"Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Pekkapuupää
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2011 11:10 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Pekkapuupää »

M o r e otsikoissa 2007 - 2009 tapahtuneista perintäasioista.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194741 ... +more.html

Syyttäjän mukaan pahamaineisten jengien jäsenet käyttivät mainettaan hyväkseen velkojen perinnässä Vaasassa, Tampereella ja Helsingissä. Pirkanmaan käräjäoikeudessa parhaillaan käsiteltävän jutun näyttö perustuu suurelta osin poliisin salaa nauhoittamiin puhelinkeskusteluihin.

Epäillyt puhuivat peitetysti, mutta syyttäjän mukaan tarkoitus on selvä. Esimerkiksi ”urheiluseuralla” tarkoitettiin järjestäytynyttä rikollisryhmää. Erään ”urheiluseuran” kerrottiin pelaavan peräti ”mestaruussarjassa”.

Käsiteltävässä jutussa on syytteessä törkeästä kiristyksestä neljä miestä. Kahta syytetään avunannosta. Syytetyistä tunnetuin on rikollisryhmä M.O.R.E:n johtaja Tarki Kangas, 44. Yksi syytetyistä kuuluu syyttäjän mukaan moottoripyöräkerho Helvetin enkeleihin (Hells Angels).

Kaikki syytetyt kiistävät kaikki rikokset. He kiistävät myös syyttäjän väitteen siitä, että he olisivat tehneet väitetyt rikokset rikollisjärjestöjen jäseninä. Syyttäjän mukaan olemattomia velkoja saatiin perittyä yhteensä yli 270 000 euroa.

Maanantaina ja tiistaina oikeudessa kuunnellaan yhteensä kahdeksan tuntia poliisin nauhoittamia puhelinkeskusteluja. Oikeudenkäynti jatkuu koko viikon.

HerculeP
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Tammi 22, 2014 1:01 am

Re:

Viesti Kirjoittaja HerculeP »

apollo kirjoitti:
Setä kirjoitti:Apollo tietää aika paljon ku kukaan ei ole tunnustanut minun tietääkseni turkkilaisen murhaa?
En tiedä muuta kuin mitä olen lehdistä lukenut. Ei tunnustanut kukaan, mutta tämä Andersson rehenteli asiasta ja jutut menivät poliisin korviin. En muista oliko kyseessä puhelinkuuntelu vai jonkun paikan kuuntelu. Ja tämän murhan toimeksiantajan kirjeitähän julkaistiin, joista kävi selville että oli katkera kyseistä heppua kohtaan, koska kusi koko homman. Jäi sellainen kuva, että olisi voinut ottaa kaikki syyt niskoilleen, koska itse kosautti homman.

Itseasiassa näiden puheiden perusteella tutkittiin asunto, jossa murha tapahtui ja sieltä löytyi sitten verijälkiä. Samoin niitä löytyi myös autosta, jossa ruumista liikutettiin. Lisäksi löytyi vielä valokuva, jossa tämä Rami poseerasi Volkan Ünsalin kello kädessä (murhan jälkeen)

Jos Setä tarkoittaa sitä, että murhaa ei ole välttämättä tapahtunut, koska ei ole tunnustusta ja ruumista, niin asiaan otti kantaa oikeus ja elinkautiset napsahti. Itse en todellakaan ole tuomiota jakamassa, mutta kyllä kai siinä aikamoiset näytöt löytyi koska tuomiot tuli.

Itseasiassa luulen, että juttu olisi jäänyt pimeäksi jos ei turkkilainen olisi ollut niin sitkeä tapettavaksi. Tällä tarkoitan sitä, että on tapellut vastaan niin paljon, että on veri lentänyt ja sitä kautta pystytty todistamaan uhrin olleen asunnossa.

Itseasiassa tämä koko juttu kuuluisi tuonne: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... sc&start=0
Ei voi kuin ihmetellä että mistä tiedettiin asentaa Hesperian saunatila kuunteluun... Ja ketä Kallvikintiellä ekana "haistoi" veren...

canttiini
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2014 2:09 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja canttiini »

miksi pohjois-karjalan äijät eivät reagoi mitenkään täällä esim.eri presidentteinä ja muina alan johtajina ja käskyä,uhkailua ja kiristystä niiden asioista tietämättömien mukamas jengitunnuksista päättävätkin juuri nämä.JANNE,KARI KANTELINEN JA KUKKA-MARIA MIKKOLA! siis aivan kokoajan meuhkataan ja united brotherhoodin jäsenistöä ja yhteistyö äijiänä esiinnytään ja katkotaan yhteydet paskapuhein ja uhoilun keinoin.

