Bandidos

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

Gentle kirjoitti:
Su Loka 10, 2021 6:58 pm
Tietenkin se on oman käytön myötä lähtenyt, mutta motiivi on raha. Jos kyse olis pelkästään omasta käytöstä, sillä helposti tehtävällä laittomalla rahalla voisi myös oman käyttönsä kustantaa. Se vaan on niin, että huumebisnekseen on noissa rikollispiireissä helpompi lähteä kuin vaikka rakennusbisnekseen. Aseitakin on vaikeampi hankkia kuin huumeita.
Huumeilla on helpoin mahdollisuus saada paljon rahaa suhteellisen nopeasti. Sitä kun on tarpeeksi voi alkaa siirtyä talousrikosten pariin niitä pesemään.
Voi herranjestas. Tietenkin se käyttäjä suuntautuu huumekauppaan, koska näkee niitä huumekauppiaita arkielämässään. Keskiverto narkilla ei myös useinkaan ole kykyjä, näkemystä tai työkaluja minkäänlaiseen muuhun rikollisuuden muotoon. Kovin on kapea näkemyksesi rikollisuudesta, se on 2020-luku nyt. Valoja päälle setä

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Ylälibadon kirjoitti:
Ti Marras 16, 2021 9:55 am
Gentle kirjoitti:
Su Loka 10, 2021 6:58 pm
Tietenkin se on oman käytön myötä lähtenyt, mutta motiivi on raha. Jos kyse olis pelkästään omasta käytöstä, sillä helposti tehtävällä laittomalla rahalla voisi myös oman käyttönsä kustantaa. Se vaan on niin, että huumebisnekseen on noissa rikollispiireissä helpompi lähteä kuin vaikka rakennusbisnekseen. Aseitakin on vaikeampi hankkia kuin huumeita.
Huumeilla on helpoin mahdollisuus saada paljon rahaa suhteellisen nopeasti. Sitä kun on tarpeeksi voi alkaa siirtyä talousrikosten pariin niitä pesemään.
Voi herranjestas. Tietenkin se käyttäjä suuntautuu huumekauppaan, koska näkee niitä huumekauppiaita arkielämässään. Keskiverto narkilla ei myös useinkaan ole kykyjä, näkemystä tai työkaluja minkäänlaiseen muuhun rikollisuuden muotoon. Kovin on kapea näkemyksesi rikollisuudesta, se on 2020-luku nyt. Valoja päälle setä
Joo ja olen ylpeä siitä ettei tietämys ole verrattavissa tollaseen rikollisneroon :lol:
Jatka samaan malliin, poika. Elämä opettaa :mrgreen:

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Gentle »

veniard kirjoitti:
Ti Marras 16, 2021 5:39 am
Eikös Jensko saanut huumehommista tuomion istuessaan elinkautista? Mikä mahtaa olla aikaikkuna että taas pääsee puolikkaalla vai joutuuko nyt istumaan tuosta tuomiosta pitkän siivun? Kaveri ei voi tykätä olla vapaalla ei muuten olis taas tilanteessa...
Yleensäkin naurettavan vähän törkeä huumerikos pidensi istumista elinkautisesta. Kaiken järjen mukaan istuu nyt ainakin 2/3 ja luulis, että sieltä napsahtais samaan pakettiin jotain jäännöksiä. Suomen mallissa vaan se hieno puoli ettei ne välttämättä lisää tuomion pituutta :lol:
Mut eiköhän hän kotiaan päässyt.

Raimond
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: Ti Elo 07, 2012 5:20 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Raimond »

Taitaa Jenskolla edelleen olla elinkautista "kärsittävänä" vaikka koevapaudessa/ehdonalaisessa nyt onkin.... Mitenköhän tuo tuomio nyt mahtaa mennä :?:

Sigmanen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: La Joulu 19, 2020 7:12 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Sigmanen »

Raimond kirjoitti:
Ti Marras 16, 2021 10:33 am
Taitaa Jenskolla edelleen olla elinkautista "kärsittävänä" vaikka koevapaudessa/ehdonalaisessa nyt onkin.... Mitenköhän tuo tuomio nyt mahtaa mennä :?:
taitaa EKoissa olla + 3v jäännös , jos hölmöilee koe ajan aikana. Jos 2/3 vetelee , niin ihan mukiin menevä istuttava pätkä kokonaisuudessaan.

Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

Gentle kirjoitti:
Ti Marras 16, 2021 10:04 am
Ylälibadon kirjoitti:
Ti Marras 16, 2021 9:55 am
Gentle kirjoitti:
Su Loka 10, 2021 6:58 pm
Tietenkin se on oman käytön myötä lähtenyt, mutta motiivi on raha. Jos kyse olis pelkästään omasta käytöstä, sillä helposti tehtävällä laittomalla rahalla voisi myös oman käyttönsä kustantaa. Se vaan on niin, että huumebisnekseen on noissa rikollispiireissä helpompi lähteä kuin vaikka rakennusbisnekseen. Aseitakin on vaikeampi hankkia kuin huumeita.
Huumeilla on helpoin mahdollisuus saada paljon rahaa suhteellisen nopeasti. Sitä kun on tarpeeksi voi alkaa siirtyä talousrikosten pariin niitä pesemään.
Voi herranjestas. Tietenkin se käyttäjä suuntautuu huumekauppaan, koska näkee niitä huumekauppiaita arkielämässään. Keskiverto narkilla ei myös useinkaan ole kykyjä, näkemystä tai työkaluja minkäänlaiseen muuhun rikollisuuden muotoon. Kovin on kapea näkemyksesi rikollisuudesta, se on 2020-luku nyt. Valoja päälle setä
Joo ja olen ylpeä siitä ettei tietämys ole verrattavissa tollaseen rikollisneroon :lol:
Jatka samaan malliin, poika. Elämä opettaa :mrgreen:
Tyypillistä elämänkoulua hylkiä kaikkea ajanmukaista. No, sehän on hyvin yleistä, että juntit ylpeilevät juntteudellaan. Tyyliin ”Oon tehny sopimuksen pupun kanssa, mä en syö pupun ruokaa, eikä se mun”

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Ylälibadon kirjoitti:
Pe Joulu 03, 2021 10:18 am
Gentle kirjoitti:
Ti Marras 16, 2021 10:04 am
Ylälibadon kirjoitti:
Ti Marras 16, 2021 9:55 am


Voi herranjestas. Tietenkin se käyttäjä suuntautuu huumekauppaan, koska näkee niitä huumekauppiaita arkielämässään. Keskiverto narkilla ei myös useinkaan ole kykyjä, näkemystä tai työkaluja minkäänlaiseen muuhun rikollisuuden muotoon. Kovin on kapea näkemyksesi rikollisuudesta, se on 2020-luku nyt. Valoja päälle setä
Joo ja olen ylpeä siitä ettei tietämys ole verrattavissa tollaseen rikollisneroon :lol:
Jatka samaan malliin, poika. Elämä opettaa :mrgreen:
Tyypillistä elämänkoulua hylkiä kaikkea ajanmukaista. No, sehän on hyvin yleistä, että juntit ylpeilevät juntteudellaan. Tyyliin ”Oon tehny sopimuksen pupun kanssa, mä en syö pupun ruokaa, eikä se mun”
Vai että wannabegansta surkimus haukkuu kunniallisia veronmaksajia elämänkoululaisiksi :lol:
Kyllä on aikoihin eletty. Keskittyisit opiskeluun ja työntekoon.

Niimpanii
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Su Marras 08, 2020 3:37 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Niimpanii »

Mitä se tuolla länsinaapurissa on nyt oikein meininki bandiiteilla? Vasta kuoli yks jossain ostari ammuskelussa ja nyt näyttää kuolleen toinenkin, kuolinsyytä en tiiä.
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!

Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

Gentle kirjoitti:
Pe Joulu 03, 2021 4:42 pm
Ylälibadon kirjoitti:
Pe Joulu 03, 2021 10:18 am
Gentle kirjoitti:
Ti Marras 16, 2021 10:04 am
Joo ja olen ylpeä siitä ettei tietämys ole verrattavissa tollaseen rikollisneroon :lol:
Jatka samaan malliin, poika. Elämä opettaa :mrgreen:
Tyypillistä elämänkoulua hylkiä kaikkea ajanmukaista. No, sehän on hyvin yleistä, että juntit ylpeilevät juntteudellaan. Tyyliin ”Oon tehny sopimuksen pupun kanssa, mä en syö pupun ruokaa, eikä se mun”
Vai että wannabegansta surkimus haukkuu kunniallisia veronmaksajia elämänkoululaisiksi :lol:
Kyllä on aikoihin eletty. Keskittyisit opiskeluun ja työntekoon.
Setä hyvä, koulut käyty, töitä tehty vieraalle ja siirrytty omiin hommiin. En tiedä mistä gangsta-harhasi revit. Itsehän sinä täällä toteutat kummallista nahkaliivi-fetissiäsi, ölisemällä asioista, joista on hyvin ilmeistä, ettet mitään tiedä

