Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

ex-kuorkkikuski kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 4:08 am
Poliisi osasi jo vuonna 2013 asentaa microsoftin nimissä haittaohjelmia mm. asus merkkiselle tietokoneelle, jolla pystyi sitten kaappaamaan tietokoneen järjestelmän täydellisesti.

Tänä päivänä poliisi osaa syöttää älypuhelimiin ainakin googlen nimissä sovelluksia, ja myös muita sovelluksia joilla on oikeus muokata puhelimen järjestelmää mielivaltaisesti. Näitä sovelluksia ei edes tarvitse ladata mistään, vaan nämä poliisim rikolliset saavat ne syötettyä kuin tikkarin kollegan anneliin kun puhelin on lähellä hakkeroitua wi-fi yhteyttä.

Tiedät melko helposti onko poliisi tai toinen rikollinen hakkeri asentanut sinun älypuhelimeen sovelluksia, siitä kun käyt läpi aktiiviset sovellukset. Rikollisten poliisien asentamat sovellukset tunnistaa helposti siitä ettei niitä pysty millään poistaa puhelimesta.
Ei hajuu kenen teknologiaa kytät käyttää, mutta mikäli tietyistä maista hankkittua softaa/rautaa/koulutusta, ni on muuten 100 varma, et mikäli et oo "Hyppönen", tai vaihda laitteitasi (puh/pad/läp) tiheään tahtiin, kuten myös käyttistä, et käytä lisenssejä ja jos käytät niin eri nimillä, kaverin kortilla tai elä kokonaan tietoverkkojen ulkopuolella. Niin ei mitään mahista selvittää onko laitteessa ylim. softaa, koko paska kahdennettuna/peilattuna tms.

Terroristiuhan varjolla on luultavasti tieto taitoa, laitteita ja softaa tullu viranomaisten käyttöön aivan järjetön määrä. Puhumattakaan globaalien it firmojen tallenteiden jne. tietojen luovuttaamisesta vieraan maan viranomaisille, jos sitä pyytävät.
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !

Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

ex-kuorkkikuski kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 4:08 am

Tiedät melko helposti onko poliisi tai toinen rikollinen hakkeri asentanut sinun älypuhelimeen sovelluksia, siitä kun käyt läpi aktiiviset sovellukset. Rikollisten poliisien asentamat sovellukset tunnistaa helposti siitä ettei niitä pysty millään poistaa puhelimesta.
snadi lisäys näihin hommiin. Maissa joissa lainsäädäntö mahdollistaa, niin kaikki data kerätään tarvittaessa puhelimista/läppäreistä jne. läpivalaisun yhteydessä - esim. lentokentillä, eikä hommaa huomaa kovin helposti jälkikäteen...
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !

Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1250
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Poliiseilla tuskin intressiä seurata ketään Matti meikäläistä. Tekniikka toki alkaa olla sellaista, että halutessaan he pystyvät seuraamaan ketä haluaa ja miten tahansa.
Hyvä kun riittäisi resurssit edes oikeiden konnien seurantaan. Olkaa huoleti ei niitä kiinnosta mikään peräkammarin pojan pontikan keitto tai seuranta kun joku vetää taunuksella pimeetä taksia.
Kyllä ne nykykytät ovat pääosin koulutettuja ja asiallista porukkaa, joka toimii kuten kuuluukin. Mätä omena on aina joka porukassa ja ne pilaa muidenkin maineen.
Nykyään ei mistään tietojärjestelmistä urkita naapurien tietoja vaan siitäkin jää jälki. Aiemmin hän nämä vanhat konstaapelit touhusivat mitä tykkäsivät.

ex-kuorkkikuski

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

PiikkiSika kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 12:25 am
ex-kuorkkikuski kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 4:08 am
Poliisi osasi jo vuonna 2013 asentaa microsoftin nimissä haittaohjelmia mm. asus merkkiselle tietokoneelle, jolla pystyi sitten kaappaamaan tietokoneen järjestelmän täydellisesti.

Tänä päivänä poliisi osaa syöttää älypuhelimiin ainakin googlen nimissä sovelluksia, ja myös muita sovelluksia joilla on oikeus muokata puhelimen järjestelmää mielivaltaisesti. Näitä sovelluksia ei edes tarvitse ladata mistään, vaan nämä poliisim rikolliset saavat ne syötettyä kuin tikkarin kollegan anneliin kun puhelin on lähellä hakkeroitua wi-fi yhteyttä.

