Naisten perustama rikollisjengi (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja neitix »

Niin se on muakin siihen pyydetty, vaan eipä ole mulla mitään tekemistä tollasten asioiden kanssa vaan ihan normaalia elämää vietän =)

hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2204
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

neitix kirjoitti:Krhm....Minna Karppinen, Jaana Vehmasto ja Veera Katoaja on tuolla yksi ja sama henkilö....ja neljäs profiili on vielä omalla nimellä...
Minna Karppinen on tuon profiilikuvan perusteella Jarna Leskelän lisäksi se toinen, jota Alibi haastatteli. Leskelää en lölytänyt Karppisen listalta, joten olisiko yhteistyö kuivunut. Toivottavasti johtuu siitä, että Jarnalla on elämä paremmin kuosissaan.

Pirhonen
Olivia Benson
Viestit: 734
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 5:52 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

Meinaat että tämä koko sekoilu oli vain jarnan synkkä harharetki alamaailmaan ja nyt hän on kunnollinen perheenäiti. On siinä lapsilla joskus ihmettelemistä jos löytävät tuon Alibin jostain kellarikomerosta. :shock:

hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2204
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Pirhonen kirjoitti:Meinaat että tämä koko sekoilu oli vain jarnan synkkä harharetki alamaailmaan ja nyt hän on kunnollinen perheenäiti. On siinä lapsilla joskus ihmettelemistä jos löytävät tuon Alibin jostain kellarikomerosta. :shock:
En meinaa mitään, koska minulla ei ole tästä Jarnasta haisuakaan. Aina voi kuitenkin toivoa kenestä tahansa, että elämä löytäisi uransa, jos on ollut hukassa.

enpakerro
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2011 12:26 pm
Paikkakunta: Pkseutu

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja enpakerro »

Mullakin löytyy näköjään useammankin ryhmän jäsenen kanssa yhteisiä fb-kavereita. Ei mitään koulutetuinta ja fiksuinta porukkaa kylläkään... Perus pohjois-helsingin/vantaan lähiöprinsessaa ja nistiä :D

PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Women mc saanut vakavasti otettavan kilpailijan. Toivottavasti ei ala jengisota kun taistelevat reviireistään :shock:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=11926

Ketju jatkuu: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=12648 T. Mode
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -

Lukittu