aallekrijoittaneelta on ollut esim M.O.R.E.n suuntaan kommunikointi poikki 25.10.13 lähtien koska tämä janne kun paljasteli sukevalle jne kaikille vangeille miten hänen isänsä tietää mun ns.initiaation yhteydessä jns kyttiksellä olisi mukamas kortsuja heitelty.no,niinhän ne kyrvät aina pukunsa riisuu mut kyllä te tajunnette et mitä mä ajan takaa :idea: toivoisin että tän viestin joku välittäisi ent.kiduttaja-pulliselle koska hänestä täällä on pelleä tehty jo aikoja,2011 asti mut nyt alkas riittää.toivotan kaikille hyvää kevättä ja toivoin keskustelua siitä että mikä on kun ei taidot riitä,mikä on kun se oikeilta onnistuu niillä linjoilla tiedossa pysyminen mutta mulla ei ja miksi te muut edes hyväksytte moista kuraamista.sitäkin tuumin että onko toi kari oikeutetusti jannen(poikansa) kans united brotherhoodin äijien liiveistä päättäjä niinkun antaavat ymmärtää sekä M.O.R.E JOENSUUN PRESSA JA VARAPRESSA? PS.JANTSA,mä tulin jo siviiliin ja ne päällepantavat unohtu teidän postittaa mulle eli lupauksetko rikotaan???

Syylä-Moilanen
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: La Syys 08, 2012 11:04 am

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Syylä-Moilanen »

Markus Laaksosen comeback ?

seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Joo kun noita nimiä googletteli, niin vaikuttavat olevan tosi eliittiä.

Autoileva Poikamies
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2011 1:10 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Autoileva Poikamies »

Täällä ollaan näköjään asian ytimessä... Heh. Onko tyhmyydeksi naamioitua vasikointia ts kiusantekoa, kun nimiä laitellaan esille? Moreen katkolla välit Sukevan paskapuheiden takia. Että pelimiehet ei selvitä paskapuheiden paikkaansa pitävyyttä... Joo. Olikohan kontakti alun perinkään ko. orkesterin jäsen??? Vedä johtopäätökset mainitsemistasi henkilöistä vaikka meriittien perusteella. :D

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Lieneekö nyt oikeassa topikissa mutta ku porukka mainitaan tässä ni menkööt:
Liivijengi puuhasi lomaparatiisia Ruovedelle – rikoksiin vedettiin myös 4-vuotias lapsi


Keskusrikospoliisi on tutkinut laajassa operaatiossa alamaailman rahoitukseen, laittomaan velanperintään ja rahanpesuun liittyviä rikosepäilyjä.

Operaatio Sanktio -nimellä kulkeneen rikostutkintakokonaisuuden laajin juttu linkittyy Pirkanmaalla Ruoveden kunnassa sijaitsevaan kerrostaloon ja sen kauppajärjestelyihin.

MTV Uutisten tietojen mukaan KRP:n tutkinnassa tuli ilmi, että 3-kerroksisesta, 22 asunnon Arava-kerrostalosta oli tarkoitus jalostaa liivijengiläisten oma loma-asuntokohde tenniskenttineen, uima-altaineen ja kuntosaleineen. KRP kirjasi asiassa rikosilmoituksen jo vuonna 2007, ja varsinainen esitutkinta alkoi kesällä 2010.

Kerrostalon arvoa nostettiin keinotekoisesti
Yksi pääepäillyistä on pitkän linjan autokauppias. Poliisi epäilee, että autokauppias erehdytti Konneveden Osuuspankin henkilökuntaa lainaneuvotteluissa salaamalla sen, että kerrostalon osakekannan käypää arvoa oli keinotekoisesti nostettu useilla peräkkäisillä bulvaanikaupoilla.

Sato oli myynyt kerrostalon vuonna 2004 15 000 eurolla, mutta kahdeksan kuukautta myöhemmin pankki myönsi osakekannan ostoon 236 000 euron lainan epäillyn yhtiöille. Myöhemmin pankki myönsi vielä reilut miljoona euroa lainaa yhtiölle, joista osa oli tarkoitettu remonttiin.

Kerrostalon asuntojen myynti lähti käyntiin syksyllä 2005. Esitutkinnassa tuli ilmi, että asuntoja oli hankittu muun muassa rikollisjärjestö MORE:n jäsenten lähipiirille.

Osa huoneistojen ostajista oli tullut kaupan toiseksi osapuoleksi pakotettuna tai tietämättään. Yksi ostajista on ollut 4-vuotias lapsi. Keinotekoisia kauppajärjestelyjä oli yli kymmenen.

