Naisten perustama rikollisjengi (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

Motoristit on ihmeissään, mutta niin varmasti moni muukin. :lol: Tuolta jäi mieleeni nimitys "pääpissis"... ihan kiva nimitys... tarkoittaa kai jonkin sortin pomoa :lol:

Sitten, mä en löydä enää hurjimusten sivuilta vieraskirjaa.
http://www.woman.klaanit.fi/?cat=1
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mäkin petyin ku ei ollu enää vieraskirjaa :( Eihän tytsyille enää voi antaa palautetta :8 jennie83 kerroppas miks on vieraskirja poistettu?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

jamppa kirjoitti:Mäkin petyin ku ei ollu enää vieraskirjaa :( Eihän tytsyille enää voi antaa palautetta :8 jennie83 kerroppas miks on vieraskirja poistettu?
Perhana, taas päivä pilalla. Millä minä nyt viihdytän itseäni? Mutta:

http://www.woman.klaanit.fi/?cat=4

"Täytyy sanoa, että tämä kokonaisuus ei ole saanut hirveästi netin kautta hyvää palautetta, mutta lähipiirimme jäsenet/ystävät ja tutut ovat suhtautuneet tähän hyvin."
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

ihan selvästi vesipyssy ekalla sivulla :lol:

Otin screenshotteja joten kun sivut menee nurin niin voin lisäillä niitä :twisted:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Tulee mieleen tuosta maantieteellisestä hajanaisuudesta. että oliskohan tytöt koulu/nuorisokotien kasvatteja?
Sieltä vois olla peräisin moinen uho ja toisaalta hyvin kapea tietämys asioista?
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

Buahahaa, mullahan oli foorumin paras ketju jäänyt ihan täysin lukematta! :lol: Tsemppiä, pimut. Kyllä se rikollinen ura siitä sitten urkenee, kunhan jaksatte tarpeeksi kykyjänne mainostaa ja hommata pusakatkin kaappiin - anteeksi, "teettää" ne. "Teettäminen kuulostaa" niin paljon hienommalta, toiset kun vaan "tilaa" paidat omalla tekstillä netistä :mrgreen: Siinä siis kai on rikollisjengin ja kunnon kansalaisen ero :lol:
vic_vega
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 12:13 am

Hei!

Viesti Kirjoittaja vic_vega »

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2515924

Tahtoo nauraa, mitä tuolla on.^
Ei o reilua ku mä en näe.
Boy that was really exciting. I bet you're a big Lee Marvin fan aren't ya. Yeah me too. I love that guy. My heart's beatin' so fast I'm about to have a heart attack.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Re: Hei!

Viesti Kirjoittaja jamppa »

vic_vega kirjoitti:http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2515924

Tahtoo nauraa, mitä tuolla on.^
Ei o reilua ku mä en näe.
Siel ei oo enään mitään on poistettu. Ilmeisemmin oli se niitten joku yhteisö?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
vic_vega
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 12:13 am

joo joo

Viesti Kirjoittaja vic_vega »

Eipä mulla oo mitään tunnuksia tonne irc-galleriaan ettei sen puoleen..
Boy that was really exciting. I bet you're a big Lee Marvin fan aren't ya. Yeah me too. I love that guy. My heart's beatin' so fast I'm about to have a heart attack.
henkivartija

Viesti Kirjoittaja henkivartija »

Kaikki näköjään vatvovat tota muijien perustamaa juttua.Eikö ole hyvä et jotkut tekevät jotakin uutta,teistä ole kumminkaan tekemään vastaavia juttuja.Lässytätte asioista mistä mitään tiedä.
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

^Oiskos siinä Jennie uudella nimimerkillä?
Voi kun voisikin sanoa että tuollainen saavutus on tyhjää parempi... Mutta kun ei se ole.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^^ toi on taatusti jennie tai joku porukan uusi jäsen, jonka pitää nyt ehdottomasti ilmaantua tänne puolustamaan tätä älyvapaata touhua....ja toisekseen henkivartija, mistä sä tiedät, ettei me tiedetään mitään tällaisista asioista? mun mielestä se ei ole minkään sortin heikkoutta, jos ei perusta vastaavan kaltaista yksikköä, se kertoo meillä olevasta älykkyydestä, joka puuttuu niiltä, jotka näitä perustaa.eikö?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

henkivartija kirjoitti:Kaikki näköjään vatvovat tota muijien perustamaa juttua.Eikö ole hyvä et jotkut tekevät jotakin uutta,teistä ole kumminkaan tekemään vastaavia juttuja.Lässytätte asioista mistä mitään tiedä.
Vastaavavia juttuja... Ei helvetti. Tää on nyt ihan sama, kun minä perustaisin Lady´s Only ompelukonekerhon. Mulla kun ei ole resursseja kumpaankaan. En ole nainen, enkä omista ompelukonetta.

EDIT:Typo
Viimeksi muokannut Agathon, Ti Joulu 04, 2007 11:42 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Viesti Kirjoittaja chaostar »

Jennie löytyy Galleriasta nickillä jakl..:D
Sitra Ahra
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

chaostar kirjoitti:Jennie löytyy Galleriasta nickillä jakl..:D
No niinpä näkyy. Ja kuuluu tämmöseen kunnon kovistelujengiinkin:

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=705321
Lukittu