Bandidos

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Panhead
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 9:04 pm
Paikkakunta: Riverside

Viesti Kirjoittaja Panhead »

A.C.A.B kirjoitti:joo jos hakee ongelmia,hei camoon jonkun helvetin kerhon ovea vähä rusittu niin pitää tappaa???? vittu aikuiset miehet nahkaliiveis ja päristelee jollain saatanan hd:een paskoilla mitkä hädin tuskin pysyy kasas.totta kai riitoi tulee ja menee,jos erehdyt bambberssin kans riitaantuu niin ne kaivaa heti aseet esiin..pelkääkö noi liivi tyypit niin paljon et sais pataan ku aina ase kouras?minua ainakin henkkoht. vituttaa noi bmc ym muut kun ne luulee voivansa tehdä mitä ne lystää...oikeitakin moottoripyöräkerhojakin on...
Ja vastapuoliko aseitta vastassa oli..jotain rajaa 8) Ennemin hd kun kyykkypaska/homosohva..
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
A.C.A.B
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 12:51 am
Paikkakunta: länsi-suomi

Viesti Kirjoittaja A.C.A.B »

Panhead kirjoitti:
A.C.A.B kirjoitti:joo jos hakee ongelmia,hei camoon jonkun helvetin kerhon ovea vähä rusittu niin pitää tappaa???? vittu aikuiset miehet nahkaliiveis ja päristelee jollain saatanan hd:een paskoilla mitkä hädin tuskin pysyy kasas.totta kai riitoi tulee ja menee,jos erehdyt bambberssin kans riitaantuu niin ne kaivaa heti aseet esiin..pelkääkö noi liivi tyypit niin paljon et sais pataan ku aina ase kouras?minua ainakin henkkoht. vituttaa noi bmc ym muut kun ne luulee voivansa tehdä mitä ne lystää...oikeitakin moottoripyöräkerhojakin on...
Ja vastapuoliko aseitta vastassa oli..jotain rajaa 8) Ennemin hd kun kyykkypaska/homosohva..
makunsa kullakin..kyykky/homosohvien muttereita ei tarvi joka sadan kilometrin välein kiristellä :lol:
minkki_13
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 4:39 pm
Paikkakunta: maksamaa

Viesti Kirjoittaja minkki_13 »

c18,taitaa skiniporukoissakin liikkua sellaset aineet mihin ei iha ole lääkärin määräystä.

mites edesmenny Hirsmakin sano ennen hirsmapeijaisia joskus että"sitä saa mitä tilaa".

helppo se on acabinkin tuolla nickin takana turvassa soittaa suutansa,luulen että jos herra ois napit vastakkain ivaamiensa tahojen edessä,ois asenne toinen;).

uskon kanssa ettei riihimäen casessa ihan aiheetta ammuskeltu,saati että poijjaat ois ollu itsekkään bandiittei vastassa ilman mitään mutkia tai muita puukkoja ja puntareita,sen verta h:linna-riksu aluuen porukoist oon lukenu ja kuullu,ehkä nähnytkin jotai,että kyllä siellä ne piripäät kanniskelee vaikka mitä mukanaan,tavallisissa baareissaki saatetaa osotella tykillä iha aiheetta jotai teinijuoppoo.fiksua,sano.

mitähä ihmee järkee tai logiikkaa noi on käyttäny kun rupes"ovia särkemään",hyppiin isomman porukan varpaille,sitä mä ihmettelen.
ja sitaatit laitoin tarkoituksella;).


:shock:
Nip/Tuckista tuttu Kimber, eli Kelly Carlson. Käsittämättömän hyvä minkki.
minkki_13
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 4:39 pm
Paikkakunta: maksamaa

Viesti Kirjoittaja minkki_13 »

Panhead kirjoitti:
A.C.A.B kirjoitti:joo jos hakee ongelmia,hei camoon jonkun helvetin kerhon ovea vähä rusittu niin pitää tappaa???? vittu aikuiset miehet nahkaliiveis ja päristelee jollain saatanan hd:een paskoilla mitkä hädin tuskin pysyy kasas.totta kai riitoi tulee ja menee,jos erehdyt bambberssin kans riitaantuu niin ne kaivaa heti aseet esiin..pelkääkö noi liivi tyypit niin paljon et sais pataan ku aina ase kouras?minua ainakin henkkoht. vituttaa noi bmc ym muut kun ne luulee voivansa tehdä mitä ne lystää...oikeitakin moottoripyöräkerhojakin on...
Ja vastapuoliko aseitta vastassa oli..jotain rajaa 8) Ennemin hd kun kyykkypaska/homosohva..
hmm oletko itse ajanut esim saksaan,tanskaan,norjaan ym?

siis a.c.a.b nimimerkiltä kysyn.
tai oletko ylipäättään ajanut muuta kuin kokeilumielessä moottoripyörällä.
itse,sekä omat tuttuni ajelevat hoodeen sportstereilla,evo- sekä twin cam moottorisillä hoodeilla vailla mitään isompia ongelmia ympäri maailmaa kokoomtumisajoihin jne,ei o ikinä nimenomaan mutterit tai putlit tippunut tielle,vaan ihan normaaleja,myös japsivessoja koskevia huolia on sattunut eteen,rengasrikko,kolari,pimenneet tulpat kun ei katso pyörän valmistusmaata/ajankohtaa,ym.

että hyppääppä johonkin retkueeseen ajamaan vaikka saksan läpi ,kun se tossa lähellä on,ripeessä vauhdissa letkassa tai sen perässä pysyen joskus,ja kerro sitten miten sun hoodee tai japsi toimi;).