Tiedät melko helposti onko poliisi tai toinen rikollinen hakkeri asentanut sinun älypuhelimeen sovelluksia, siitä kun käyt läpi aktiiviset sovellukset. Rikollisten poliisien asentamat sovellukset tunnistaa helposti siitä ettei niitä pysty millään poistaa puhelimesta.
Ei hajuu kenen teknologiaa kytät käyttää, mutta mikäli tietyistä maista hankkittua softaa/rautaa/koulutusta, ni on muuten 100 varma, et mikäli et oo "Hyppönen", tai vaihda laitteitasi (puh/pad/läp) tiheään tahtiin, kuten myös käyttistä, et käytä lisenssejä ja jos käytät niin eri nimillä, kaverin kortilla tai elä kokonaan tietoverkkojen ulkopuolella. Niin ei mitään mahista selvittää onko laitteessa ylim. softaa, koko paska kahdennettuna/peilattuna tms.

Terroristiuhan varjolla on luultavasti tieto taitoa, laitteita ja softaa tullu viranomaisten käyttöön aivan järjetön määrä. Puhumattakaan globaalien it firmojen tallenteiden jne. tietojen luovuttaamisesta vieraan maan viranomaisille, jos sitä pyytävät.
Kysyin silloin 2013 microsoftin asiakaspalvelusta päivityskoodia jota epäilin hakkerin asentamaksi, ja microsoftin henkilö oli rehellinen ja vastasi ettei ole aiemmin sellaista nähnyt. Poliisi syöttää jokaiseen laitteeseen halutessaan minkä tahansa päivityksen, ja nämä mm. microsoft, google ja apple vain mainitakseen tuskin on tyytyväisiä että heidän nimeään käytetään "rikolliseen" tarkoitukseen vaikka ollaan niin valkohattuhakkereita mutta häirintää näilläkin suoritetaan.

nokkatukossa
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ke Helmi 17, 2021 2:27 pm

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja nokkatukossa »

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/3774188

Uutissuomalainen 11:07
Poliisin ajokouluttaja ajoi vapaallaan ylinopeutta – oikeus hylkäsi sakkomääräyksen keskimääräistä paremman kuskin takia
Kokenut poliisi jäi kiinni ajettuaan vapaa-ajallaan ylinopeutta risteysalueella peltipoliisin kuvaan. Mies vetosi ajotaitoonsa ja sai siksi sakon anteeksi.

Syyttäjä aikoo valittaa Pohjois-Savon käräjäoikeuden päätöksestä, jolla kumottiin ylinopeutta ajaneen kuljettajan sakkomääräys. Syyttäjä on ilmoittanut tyytymättömyyttään tuomioon. Valitusaika asiassa on vielä kesken.

Käräjäoikeus kumosi aiemmin helmikuussa sakkomääräyksen, jonka poliisi oli antanut ylinopeutta ajaneelle kuljettajalle. Keski-ikäinen mies oli ajanut henkilöautolla 101 kilometrin tuntinopeutta 80 kilometrin tuntinopeusrajoitusalueella Lapinlahdella viime kesänä.

Mies oli ajanut ylinopeutta peltipoliisin kohdalla eli ylinopeus oli mitattu automaattisella kameravalvonnalla.

Jos ylinopeus olisi ollut enintään 20 kilometriä tunnissa, siitä olisi voitu määrä liikennevirhemaksu.

Koska ylinopeus oli suurempi, poliisi antoi kuljettajalle sakkomääräyksen liikenneturvallisuuden vaarantamisesta viime syksynä. Kuljettaja valitti sakkomääräyksestä käräjäoikeuteen, koska katsoi, ettei ollut vaarantanut liikennettä.

Käräjäoikeus katsoi, että tekopaikka oli ollut pitkä suora tieosuus ja keliolosuhteet olivat olleet hyvä. Ylinopeus oli kuitenkin mitattu risteysalueella lauantaina iltapäivällä, jolloin tiellä oli muutakin liikennettä.

Käräjäoikeuden ratkaisussa painoi kuitenkin myös se, että ylinopeutta ajanut kuljettaja on poliisi ja hän kertoi olevansa myös poliisin pitkäaikainen ajokouluttaja.

Mies oli ajanut ylinopeutta vapaa-ajallaan, mutta hän vetosi vastauksessaan itse silti poliisin kokemukseensa. Hän oli työskennellyt aiemmin liikkuvassa poliisissa, poliisin kouluttajana sekä julkisuudessa esiintynyt liikennevalvonta-asioissa.

