SKINIT (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Eivätköhän skinit ihan itse pidä huolen siitä, että heistä ei kukaan pidä. Muutamia vuosia sitten täällä Espoon Soukassa oli jatkuva skiniongelma, kun skinit hakkasivat ihmisiä minkä kerkesivät, rikkoivat paikkoja ja niin edelleen. Koko homma huipentui grillijonossa ammuskeluun. Surkuhupaisinta koko touhussa oli se, että ainoa kuulemani tapaus jossa maahanmuuttaja olisi ollut väkivallan kohteena oli äiti pienen lapsensa kanssa.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Norsula kirjoitti:Eivätköhän skinit ihan itse pidä huolen siitä, että heistä ei kukaan pidä. Muutamia vuosia sitten täällä Espoon Soukassa oli jatkuva skiniongelma, kun skinit hakkasivat ihmisiä minkä kerkesivät, rikkoivat paikkoja ja niin edelleen. Koko homma huipentui grillijonossa ammuskeluun. Surkuhupaisinta koko touhussa oli se, että ainoa kuulemani tapaus jossa maahanmuuttaja olisi ollut väkivallan kohteena oli äiti pienen lapsensa kanssa.
tämmösiähän ne on jokapaikassa kaljapäissään. selvinpäin ne onkin kerholla jemmassa :mrgreen:

useimmat lähtevät oikeisiin rikollisten hommiin ja lopettavat lapsellisen ja typerän aatteen tai päätyvät hautausmaalle tavalla tai toisella,usemmiten vieläpä huumeilla ja viinalla.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Mopoterroristi
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 13, 2007 1:34 am

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

14_Bullets kirjoitti:
loneliness kirjoitti:No usein nuo hakaristi- ja white power -tatuoinnit käsittääkseni ovat nuorten matalasti koulutettujen tai kouluttautumattomien työttömien nuorten miesten tatuointeja, joista saa kyseisistä kavereista vielä vähän tyhmemmän kuvan.
Miksi yleistät? Ehkä nämä nuoret eivät olet kiinnostuneet korkeakoulututkinnoista tai professorin papereista. Moni tyytyy tekemään niitä rakennusalan tai putkimiehen hommia.

Viestistäsi paistaa läpi myös, että laitat ihmiset paremmuusjärjestykseen koulutuksen perusteella. Korjaa toki, jos tulkitsen viestisi väärin.

- Onhan se niinkin, että pitäähän niitä duunariorjia/muurahaisiakin olla. Tyypit on koulutettujen ja varakkaiden orjia, eivätkä edes itse tajua sitä vaan meuhkaavat oikestolaisten aatteiden puolesta :mrgreen: Pokerissa onkin sanonta: tosi aasi ei edes tajua olevansa aasi. Pätee kuin kuin polttomerkki valkoisen orjan nahkaan näihin skineihin.

- Kyllä paljon järkevämpää ja perustellumpaa on arvioida ihmisen tuottama lisäarvo yhteiskunnalle koulutuksen kuin ihonvärin perusteella
talidomi
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: La Helmi 06, 2010 10:09 am

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja talidomi »

Skineistä.

Olen onnellinen siitä että olen skini. Olen nähnyt, tehnyt ja kuullut kaikenmoista. Kirjoituksellani en valita menneisyydestäni vaan olen pelkästään sitä mieltä että olen aina ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ja tietysti ÄÄRI-OIKEALLA!!!

Elämäni teot ja päätökset olen tehnyt itse, ei puolue, ei johtaja eikä kukaan muu kuin minä.

Olen onnellinen kaikista ihmisistä jotka tunnen tai olen tuntenut. En häpeä heitä. Vaikka osa on kuollut huumeisiin, vaikka jotkut käyttävät parhaillaan huumeita. Ja jos joku heistä vaikuttaa JR:n bisnesmaailmassa, niin olen iloinen heidän puolestaan. Silloin he ovat itse menestyneet itse valitsemallaan tiellä.

Mielenkiintoista että SKINIT on laitettu jiiärrän piiriin. Ja lisäksi lähes eniten sivuja poikinut aihe. Joten.

