Bandidos

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
ninjalisko
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 3:42 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ninjalisko »

Onko tietoa miten he rekrytoivat ja mitkä ovat vaatimukset?

Luulisi että se HD ainakin pakollinen :lol:
Break in ya crib I got a posse of midgets stealing your presents.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Riippuu miten haluaa vääntää, voishan se olla vaikka All Criminals Are Bald.
ellipsi
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: To Loka 16, 2008 9:35 pm

Viesti Kirjoittaja ellipsi »

[quote="Setä"][quote="keijoannikki"]varmaan vanha juttu mutta elävässä arkistossa erittäin kiinnostava pätkä jossa puhuu itse presidentti tapio haapanen. videosssa kuvaa bandidosien kerhotiloista.[/quote]

http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=2&t=&a=5018[/quote]


tyhmänä kysyn, mutta mitä tatkoittaa presidentin paidassa lukeva nomadi? entä mitä meinaa luku 13 liiveissä??
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Oon joskus kyseisen "klubin" edustajan kanssa keskustellut,ja käynynnä joskus kerhotiloissakin (pakko myöntää,etten ihan selvinpäin kyllä ollut). Kovasti tyyppi koitti todistella,että "v***aa kun kaikki luulee,että me ollaan jotain rikollisia,vaikka ei oikeasti olla..kauheet ennakkoluulot...

Juupa juu, kyse on tosiaankin varmaan vähän muusta kuin ennakkoluuloista, sen verta noita juttuja on uutisoitu porukasta, että ei varmaan ihan pulmusia olla...

Ja ennenkuin joku alkaa moralisoida - olin ehkä hieman uhkarohkea mennessäni, mutta kaipa sitä aina ajattelee,ettei itselle voi mitään sattua...Enkä kyllä minkäänlaista ongelmaa kohdannut reissulla, samanlaista menoa kun muissakin pyöräporukoissa, joissa olen joskus pyörinyt. mutta tuskimpa se todellisuus ulkopuolisille aukeaa, mitä se on...
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

aamu kirjoitti:
Ja ennenkuin joku alkaa moralisoida - olin ehkä hieman uhkarohkea mennessäni, mutta kaipa sitä aina ajattelee,ettei itselle voi mitään sattua...
Noin ajatteli Bandidoksen tiloihin Harjavallassa mennyt heebo ja sai kuulaa. Oli vienyt perheensäkin mukaansa katsomaan bandiittien kerhotiloja näyttääkseen, että ihan jees-porukkaa. Taitaa olla tässä ketjussa tai sitten henkirikokset-ketjussa tuo tapahtuma.

Ps. Ei suoranaisesti liity aamu mitenkään sun kirjotukseen :)
Paavo Arhinmäki on äijä!
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

loneliness kirjoitti:
aamu kirjoitti:
Ja ennenkuin joku alkaa moralisoida - olin ehkä hieman uhkarohkea mennessäni, mutta kaipa sitä aina ajattelee,ettei itselle voi mitään sattua...

Noin ajatteli Bandidoksen tiloihin Harjavallassa mennyt heebo ja sai kuulaa. Oli vienyt perheensäkin mukaansa katsomaan bandiittien kerhotiloja näyttääkseen, että ihan jees-porukkaa. Taitaa olla tässä ketjussa tai sitten henkirikokset-ketjussa tuo tapahtuma.

Ps. Ei suoranaisesti liity aamu mitenkään sun kirjotukseen :)
:D Juu, aika usein sitä on kyllä myöhemmin tullu mietittyä,että joillain reissuilla olis voinu huonostikin käydä, mutta pahimmilta oon onneksi selvinnyt. mainittakoon,että kaksi kertaa olen löytänyt itseni autosta,jota olen luullut taksiksi, mutta huomannut mittarin puuttumisen... :shock:
mutta ne onkin jo juttu erikseen...
Dr.NecroPhil
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:19 pm
Paikkakunta: Suomen Sosialistinen Kansantasavalta

Viesti Kirjoittaja Dr.NecroPhil »

allekirjoittanut meni eraaseen krunikalaiseen 'hevijuottolaan' yli 2v sitten,tarkoituksena oli nauttia halvasta kaljasta.. no tulin sitten tilaamasta takas poytaani ja naht.joku seurueestamme oli vahan sammahtanut aikaisemmin ja herannyt jo takas; poket koettivat repia koko seurueemme ulos ilman mitn syyta - ystavallisesti sanoin etta lahdemme, kaikki seurueestamme lahtisi tuopinjaman huitasun jalkeen - tasta 'kiitoksena' 2 pokea yritti minut vuorotllen kuristaa,en siis tod ollut uhonnut tm, kysyin vain

no ilmoitusta kehiin ja syyttaja ilmoitti nyt alkuvuodesta ettei pitely-ja uhkaussyytetta nosta koska paaepailty oli saanut muusta jutusta 2v4kk ehdotonta,en siis ollut eka uhri.

no onneksi minulla on hlotietonsa,lekuritkaan ei ilmaisia olleet...

pointtini textissani oli,etta 'loytyy niita muualtakin',noin harjavaltacasen myota koko kerhon tuomitsemiseen kommentoidakseni. sekopaita loytyy aina, kaikkialta. huono onni ratkaisee,julmaa mutta totta.
ODERINT DVM METVANT.
Kinsey Millhone
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 10:11 pm

Viesti Kirjoittaja Kinsey Millhone »

Onnea Lohjalle...Nyt on prossa kohdallaan.
alfanaaras
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:11 am

Viesti Kirjoittaja alfanaaras »

Taitaa siinä hakemisessa olla enemmän muita vaatimuksia kuin hd.. Se hd varmaan hommataan viimeistään siinä vaiheessa, kun päästään täysjäseneksi.
Kinsey Millhone
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 10:11 pm

Viesti Kirjoittaja Kinsey Millhone »

Kaikki pitää ansaita. Mitään ei saa ilmaiseksi. HD ei ole ainoo asia mitä niihin liittyy. Onhan niitä muitakin mp-kerhoja. Kundit hoitaa hommansa omalla tavallaan ja ne ei muille kuulu. Toiset ajaa autoilla ja toiset vaikka junalla. Valinta on jokaisen oma. HD:stä on vaan tehty joku v....n tekosyy leimata prätkähemmot rikollisiks. Ei muuta tällä erää.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Bandeilla kovat skabat menossa...maailmanvalloituksen tiellä tuntuu olevan kiviä ;)
Gårdsten Ruotsissa ;)
Pientä on Suomen puolella tapahtuvat jutut
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Täällä jotain juttua ruottin kielellä ruotsin tapahtumista,mie mitään ymmärrä,eikä kyl kiinnostakkaan mut jos joku osaa ruottia ja kiinnostaa niin
vasso guud :P

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=832708
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

joku minfon hurrin taitoisista vois suomentaa.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Olis joo mielenkiintoista tietää tapahtumien kulusta tuossa. Valitettavasti ruotsin kieli on aika heikoissa kantimissa.
Kinsey Millhone
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 10:11 pm

Viesti Kirjoittaja Kinsey Millhone »

No sveduissa on ollut ampuma juttuja X-jengin kanssa.
Jöötiborgissa. Völvö v70 ja joku toyota jengi ottanut yhteen . Toisessa autosssa oli Bandiitteja ja toisessa x-porukkaa.
Vastaa Viestiin