Käräjäoikeus katsoikin, että kuljettajalla oli poliisin ja ajokouluttajan työnsä vuoksi ollut keskimääräistä paremmat taidot hallita ajoneuvonsa kaikissa mahdollisissa tilanteissa.

Tämän vuoksi oikeus katsoi, ettei poliisi ollut vapaa-ajalla ylinopeutta ajaessaan aiheuttanut vähäistä suurempaa vaaraa muiden turvallisuudelle eikä hän siten ollut myöskään syyllistynyt liikenneturvallisuuden vaarantamiseen.

Käräjäoikeus määräsi 53-vuotiaan miehen sakkomääräyksen poistettavaksi.

Syyttäjä ilmoitti tyytymättömyytensä tuomioon.

Asiassa osin oli kyse, miten liikennerikkomus ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen on määritelty uudessa laissa, mutta tuomion perusteluissa korostui myös poliisin osaaminen kuljettajana. Siten päätös ei ole yleistettävissä siihen, että kaikki kuljettajat voisivat ajaa ylinopeutta samalla tavalla saamatta sakkoja.

Että sellaista.. :lol:

Avatar
Jazzo
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Elo 29, 2018 3:55 pm

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja Jazzo »

"ajokouluttajan työnsä vuoksi ollut keskimääräistä paremmat taidot hallita ajoneuvonsa kaikissa mahdollisissa tilanteissa." oli sitten perustelut.
Eli jos olet vaikka ralliautoilua harrastava, niin nyt kannattaa sitten kiistää tulevat sakot, koska onhan heilläkin myös keskimääräistä paremmat taidot hallita ajoneuvoa kaikissa mahdollisissa tilanteissa.

Costantin

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja Costantin »

https://www.instagram.com/p/CLkN45vBQHJ ... nhfb96u1gf

"Mun on pakko ottaa kantaa teidän toimintaan @suomen_poliisi

Olin juuri katsonut Yle Areenasta perjantai dokkarin joka käsittelee keissiä, josta otsikot kertovat.

Poliisi on jättänyt tutkinnan kesken, koska Jari oli kerennyt poistamaan hänen ja Islan keskustelut tinderistä.

Tutkintaa ei voida laittaa jäihin sen takia et todistedata puuttuu. Kyse on ainoastaan poliisin välinpitämättömyydestä ja ettei haluta laittaa resursseja tutkintaan.

Se on mielestäni väkivaltaa uhria kohtaan, että ei tutkita, vaikka siihen riittää osaaminen. Tinderillä varmasti on tiedossa Jarin henkilöllisyys, tili jättää aina someen jäljen ja jos poliisi ei sitä voi jäljittää, meillä on asiat tämän suhteen surkeasti.

”Kyllähän se raiskaus lähtökohtaisesti on vakava rikos, mutta ei se vakavimpia rikoksia ole”

Vähättelyä. Tiesikö suomen poliisi että raiskaus on raa’in teko millä voi rikkoa ihmisen itsemääräämisoikeuden? Raiskausta ei voida edes rinnastaa muiden rinnalle.

Jokainen vääryys ja ihminen täytyy kohdata yksilönä. Ihan sama mitä tilastot sanoo.

Se, että joutuu raiskauksen uhriksi voi tuhota läpikotaisin toisen elämän ja vielä vuosikymmenien jälkeen, trauma voi määrittää elämän.

Mulla henkilökohtaisesti on mennyt luotto poliisiin. Ja olen siitä peloissani, vihainen ja epätoivoinen, että joutuu elämään tilanteessa missä ei voi luottaa tahoon jonka pitäisi olla se apu ja turva.

Mitä jos mulle tapahtuisi samalla tavalla? Mä varmaan jättäisin tekemättä rikosilmoituksen ihan jo siitä pelosta, että mun tilannetta vähäteltäisiin ja mun rinnalla ei edes taisteltaisi oikeuden puolesta, joka kuuluu jokaiselle uhrille.

Tallenna postaus jotta mahdollisimman moni tavoittaa tämän, asia täytyy tulla näkyväksi."

