Naisten perustama rikollisjengi (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Pässi 73 kirjoitti: Olin liian innoissani, kun tuossa samalla koitin saada Lahtosta tohon luurin piähän, mut kiitti oikaisusta :wink:
Ai tämän aiheen vuoksi? Onko seuraavassa Alibissa odotettavissa juttua Jarnasta? *odottaa innolla* :D

Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Aariel kirjoitti:
Pässi 73 kirjoitti: Olin liian innoissani, kun tuossa samalla koitin saada Lahtosta tohon luurin piähän, mut kiitti oikaisusta :wink:
Ai tämän aiheen vuoksi? Onko seuraavassa Alibissa odotettavissa juttua Jarnasta? *odottaa innolla* :D
Ei välttämäti oo juttua Jarnasta vielä ensi numerossa... Oottakeehan nyt kun saan Lahtosen luuriin niin sitten taas jatkan.... :lol:
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"

raikuli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:28 pm

Viesti Kirjoittaja raikuli »

http://www.vaalikone.fi/kunta2008/nayta ... A4/12/3218
Siinä on vielä Jarnan vastaukset Hesarin vaalikoneeseen, jos se nyt enää tässä vaiheessa ketään liikuttaa.

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Hei pässi, sun allekirjotuksessa on paha paha virhe: se on Woman´s MC, ei Women´s ;) Naisen kerho siis! :D Vähän tarkkuutta pliis.
Nerot hallitsevat kaaoksen

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Hahhahahahahaha nyt vasta hokasin pässin allekirjoituksen. Ihan loistavaa. Varo, ettei tytöt varasta tuota sinun lausahdusta :D

Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Mariella kirjoitti:Hei pässi, sun allekirjotuksessa on paha paha virhe: se on Woman´s MC, ei Women´s ;) Naisen kerho siis! :D Vähän tarkkuutta pliis.
Nyt on korjattu. Kiitos oikaisusta: Tän siitä saa kun omistaa pässin pään ja Jarnan sormet.... :D
Viimeksi muokannut Pässi 73, Ke Loka 29, 2008 1:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Pässi 73 kirjoitti:Ok, myös kiitos tästä oikaisusta: Kani ei siis ole jyrsijä? Mikäs se muutes on? Itse veikkaan pupu tai korvakas :wink:
Wikipedian artikkeli Kaniinille:
Tieteellinen luokittelu
Domeeni: Eukaryootit Eucarya
Kunta: Eläinkunta Animalia
Pääjakso: Selkäjänteiset Chordata
Alajakso: Selkärankaiset Vertebrata
Luokka: Nisäkkäät Mammalia
Alaluokka: Istukkanisäkkäät Theria
Lahko: Jäniseläimet Lagomorpha
Heimo: Jänikset Leporidae
Suku: Oryctolagus
Laji: cuniculus

Eli jäniseläin, ei jyrsijä ;)


Itse aiheeseen vielä: Jos Jarna "Jennie" on ottanut yhteyttä poliisiin, miten hän todistaa itse, ettei ole "Jennie"? Kuitenkin "Jenniestä" ja Jarnasta löytyy aika paljon samaa jopa maalikon silmin (kuvat), varmaan poliisikin tajuaa katsoa tarkemmin?

Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

ArcticEli kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1599196

Onpa saanut vihiä Iltiskin ;))
Ja txt tässä ;) Näkyy olevan edelliselläkin sivulla, mutta tässä on lopussa enemmän vielä txt. Puolueen kanta ;)
Kylläpä tytöt nolas itsensä...

Keskustan vaaliehdokas perusti rikollisjengin
07.10.2008 12:48, päivitetty 07.10. 14:13


Ilta-Sanomien tietojen mukaan keskustan nurmijärveläinen kunnallisvaaliehdokas Jarna Leskelä, 25, esiintyi rikoslehti Alibissa kertoen perustamastaan naisten rikollisjärjestöstä.