Tietysti skinien järjestäytyneen rikollisuuden asteesta voi kertoa se että nuorimmat skinit saattavat olla jo kaksitoistakin vuotta täyttäneitä. Skiniksi aletaan, lupaa ei kysytty, eikä suostumusta haettu muilta skineiltä. Joskin ajan myötä ”mulkut” ja idiootit karsiutuvat porukasta pois.

Skinien syvin järjestäytymisen aste taisi / taitaa olla eri paikkakuntien kerhot, joissa ”selvinpäin ne onkin kerholla jemmassa”.

Nuorisokulttuurina muodostunut siksi koska teollistuminen ja kulutusyhteiskunnan muodostuminen länsimaissa on johtanut perinteisen perheyhteisön hajoamiseen. Työväenluokan keskuudessa muodostunut tyyli, ei todellakaan kirjanoppineiden kerho. Enklannissa jalkapallo, kalja, tappelu ja naiset. Hauskanpito. Se on tärkeintä. Oi Oi! having a laugh!!!

On yliopistossakin lukeneita ”skinejä” mutta käsittääkseni nämä ovat muodin mukana kulkevia pellejä, jotka näyttävät skineiltä ja kyseenalaistavat kaiken suoran toiminnan kadulla sekä rodullisen ja poliittisen ideologian. Ja varmasti yliopistossa ovat kovaa poikaa, ja naista kaatuu siellä. Skiniltä näyttämisen ohessa voi intellektuellisti puhua vaikka filosofiaa ja nälviä tällaisen peruskoulun käyneen TYÖTÄTEKEVÄN KATUTAPPELIJAN kirjoitusvirheistä sekä sivistymättömästä kieliopista.

Ryhmästä on haettu ”perheen” korviketta, yhteenkuuluvuutta. Ihmisellä kun on ollut tapana ryhmittäytyä, hakea hyväksyntää ja siten sosiaalista kontaktia.

Kyseessä ei ole ollut suosituimmuus-kilpailu jossa oltaisiin tavoiteltu Hymypoikapatsasta, viittaan tällä nimimerkkien ”Norsula” ja ”DollariExpress” kirjoitteluun Espoon Soukan skineistä. Muistan itse kuinka teini-ikäisenä jouduin useasti tappelemaan itseäni vanhempien ( 25-40 vuotiaitten ) SUOMALAISTEN miesten kanssa. He halusivat hakata ja kouluttaa skiniä. Välillä tuli turpaan ja välillä annettiin turpaan.

Eikä ulkomaanelävätkään syyttömiä ole. Sanotte mitä tahansa, niin kyllä nekin osaavat hakeutua tappelemaan kun skinin näkevät.

Henkilökohtaisesti itselläni ei ole ikinä ollut harhakuvaa siitä että mitä teen elääkseni. Teen töitä.

Ne jotka ”lähtevät oikeisiin rikollisten hommiin ja lopettavat lapsellisen ja typerän aatteen” ovat myös skinimaailman menestyjiä. Menestymistä on tälläkin saralla monenlaista. Todennäköisimmin vaikka osa väestä menestyy ja lähtee skineistä ”kultaa vuolemaan”, uskoisin silti että ideologia ei koskaan kokonaan unohdu.

Ja muuten. Lapsellinen ja typerä Saksan kansa äänesti 5. maaliskuuta 1933 siten että kansallis-sosialistinen puolue sai 43.9 prosenttia äänistä.

Siinä on suurin ero skinien ja JR:n välillä, että ideologisilla ( poliittisilla tai rodullisilla ) näkemyksillä ei ole sijaa bisnesmaailmassa. Raha EI haise, ja on yhdentekevää mistä / keneltä se tulee.

Järjestöt kelpuuttavat vain pienenpienen osan entisistä skineistä leipiinsä. Ja loppujen lopuksi myös nämä järjestöt ovat osaltaan yhteiskunnan luomia ( kuten skinitkin ) , demokraattisen kansantasavallan ja teollisen markkinatalouden tuotteita.

