Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Gurney
Axel Foley
Viestit: 2494
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja Gurney »

No nyt uskalletaan sanoa ääneen se, minkä kaikki ovat huomanneet ja minkä silakat kieltävät:

– En tiedä onko kyseessä varsinainen jengirikollisuus, mutta hyvin paljon nuoret, enimmäkseen ulkomaalaistaustaiset ryhmät tekevät ryöstöjä ja katuväkivaltaa. Suuntaus on selkeästi nähtävissä.

– Erityisesti maahanmuuttajanuorten keskuudessa esiintyy jatkuvasti enenevässä määrin pieniä rikoksentekojengejä. Myös kansainväliset jengit hakevat entistä enemmän jalansijoja Suomesta.

– Pääkaupunkiseudulla alkaa olla havaittavissa huomattavissa määrin erityisesti maahanmuuttajien ja turvapaikanhakijoiden jengiytymistä. Lisäksi yhä nuoremmat ihan kantasuomalaisetkin alkavat tehdä ryöstöjä ja pahoinpitelyitä niin sanotun "jengin nimiin

– Lähinnä nuorten alaikäisten maahanmuuttajataustaisten jengiytyminen on lisääntynyt silmiinpistävän nopeasti. Muutaman vuoden sisällä tämä jengiytyminen tulee näkymään ammattimaisen rikollisuuden saralla huomattavasti. Jengeistä tulee erilaista tiedustelutietoa ja ne liitetään rikolliseen toimintaan ja ilmoituksiin enenevässä määrin.


https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c ... 9f525fb8ac
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Saataisiinko annaannan ja ilmarisen kommentit ihan tuoreeltaan?
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Se tunne kun silakalta räjähtää pää :D

Mutku kyllähän ne suomalaisetkin ovat aina jengiytyneet

Kaikki KRP:ssä ovat rasisteja

Vaadimme IS poistamaan uutisen, teemme tästä addressin ja menemme heiluttamaan silakoita torille

Kyllä se persut ovat paljon pahempia, senkin natsit
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1089
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Kaikkialla muuallahan tämä kehitys on tiedetty jo kauon aikaa paitsi sisäministeriössä. Siellä ollaan varmasti nyt yllättyneitä ja kovin huolissaan.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.

Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

Meidän viesti on se, että meidän pitää saada nuoret integroitua yhteiskuntaan ennen kuin tilanne pahenee, Rinne sanoo.
:roll: :lol:

Onneksi on järeät keinot käytössä. Itse olisin ehdottanut rikollisten karkoittamista EU-alueelta kotimaihinsa..

Untersturmführer
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2020 8:50 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja Untersturmführer »

Harmi, että kummeli-poliisi Jari Taponen ei ole antanut omaa kommenttiaan tähän.

Kohta onneksi aukeaa Euroopan rajat myös saranapuolelta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Joko olette kysyneet Jari Taposelta kommenttia asiasta? Hän on kuitenkin ennalta ehkäisevän toiminnan komisario, joten hänen vastuualuettaan.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Marokonsoturi kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 8:49 am

Onneksi on järeät keinot käytössä. Itse olisin ehdottanut rikollisten karkoittamista EU-alueelta kotimaihinsa..
Mutta niiden pizzerioissa ja kebabravintoiloissa saa edullista ruokaa, jossa voi vähävaraistekin asioida.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 9:43 am
Marokonsoturi kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 8:49 am

Onneksi on järeät keinot käytössä. Itse olisin ehdottanut rikollisten karkoittamista EU-alueelta kotimaihinsa..
Mutta niiden pizzerioissa ja kebabravintoiloissa saa edullista ruokaa, jossa voi vähävaraistekin asioida.
Suurin osa meistä suomalaisista ei ole rasistipaskeita, jotka vastustavat myös ulkomailta Suomeen työtä tekemään tulleita maahanmuuttajia. Ei teidän ole pakko käydä syömässä, käykää työttömien ruokalassa.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Marokonsoturi kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 9:45 am

Suurin osa meistä suomalaisista ei ole rasistipaskeita, jotka vastustavat myös ulkomailta Suomeen työtä tekemään tulleita maahanmuuttajia. Ei teidän ole pakko käydä syömässä, käykää työttömien ruokalassa.
Itse juuri toivotit heidät ulos EU;sta. Mitä työttömien ruokalaan tulee, niin lähinnä sellainen vaihtoehto kai on sinulle. Minulla on varaa käydä rehellisellä pohjalla toimivissa ravintoloissa syömässä.
Marokonsoturi kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 8:49 am

Onneksi on järeät keinot käytössä. Itse olisin ehdottanut rikollisten karkoittamista EU-alueelta kotimaihinsa..
Eli toivotat samalla pimeätä orjatyövoimaa käyttävät ja väärennettyjä palkkakuitteja viranomaisille tehtailevat nepalilaiset ulos EU;sta.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 393
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

Untersturmführer kirjoitti:
Ti Maalis 10, 2020 1:41 pm
Marokonsoturi kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 9:50 am
hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 9:47 am


Itse juuri toivotit heidät ulos EU;sta. Mitä työttömien ruokalaan tulee, niin lähinnä sellainen vaihtoehto kai on sinulle. Minulla on varaa käydä rehellisellä pohjalla toimivissa ravintoloissa syömässä.



