SKINIT (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

et myöhästynyt, kato tuosta. ihan lyhyt juttu alussa pestkusta.

http://areena.yle.fi/toista?id=1005906
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Siis ihme kommentteja :shock:

Onko se oikein että suomeen tulee kaiken maailman rättipäitä yms mokkamunaa raiskaamaan, ryöstämään ja nauttimaan suomalaisesta elintasosta valtion laskuun?

Onhan se hyvä että pidetään pakolaisista parempaa huolta kun omista syrjäytyneistä. Maahanmuuttajiin menee vuosittain miljoonia, Nekin rahat voisi käyttää sota veteraanien olojen parantimiseen tai sitten vaikka köyhiä voisi avustaa mutta EI, hallitus päättää otttaa lisää maahanmuuttajia.

Veikkaan ettei mene montaakaan vuotta niin alkaa tapahtumaan ja sit tapahtuu :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

mä kyllä uskon vahvasti siihen että skini aate nousee vielä suomessa,entistä vahvempan ja verisempänä..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

otus kirjoitti:mä kyllä uskon vahvasti siihen että skini aate nousee vielä suomessa,entistä vahvempan ja verisempänä..
Nousee ja siihen ei mene pitkään, Sen suuntaisia huhuja alkaa liikuskelemaan että jos olisin maahanmuuttaja niin alkaisin suosiolla varautumaan siihen että tulee tapahtumaan jotain.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
murhavaari
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 8:54 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

PitBull kirjoitti:Nousee ja siihen ei mene pitkään, Sen suuntaisia huhuja alkaa liikuskelemaan että jos olisin maahanmuuttaja niin alkaisin suosiolla varautumaan siihen että tulee tapahtumaan jotain.
Eikös Espoon Soukassa pari skiniä lähtenyt vankilaan sen takia kun ammuskelivat suomalaisia jotka olivat somalien seurassa. Minusta tuo ei kuulosta toiminnalta johon itse haluaisin lähteä mukaan, mutta ehkä en vain ymmärrä.

Henkilökohtaisesti uskon että skini aate tulee olemaan nyt ja tulevaisuudessa pienen ja kouluttamattoman vähemmistön aate, joka voi päästä otsikoihin satunnaisesti mutta ei tule merkittävää valtaa saamaan.

Ihmisiä potkimalla tai hakkaamalla ei kauhean paljon ole hyvää saatu aikaan ja äärioikeisto ei ole täällä pystynyt kasaamaan rivejään myöskään mihinkään vakavasti otettavaan poliittiseen toimintaan.

Kaikkia suomessa asuvia köyhiä saa minun puolestani auttaa, sitä tuskin kukaan vastustaa.
vanha ja väsynyt
Ossi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 11:50 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ossi »

En miekää oikein diggaile "monikulttuurisesta rikkaudesta", mutta ei asioita niin ajeta kuin spinheadit sen tekee. Nää vatipäät vie hyvältä asialta pohjan toilailuillaan. Yhtään täysjärkistä ei enää uskota vaan ne leimataan samaan sakkiin idiottien nahkakuulien kanssa. Eikä niillä skineillä mitään ideologiaa ole, ne vaan ny haluaa riehua ilmankin. Eikä niiltä mokat töitä, asuntoja ja naisia vie, ne nyt ei kunnollisia sellaisia saisi muutenkaan.

Ja sitten ne ihimeen älykääpiöt leikkii isänmaallista. Pukutyyli on lainattu Englannin satamissa työskenneiltä rahtaajilta, joilta meni työt alta halvemman ja tummemman työvoiman takia. Vaikutteita ja ihanteita haetaan Saksasta, joka ei tietääkseni ole isänmaamme. Ollaan sitten Skinheadeja ja Whitepoweria, kun on sanakirjasta löytyisi myös nahkapää ja valkoinen voima. Inttikin osalta käymättä, kun ei pää semmoista kestä.

Ja sitten ne idiootit polttaa äflispitserian muka hyvänä tekona. Vakuutus menee suomalaiselta firmalta ja yrittäjät siirtyvät verorahoilla elätettäviksi. Starttirahat on otettu suomalaisilta, samoin kuin laina joka jää maksamati.

Pakko sanoa että mitään muuta en niin paljoa haluaisi pois suomesta kuin skinit ja "monikulttuurillsen rikkauden hedelmät".
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Skinien puolesta voi sanoa etteivät sentään joukkoraiskauksia ole harrastaneet (minun tietääkseni) toisin kuin rikastajat. Rikastajilla sekä heikäläisten hännystelijöillä (lökäpöksyillä) on hirveä tarve uhkailla ja ruveta möykkäämään jos vain katsookin väärään suuntaan...ja kahnauksiin joudut jos lössissä on vielä horojakin mukana.

Muistaakseni jossain lehdessä suvaitsevaiset selittivät että afrikkalaisia ei saa katsoa silmiin...olikohan niin että maahan piti katsella kun tämmöinen kultamuna kävelee ohi. Paskat...minähän en kotimaassani rupeaa mielistelemään ja kyyristelemään moisten paskojen mieliksi.