Viime marraskuussa julkaistussa artikkelissa esiintyi kaksi nuorta naista salanimillä ja kasvojaan kameralle paljastamatta. IS:n erittäin luotettavista lähteistä saaman tiedon mukaan Leskelä on jutussa järjestön johtajaksi mainittu "Jennie".

Myös järjestäytynyttä rikollisuutta tarkkaileva poliisi vahvistaa Jarna Leskelän siteet Woman's MC:hen. Ryhmää ei pidetä kuitenkaan raskaan sarjan rikollisjenginä, vaikka joillakin sen jäsenillä onkin rikostaustaa ja yhteyksiä jengirikollisuuteen.

- Toimintamme perustuu huumekauppaan ja velanperintään, naiset kertoivat Alibissa.

Ei rikosrekisteriä

IS tiedusteli Leskelän kytköstä artikkeliin sekä järjestöön. Hän kiisti jyrkästi yhteyden.Leskelää ei ole tuomittu rikoksista.

- Minulla ei ole merkintöjä rikosrekisterissä. Niitä ei voisi olla edes työni puolestakaan, mm. kuljetusalalla työskentelevä Leskelä totesi IS:lle.

Pian tämän jälkeen kuitenkin sulkeutui Leskelän henkilökohtainen kunnallisvaalisivusto sekä IRC-Galleriatunnus.

Sunnuntai-iltana kunnallisvaalisivusto oli jälleen nähtävillä, mutta sieltä oli poistettu mm. valokuvat, joissa Jarna Leskelä poseerasi yhdessä keskustan puheenjohtajan, pääministeriMatti Vanhasen kanssa. Kuvat oli otettu Rajamäen kyläpäivillä Nurmijärvellä elokuun lopulla.

Yhteyksiä muihin jengeihin

Naiset kertoivat vuosi sitten Alibille perustaneensa Suomen ensimmäisen naisten rikollisjärjestön, Woman's MC:n pitkän suunnittelun jälkeen. Jengiin kuului viime vuonna neljä jäsentä.

Lehden mukaan "naiset liikkuvat rikoksia suosivissa piireissä" ja heillä on yhteyksiä myös moniin muihin rikollisjärjestöihin. Naiset vannoivat, että heiltä löytyy samanlaisia aseita kuin muiltakin jengeiltä, ja he kertoivat myös olevansa valmiita käyttämään niitä. Naisten mukaan velanperintä oli kuitenkin saatu hoidettua pelotteilla.

Naiset kertoivat, että tavoitteena oli toiminnan laajentaminen ja kasvattaminen. Vaikka väkivalta ei sinänsä kuulunut ryhmän toimintaan, "Jennie" ilmoitti olevansa tarvittaessa valmis vaikka surmaamaan ihmisen.

- Jos joudun vankilaan, tuomio ei tulisi huumeista, vaan väkivallasta, "Jennie" pohtiAlibissa.

- Mietin pitkään, kumpaa puolta haluan kulkea. Päätös oli vaikea. Sitten päätin vaihtaa puolta ja haluan elää näin, hän totesi.

Raskaus syy poistua järjestöstä

Naisten mukaan rikollisjärjestön kuri on tiukka. Jäsenen poistumissyyksi kelpaisi heidän mukaansa vain "todella pätevä syy", esimerkiksi raskaus. Leskelä on itse viimeisillään raskaana.

Poliisille naisjengi oli vielä Alibin jutun aikoihin tuntematon.

- Ja hyvä niin. Pyrimme toimimaan matalalla profiililla, mutta silti hankkimaan kaiken mahdollisen hyödyn toiminnastamme, naiset totesivat.

Pitkä keskustelu

IS kävi naisten rikollisjärjestön perustajana lehdessä Jennie-nimellä esiintyneenJarna Leskelän kanssa pitkän keskustelun. Leskelä kiisti määrätietoisesti yhteytensä Woman's MC-järjestöön.

Kutsuitte haastattelussa Woman's MC- järjestöä rikollisjärjestöksi.

- Mikä v.... juttu tämä oikein on?