Eli toivotat samalla pimeätä orjatyövoimaa käyttävät ja väärennettyjä palkkakuitteja viranomaisille tehtailevat nepalilaiset ulos EU;sta.
Pizzan pyörittely ei ole rikollista toimintaa. Voisiko modet poistaa tuon hutkivanjournalistin, paskoo joka ketjuun kuin pulu.
Kannattaa tilata käräjäoikeuksista papereita. Saisit huomata, että joka viikko on joku pizzeria tai vinkuravintola syytteessä petoksesta.

Tämäkin on tietysti suomalaisten vika.
Kannattaa tosiaan tilailla käräjäoikeuden papereita. Siellä on harva se päivä suomalaisia tuomiolla! Natsin paskat tuomiolla siellä!

Voi olla, että joku provosoituu, mutta mielestäni nyky-Suomessa veroja ei todellakaan kannata maksaa (itse muutin ulkomaille jo kauan sitten) ja yhteiskunnan järjestelmistä on revittävä kaikki hyöty irti. Vaatii erityistä älykkyyttä osata käyttää mätää systeemiä hyväkseen, korkein taso tässä on julkishallinnon johtotehtävissä toimiminen, suhmurointi ja korruptio. En voi olla ainoa, joka haluaa nähdä koko helvetin korttitalon sortuvan.
RL11/6 kirjoitti:
Ti Tammi 02, 2024 2:41 am
Kyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä

Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 393
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

Itse aiheeseen: maahanmuuttajataustaisten jengiytyminen on maailmanlaajuinen ilmiö, joka juontaa juurensa alemman sosiaalisen luokan taipumukseen jengiytyä teollisessa maailmassa.

Kun ei ole mitään, jotain on jostakin tehtävä.

Suomessa olen joutunut somalijengin ryöstämäksi vuonna 2011. Olen todistanut Helsingissä tapahtuneen muutoksen, ja totisesti musulmaani/albaani porukat siellä vaikuttaisivat harrastelevan jos jonkinmoista kolttosta - olisivatkohan tyypit kuitenkin jonkun UB:n kaltaisen tahon alaisia?
RL11/6 kirjoitti:
Ti Tammi 02, 2024 2:41 am
Kyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä

canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1880
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Mutta, kun suurin osa aikuisina Suomeen muuttavilla ei ole ammatti- eikä kielitaitoa, eikä saa töitä.
Tässä pientä epätarkkuutta määritelmissä.

Näiden turvapaikanhakijoiden osalta tilanne on tämä. Sitten on vielä tuttaviensa kautta työluvan saavia, joilla ei ehkä paljoa kumpaakaan noista, ja vielä avioliiton solmimisen kautta Suomeen pääseviä. Yleensä vain kakkosryhmä työllistyy, usein toki orjatöihin firman keittiöön.
Mens malus in corpore sano

Insattsgruppen
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Loka 04, 2016 1:42 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja Insattsgruppen »

Huorat Ohisalo, Andersson, Kulmuni, Marin ja Haavisto ovat soikeena innostuksesta.
Suomikin pikkuhiljaa kansainvälistyy.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Maahanmuuttajien jengirikollisuus Suomessa kasvanut

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Marokonsoturi kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 9:45 am
hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 9:43 am
Marokonsoturi kirjoitti:
Ma Maalis 09, 2020 8:49 am

Onneksi on järeät keinot käytössä. Itse olisin ehdottanut rikollisten karkoittamista EU-alueelta kotimaihinsa..
Mutta niiden pizzerioissa ja kebabravintoiloissa saa edullista ruokaa, jossa voi vähävaraistekin asioida.
Suurin osa meistä suomalaisista ei ole rasistipaskeita, jotka vastustavat myös ulkomailta Suomeen työtä tekemään tulleita maahanmuuttajia. Ei teidän ole pakko käydä syömässä, käykää työttömien ruokalassa.
Ei työn tekeminen tee kenestäkään pyhimystä tai edes sitä hyvää tyyppiä. Ei kyse ole pelkästä matematiikasta mitä joku tuottaa, tuleeko voittoa vai tappiota. Kyse on kulttuurista, kansasta, arvoista joita ei mitata rahassa.
Mutta ilmeisesti on sitten niitäkin jotka ovat valmiita maansa myymään kunhan hinnasta sovitaan.

Vastaa Viestiin