Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja näiden jäseniä löytyy jopa tuolta irc-galleriasta mutta eipä ole yhteisöä eivätkä ole alibissa hillumassa väärin kirjailluissa paidoissaan.
Jos minä oisin poliisi, olisin nauranu paskat housuun jo siitä että jotkut vaaralliset jengiläiset tulee kyttiksen (?) pihalle kuvauttamaan ittensä sikamobiilin viereen.
Mulla ei itselläni ole mitään sitä vastaan, vaikka naispuolinen ns. 1% kerho perustettaisiinkin, mutta tuollainen Alibi höpöttely on kyllä aika anaalista ja todellakin vie kaikennäköisen uskottavuuden. Joten epäilen vahvasti tämän organisaation kestävyyttä.
AGATHON : Kannattaa olla tarkkana ton ihkudaan kans..on kuulemma hurjaa väkeä ...HEHA...Joo,samaa mieltä olen kanssasi,perustakoon prosenttikerhon kuka haluaa ja toimikoon miten haluaa,mutta tuon MC:n käyttäminen rikollisjärjestön tunnuksena ei sovi kaavaan.Ei pidä tosiaankaan sotkea moottoripyöräkerhoja noihin kemuihin missä ei moottoripyöristä taideta tietää sen enempää kuin ikiliikkujan keksijästäkään...
Marsalkka kirjoitti:
Kyllä! Women´s Menstrual Cycle. Niin sen on pakko olla. Ja se 1 % tarkoittaa niitä naisia, joilla kuukautiskivut ovat poikkeuksellisen voimakkaat. Eli menkkavaivaisten naisten kerhohan tuo taitaakin olla.
Lähtisin väittämään ettei rikollisjengejä perustavilla tytöillä ole älyä sen vertaa, että noin nerokkaan, englanninkielisen nimen kehittäisivät
mä en voi uskoa, että jennie on todella tosissaan vesipyssyineen ja irc-gallerioineen...miss summer ei oikein sovi mun mielestä rikollisjärjestön pomon nikiksi, mutta kukin tyylillään. musta on surkuhupaisaa, että pitää mennä ihan alibiin julistamaan omaa järjestöään, kun siinä sivussa tekee tehokkaasti tyhjäksi omat tekemisensä. ainiin ja siinä sivussa tietenkin tekee itsensä ja nämä neljä muuta koko kansan narreiksi.
en kyllä ihan heti keksi mistä tällaisen neitosen kanssa keskustelisin ja pystyisinkö olemaan nauramatta....kai sitä olisi pakko, jos vesipyssyllä uhattaisiin....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-