ainiin acab,kovasti korostat tota näkemystäsi että"aina aseet kourassa",oletko joutunut moiseen tilanteesen useinkin,kattelemaan piipun sisälle?

vai heittelekkö iha omias.
Nip/Tuckista tuttu Kimber, eli Kelly Carlson. Käsittämättömän hyvä minkki.
Panhead
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 9:04 pm
Paikkakunta: Riverside

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Outoa..mulla ollu vuosia 50luvun pannupää hd ja ei tarvi joka 100km välein pultteja kiristellä 8) tosin kyllähän ainaki nää wanhat hdt täristää ja jytisee joten voi muttereihin vaik locktiteä tms.tipauttaa.. :wink:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

Kannattikohan mennä ampuilemaan.Todennäköisesti ainakin kolme saa elinkautisen.Ois kai sen jengin pomon voinut jotenkin muuten listiä jos olisi kykyä sellaiseen.Taitaa banditos pojilla olla tähtäimet vinossa kun eivät Helsingissäkään osuneet vaikka kohteena oli arabi. :(
John Smith
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:06 pm

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Muistaako tai tietääkö joku, minä vuonna Bandidosten osasto tuli Harjavaltaan?
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Thxx

Viesti Kirjoittaja Thxx »

joo 2003 oli vielä kokemäellä olisko 2004 nimi vaihtunu ja paikkaa vaihdettu..
BAC
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja BAC »

vilkku99 kirjoitti:Kannattikohan mennä ampuilemaan.Todennäköisesti ainakin kolme saa elinkautisen.Ois kai sen jengin pomon voinut jotenkin muuten listiä jos olisi kykyä sellaiseen.Taitaa banditos pojilla olla tähtäimet vinossa kun eivät Helsingissäkään osuneet vaikka kohteena oli arabi. :(
bandidosin pojat sentään hoitavat hommat itse ja tietääkseni se joka listittiin ei ollut jengin pomo.
hostile751

Viesti Kirjoittaja hostile751 »

A.C.A.B kirjoitti:yli ikäisiä nuorisorikollisia jos saa sanoa mielipiteen!
Kuin niin... Olethan sinäkin ainakin poliisin vihaaja nimimerkin perusteella. Itsekkin kannan kyseistä kirjain-yhdistelmää, koska en nyt oikein tykkää noista virkavallan edustajista. Mutta eihän se yksistää kriminaalia tee. Ei sinusta, eikä minusta :)

Eikä tästä aiheesta enempää. Ja A.C.A.B. tarkoittaa
All Cops Are Bastards. Niille jotka sitä nyt ei tienneet. Uskon kyllä että suurin osa sivustoa seuraava asian tiesikin.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

hostile751 kirjoitti:Kuin niin... Olethan sinäkin ainakin poliisin vihaaja nimimerkin perusteella.
Kaikkien konnien kanssa pitää tulla toimeen jos ei tykkää poliiseista?
Aika hiljaista...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
A.C.A.B
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 12:51 am
Paikkakunta: länsi-suomi

Viesti Kirjoittaja A.C.A.B »

hostile751 kirjoitti:
A.C.A.B kirjoitti:yli ikäisiä nuorisorikollisia jos saa sanoa mielipiteen!
Kuin niin... Olethan sinäkin ainakin poliisin vihaaja nimimerkin perusteella. Itsekkin kannan kyseistä kirjain-yhdistelmää, koska en nyt oikein tykkää noista virkavallan edustajista. Mutta eihän se yksistää kriminaalia tee. Ei sinusta, eikä minusta :)

Eikä tästä aiheesta enempää. Ja A.C.A.B. tarkoittaa
All Cops Are Bastards. Niille jotka sitä nyt ei tienneet. Uskon kyllä että suurin osa sivustoa seuraava asian tiesikin.
IHAN MITEN ITSE HALUAT SEN VÄÄNTÄÄ... all criminals are bastards tai bändikin löytyy nimellä.. http://en.wikipedia.org/wiki/Criminal_tattoo

et älä vittu mussuta siellä..
koiranaama
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 6:09 pm

Viesti Kirjoittaja koiranaama »

http://195.218.90.110/~hh88com/kauppa/i ... ollari.jpg

Tossa paidassa on a.c.a.b. all criminals are bastards ja paita on suomalaisen hojohojonazikaupan tekosia. Troubelmakerin A.C.A.B. paita on taas All Cops Are Bastards. Se on juuri niin kuin sen haluaa vääntää, mutta kyllä se taitaa yleisemmin olla tota poliisivihaa..
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

koiranaama kirjoitti:Se on juuri niin kuin sen haluaa vääntää, mutta kyllä se taitaa yleisemmin olla tota poliisivihaa..
No on kyllä. En ollut aikaisemmin kuullutkaan, että jotkut vääntäisivät sen muotoon "criminals". All cops are bastards, ja sillä selvä ;)
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

hostile751 kirjoitti:
A.C.A.B kirjoitti:yli ikäisiä nuorisorikollisia jos saa sanoa mielipiteen!
Kuin niin... Olethan sinäkin ainakin poliisin vihaaja nimimerkin perusteella.
Mike Manner kirjoitti:Kaikkien konnien kanssa pitää tulla toimeen jos ei tykkää poliiseista?
^Juuri näin. Ei välttämättä ole itsestäänselvää, että jos ei pidä poliisista, niin automaattisesti kuuluu pitää Bandidos mc:stä. Ja tämä, tulkittakoon lyhenne A.C.A.B. miten tahansa.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Vastaa Viestiin