Rikollisliigoja ja tietoa niistä

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

FilmNoir kirjoitti:Mistähän mm. nuo kansallissosialistit tuohon kirkuvan punaiseen väriin ovat aikanaan mieltyneet. Näinköhän oli muotia. :roll:
Korjata saa jos olen väärässä : punainen valkoinen musta = vanhan Saksan imperiumin värit.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Suomi saa kiittää Natsi-Saksaa itsenäisyydestään. Se on paljon se.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
kermiitti
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 2:30 am

Viesti Kirjoittaja kermiitti »

Skin head kulttuuri on peräisin UK:sta ei saksasta. Natseja ja skin headeja yhdistää rotu viha. Jopa puolassa on todella paljon skin hedejä eli uus natseja.
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Ilman skin head kulttuuria olisimme vielä luolamiesten tasolla.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Sori, mutta joutu repeä mään :D

Ripper, Suomi saa myös kiittää Natsi-Saksaa Lapin polttamisesta tai ei saa, koska ei ole sellaista maata olemassa enää mitä kiitellä.
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Historian valossa Jackin argumentilla voi olla jotain pohjaa.Edellinen tarkoitti sitä, että koitan tulkita mitä Jack tarkoitti.En tunne Suomen historiaa kovin hyvin, joten en siis halua sekaantua mihinkään pitkiin ja hyödyttömiin väittelyihin.Jack varmaan vittasi Saksalta saatuun aseapuun...Tulkintoja on varmasti monia...
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Skinhead ja uusnatsi ovat ihan eri asioita.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Bombay kirjoitti:Sori, mutta joutu repeä mään :D

Ripper, Suomi saa myös kiittää Natsi-Saksaa Lapin polttamisesta tai ei saa, koska ei ole sellaista maata olemassa enää mitä kiitellä.
Kyllä, poltettu Lappi ja itsenäinen Suomi.

Lapin sota oli alkuun sellaista leikkisotaa ja kissa ja hiiri-leikkiä, että valvontakomissio ärähti että jos Suomi ei yksin pysty sakemanneja häätämään puna-armeija antaa mielellään apua. Suomalaiset tekivät täten entiselle aseveljelle keljun tempun mm. Tornion seudulla ja täten katkeroituneet saksalaiset aloittivat rakennusten määrätietoisen polttamisen. Alunperin suunnitelmissa oli siltojen ja rautatiestön hävittäminen perässä seuraavan puna-armeijan hidastamiseksi...Suomen miehittämistä pidettiin siis selviönä muuallakin kuin Kremlissä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

http://www.sodatkuvina.cjb.net/hakaristi.htm

tuolla hakaristin alkuperästä

mun mielestä on vähintään erikoista että esim. lapin sota liittyy millään tavalla järjestäytynyt rikollisuus-osaston alle...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Dr.NecroPhil
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:19 pm
Paikkakunta: Suomen Sosialistinen Kansantasavalta

Viesti Kirjoittaja Dr.NecroPhil »

Tuosta Outlawsista piti kysymäni, että kuulin eilen, että minun ja vaimoni nahkaan nakutettu vihkisormus (joka on siis tribaalityylinen, muistuttaa mm. hieman sydämen ja pukinpään välimuotoa ja josta kämmenselän puolelle lähtevät koukerot voi joku liekeiksikin käsittää), muistuttaisi aivan suoraan Outlawsin kuulemma käyttämää sydän&liekki-tunnusta?
Itse en ole missään yhteydessä moiseen tunnukseen Outlawsin yhteydessä törmännyt, pitääkö tämä siis tosiaan paikkansa?
Ei saatana onko tässä nyt niin huono tuuri ollut että pitää koko sormen/käden design vetää uusiksi jos moinen tosiaan pitää paikkansa?
Ei kiinnostaisi kuitenkaan saada puukosta kylkeen jonkun saatanan väärinkäsityksen takia.
ODERINT DVM METVANT.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Satakunnan jaos tervehtii kivalla kuvalla.
VAROITUS!!! SISÄLTÄÄ MATERIAALIA JOKA EI SOVI HEIKKOHERMOISILLE!!
http://img184.imageshack.us/my.php?imag ... 036wy1.jpg

Tämä siis otettu tietystä tilanteesta. Porilaiset tietää mistä.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Höh en oo porista ja haluttais tietää :(
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Dr.NecroPhil
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:19 pm
Paikkakunta: Suomen Sosialistinen Kansantasavalta

Viesti Kirjoittaja Dr.NecroPhil »

Kiitos, oli hyvä saada tosiaan varmistus asiaan. Aika on jo tilattu kuvanhakkaajalle, lähtee siis design uusiksi kunnolla.
ODERINT DVM METVANT.
annaanna

Re: Rikollisliigoja ja tietoa niistä

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Latinojengeistä (myös espanjalaisista) etsin tietoa, muttei tunnu löytyvän edes tästä ketjusta.
Löysin vinkin, että conejo olisi aloittanut aiheesta jonkun ketjun, mutta kun en löydä conejon aloittamaa ketjua. Sen Sureños13 -ketjun lisäksi. Vaikka kävin conejon viestiketjun läpi.
SIIS EI LÖYDY, löytääkö joku muu.
PASKA VINKKI.


(ot. "luotettavalta" taholta olen saanut lukea "kaniinin" huumehien käyttäjäksi, voi kauhistus!)
Vastaa Viestiin