Mika "Immu" Ilmén

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Avatar
pupu77
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Marras 24, 2021 12:43 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja pupu77 »

Uskoisin em. mahdollisuuksiin viitaten viranomaisilla olleen tarpeeksi näyttöä tuomioihin - kuka puhui kenenkä päälle, on toinen asia eikä loppujen lopuksi merkityksellistä.
Kerran luulin erehtyneeni, mutta olin väärässä :roll:

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Aivokuollut kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 2:08 pm
Ei kai suurempaa vahinkoa tule kun ei ole lukenut eikä aijo lukea kirjaa ? Täällä siitä saa käsityksen,hyvä,huono vai siltä väliltä ?
Olen nyt ohittanut kirjan puolivälin enkä oikein tajua vieläkään, miksi jatkan kirjan lukemista. Ehkä siellä odottaa jokin loppuhuipennus tai elämää suurempi ajatus.

Onko muuten kukaan laskenut, kuinka monta kertaa vittu-sana on kirjassa käytössä?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Porukan petturi
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Marras 05, 2021 11:59 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Porukan petturi »

Pieni liekki kirjoitti:
To Joulu 23, 2021 10:23 am
Aivokuollut kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 2:08 pm
Ei kai suurempaa vahinkoa tule kun ei ole lukenut eikä aijo lukea kirjaa ? Täällä siitä saa käsityksen,hyvä,huono vai siltä väliltä ?
Olen nyt ohittanut kirjan puolivälin enkä oikein tajua vieläkään, miksi jatkan kirjan lukemista. Ehkä siellä odottaa jokin loppuhuipennus tai elämää suurempi ajatus.

Onko muuten kukaan laskenut, kuinka monta kertaa vittu-sana on kirjassa käytössä?
Vittuako se mulle kuuluu..
Vasikoin kaiken sekä kaikki

Avatar
volkanunsal
Remington Steele
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2021 5:31 pm
Paikkakunta: Vuosaari

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

pupu77 kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 11:22 pm
Uskoisin em. mahdollisuuksiin viitaten viranomaisilla olleen tarpeeksi näyttöä tuomioihin - kuka puhui kenenkä päälle, on toinen asia eikä loppujen lopuksi merkityksellistä.
Vasikointi on ok jos poliisilla näyttäisi olevan näyttö ilman vasikointia *peukku* :twisted:
veijo baltzar is my idol

Avatar
pupu77
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Marras 24, 2021 12:43 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja pupu77 »

volkanunsal kirjoitti:
To Joulu 23, 2021 3:34 pm
pupu77 kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 11:22 pm
Uskoisin em. mahdollisuuksiin viitaten viranomaisilla olleen tarpeeksi näyttöä tuomioihin - kuka puhui kenenkä päälle, on toinen asia eikä loppujen lopuksi merkityksellistä.
Vasikointi on ok jos poliisilla näyttäisi olevan näyttö ilman vasikointia *peukku* :twisted:
Kukin tavallaan. Nykytekniikalla ei ole mikään juttu selvittää mistä kaveri lähettää sosiaalisenmedian päivityksiä, kirjanpidot löytyy puhelimesta, kaikki muu ylimääräinen egoilu ym. - helppo maali, ”kaikki” materiaali olemassa syytetyn hallussa. Jos siinä sanotaan jonkun puhuneen päälle, todennäköisesti tällaista sanova henkilö myös on reipas keksimään velan tästä ja kutsuu itseään vanhanliiton kaveriksi, kaveriporukassaan ei yhtään luotettavaa. Kaikki tosin on suhteellista, suhteellisuuskäsitteet muuttuvat ja tänä päivänä on enää meteli jäljellä - hyvä niin.
Kerran luulin erehtyneeni, mutta olin väärässä :roll:

sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 460
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Porukan petturi kirjoitti:
To Joulu 23, 2021 10:51 am
Pieni liekki kirjoitti:
To Joulu 23, 2021 10:23 am
Aivokuollut kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 2:08 pm
Ei kai suurempaa vahinkoa tule kun ei ole lukenut eikä aijo lukea kirjaa ? Täällä siitä saa käsityksen,hyvä,huono vai siltä väliltä ?
Olen nyt ohittanut kirjan puolivälin enkä oikein tajua vieläkään, miksi jatkan kirjan lukemista. Ehkä siellä odottaa jokin loppuhuipennus tai elämää suurempi ajatus.

