Mika "Immu" Ilmén

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
pikilattia
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 4:52 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja pikilattia »

Rautarouva 2 on tekeillä kun Naccin ex-vaimo / jälkeläisen äiti entinen pirih*** Katiska tuomittu terveysjoogaaja Hanna-Hertell julkaisee oman tosi mielenkiintoisen matkakirjan / muntarinan josta toivotaan olevan hyötyä jollekin toiselle?!?!? Naccin seuraavien vankilassa pumpautettujen jälkeläisten äideille? Tallihuorille? ei voi tietää :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tää matka alkoi jo elokuussa ja siitä asti ollaan @heidiholmavuo :n kanssa kirjoitettu mun tarinaa. ✏️

Kustannussopimus on allekirjoitettu ja matka jatkuu kohti päämäärää.

Mä haluan kertoa mun tarinan niinkuin se on mennyt, aidosti ja rehellisesti.
Toivon, että siitä on vielä aikanaan hyötyä jollekin toiselle.

Ollaan varauduttu ettei tästä tule helppo tie, mutta kenenkään muun kanssa en haluaisi sitä kulkea kuin @heidiholmavuo sun. ❤️ Kiitos, kun lähdit mun mukaan!

Excriminal
Armas Tammelin
Viestit: 70
Liittynyt: Ti Elo 24, 2021 9:45 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Excriminal »

Kuuntelin Immun uusimman kirjan, ja jos pidin tätä ukkoo pellenä jo ennestään, niin se käsitys ei ainakaan positiivisemmaks muuttunu.. Henkinen ikä kaverilla ehkä 15, vika on aina kaikissa muissa, kun hänessä, niinku päihderiippuvaisilla yleensä on.. Hirvee vinkuminen jostai palju sellistä moneen otteeseen, omasta mielestään paras kaikessa mitä tekee, rahasta ja 175k maksavasta autosta on mainittava monta kertaa ja vaikuttaa kaikin puolin todella ylimieliseltä ihmiseltä. Lisäksi verbaalinen lahjakkuus rajoittuu lähes täysin ulkoa opeteltuihin juttuihin, joten varsinainen keskustelu tän kanssa ois varmaan aika rasittavaa.. Veikkaan, et 10min kun tän kans juttelis, ni tää turvautus väkivaltaan, kun ei muutakaan osaa.. Kiva ois toisaalta ärsyttää tätä ja kattoo ku kaveri alkaa änkyttää 😂 Ei jatkoon...
8) 8) 8)

Aivokuollut
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 7:01 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Aivokuollut »

Jestas mikä huumehemmo,koko rotta. Ainut mitä saanut aikaan on valitus, niin ja äidin makarooni laatikko. Sekin jo kertookin. ..
Hoitotahto ?

Twinkiestomper
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 113
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:59 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Twinkiestomper »

Mikäs porukka tätä muka ihailee ?? Niin nolo tyyppi että sukukin häpeää 🤣🤣

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Kertonee jotain Cannonballistakin, että eronneita jotka puhuu asioita julkisuudessa syntyy kuin sieniä sateella. Mut miten ne vois näitä kovimpia eronneita kovistella edes.
Hyvä kuitenkin ettei kostamaan ole lähdetty.

Uutta kirjaa en ole lukenut, mutta ekasta jäi jotenkin mieleen se väkivallan ihannointi. Vaikka kuinka siinä oli sanottu, ettei siinä ole järkeä mut jotenkin se paistoi sieltä.
Ymmärrän että rikollispiireissä väkivaltaa tarvitsee, mutta sitä en käsitä, että nämä nyrkkisankarit treenailee salilla ja käy kadulla ja baareissa hakkaamassa tavallisia ihmisiä. Ja syy on aina toisen osapuolen, vaikka sitte että se katsoi väärällä tavalla..
Eli hakemalla haetaan niitä tilanteita.

El Pajarito
Frank Drebin
Viestit: 386
Liittynyt: Pe Tammi 26, 2018 1:58 pm

Re: Mika "Immu" Il

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

Väkivaltapotentiaali on Ilmenin itsetunnon kulmakivi. Se ei kyllä jää epäselväksi.

Sikäli sopi Cännäreihin, että olivathan ne kolmesta isosta kerhosta selvästi eniten kunnostautuneet random baari- ja katuväkivallassa. Kallion kuppiloissa ja Sikarihuoneella. Tuntuu sen tyyppinen meno Kuulillakin vähentyneen.

Hauska yksityiskohta kirjasta vielä: Immu sanoi vieneensä jengin aseet korvauksena veloista. Omien sanojensa mukaan parikymmentä tykkiä :)

punapossu
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 12:30 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja punapossu »

Varmaankin on näin, mutta koska oli asemestari höm niinpä hän tiesi missä aseet ovat.

punapossu
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 12:30 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja punapossu »

Asekersantti taisi allun tittelin periä?