Ikävä kyllä skiniporukasta moni kuolee liian aikaisin, se on tosiasia joka kaikkien skinien täytyy käydä läpi jossain vaiheessa; voit kuolla nuorena.

Lähtökohta kuitenkin on se että pikkupoikana ompelit suomen lipun pilotin hihaan ja niin ollen yhteiskunta katsoi sinun olevan kelvoton. Näkemyksistäsi johtuen ei ollut nuoriso-taloja ( mutta nyttenhän meillä on järjestäytyneet kerhot joissa voi olla selvinpäin jemmassa!!! ) joissa olisit voinut käydä. Koulussa olit silmätikkuna vaikka opiskelu olisi ollut helppoa. Ja kun menit kaupungille niin alkoivat poliisit ahdistelemaan. Kyllä, jo silloin tiesin että yhteiskunnalla ei ole minulle paljonkaan annettavaa.

Säälittävää on se että armeijassa yritettiin käännyttää, koska ”näkemykseni on yhteiskunnallisesti väärä ja minulle itselleni vahingollinen”. Ei tullut uraa puolustusvoimissa, vaikka motivaatio oli kohdillaan. Hyvä että sain edes astua palvelukseen ja palvella loppuun asti.

Kaiken kukkuraksi jokainen onneton poliitikko joka on ”oikealla” koittaa käyttää sinua hyväkseen. Jo heti kun ne saavat hiukankin valtaa ja jalansijaa mihintahansa valtuustoon tai lautakuntaan, niin alkaa palveluksien pyytäminen. Ja onhan noita tehty. Ei bisnestä, vaan ilmaiseksi ja aatteen hyväksi on tullut tehtyä kaikenmaailman ilmaisia ja erinomaisia juttuja.

Vihaan kaikkia poliitikkoja. Ne vaativat veroja joita kuitenkaan rikkaat eivät samalla tavalla maksa, ja vastineeksi saamme ulkomaalaisia, juoppoja ja narkomaaneja. Pyytämättä.

Olisikohan noin että jotkut prosenttijengit, jotka toimivat yhteiskunnan ulkopuolella näkevät asian niin että kaikista erilaisista nuorisokulttuureista skinit ovat juuri niitä jotka elävät ”ulkopuolella” jo nuorella iällä? Ehkäpä sieltä tulee sillointällöin sopivaa materiaalia värväykseen? Joku bändi lauloi jo KAUAN sitten että yksi laki muille ja yksi laki meille. Voin muistaa väärinkin, mutta vissiin kyseinen eipoliittinen skiniyhtye teki 70-luvun lopussa ( tai 80-luvun alussa ) kappaleen A.C.A.B. Mitenkä se on lähtenyt prätkämiesten mukaan se lyhenne?

Yhteiskunta pyörittää ”länsimaista sivistysvaltion turvaverkkoa”, sosiaalitoimea joka tukee ihmisen omaa halua juoda tai narkata itsensä hengiltä. Samalla kun tuetaan näitä jaloja tarkoitusperiä, niin kerrotaan kuinka työvoimaa ei ole ja että sitä on ehdottomasti pakko tuoda ulkomailta lisää. Huh huh. Sairasta? Kyllä.

Kehdosta hautaan hoetaan että ”me kaikki ihmiset ollaan SAMANLAISIA JA SAMANARVOISIA”. Sillä saadaan aikaan harhakuva että ostamalla ja kuluttamalla kaikenlaisia turhanpäiväisiä status-esineitä juuri sinä muutut erilaiseksi ja ainutlaatuiseksi muiden ”samanarvoisten” joukossa. Mikäli katsot ympärillesi niin huomaat että suurin osa ihmisistä tekee juuri näin. Kuluttaa sokeana. Ja valtio myhäilee. Monesti lapsesi oppii matkimalla sen mitä itse teet. Kuluta ja tuhlaa; seuraava oravanpyöräsukupolvi jo tulee perässä, mitään ajattelematta ja kyseenalaistamatta hakee ison Audin jonka kanssa ajaa Lappiin laskettelemaan. Mikään muu ei kiinnosta, paitsi tietysti se että asiat ovat paremmin kuin naapurin perheellä; siis materia on hienompaa ja kalliimpaa. Se määrittää erilaisuutesi ja yksilöllisyytesi.