IMG_20210221_232428.png
IMG_20210221_232428.png (220.23 KiB) Katsottu 1265 kertaa
IMG_20210221_232444.png
IMG_20210221_232444.png (160.59 KiB) Katsottu 1265 kertaa
Kuvien kokoa kohtuullistettu
-NILS-

Costantin

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja Costantin »

Tästä voi lukea aika kattavasti mitä elektroninen häirintä kaiken kaikkiaan tarkoittaa ja sisältää, mitä tämä säälittävin rikollisjärjestö Suomen poliisi on jo ikuisuuksia harrastanut.

http://www.bugsweeps.com/info/electroni ... sment.html

Costantin

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja Costantin »

Poliisi kuten mikä tahansa hakkeri on osannut jo ikuisuuksia salakuunnella älypuhelimien mikrofoneista, vaikka puhelin olisi sammutettuna. Kyllä, vaikka olisi puhelin suljettu se on lastenleikki poliisin hakkerille kuunnella mikrofonin kautta. Miksiköhän kaikissa älypuhelimissa on nykyään pelkästään sisäänrakennettuja akkuja? Koska viranomaiset ovat vaatineet puhelinvalmistajia tähän, jokaisessa maassa ympäri maapalloa on nykyään sama vainoaminen kansalaisia kohtaan, ja jokaista on helppo seurata. Ja tehdä vähän säälittäviä rikoksia ohessa, kuten ainakin Suomen poliisi tekee monille.

Costantin

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja Costantin »

Marja kirjoitti:
Pe Helmi 26, 2021 8:35 pm
Costantin kirjoitti:
To Helmi 25, 2021 11:12 am
Tästä voi lukea aika kattavasti mitä elektroninen häirintä kaiken kaikkiaan tarkoittaa ja sisältää, mitä tämä säälittävin rikollisjärjestö Suomen poliisi on jo ikuisuuksia harrastanut.

http://www.bugsweeps.com/info/electroni ... sment.html
Ihan oikeasti ! Hakeudu lääkäriin koska pää ei kestä moista kuormaa !
En ole itse kirjoittanut englanninkielistä sivustoa. Eikä valitettavasti edelleenkään lääkäreillä ole keinoja puuttua samoihin rikoksiin mitä kuka tahansa rikollinen osaava hakkeri voi tehdä.

Kannattaa vähän tutkia asioita ennen kun tulee kertomaan lääkäreiden tarpeista. Siihen saakka voi vetää emätintä syvälle pään päälle.

Costantin

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja Costantin »

Nykyään suuri osa rikoksista ratkeaa käytännössä pelkästään sen takia, että tekijä on ollut tarpeeksi tyhmä ja pitänyt puhelinta mukana rikosta tehdessä. Poliisi tutkii tänä päivänä melkein kaikesta ensimmäisenä tapahtumapaikan tolppatiedot, mitkä liittymät ovat rikoksen tapahtuessa kirjautuneet lähimpään teletolppaan. Se nyt vaan on tyhmää pitää puhelinta mukana, toteaa tänä päivänä myös Jari Aarnio.

ex-kuorkkikuski

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Tuo edellä mainittu säälittävä poliisin hakkeri, sekä hänen edustama rikollisjärjestö teki mm. minulle valtakirjalla pankkipalveluita siinä yhteydessä kun kerroin Jari Aarnion rikoksista. Jälkikäteen sama rikollisjärjestö osasi käydä kotona varastamassa vanhat palkkakuitit kuljetusfirmasta, juuri samaan aikaan kun tilasin pankista kymmenen vuoden takaiset tiliotteet ja oli niiden perusteella tarkoitus selvittää tarkkaa päivää milloin kuljetin huumetynnyriä Jari Aarnion vastaanotettavaksi. Pankkipalveluista sanottakoon että voitolle jäätiin.

Tänä päivänä tuo samainen säälittävä rikollinen hakkeri sekä tämä rikollisjärjestö poliisi osaa hakkeroida kaiken elektroniikan mitä taloyhtiöstä löytyy, kuten poliisin häirinköintimenetelmiin nykyään kuuluu. Toden totta rikollisuus on siirtynyt nykyään melkein kokonaan verkkoon, myös poliisin säälittävä rikollisuus.

