensa kuvien julkaisemisesta. Jos lain noudattaminen ei kaikkia keskustelijoita sinänsä kiinnosta, niin ajatelkaa edes asian inhimillistä puolta. Kuvissa on ihmisiä, jotka ihan vakavissaan yrittävät kantaa vastuuta kuntansa hyvinvoinnista. Eivät he ole tienneet, että samassa kunnallisjärjestössä on kovan luokan paatuneita rikollisia tai sellaisina esiintyviä henkilöitä.
ei muutaku photarii kehiin ja suttaamaan muitten nassut paitsi jarnan. :)
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Juu, ja nuo kuvissa esiintyvät muut henkilöt ovat ihan oikeasti puolueihmisiä ja ehdokkaita.Eivät sinänsä edes kiinnostavia.
Eivät jää kuvista edes mieleen.
Antaa heidän tehdä vaalityötään.
turmion tommi
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:55 pm

Viesti Kirjoittaja turmion tommi »

Selvää ajo jahdin makua.Missä on Karpo.!!!Selvästi viatonta kunnallisvaali ehdokasta lyödään kuin pässin palleja bulgaarialaisessa teurastamossa.Onko sdp vai vihreät masinoinut tämän mustamaalaus kamppanian.tyttö hallitukseen ja heti. :lol:
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 1:43 pm

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

mpohjola kirjoitti:Mutta ainakin yksi hyvä puoli asiassa on. Kunnallispoliitikolle ei ole olemassa negatiivista julkisuutta, on vain julkisuutta. Kaikki julkisuus kasvattaa äänisaldoa. :lol:

/mpohjola
Ai sää ihan vakavissas meinaat että saa pimu olla kauankin keskustan listoilla?
joku muu
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 11:14 pm

Viesti Kirjoittaja joku muu »

Ehdottomasti vuoden ketju -tittelissä vahvimmin kiinni. Jo pelkästään Alibin juttu oli kuin Jari Tervon kirjasta mutta siihen kaikki tämä vielä päälle. Ensin huudellaan aivan alaleuattomia netissä jonku keksityn "rikollisjärjestön" nimissä ja sitten vielä luullaan että kukaan ei tajua mitään kun lähetään ehdokkaiksi vaaleihin. Noh tavallaan tää kaikki on juuri sitä tasoa mitä se järjestökin oli...
Lukittu