”- Kyllä paljon järkevämpää ja perustellumpaa on arvioida ihmisen tuottama lisäarvo yhteiskunnalle koulutuksen kuin ihonvärin perusteella.” Siinäpä taas sitä muitten suvaitsevaisuutta ja kauaskantoista pitkänäköisyyttä. Opiskellaanpa nyt sitten kaikki ihonväristä riippumatta Suomen rajojen sisäpuolella itsemme vaikkapa diplomi-insinööreiksi. Muutaman tunnen ja että voi helvetti. Poikkeuksia varmaan on mutta ”rikkaan kakarat” kun on rikkaan kakaroita; jopa henkilöauton renkaanvaihto saattaa olla ylitsepääsemätön ongelma. Koulutuksestapa ei ole mitään hyötyä jollei ole käytännön järkeä. Mikäli jokainen lisäarvo olisi koko yhteiskunnassa DI, niin homma ei toimisi, mutta jos taas jokainen lisäarvo olisi duunariorja niin uskallampas väittää että homma toimisi edes jotenkin! Kuten jo aiemmin mainitsin, skinit ovat työväenluokasta lähtöisin. Arvosta sinä koulutusta, minä arvostan elämänkokemusta.

Jos elää varhaisaikuisuuteen saakka nenä kirjassa vanhempien siivellä niin kyllä käytännön elämä saattaa olla toisinaan vierasta.

Kouluttautumisesta on kuitenkin vielä sekin mainittava että erittäin ihmeellisenä pidän seikkaa joka ilmenee AINA kun joku korkeasti koulutettu sanoo ääneen rehellisen ja perustellun mielipiteensä ROTUJEN ERILAISUUDESTA tai maahanmuuton ongelmista ( professori Vanhanen, filosofian tohtori Halla-aho ), niin heidät julkisesti teloitetaan median toimesta. Ei ole koulutuksesta hyötyä kun vastassa on media ( kuka on median takana? ) ja suurten massojen sokeus joka samanlaisuudella ja samanarvoisuudella on valjastettu kuluttamaan ja näinollen tuottamaan voittoa näkymättömille markkinavoimille. Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, niin kuluttamalla ja hankkimalla itsellesi status-esineitä olet niiiiin erilainen kuin muut.

WP-skenessä pyörii raha myös jonkin verran. On nähty ja kuultu kuinka bändit käyvät soittamassa aatteellista rokkia pelkillä matka- ja ylläpitokustannuksilla. Ja mihin se raha menee joka näissä ympyröissä pyörii? Joku senkin käärii. Ei se kuitenkaan liikkeen hyväksi mene, vaan oikeasti jotkut käyttävät rahan oman elintasonsa nostamiseen. Siinäpä taas sitä aatteellisuutta. Tarkkaan ajateltuna Suomen skinitkin tuhlaavat aatteelliseen tyyliinsä ja elämäntapaansa todella paljon rahaa, ja se herättää myös ajatuksen että miten paljon tällä rahalla voisi tehdä aatteen ja yhteisen asian eteen hyvää?

Katuväkivallasta. Olen äänestänyt joskus monia kertoja erilaisissa vaaleissa. Mikään ei ole muuttunut. Enää en äänestä; eikä siltikään mikään muuttunut. Ketään ei kiinnostanut mitä äänestin, eikä ketään kiinnosta se mitä ajattelen ja haluan. Joten kun joku menee kadulle ja paukkaa kommunistia ( ja ajatelkaa, mielestäni kunnon täysin punainen paatoksellinen sosialisti on miljoona kertaa parempi kuin mikään valtapuolueitten edustaja tai kannattaja! ) tai ulkomaalaista nenään, niin teko aiheuttaa PALJON ENEMMÄN SEURAUKSIA JA MIELIPITEITÄ kuin mikään äänestys ikinä.

Oheisen vuodatuksen kanssa voi osa tämän keskustelupalstan lukijoista viettää ratkiriemukasta aikaa, etsiä paljonpuhuttuja kirjoitusvirheitä ja kielioppivirheitä.