Lökäpöksy "kulttuuri" on oikea vitsaus.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17111
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

joey kirjoitti:Asiasta mitään tietämättä ja asianomaista edes tuntematta jotenkin tekee mieli sanoa, että hirveää haaskausta tuo Juken varhainen lähtö. Ainakin dokkarissa oli äärimmäisen sympaattisen oloinen kaveri... Ei varmaankaan kaikkien mielestä, mutta mulle tuli ainakin vaikutelma klassisesti väärälle polulle hairahtaneesta, mukavasta ja älykkäästä kaverista.

...Ihan mielenkiinnosta, kertokaa toki, henkilön tunteneet, jos mielikuvani on täysin väärä :D
(Lainauksen mustaus ak:n). Eiköhän näitä ns. vatipäitä ole ihan tarpeeksi. Huovinen valitsi itse tiensä. Nauttikoot sen hedelmistä nyt. Ei säälitä yhtään.

Huovisen ominaisuudet toki saavat nimimerkki joeyn pikkupöksyt kosteaksi, mutta hänellä kuka sai Huovisen isänmaallisuuden korostamisesta elinikäisen tinnituksen on asiasta varmaan erilainen näkemys.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Tammi 12, 2008 12:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
ubuntus
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 8:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

PitBull kirjoitti:Siis ihme kommentteja :shock:

Onko se oikein että suomeen tulee kaiken maailman rättipäitä yms mokkamunaa raiskaamaan, ryöstämään ja nauttimaan suomalaisesta elintasosta valtion laskuun?

Onhan se hyvä että pidetään pakolaisista parempaa huolta kun omista syrjäytyneistä. Maahanmuuttajiin menee vuosittain miljoonia, Nekin rahat voisi käyttää sota veteraanien olojen parantimiseen tai sitten vaikka köyhiä voisi avustaa mutta EI, hallitus päättää otttaa lisää maahanmuuttajia.

Veikkaan ettei mene montaakaan vuotta niin alkaa tapahtumaan ja sit tapahtuu :wink:
Kuinka monta näistä meidän skinisotureistamme on istunut linnassa, meidän muiden maksamilla rahoilla saa...na. Kuinka paljon skinejä pyörii huumebisneksessä, tällä tavallako tämä maa "pelastuu". Itsekin olen vahvasti sitä mieltä, että jokainen Suomessa rikoksia tehnyt ulkomaalainen tulee lähettää suoraan kotimaahansa, ei tänne kuitenkaan rikollisia tarvita.

Kuitenkin maahanmuuttajissa suurin osa on kunnollista porukkaa. Kovia työntekijöitä iso osa heistä. Tässä jokunen kuukausi sitten oli itselläni ja tummahipiäisellä kaverillani pieni välikohtaus skinijoukon kanssa legendaarisessa letkunpuistossa Oulussa. Itse tunsin/tiesin suurimman osan tästä porukasta joten käsirysyksi ei homma tuon takia mennyt. Joukko alkoi soittamaan suutaan kaverilleni ja minä tietenkin puutuin asiaan. Suurin osa näistäkin skineistä on vässyköitä jotka elelevät veronmaksajien rahoilla ja piripäissään koheltavat ympäri kaupunkia. Tämän takia heidän argumenttinsa tuntuivat lähinnä naurettavilta, luonnollisesti he kertoivat kuinka kaverini elelee Suomalaisten rahoilla. Totuus kuitenkin on hieman toisenlainen, kaverini on TK lääkäri joten oli hyvä muistuttaa tätä porukkaa että tämä "somali" (eihän hän oikeasti somali ole mutta eihän nämä järjenjättiläiset tuollaista erota) maksaa heistä ainakin 2:n toimeentulotuet joka kuukausi. Tähän loppui tuo väittely.

Se on totta että meillä on joukko ulkomaalaisia, jotka armotta käyttävät hyväksi vieraanvaraisuuttamme. Rahanjakoa tulisi entisestä tiukentaa niin ulkomaalaisten kuin Suomalaisten keskuudessakin. Voitaneen kysyä että onko oikein että kaiken maailman roskasakki saa kuukaudessa enemmän rahaa kuin opiskelija.

Ossihan puhuu asiaa. Kyllä skinitouhu jää pieneksi lähinnä kouluttautumattoman porukan pollisteluksi. Se että vastustaa liian suurta maahanmuuttoa ei ole rasismia.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Osa näistä on varmasti vankilassa ja jne , mutta osa näistä kavereista jotka omaavat astetta näppärämmät myllytys taidot taitavat ottaa erää ihan laillisissakin puitteissa vapaa ottelun saralla,jopa suomen ja euroopan mestaruus tasolla. Ainakin kolme hemmoa tulee heti mieleen, espoon kamppailuopiston kasvatteja.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Doctor Lecter kirjoitti:
joey kirjoitti:Asiasta mitään tietämättä ja asianomaista edes tuntematta jotenkin tekee mieli sanoa, että hirveää haaskausta tuo Juken varhainen lähtö. Ainakin dokkarissa oli äärimmäisen sympaattisen oloinen kaveri... Ei varmaankaan kaikkien mielestä, mutta mulle tuli ainakin vaikutelma klassisesti väärälle polulle hairahtaneesta, mukavasta ja älykkäästä kaverista.