Haluaisin kysyä teidän osuudestanne järjestössä.

- Voisitko sä nyt kertoa, mikä tämä juttu on?

Te olette kunnallisvaaliehdokkaana keskustan listoilla ja haluaisin...

- Mä olen yksityinen henkilö enkä mikään rikollinen.

Tunnetteko te Woman's MC-järjestön?

- En.

Olette esiintynyt lehtihaastattelussa, jossa selvästi ilmoittatte olevanne mukana rikollisjärjestön toiminnassa?

- Mä olen edelleenkin yksityinen henkilö.

Kyllä kunnallisvaaliehdokas on julkinen henkilö. Toimitteko vielä kyseisessä järjestössä?

- Mä kiistän kaikki tiedot. Mä en ole koskaan ollut missään järjestössä. Minä en tiedä noista asioista yhtään mitään.

Oliko tämä järjestö ajattelematon pila, vai olitteko vakavissanne sen suhteen?

- Etkö sä ymmärrä selvää suomen kieltä, että mä en ole ikinä kuulunutkaan sellaiseen!

Piirijärjestö hämillään

Jarna Leskelän piirijärjestössä tieto ehdokkaan taustasta herättää ensin epäuskoa ja sitten hämmennystä. Lopuksi asia torjutaan.

- En ole kuullutkaan mistään rikollisjärjestötaustasta. Pyysimme häneltä rikosrekisteriotteen ja siinä ei ollut mitään huomautettavaa, keskustan Nurmijärven piirin puheenjohtaja Virpi Korhonen sanoo.

Hän ei voi uskoa, että lapsirakas ja ulospäinsuuntautunut ehdokas olisi mukana avoimesti rikollistoimintaansa esittelevässä järjestössä.

IS
Tuossa tuo vielä kaikessa lyhykäisyydessään: JARNA LESKELÄN ON TURHAA HÖPISTÄ OIKEUSJUTUISTA!
Poliisi myöntää hänellä olevan yhteyksiä Woman`s MC:n, tosin minua kummastuttaa, kun poliisi ei pidä heitä oikein mitenkään merkittävänä ryhmänä oikein millekään :lol:
Toiseksi: Ilta-Sanomat eivät kirjoittaisi noin provoavaa otsikkoa jos asiasta ei heillä olisi 100% varmuus (olkoonkin kuinka keltaistalehdistöä vain, mutta tuollaista otsikkoa ei ihan noin vain julkaista)
Edelleen koitan saada Lahtosen luuriin (tosin ymmärrettävästi muitakin kiireitä miehellä, kun jutella mun kanssa päivän polttavia höpinöitä Woman`s MC:n nykytilasta) koska hänhän on jo uhannut kertoa tarvittaessa asiasta totuuden... Kyllä nyt Jarnan kannattaisi pistää suu suppuun ja hupparin nyörejä vain tiukemmalle solmuun. Täyttää vesipyssyt vedellä ja varmuudeksi vielä ladata pari vesi-ilmapalloa siihen viereen tuomaan vähän katu-uskottavuutta. Ekalla pallolla voisi kastella vanhasen ja loput voisi suunnata vaikkas meille tänne murha.infoon. Itse olen jo varautunut lataamalla poikani "supersoukker" H2O tykin täyteen ja mikäli meno alkaa huimimaan, otan käyttöön sen lisäsäiliörepun jossa vielä lisänestettä.
Homma valmis:Olen valmiina sotaan siis vesisotaan :lol:
Ja jos ei Jarnan ja kavereiden kanssa saada selkoa kuka oli sitten voittaja niin voidaan ottaa vielä semmonen kalastusleikki, et täytetään toi poreamme vedellä ja heitetään sinne sitten muovikalat sekaan ja sitten kalastellaan sellasella pienellä virvelillä niitä... Mä varaan ne punaiset kalat ja Jarna saa siniset...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"

Se arvoton kansalainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 2:35 pm

Viesti Kirjoittaja Se arvoton kansalainen »

Viimeksi muokannut Se arvoton kansalainen, Ke Loka 29, 2008 6:23 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.

Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Lellu on kyllä sellanen nöpökkä söpöliini, että tuliskohan se tonne ammeeseen mun kanssa pulikoimaan, jos tarjoaisin IRC:n IHQboksiin vähän crediittejä... Mahtuisi sinne Jarnakin jos lupaisi jättää vesipyssyn pois.... (enkä nyt tarkoita sitä vesipyssyä joka löytyy joka tytön jalkojen välistä...) :oops:
Jarnan mies voisi popsia samalla buranoitaan ja ibusalejaan tuolla pihalla ja kaupata peräkärryään vaikkas meidän naapureille... :lol:
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"

Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Chopper kirjoitti:Kopioitu jarnan blogista :

Maanantai 27.10.2008 klo 23:50 - -Jarna-

Olen ottanut tänään yhteyttä Nurmijärven poliisiin. Kaikkien niiden asioiden takia, mitkä ovat tapahtuneet noin. 3 viikkoa sitten.


http://www.jarnaleskela.com/blogi.html
Huvittavaa muuten että rikollisjärjestön pomo menee itkemään poliisille.

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Lellu on kyllä sellanen nöpökkä söpöliini, että tuliskohan se tonne ammeeseen mun kanssa pulikoimaan, jos tarjoaisin IRC:n IHQboksiin vähän crediittejä... Mahtuisi sinne Jarnakin jos lupaisi jättää vesipyssyn pois.... (enkä nyt tarkoita sitä vesipyssyä joka löytyy joka tytön jalkojen välistä...)
Jarnan mies voisi popsia samalla buranoitaan ja ibusalejaan tuolla pihalla ja kaupata peräkärryään vaikkas meidän naapureille...

:lol: [/quote]
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

fellow
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 4:37 pm

Viesti Kirjoittaja fellow »

Mä vähän veikkaan et tän jutun takia moni vanha ihminen on jättäny äänestämättä Keskustaa!

Ja toi on tosi hienoo et Jarna uskaltaa vasikoida jengiä poliisille. Taitaa tällä heidän kerhollaan olla vähän erillaiset säännöt kuin muilla kerhoilla. :lol: :oops:
"Oon teini-iässä pukannu humanoidin paksuks, kuumottaa tähtitieteelliset elatusmaksut"

kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

pässiltä kyll irtoo hyvää läppää. tässä vedet silmissä naureskellu :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.

miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Siis, kuka toi Lellu on, meni vähän jotenkin ohi multa.. :oops: Onko se tämän Jarnan kaveri, jonka kanssa toi rikollisjengi on perustettu? :)

Sitten Jarnan blogia:
Jarna kirjoitti: Keskiviikko 29.10.2008 klo 19:46 - -Jarna-

Hmm..

Naurattaa vaan kuinka kiinnostava mun elämästä yhtäkkiä on tullut. Maailman tylsinhän se on vai johtuuko se siitä , että ihmisillä ei oo muuta kun tekemistä kun kytätä toisten sivuja? Uteliaisuus! Sen kun kytäätte ei mua haittaa olleskaan, eihän se mun vika ole jos itsellänne on tylsä elämä, lähinnä naurattaa taitaa olla yksityiselämän puutetta! Etsikäähän totuus sitten kun on noinkin ajan puutetta!

Ei oo kukaan päässyt niin lähelle.
Ah, miksi ihmeessä valittaa saamastaan julkisuudesta? Eikös sitä haettu kuitenkin tuolla Alibin jutullakin ja kunnallisvaaliehdokkuudella?
ihmisillä ei oo muuta kun tekemistä kun kytätä toisten sivuja?
Tuohon voisin kommentoida, että miksi pitää JULKISIA sivuja netissä, jos ei tahdo, että niille joku eksyy?! Outoa on tämän rouvan logiikka, mutta se ei liene kyllä enää yllätys kenellekään tässä vaiheessa... :roll:
Quis custodiet ipsos custodes?

Lukittu