Kyllä vankiloissa riittää tilaa muillekin säälittäville poliiseille kuin Jari Aarniolle.

ex-kuorkkikuski

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Edelleen edelliseltä viestin säälittävältä hakkerilta voi tiedustella, kuka mahtoi aikoinaan sanoa sanasta sanaan pilkuntarkasti näin yhdessä Porvoon poliisilaitoksen huoneessa:

"-En tiedä mitään poliisin tutkintamenetelmistä, enkä tiedä oikeastaan mitään miten rikolliset menettelee rikoksilla hankitun rahan kanssa. Mutta on selvää että rahat on aina pelkästään käteisellä, eikä koskaan näy jälkiä pankkitileillä. Jos minä olisin rikollinen, saattaisin hyvinkin olla niin ahne että käyttäisin s-etukorttia ja plussakorttia, vaikka tekisin ruokaostokset rikoksilla hankitun rahan kanssa. Jos Jari Aarniolla on näitä bonuskortteja, niin vertailkaa näiden tapahtumia pankkitilien kanssa niin voi selvitä poikkeavuuksia rahassa joka on ollut pakko tulla jostain käteisellä. Sitten kun käännätte jokaisen pienenkin kiven, ja seuraatte Aarniota samanlailla kuin nyt seurasitte minua, voin lyödä vetoa mistä tahansa että löydätte poliisipäällikön joka salakuljettaa huumeita maahan yhdessä united brotherhoodin kanssa. Rahtikirjassa oli soitto tunti ennen jakoa mikä on varsin yleistä, puhelinnumero oli ulkomaille mikä sekin herätti lisää epäilystä jo aiemmin kerrotun lisäksi. Soitin numeroon terminaalista ja linja oli huono, saattoi oikeasti mennä ulkomaille koska sillein linja on kun olen harvoin jollekin soittanut joka on ollut ulkomailla. Puhelinnumeron saat selville kun katsot läpi minun työpuhelimen historian soitetut numerot, ellei rahtikirjaa löydy missä numero oli. Olen sillä liittymällä soittanut tuon numeron lisäksi yhteen toiseen ulkomaalaiseen numeroon, tai saattaa jopa olla että henkilö vaan silloin oli ulkomailla mutta oli suomalainen numero. Jari Aarnio kuittasi itse rahtikirjan, ja nimenselvennystä pohtiessa itse sanoin että laita siihen vaikka Honkanen joka siihen tuli. Ennen kun palautin rahtikirjan terminaaliin kirjoitin itse alle "huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion kuittaama", sillä ajatuksella että joku sitä joskus etsii. Lukitsen vastauksen."

Jätin tuosta nyt tosin myös kertomatta paljon, jotain täytyy säästää mahdollista kirjaa tai omaelämäkertaa varten.

Tämän jälkeen ajoin Porvoosta Vantaalle keskusrikospoliisin linnaan Jokiniemeen. Tuttu talo, olin useita kertoja vienyt siihen kuorma-autolla lavalähetyksiä. Se vierailu oli hyvin lyhytkestoinen. Sanoin yhdelle tutkinnanjohtajalle ala-aulassa yhtään kiertelemättä että Jari Aarnio salakuljettaa huumeita kimpassa united brotherhoodin kanssa sinisissä peltitynnereissä, jotka tulee Hollannista tai ainakin minun kuljettama tuli sieltä. Tämä KRP:n tutkinnanjohtaja olisi halunnut että tulen hänen huoneeseen kertomaan tarkkaan kaiken. Sanoin että olen nyt niin väsynyt etten jaksa, olen kertonut kaiken Porvoon poliisiasemalla, ja kaiken järjen mukaan se mitä olen ääneen sanonut on tallennettu, jos kerta minun älypuhelimen mikrofoniakin kuunneltiin ympäri vuorokauden riippumatta missä olin.

Mitä sain tästä lopulta palkaksi, muuta kuin poliisilta vähän voittoa pankkitilille ja joitakin muita asioita mm. hetkeksi vanhan 90-luvun lopun BMW M5 käyttöön?

Menetetyn työelämän jo 8 vuotta sitten, menetetyn terveyden pitkäksi aikaa, menetetyn veljen erittäin idioottimaisen ammattivalinnan takia, todella paljon ennenaikaisen hiusten haarmaantumisen luultavasti jatkuvan stressin takia, säälittävien rikollisten poliisien kaiken kodin elektroniikan hakkeroiminen sitä mukaa mitä olen provosoinut, poliisin systemaattinen seuranta ja vainoaminen vaikken pyytänyt missään vaiheessa minkäänlaista todistajansuojeluohjelmaa, taloudellisia tappioita suuria summia kun ollut pakko käyttää säästöjä kun kelan tuet ja ennenaikainen eläke on tässä maassa täyttä paskaa.