Tänään jutussa luettiin syytteitä useille vastaajille Keski-Suomen käräjäoikeudessa. Rikosnimikkeinä ovat muun muassa törkeä petos, törkeä kiskonta, törkeä kiristys ja törkeä rahanpesu.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... si/3140608

Mulla on kyllä hiukan erilainen näkemys lomaparatiisista, mutta miten vaan.
Everything in the world is either a potato or not a potato

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

canttiini kirjoitti:
To Maalis 27, 2014 1:15 pm
miksi pohjois-karjalan äijät eivät reagoi mitenkään täällä esim.eri presidentteinä ja muina alan johtajina ja käskyä,uhkailua ja kiristystä niiden asioista tietämättömien mukamas jengitunnuksista päättävätkin juuri nämä.JANNE,KARI KANTELINEN JA KUKKA-MARIA MIKKOLA! siis aivan kokoajan meuhkataan ja united brotherhoodin jäsenistöä ja yhteistyö äijiänä esiinnytään ja katkotaan yhteydet paskapuhein ja uhoilun keinoin.

aallekrijoittaneelta on ollut esim M.O.R.E.n suuntaan kommunikointi poikki 25.10.13 lähtien koska tämä janne kun paljasteli sukevalle jne kaikille vangeille miten hänen isänsä tietää mun ns.initiaation yhteydessä jns kyttiksellä olisi mukamas kortsuja heitelty.no,niinhän ne kyrvät aina pukunsa riisuu mut kyllä te tajunnette et mitä mä ajan takaa :idea: toivoisin että tän viestin joku välittäisi ent.kiduttaja-pulliselle koska hänestä täällä on pelleä tehty jo aikoja,2011 asti mut nyt alkas riittää.toivotan kaikille hyvää kevättä ja toivoin keskustelua siitä että mikä on kun ei taidot riitä,mikä on kun se oikeilta onnistuu niillä linjoilla tiedossa pysyminen mutta mulla ei ja miksi te muut edes hyväksytte moista kuraamista.sitäkin tuumin että onko toi kari oikeutetusti jannen(poikansa) kans united brotherhoodin äijien liiveistä päättäjä niinkun antaavat ymmärtää sekä M.O.R.E JOENSUUN PRESSA JA VARAPRESSA? PS.JANTSA,mä tulin jo siviiliin ja ne päällepantavat unohtu teidän postittaa mulle eli lupauksetko rikotaan???
Tämä kirjoittaja on kunnon lahopää, svimballa ja tutkareilla päänsä mädättänyt paska. ikänsä haaveillut jengeistä mutta ei sitä kukaan huoli mihinkään rottamaisuudensa ansiosta. Nämä muut tuossa mainitut ovat kaikki samaa paskasakkia, kaikki Kanteliset varsinkin.
"If you aim for a king, you better not miss"

jnsman
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: La Helmi 23, 2019 9:06 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja jnsman »

Dope Boy kirjoitti:
Ti Touko 26, 2020 3:30 pm
canttiini kirjoitti:
To Maalis 27, 2014 1:15 pm
miksi pohjois-karjalan äijät eivät reagoi mitenkään täällä esim.eri presidentteinä ja muina alan johtajina ja käskyä,uhkailua ja kiristystä niiden asioista tietämättömien mukamas jengitunnuksista päättävätkin juuri nämä.JANNE,KARI KANTELINEN JA KUKKA-MARIA MIKKOLA! siis aivan kokoajan meuhkataan ja united brotherhoodin jäsenistöä ja yhteistyö äijiänä esiinnytään ja katkotaan yhteydet paskapuhein ja uhoilun keinoin.

aallekrijoittaneelta on ollut esim M.O.R.E.n suuntaan kommunikointi poikki 25.10.13 lähtien koska tämä janne kun paljasteli sukevalle jne kaikille vangeille miten hänen isänsä tietää mun ns.initiaation yhteydessä jns kyttiksellä olisi mukamas kortsuja heitelty.no,niinhän ne kyrvät aina pukunsa riisuu mut kyllä te tajunnette et mitä mä ajan takaa :idea: toivoisin että tän viestin joku välittäisi ent.kiduttaja-pulliselle koska hänestä täällä on pelleä tehty jo aikoja,2011 asti mut nyt alkas riittää.toivotan kaikille hyvää kevättä ja toivoin keskustelua siitä että mikä on kun ei taidot riitä,mikä on kun se oikeilta onnistuu niillä linjoilla tiedossa pysyminen mutta mulla ei ja miksi te muut edes hyväksytte moista kuraamista.sitäkin tuumin että onko toi kari oikeutetusti jannen(poikansa) kans united brotherhoodin äijien liiveistä päättäjä niinkun antaavat ymmärtää sekä M.O.R.E JOENSUUN PRESSA JA VARAPRESSA? PS.JANTSA,mä tulin jo siviiliin ja ne päällepantavat unohtu teidän postittaa mulle eli lupauksetko rikotaan???
Tämä kirjoittaja on kunnon lahopää, svimballa ja tutkareilla päänsä mädättänyt paska. ikänsä haaveillut jengeistä mutta ei sitä kukaan huoli mihinkään rottamaisuudensa ansiosta. Nämä muut tuossa mainitut ovat kaikki samaa paskasakkia, kaikki Kanteliset varsinkin.
Canttiini suoltaa paskaa suustan, luulis jo suun olevan kipee kun tulee niin pajon sontaa aina kun suunsa avaa.
Tyyppi oli ensin kova nahkapää , ja seuraavaks kaamean kova nisti.
Nykyisin elää harhoissaan , näkee poliisia ja illuminaateja ympärillään ja jotka vakoilevat häntä röntgensätein jne.
Canttiini olisi helevetin hyvä viedä ylä-asteelle varoittavaksi esimerkiksi mitä kemikaalit tekevät päälle.