Jo kirjoitusasusi paljastaa, kumpi sitä paljon puhuttua elämänkoulua edustaa. Haasta vaan, mielelläni revin verbaalisesti kappaleiksi yhden villasukissa hoipertelevan sairaseläkeläisen

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Haasta vaan, mielelläni revin verbaalisesti kappaleiksi yhden villasukissa hoipertelevan sairaseläkeläisen
Tämä lause kertoo kaiken pojun koulunkäynneistä ja elämänkokemuksesta. :lol:
Minut on nyt revitty verbaalisesti kappaleiksi. Pystyn jatkamaan elämääni asian kanssa :mrgreen:
Jatka unelmointiasi vuokrayksiössäsi paremmasta elämästä.

dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Gentle kirjoitti:
Ti Joulu 07, 2021 11:10 am
Haasta vaan, mielelläni revin verbaalisesti kappaleiksi yhden villasukissa hoipertelevan sairaseläkeläisen
Tämä lause kertoo kaiken pojun koulunkäynneistä ja elämänkokemuksesta. :lol:
Minut on nyt revitty verbaalisesti kappaleiksi. Pystyn jatkamaan elämääni asian kanssa :mrgreen:
Jatka unelmointiasi vuokrayksiössäsi paremmasta elämästä.
tämä oli hyvin sanottu, ihan naurahdin - mutta pelätkäämme yrittäjän kaameaa verbaali repimistä, hui :lol:
Allahia ei ole olemassa.

Porukan petturi
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Marras 05, 2021 11:59 am

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Porukan petturi »

Poliisilla oli tänään päivällä operaatio moottoripyöräjengi Bandidosin kerhotiloissa Helsingin Metsälässä. Keskusrikospoliisin viestinnästä vahvistetaan asia MTV Uutisille.

Toistaiseksi poliisi ei kerro tarkemmin, mistä poliisioperaatiossa oli kyse. Tilanteesta ei aiheutunut vaaraa sivullisille.

Viimeksi kesäkuussa uutisoitiin, kun Tullilla ja poliisilla oli suuri operatiivinen tehtävä liivijengi Bandidosin jaoston Bandidos MC Lakesiden tiloissa Tuusulan Hyrylässä. Operaatio liittyi rikostutkintaan.
Vasikoin kaiken sekä kaikki

Porukan petturi
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Marras 05, 2021 11:59 am

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Porukan petturi »

Krp tutkii liivijengi Bandidosta Turussa, ratsia myös Helsingin kerhotilaan – TS-tiedot: huumevyyhti osa FBI-operaatiota, Anom sovellus laittanut jo kymmeniä vankilaan ja lisää seuraa.. .
Helsingin osasto rakentaa melkoisia hulppeita tiloja paras aikaa pääkaupunkiseudulla.
Vasikoin kaiken sekä kaikki

Porukan petturi
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Marras 05, 2021 11:59 am

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Porukan petturi »

Turun Sanomien mukaan Bandidos MC aloitti uusien kerhotilojensa rakentamisen Helsingin Metsälään muutama vuosi sitten. Lehden mukaan kyseessä on miljoonien eurojen rakennusprojekti, ja tilat ovat Bandidoksen suurimmat koko Euroopassa
Vasikoin kaiken sekä kaikki

punapossu
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 12:30 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja punapossu »

Veikkaan et bandiitit tekee Bosnia Hertsegovina alueella lähtöisin olevan kerhon kanssa yhteistyötä tavarat kun sattuu suuremmalta osalta tulemaan sieltä vaikka tosin osa Italiassa tehdäänkin sieltä saksan kautta eri puolille Eurooppaa, Peräkylää Suomeen. tiivistä yhteistyötä, kannattaa käydä Saksassa. Hyvää kaljaa, hienot tiet, halvat naiset.

Vastaa Viestiin