Punatulkku
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Ma Marras 23, 2020 9:53 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

punapossu kirjoitti:
La Loka 02, 2021 10:43 pm
Asekersantti taisi allun tittelin periä?
Immun käytös ja jutut kuullostaa todella kovasti joltain päihderiippuvaisen puheilta. Sitä en tiedä tosin onko hän sitä vaikka palstoilla paljon niin väitetään mutta jutut todella vaikuttaa juuri siltä.Hirveät määrät valheita ja itsensä kehumista. Tottakai lisäksi pitää muistaa haukkua muita.
Valitettavasti skenen noloin tyyppi. Ei toistaiseksi ole kukaan muu saanut myötähäpeää yhtä paljon aikaiseksi.

Mitä olen ymmärtänyt ja jos olen ymmärtänyt oikein niin näihin tyhjiin puheisiin ja valehteluihin kyllästyi myös cmc oma porukka ja käsittääkseni tarkoituksella Immu jätetiin ulkopuolelle monista kuvioista ja samalla toivoivat hiljaa että herra itse ottaisi hatkat kerhosta. Sellaista cancel kulttuuria jo kerhon sisällä :D Suoraa näin ei ole sanottu mutta useamman suusta olen kuullut asiaa josta olen tuon käsityksen sitten saanut.

Immun seuraava kirja voisi olla nimeltään narsistin päiväkirja tai itsetuntoa etsiskelemässä keski-iän kynnyksellä.

pikilattia
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 4:52 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja pikilattia »

Punatulkku kirjoitti:
Su Loka 03, 2021 3:33 am
punapossu kirjoitti:
La Loka 02, 2021 10:43 pm
Asekersantti taisi allun tittelin periä?
Immun käytös ja jutut kuullostaa todella kovasti joltain päihderiippuvaisen puheilta. Sitä en tiedä tosin onko hän sitä vaikka palstoilla paljon niin väitetään mutta jutut todella vaikuttaa juuri siltä.Hirveät määrät valheita ja itsensä kehumista. Tottakai lisäksi pitää muistaa haukkua muita.
Valitettavasti skenen noloin tyyppi. Ei toistaiseksi ole kukaan muu saanut myötähäpeää yhtä paljon aikaiseksi.

Mitä olen ymmärtänyt ja jos olen ymmärtänyt oikein niin näihin tyhjiin puheisiin ja valehteluihin kyllästyi myös cmc oma porukka ja käsittääkseni tarkoituksella Immu jätetiin ulkopuolelle monista kuvioista ja samalla toivoivat hiljaa että herra itse ottaisi hatkat kerhosta. Sellaista cancel kulttuuria jo kerhon sisällä :D Suoraa näin ei ole sanottu mutta useamman suusta olen kuullut asiaa josta olen tuon käsityksen sitten saanut.

Immun seuraava kirja voisi olla nimeltään narsistin päiväkirja tai itsetuntoa etsiskelemässä keski-iän kynnyksellä.

immu selittelee cmc liiveistäkin että puki liivinsä päälle vastentahtoisesti vaikka oikeasti oli elämänsä täyttymys :mrgreen: jonnakin tykkäs! :mrgreen: nyt vasaraimmu pullistelee lehdissä

Ilménin käsityksen mukaan perinteiset järjestäytyneen rikollisuuden jengit ovat saaneet myös uusia haastajia.

– Olen kuullut, että Mantaqan rinnalla UB:n jätkät näyttävät koulupojilta.

ja mä oon kuullut että immu on keijon kaltainen vasara! :mrgreen:

Aivokuollut
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 7:01 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Aivokuollut »

Aimo ahmatti kirjoitti:
La Loka 02, 2021 9:43 am
Eikös joku pirihuorakin yritti kirjoituksella saada huomiota ? Särkynyt emakko tai joku vastaava ?
Kuulemma piti siitä että raiskattiin, olosuhteiden pakosta palasi aina ITSE tekopaikoille eri jengien tiloihin, pirihuora mikä pirihuora.
Hoitotahto ?

Avatar
matolaatikko
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2016 2:21 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja matolaatikko »

Gentle kirjoitti:
La Loka 02, 2021 7:49 pm
Kertonee jotain Cannonballistakin, että eronneita jotka puhuu asioita julkisuudessa syntyy kuin sieniä sateella. Mut miten ne vois näitä kovimpia eronneita kovistella edes.
Hyvä kuitenkin ettei kostamaan ole lähdetty.

Uutta kirjaa en ole lukenut, mutta ekasta jäi jotenkin mieleen se väkivallan ihannointi. Vaikka kuinka siinä oli sanottu, ettei siinä ole järkeä mut jotenkin se paistoi sieltä.
Ymmärrän että rikollispiireissä väkivaltaa tarvitsee, mutta sitä en käsitä, että nämä nyrkkisankarit treenailee salilla ja käy kadulla ja baareissa hakkaamassa tavallisia ihmisiä. Ja syy on aina toisen osapuolen, vaikka sitte että se katsoi väärällä tavalla..
Eli hakemalla haetaan niitä tilanteita.
Cannonball oli Jari Uotilan perustama ja johtama kerho, jonka asema oli ihan suvereeni. Kerho olisi pitänyt kuopata Uotilan mukana.
Häväistystä koko biker skenelle, et porukkaa käyttää Cannonball MC liivejä.

Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

matolaatikko kirjoitti:
Su Loka 03, 2021 2:50 pm
Gentle kirjoitti:
La Loka 02, 2021 7:49 pm
Kertonee jotain Cannonballistakin, että eronneita jotka puhuu asioita julkisuudessa syntyy kuin sieniä sateella. Mut miten ne vois näitä kovimpia eronneita kovistella edes.
Hyvä kuitenkin ettei kostamaan ole lähdetty.

Uutta kirjaa en ole lukenut, mutta ekasta jäi jotenkin mieleen se väkivallan ihannointi. Vaikka kuinka siinä oli sanottu, ettei siinä ole järkeä mut jotenkin se paistoi sieltä.
Ymmärrän että rikollispiireissä väkivaltaa tarvitsee, mutta sitä en käsitä, että nämä nyrkkisankarit treenailee salilla ja käy kadulla ja baareissa hakkaamassa tavallisia ihmisiä. Ja syy on aina toisen osapuolen, vaikka sitte että se katsoi väärällä tavalla..
Eli hakemalla haetaan niitä tilanteita.
Cannonball oli Jari Uotilan perustama ja johtama kerho, jonka asema oli ihan suvereeni. Kerho olisi pitänyt kuopata Uotilan mukana.
Häväistystä koko biker skenelle, et porukkaa käyttää Cannonball MC liivejä.

Täysin samaa huumeriippuvaista apukoululaista siellä Uotilankin aikana oli. Tuolloin ei vaan ollut vastaava true crime-ilmiötä, joten ketään ei kiinnostanut nahkafetissihörhöjen muistelmat. Koko ”bikerskene” on itsessään vitsi, läskejä, suomalaisia moniongelmaisia larppaamassa jotain Kalifornian fantasiomaailmaa. Ei tuollaista lapsiaikuisten pelletouhua voi häpäistä

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Punatulkku kirjoitti:
Su Loka 03, 2021 3:33 am
punapossu kirjoitti:
La Loka 02, 2021 10:43 pm
Asekersantti taisi allun tittelin periä?
Immun käytös ja jutut kuullostaa todella kovasti joltain päihderiippuvaisen puheilta. Sitä en tiedä tosin onko hän sitä vaikka palstoilla paljon niin väitetään mutta jutut todella vaikuttaa juuri siltä.Hirveät määrät valheita ja itsensä kehumista. Tottakai lisäksi pitää muistaa haukkua muita.
Valitettavasti skenen noloin tyyppi. Ei toistaiseksi ole kukaan muu saanut myötähäpeää yhtä paljon aikaiseksi.

Mitä olen ymmärtänyt ja jos olen ymmärtänyt oikein niin näihin tyhjiin puheisiin ja valehteluihin kyllästyi myös cmc oma porukka ja käsittääkseni tarkoituksella Immu jätetiin ulkopuolelle monista kuvioista ja samalla toivoivat hiljaa että herra itse ottaisi hatkat kerhosta. Sellaista cancel kulttuuria jo kerhon sisällä :D Suoraa näin ei ole sanottu mutta useamman suusta olen kuullut asiaa josta olen tuon käsityksen sitten saanut.

Immun seuraava kirja voisi olla nimeltään narsistin päiväkirja tai itsetuntoa etsiskelemässä keski-iän kynnyksellä.
Mitäpä muuta ne oliskaan voinut kuin hiljaa toivoa Ilmenin lähtöä.. Ei se Lönqvistin erottaminenkään näillä ihan putkeen mennyt.

El Pajarito
Frank Drebin
Viestit: 386
Liittynyt: Pe Tammi 26, 2018 1:58 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

Pokkaa Immulla kyllä on: on haukkunut ja ennen kaikkea nolannut CMC:n joka kantilta. UB:n kanssa on aina ollut huonoissa väleissä ja jatkaa samalla linjalla. Bandiitteja ei aivan yhtä rajusti höykytä, mutta sen yhden jäbän (nimi ei nyt muistu mieleen) kertoi avanneen hänelle kaikki oleelliset ”Bandidos-liiterin” tekemiset. Mahtaakohan kyseinen hahmo saada sakinhivutusta Immun kirjan takia? HA:ta ei ole syystä tai toisesta juuri mainittu kummassakaan kirjassa. Toki niillä on ollut niin vähän porukkaa lusimassa, että tähän viimeiseen, vankilan tapahtumista kertovaan, kirjaan niitä ei oikein saakaan mahtumaan.

Anyway, luulisi olevan vihamiehiä sen verran, että ei kannata lähteä talleille käymään ja muutenkin keskittyä vain perheen kanssa pyörimiseen.

Vastaa Viestiin