Nostan hattua kaikille rasisti- ja natsiskineille, niin nykyisille kuin entisillekin. Paremmin sanottuna kunnioitan heitä, siitä riippumatta että ovatko he nykyään perheenisiä vai ammattirikollisia, vai edelleenkin skinejä. Kiitos teille kaikille jotka olette olleet tai olette vieläkin skinejä. We fight the system!

Minua ei kiinnosta se että mitä muut ajattelevat minusta. Tällainen olen ja näin asiat näen. Skini jo kauan ja JR mukamas siksi että näinollen virkavalta saa paremman toimivallan tutkiessaan ”vaarallista” skiniliikettä.

ps. Pidetään toimintaa yllä jotta skinejä tulee lisää, ympäri Suomen ja koko ajan!!!

t. talidomi
Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

talidomi kirjoitti: Joku bändi lauloi jo KAUAN sitten että yksi laki muille ja yksi laki meille. Voin muistaa väärinkin, mutta vissiin kyseinen eipoliittinen skiniyhtye teki 70-luvun lopussa ( tai 80-luvun alussa ) kappaleen A.C.A.B.
The 4-Skins - One law for them -81 ja A.C.A.B -82 :wink:
Rautasydän
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Pe Loka 30, 2009 6:19 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Rautasydän »

Mielenkiintoista tekstiä.. todellakin. 88% samaa mieltä 8)
Frigg
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 9:18 pm
Paikkakunta: Susiraja

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Frigg »

Talidomi, melkeistä tippa tuli linssiin kun luin ton siun tekstin, niin hienosti olit saanut pointtis selitettyä. Puhut paljon, mutta asiaa :D.
Anonyymi pseudonyymi
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: To Touko 21, 2009 3:52 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Anonyymi pseudonyymi »

talidomi kirjoitti: On yliopistossakin lukeneita ”skinejä” mutta käsittääkseni nämä ovat muodin mukana kulkevia pellejä, jotka näyttävät skineiltä ja kyseenalaistavat kaiken suoran toiminnan kadulla sekä rodullisen ja poliittisen ideologian. Ja varmasti yliopistossa ovat kovaa poikaa, ja naista kaatuu siellä. Skiniltä näyttämisen ohessa voi intellektuellisti puhua vaikka filosofiaa ja nälviä tällaisen peruskoulun käyneen TYÖTÄTEKEVÄN KATUTAPPELIJAN kirjoitusvirheistä sekä sivistymättömästä kieliopista.
Akateemisesti sivistyneelle kelpaavan tekstin saa aikaiseksi helposti kun kirjoittaa Wordilla. Sen oikolukua ne näkyvät itsekin mielistelevän.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Oli kyllä hyvä juttu
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Mopoterroristi kirjoitti: - Kyllä paljon järkevämpää ja perustellumpaa on arvioida ihmisen tuottama lisäarvo yhteiskunnalle koulutuksen kuin ihonvärin perusteella
Olisiko kuitenkin järkevintä arvioida ihmisiä ihan vaan heidän tekojensa perusteella, eikä jonkun ulkoisen seikan, joihin koulutuskin kuuluu?

Ihmettelen tätä joidenkin akateemisten itsetehostusta. Nyt kun on paljon akateemisia nuoria töissä paikoissa joissa ei vaadita koulutusta, monet heistä salaavat yliopistotaustansa, koska se aiheuttaa vittuilua. Ja syynä tähän vittuiluun on juuri se että monet akateemiset katsovat alemmin koulutettuja nenänvarttaan pitkin, ikään kuin pitkä koulutus monella alalla lopulta vaatisi paljon muuta kuin hyvät istumalihakset.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
MadMax
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 5:29 pm
Paikkakunta: Syvä Itä

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja MadMax »

Hexan kirjoitti:
Mopoterroristi kirjoitti: - Kyllä paljon järkevämpää ja perustellumpaa on arvioida ihmisen tuottama lisäarvo yhteiskunnalle koulutuksen kuin ihonvärin perusteella
Olisiko kuitenkin järkevintä arvioida ihmisiä ihan vaan heidän tekojensa perusteella, eikä jonkun ulkoisen seikan, joihin koulutuskin kuuluu?
Koulutus ei ole ulkoinen seikka. Ihan varmasti koulujen käynti tai niiden käymättä jättäminen muokkaa ihmistä henkisesti, myös ajatusmaailmaa ja tätä kautta juurikin näitä tekoja.