No mutta, Jari Aarnio istuu elinkautista. Hurraa ja jippii. En muuten tekisi uudestaan, saisi poliisi puuhastella bisneksiään kuten aivan varmasti joku jossain tänäkin päivänä tekee.

Kippis ja kulaus, poliisi on Suomen suurin munaus.

ex-kuorkkikuski

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Salainen_Tietolähde kirjoitti:
Su Maalis 07, 2021 10:44 pm
Kerro toki hieman lisää
Voit samaiselta poliisin henkilöltä myös kysellä, onko hänellä minkäänlaista tietoa miten Suomen lakiin syntyi lakiehdotus seksuaalisesta häirinnästä, jota ei vielä ollut siihen aikaan kun minä järjestin poliisille vähän näyttävämmän shown julkisilla paikoilla aika monissa eri kaupungeissa. Siihen aikaan mikään laki ei kieltänyt mitenkään kysellä vaikka jokaiselta vastaantulevalta naiselta, haluaako hän lähteä nussimaan. Ajattelin että tässä voisi yhdistää kaksi kärpästä samalla iskulla. Tosin leikki lähti paikoitellen myös aika lapasesta, ja olisi joitakin asioita voinut jättää väliin. Toki tein asiat aika herrasmiesmäisesti, ja suurin osa naisista lähti yllätyksekseni matkaan. Tuli tosin esim. myös yksi sellainen joka alkoi huutaa täysiä Helsingin keskustassa kampissa, että apuaa apuaa raiskaaja jotenkin dramaattisesti muttei peloissaan. Kerroin etten tee mitään ilman kenenkään suostumusta, mutta että jos hän kokee että asiassa oli jotain väärää, hänen kannattaa kysellä poliisilta miksei laki kiellä kyselemästä seksin perään keskellä kirkasta päivää. Mainittakoon etten nussinut tänä aikana kuin yhtä kaikista, mutta 50-100 naista sai sormia ja aika rajusti.

Jos olisin mennyt suoraan poliisilaitokselle, kertomaan että Jari Aarnio salakuljettaa huumetynnyreitä maahan united brotherhoodin kanssa, kuka olisi poliisiasemalla sitä uskonut? Ei kukaan eikä mitään olisi tapahtunut, tieto olisi korkeintaan mennyt Aarniolle että joku hörhö kävi täällä kertomassa sairaimmat jutut, ja silloin minulle olisi varmasti tullut vaikeuksia. Järjestin tarkoituksella itseni mielenkiintoiseksi poliisille, että seuraisivat jokaista asiaa mitä teen, mitä nyt ei normaalit ihmiset tee. Tiesin että poliisi osasi jo ensimmäistä markkinoille tullutta älypuhelinta salakuuntelemaan mikrofonin kautta, ja käyttää karttaohjelmaa hyödyksi että tietää täsmälleen missä sijaitsee. Kaiken sekoilun jälkeen pystyin sitten sanomaan poliisiasemalla, että jos olen nyt tehnyt kaikki nämä asiat, olisinko voinut tehdä aiemminkin mitä tahansa miettimättä seuraamuksia. Se mitä kaikkea tapahtui Hyrylän teollisuusalueella Tuusulassa, kun Jari Aarnio vastaanotti tynnyriä united brotherhoodin henkilön sekä muiden rikollisten läsnäollessa, niin eihän nyt kukaan terve ihminen sitä tee jota elämä kiinnostaa. Shown takia oli poliisin käytännössä pakko uskoa että aivan varmasti toikin on totta. Olen miettinyt asiaa monta kertaa, ja uskon ettei asioista olisi tullut mitään tutkintoja, jollei olisi myös laitettu seksuaalirikosten lakipykäliä hieman uuteen uskoon. Oli myös kolmas asia, joka todennäköisesti myöhemmin aiheutti järjettömän mittavan oikeudenkäynnin talousrikoksista tai lahjonnasta, mutten aio koskaan kertoa missään enkä edes parhaalle kaverille mistä asiasta oli kysymys.

Lukitsen vastaukset.

Costantin

Re: Vastajoukot - eli kerro kaikki mitä tiedät poliiseista

Viesti Kirjoittaja Costantin »

Kenen jäisellä pihalla on hiekoitusepeli loppu? Kenen miekkaleijonasta on leijona karannut? Pelin nimi on heikoin lenkki!

Vastaa Viestiin