...Ihan mielenkiinnosta, kertokaa toki, henkilön tunteneet, jos mielikuvani on täysin väärä :D
(Lainauksen mustaus ak:n). Eiköhän näitä ns. vatipäitä ole ihan tarpeeksi. Huovinen valitsi itse tiensä. Nauttikoot sen hedelmistä nyt. Ei säälitä yhtään.

Huovisen ominaisuudet toki saavat nimimerkki joeyn pikkupöksyt kosteaksi, mutta hänellä kuka sai Huovisen isänmaallisuuden korostamisesta elinikäisen tinnituksen on asiasta varmaan erilainen näkemys.
Ei kyse ollut mistään kostumisesta, oli vaan mun mielestä sympaattisen olonen kaveri :roll: Eikä johtunut hiusten pituudesta, tatuoinneista ja suuresta koosta, vaan niistä sen puheista.. Ystävä/tuttavapiirissä on jonkun verran näitä ns. hairahtuneita, tuon tasoinen teko (en vähättele, on vaan paljon pahempaakin) ei vielä vaikuta omaan arviooni ihmisestä.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

ubuntus kirjoitti: Suurin osa näistäkin skineistä on vässyköitä jotka elelevät veronmaksajien rahoilla ja piripäissään koheltavat ympäri kaupunkia.
Luulen, että yleensäkään skinien ei kannata olla huolissaan siitä, että juuri he joutuisivat maksamaan erityisen paljon pakolaisten ylläpidosta. Verotuloja kun ei varmaan kamalasti heiltä kerry. Vaikka ottaisi laskuissa huomioon skinien häviävän pienen määrän. ;)

Itse veronmaksajana toivon, että verorahojani käytetään mieluummin pakolaisten elättämiseen kuin kiljuskinien toimeentulotukiin. Mutta en toki halua toimeentulotukia pois skineiltäkään. Täytyyhän heidänkin elää ja tulla toimeen!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
legion_of_thor
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 6:59 pm

Viesti Kirjoittaja legion_of_thor »

Marsalkka kirjoitti:
ubuntus kirjoitti: Suurin osa näistäkin skineistä on vässyköitä jotka elelevät veronmaksajien rahoilla ja piripäissään koheltavat ympäri kaupunkia.
Luulen, että yleensäkään skinien ei kannata olla huolissaan siitä, että juuri he joutuisivat maksamaan erityisen paljon pakolaisten ylläpidosta. Verotuloja kun ei varmaan kamalasti heiltä kerry. Vaikka ottaisi laskuissa huomioon skinien häviävän pienen määrän. ;)

Itse veronmaksajana toivon, että verorahojani käytetään mieluummin pakolaisten elättämiseen kuin kiljuskinien toimeentulotukiin. Mutta en toki halua toimeentulotukia pois skineiltäkään. Täytyyhän heidänkin elää ja tulla toimeen!
tästä asiasta olen eri mieltä! mitä itse tunnen porukkaa, töissäkäyviä ja perheellisiä ei todellakaan mitn "kiljuskinejä". mutta löytyyhän niitä ei fiksuja nuoria "wannabe skinejä" ei tiedä skinhead elämän tavasta mitään ja pyörivät SE kiljutonkka kädessä kaupungilla "uhoten". skinejä on joka lähtöön eivät kaikki ole "järjenjättiläisiä" Marsalkalla on minun mielestä väärä kuva: että yks on idiootti niin muutkin ovat..
i asked my wife this morning what kind of woman shaves her eyebrows? she told me cheap whores who don't like getting sperm in their eyebrows when they are sucking cock..
pappi
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: säästöpankki

Viesti Kirjoittaja pappi »

toivon että skini aate vielä nousee ja saadaan tämä järjetön ulkomaalaisten parjaaminen kuriin suomessa. eniten vihaan sitä kuinka kaikki tuodaan naaman eteen näille jotka ovat vaikeista oloista muuttaneet tänne suomeen. yksikään jolla oikeasti on vaikeaa ei tänne ole muuttanut.
joku tuossa ylempänä puhui että skinit ja rikollisjärjestöt ajavat tämän maan ongelmiin. Kysyn vain että mihin luulette että näitä pitsamestoja käytetään? käteviä rahanpesu mestoja. aika harva ulkomaalainen tekee oikeasti töitä, tästä olisi mukava saada tilastoja...
ruotsissa nämä vähemmistöt ovat ongelma ja kohta suomessakin jos tähän asiaan ei puututa.
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Harva skini kyllä huumekauppaan sekaantuu. Itse en tunne yhtään sellaista joka huumekauppaan olisi sekaantunut ja tunnen paljon niitä :wink:
Viimeksi muokannut PitBull, La Tammi 12, 2008 7:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Lukittu