En kuitenkaan arvostele ihmisiä heidän koulutuksensa perusteella, mulla on kaveri joka opettaa yliopistossa, sit mulla on myöskin kaveri joka ei oo käyny päivääkään koulua peruskoulun jälkeen mutta en pysty sanomaan kumpi niistä olis fiksumpi. Kumpikin kokee onnellisuuden erilaisena ja elävät elämäänsä omalla tavallaan.

Sen verran itse aiheeseen, täällä kun on yleisesti kerrottu 90-luvun Joensuun skinien olevan joko hengiltä tai lepakoissa yms. mukana, mutta se tavallisin tarina taitaa olla se että enin teiniangsti meni ohi, mentiin töihin ja löydettiin hyvä nainen. Mielipide ei ole muuttunut miksikään, korkeintaan vähän rosoisimpia kulmia tasoiteltu, mutta huomattu kuitenkin että oma perhe on tärkeämpi kuin aate joka ei loppujen lopuksi johda mihinkään.
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja Hexan »

^ Muokkaahan se tietopohjaa, mutta ei se vaikuta luonteeseen mitenkään, eikä useimmiten edes vakaumukseen ja ennakkoluuloihin. Joten sikäli sen perusteella voi tehdä ihan yhtä hyvin päätelmiä ihmisen sisimmästä kuin painoindeksinkin.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2114847
Syyte: Suomalaismies levitti white power -musiikkia27.04.2010 10:23



Aärioikeistolaisen white power -musiikin levittämisestä epäilty mies saa syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Asiasta päätti apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske.

Syytteen mukaan 43-vuotias kouvolalaismies markkinoi internetsivujen kautta cd-levyjä, joille on tallennettu ns. white power -musiikkia. Hän myi kyseisiä tallenteita kotimaassa ja ulkomailla oleville ostajille. Osassa laulujen teksteistä uhataan, panetellaan tai solvataan kansallisia, etnisiä, rodullisia, uskonnollisia tai niihin rinnastettavia ryhmiä.

Epäilty on ollut tutkinnan aikana hetken pidätettynäkin. Poliisi on kertonut, että mies on kuulusteluissa puhunut myyntitoiminnastaan ja myöntänyt myyneensä tallenteita.

Rikollisen toiminnan epäillään tapahtuneen vuosien 2006 ja 2007 aikana.

Esitutkinnassa on selvitetty myös mahdollista julkista kehottamista rikokseen. Tältä osin Kalske jätti syytteen nostamatta.

Juttua istutaan Kymenlaakson käräjäoikeudessa ensi kuussa.

Entäs levy-yhtiöt jotka tuottavat, julkaisevat ja levittävät rap ja muuta musiikin nimellä kulkevia ihmetyksiä missä tapetaan poliiseja ja käytetään naisia hyväksi yms väkivaltajuttuja, en tiiä tarkalleen ku ei oo lökäpöksyjä :mrgreen:
MTee
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Marras 04, 2009 12:17 pm

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja MTee »

Voi Helvetti, mitä Jeesustelua. Eikö tolla Kalskeella ole mitään parempaa tekemistä, jahtais vaikka oikeita rikollisia. Säälittävä pelle koko ukko.
north legion
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Helmi 12, 2010 1:47 am

Re: SKINIT

Viesti Kirjoittaja north legion »

Mitä muuten on tapahtunut oriveden skinien sivuille kun eivät näytä enää olevan toiminnassa? Vieläkö toimintaa on olemassa? Ja mikä tämän hetken tilanne ympäri suomen? Tainnu suurin osa kerhoista lopettaa ja ukot siirtyä muiden kerhojen alle...
Lukittu