Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Turri
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 2:10 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turri »

Viime lauantaina näin HE:tä ajamassa Helsingistä Järvenpään ohi. Olin tulossa Järvenpäästä autolla ja niitä meni sellaiset 50-100 ohitse. En ole kyllä ihan sata varma oliko juuri niitä, kun yritin vaan vauhdissa vilkuilla mitä kavereiden selässä luki.

Näytti jotenkin hienolta, kun niitä meni niin iso joukko letkassa. Autot joutuivat hidastelemaan ja väistelemään. Onneksi olin itse ajamassa toiseen suuntaan, sillä meikäläisen autonkäsittelytaito on sitä luokkaa, että olisi voinut vaikka tulla kolari. :oops:
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Turri kirjoitti:Viime lauantaina näin HE:tä ajamassa Helsingistä Järvenpään ohi. Olin tulossa Järvenpäästä autolla ja niitä meni sellaiset 50-100 ohitse. En ole kyllä ihan sata varma oliko juuri niitä, kun yritin vaan vauhdissa vilkuilla mitä kavereiden selässä luki.

Näytti jotenkin hienolta, kun niitä meni niin iso joukko letkassa. Autot joutuivat hidastelemaan ja väistelemään. Onneksi olin itse ajamassa toiseen suuntaan, sillä meikäläisen autonkäsittelytaito on sitä luokkaa, että olisi voinut vaikka tulla kolari. :oops:
Et nähny HA. Suomessa on noin 35-45 HA jäsentä, tollasia isoja "kruisailuja" tapahtuu sillo ku on esim, Tanska,Ruotsi,Norja yms.. mukana. HA ei harrasta bandidosin tyylistä pelottelu ajeluu, HA on OIKEESTI MC kerho eikä diilereitten peittokerho. Ja tämä on tietoa pitkältä ajalta eikä arvailua/wikipedia juttua.
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Jos Enkelit ajelee isolla köörillä nii Iltalehdet yms.. on täynnä juttua. Mut ne ei harrasta tollasta.
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

HA ei löydy hirveesti juttua jo pelkästää sen takia että "you're angel, angels don't talk". Esim. Bandidosin tapasta kerhotilojen esittelyä ette tuu ikinä näkee ylen kanavilla.
81-HA-AFFA-NOMADS
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

itseasiassa tuli tosa jokunen vuos sitten.ko, ohjelmassa myös sanottiin et on eka kerta kun enkelit raottaa vähän verhojaan
mua ei kiinnosta...
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

mad sin kirjoitti:itseasiassa tuli tosa jokunen vuos sitten.ko, ohjelmassa myös sanottiin et on eka kerta kun enkelit raottaa vähän verhojaan
Jep. V. 2006 dokkari "Enkeleitä vai piruja?".
Nerot hallitsevat kaaoksen
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Heartburn kirjoitti:HA ei löydy hirveesti juttua jo pelkästää sen takia että "you're angel, angels don't talk".
no niin,juttua (en tarkoita wikiä tms.) löytyy enemmän kuin bandiiteista jos osaa googlea käyttää sen verran mitä ala-asteelaiset.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Heartburn kirjoitti:HA ei harrasta bandidosin tyylistä pelottelu ajeluu, HA on OIKEESTI MC kerho eikä diilereitten peittokerho. Ja tämä on tietoa pitkältä ajalta eikä arvailua/wikipedia juttua.
.."pelottelu ajelua"...LOL...."eikädiilereiden peittokerho"...mitä paskaa sä suollat?

kyllähän ne porukallansa ajelee useinkin...juuri tässä olivat poronpurijaisissa rovanimellä pyorillänsä eikä ne sinne tullu yksitellen tai junalla. 8)
Mikee
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 3:36 pm

Viesti Kirjoittaja Mikee »

Mariella kirjoitti:
mad sin kirjoitti:itseasiassa tuli tosa jokunen vuos sitten.ko, ohjelmassa myös sanottiin et on eka kerta kun enkelit raottaa vähän verhojaan
Jep. V. 2006 dokkari "Enkeleitä vai piruja?".
Löytyykö tätä dokkaria netistä jostain?
Yritn etsiä mutta löytyi vai tekstinä..
flynt-one
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 11:54 pm

Viesti Kirjoittaja flynt-one »

Heartburn kirjoitti: Et nähny HA. Suomessa on noin 35-45 HA jäsentä, tollasia isoja "kruisailuja" tapahtuu sillo ku on esim, Tanska,Ruotsi,Norja yms.. mukana. HA ei harrasta bandidosin tyylistä pelottelu ajeluu, HA on OIKEESTI MC kerho eikä diilereitten peittokerho. Ja tämä on tietoa pitkältä ajalta eikä arvailua/wikipedia juttua.
Heartburn kirjoitti:Jos Enkelit ajelee isolla köörillä nii Iltalehdet yms.. on täynnä juttua. Mut ne ei harrasta tollasta.
Heartburn kirjoitti:HA ei löydy hirveesti juttua jo pelkästää sen takia että "you're angel, angels don't talk". Esim. Bandidosin tapasta kerhotilojen esittelyä ette tuu ikinä näkee ylen kanavilla.
81-HA-AFFA-NOMADS
Ollaan saatu näköjään joukkoomme Hertsikka vol 2:sen :lol: :roll:
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Heartburn sentään näyttää osaavaan kirjoittaa ja esitti käsittääkseni muutaman tosiasiankin noissa kommenteissaan... Toisin kuin hertsikka joka oli jonkun elämäänsä kyllästyneen pystyyn pistämä trolli.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

konemetsässä noita helkkareita näky olevan. siellä ne tamppas niin kuin muutkin hipit :D
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Ajattelin vain laittaa vähän faktaa.
Anteeks jos loukkasin/ärsytin jotakuta.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

kakojootti kirjoitti:konemetsässä noita helkkareita näky olevan. siellä ne tamppas niin kuin muutkin hipit :D
Myös muutamilla rap-keikoilla on Enkeleitä näkynyt. Siis jo ennen tätä yhteistyötä erään tahon kanssa...
Mikee
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 3:36 pm

Viesti Kirjoittaja Mikee »

katupoika kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:konemetsässä noita helkkareita näky olevan. siellä ne tamppas niin kuin muutkin hipit :D
Myös muutamilla rap-keikoilla on Enkeleitä näkynyt. Siis jo ennen tätä yhteistyötä erään tahon kanssa...
Niin tai siis eräs täysjäsen räppää/räppäsi.
Nykyään taitaa olla enemmänkin keskittynyt bändiinsä..
Lukittu