Onko muuten kukaan laskenut, kuinka monta kertaa vittu-sana on kirjassa käytössä?
Vittuako se mulle kuuluu..
:shock: Vittu sentään en muista montako kertaa :?: Mutta vitun monta jokatapauksessa :lol:

Red Dragon
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 11:33 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

Pieni liekki kirjoitti:
To Joulu 23, 2021 10:23 am
Aivokuollut kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 2:08 pm
Ei kai suurempaa vahinkoa tule kun ei ole lukenut eikä aijo lukea kirjaa ? Täällä siitä saa käsityksen,hyvä,huono vai siltä väliltä ?
Olen nyt ohittanut kirjan puolivälin enkä oikein tajua vieläkään, miksi jatkan kirjan lukemista. Ehkä siellä odottaa jokin loppuhuipennus tai elämää suurempi ajatus.

Onko muuten kukaan laskenut, kuinka monta kertaa vittu-sana on kirjassa käytössä?
En ole lukenut enkä tule lukemaan.

Mutta ilmeisesti ei ole vittua saanut (tosin sehän on vasta viiden lapsen äidillä, kerran olen saanut enkä voi kehua), koska siitä lienee puhe mistä puute.

Voisin ymmärtää, jos olisi suoraan litteroitu puheesta, mutta tämähän lienee kirja, ei kuulustelupöytäkirja?

Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1250
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Onhan se myös kirjoittajan vika jos tuollaista kirjaan jatkuvalla syötöllä laittaa. Immuhan ei sitä itse kirjoittanut vaan toimittaja.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Sain luettua sisäisten taistelujen jälkeen loppuun "Immu"-kirjan, ja onhan se läpivalaisu sellaiseen maailmaan, joka itselleni on onneksi jäänyt aika tuntemattomaksi. Laitoin kirjastosta varaukseen kirjan "Narsistit vankilassa : oikeuspsykologin kertomuksia persoonallisuushäiriöistä", johon "Immu"-kirjassa viitattiin. "Immu"-kirja avasi ehkä silmät sille, että vankilamaailmassa näyttävät pätevän viidakonlait ja että Suomen päihdepolitiikka on varsin heikossa jamassa. On hienoa, mikäli Immu on itse valinnut päihteettömän linjan ja mikäli hän löytää jatkossa väkivallattomia keinoja kulkiessaan omaa elämänpolkuaan eteenpäin.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

A.Capone
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: Ti Elo 04, 2020 11:01 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja A.Capone »

Juurikaan kyseisen kirjan tarinoiden ja mielipiteiden perusteella ei ehkä kannata muodostaa mielipidettä mistään muusta kuin Immusta itsestään :D !!
Vitun kova alamaailman tekijämies..my ass!

originalnightstalker
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2018 7:10 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

A.Capone kirjoitti:
La Joulu 25, 2021 7:39 pm
Juurikaan kyseisen kirjan tarinoiden ja mielipiteiden perusteella ei ehkä kannata muodostaa mielipidettä mistään muusta kuin Immusta itsestään :D !!
Vitun kova alamaailman tekijämies..my ass!
Kyllä tää immu o pahimma luokan narsisti, en edes palioo oo lukenu tästä kaverista mutta ei kyllä palioo tarvikkaa että huomaa minkälainen ihminen tää o. Haukkuu kaikki muut ja levittää valheita muista, suosiosta on kateellinen nacille ja vähä näyttäs olevan johanssonillekki, valitettavasti monet true crime fanit ei nää tämmösen tyypin läpi ollenkaa, ohan se janne raninenki narsisti mutta ei oo läheskää yhtä ärsyttävä ku immu

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Pieni liekki kirjoitti:
To Joulu 23, 2021 10:23 am
Aivokuollut kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 2:08 pm
Ei kai suurempaa vahinkoa tule kun ei ole lukenut eikä aijo lukea kirjaa ? Täällä siitä saa käsityksen,hyvä,huono vai siltä väliltä ?
Olen nyt ohittanut kirjan puolivälin enkä oikein tajua vieläkään, miksi jatkan kirjan lukemista. Ehkä siellä odottaa jokin loppuhuipennus tai elämää suurempi ajatus.