Comance
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Su Heinä 19, 2020 9:42 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Comance »

Milloin tuli TV:sitä vankila haastattelu jossa joku urpo kertoi et tämmönen jengi on perustettu ja kaikkea muuta hölmöä lausui hän,kuka oli ? Joskus 1996-
En kommentoi.

taukki
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:32 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja taukki »

Comance kirjoitti:
To Heinä 23, 2020 5:52 pm
Milloin tuli TV:sitä vankila haastattelu jossa joku urpo kertoi et tämmönen jengi on perustettu ja kaikkea muuta hölmöä lausui hän,kuka oli ? Joskus 1996-
Oisko tämä? https://www.youtube.com/watch?v=a7YFD-1SoP0

overdose
Harjunpää
Viestit: 332
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja overdose »

taukki kirjoitti:
Pe Heinä 24, 2020 11:04 pm
Comance kirjoitti:
To Heinä 23, 2020 5:52 pm
Milloin tuli TV:sitä vankila haastattelu jossa joku urpo kertoi et tämmönen jengi on perustettu ja kaikkea muuta hölmöä lausui hän,kuka oli ? Joskus 1996-
Oisko tämä? https://www.youtube.com/watch?v=a7YFD-1SoP0
Tuon klassikon tietää kaikki. :lol: :lol:
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes

Comance
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Su Heinä 19, 2020 9:42 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Comance »

Ei,ei,eii. Kun More perustettiin, jossain vankilassa se haastattelu tehtiin ?
En kommentoi.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

canttiini kirjoitti:
To Maalis 27, 2014 1:15 pm
miksi pohjois-karjalan äijät eivät reagoi mitenkään täällä esim.eri presidentteinä ja muina alan johtajina ja käskyä,uhkailua ja kiristystä niiden asioista tietämättömien mukamas jengitunnuksista päättävätkin juuri nämä.JANNE,KARI KANTELINEN JA KUKKA-MARIA MIKKOLA! siis aivan kokoajan meuhkataan ja united brotherhoodin jäsenistöä ja yhteistyö äijiänä esiinnytään ja katkotaan yhteydet paskapuhein ja uhoilun keinoin.

aallekrijoittaneelta on ollut esim M.O.R.E.n suuntaan kommunikointi poikki 25.10.13 lähtien koska tämä janne kun paljasteli sukevalle jne kaikille vangeille miten hänen isänsä tietää mun ns.initiaation yhteydessä jns kyttiksellä olisi mukamas kortsuja heitelty.no,niinhän ne kyrvät aina pukunsa riisuu mut kyllä te tajunnette et mitä mä ajan takaa :idea: toivoisin että tän viestin joku välittäisi ent.kiduttaja-pulliselle koska hänestä täällä on pelleä tehty jo aikoja,2011 asti mut nyt alkas riittää.toivotan kaikille hyvää kevättä ja toivoin keskustelua siitä että mikä on kun ei taidot riitä,mikä on kun se oikeilta onnistuu niillä linjoilla tiedossa pysyminen mutta mulla ei ja miksi te muut edes hyväksytte moista kuraamista.sitäkin tuumin että onko toi kari oikeutetusti jannen(poikansa) kans united brotherhoodin äijien liiveistä päättäjä niinkun antaavat ymmärtää sekä M.O.R.E JOENSUUN PRESSA JA VARAPRESSA? PS.JANTSA,mä tulin jo siviiliin ja ne päällepantavat unohtu teidän postittaa mulle eli lupauksetko rikotaan???
Tätä rottaa on netissä ylilaudalla mm. haukuttu ihan kunnolla ja ihan syystä. Rotta-Pete eikö sua hävetä olla persaukinen luuseri joka kuvittelee olevansa joku gansta?
"If you aim for a king, you better not miss"

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

voisko joku valoittaa tämän tarki kankaan elämää? ei ole kaveri kovin paljoa mediassa ollut. yhden kuvan olen hänestä löytänyt, ikä on siinä 55 vee.
"If you aim for a king, you better not miss"

Vastaa Viestiin