Onko muuten kukaan laskenut, kuinka monta kertaa vittu-sana on kirjassa käytössä?
Kannattaa lukea loppuun asti. Avautuu silmät vankiloille ja niiden pelottaville asukeille :D Spurguvarastoja ne on. Näin muuten Immua jokunen aika sitten ihan livenä, niin hyvässä kunnossa vaikuttaa olevan ja painoa saanut varman toistakymmentä kiloa lisää, enkä tarkoita että pizzaa syöty, vaan jumpattu oikein urakalla.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TooToo kirjoitti:
Ke Joulu 29, 2021 5:30 pm
Pieni liekki kirjoitti:
To Joulu 23, 2021 10:23 am
Aivokuollut kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 2:08 pm
Ei kai suurempaa vahinkoa tule kun ei ole lukenut eikä aijo lukea kirjaa ? Täällä siitä saa käsityksen,hyvä,huono vai siltä väliltä ?
Olen nyt ohittanut kirjan puolivälin enkä oikein tajua vieläkään, miksi jatkan kirjan lukemista. Ehkä siellä odottaa jokin loppuhuipennus tai elämää suurempi ajatus.

Onko muuten kukaan laskenut, kuinka monta kertaa vittu-sana on kirjassa käytössä?
Kannattaa lukea loppuun asti. Avautuu silmät vankiloille ja niiden pelottaville asukeille :D Spurguvarastoja ne on. Näin muuten Immua jokunen aika sitten ihan livenä, niin hyvässä kunnossa vaikuttaa olevan ja painoa saanut varman toistakymmentä kiloa lisää, enkä tarkoita että pizzaa syöty, vaan jumpattu oikein urakalla.
Kiitos palautteesta. Sain kyllä kirjan luettua loppuun ja tuli se jo palautettua kirjastoon takaisin, kun siellä oli seuraava lainaaja kirjaa vartoamassa. Sain kirjastosta myös lainaan "Immu"-kirjassa mainitun Pia Puolakan kirjoittaman opuksen "Narsistit vankilassa". Sitä olen edennyt lukien vasta sen verran, etten vielä osaa sanoa, mitä mieltä kyseisestä kirjasta olen. Ainakin se vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Kiva kuulla, että Immulla riittää virtaa treenaamiseen. Pitäisi saada omaa kroppaakin paremmin liikkeelle ja mielellään muutama kilo pois keskivartalon kohdalta. Lapset irvailivat, että Matolla on bierbelly. Ja lasten suusta kuulee totuuden, vaikka ei kaljan juontia harrastaisikaan.😁
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

_auzci_
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 9:07 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja _auzci_ »

Tuolla aikaisemmin joku ihmetteli Immun katkeruutta Ronksua kohtaan. Lisäksi tuolla aikaisemmin oli muutamia kommentteja siitä että aika vähällä sille Immulle se tuomio tuli.

Jossain haastattelussa tai kirjassa, ei enää pysty muistamaan missä, Immu kertoi että kuulusteluissa saa esittää kirjallisia kysymyksiä toiselle samasta rikoksesta/kokonaisuudesta vangitulle/kuulusteltavalle. Oli kysynyt Ronksulta tyyliin "Olenko antanut rahaa rahoittaakseni huumekauppaa, johon Ronksu oli vastannut "En kommentoi". Ilmeisesti Immulla on käsitys että mikäli Ronksu olisi kertonut totuuden, ja Immulla omien sanojensa mukaan olevat todisteet siitä mihin rahat on oikeasti mennyt, olisi huomioitu, hän ei olisi sitä kymppiä saanut.

Lisäksi Immu on useita kertoja sanonut että ansaitsi kyllä joutua vankilaan, vituttaa vaan että joutui sinne nyt väärin perustein. Sikäli poikkeuksellista että hän omasta mielestään ansaitsi kaikesta tekemästään paskasta vankeutta, kun muuten vankiloissa on vaan syyttömiä väärinkäsityksen uhreja, joiden ei mielestään kuuluisi siellä olla. :D

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Mika "Immu" Ilmén

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Kyllä kai aika monet muutkin rosvot tunnustaa jälkeenpäin, että oikein perustein oli tuomittu. Jotkut jopa etukäteen ja kaverin puolestakin.

Vastaa Viestiin