Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
white_trash
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 2:20 pm

Viesti Kirjoittaja white_trash »

:lol: täällähän saattaa olla tuttuja
"Ei uskoon tulo anna sulle mitään anteeksi, haulikko suuhun, syö pillereitä tarpeeksi"
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

[quote="chaostar"]HEARTBURN : Niin,toden totta kerroppas tämä ero näiden 81 ja HA-miesten välillä...tiedätkö mitä se 81 meinaa?Aakkosten kahdeksas kirjain on H ja ensimmäinen A,eli ihan maalaisjärjellä sinä voit sen selvittää itsellesi...8=H 1=A = HA = Hells Angels../quote]

Ei ole sama asia.
Maalaisjärki ei aina vie perille.
Insneaker
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 2:10 pm

Viesti Kirjoittaja Insneaker »

Eikai joku oikeasti ole niin palikka ettei osaa yhdistää noita kirjaimia numeroihin tai päinvastoin? :lol: Ajattelin vain tuota valistamista. ;)
Mitä tulee sitten tuohon, että onko sama juttu vai eikö ole niin kaipa siihen joku vastaus täytynee antaa sitten mikäli joku ei aivan oikeasti sitä tiedä.
En kyllä minäkään tiedä, koska minulle ei ole asiaa koskaan kerrottu, mutta käytän sitä maalaisjärkeä, joka ei aina ole sama asia kuin tyhmyys? Katsotaan osunko oikeaan väittämäni kanssa.

Hells angels tagit ovat asia, joka pitää ansaita legendaarisesti kaiken olettamukseni mukaan. Näin ollen niitä myös sitten ainakin porukan kesken ja mopoillessa lienee kannettavan ylpeydellä, koska niiden eteen on jotakin joutunut tekemään eikä kukatahansa niitä saa.
Monella mopokerholla on omat "support" tuotteensa. ;) Näihinhän ei tietenkään voida tuota Hells Angelssia heittää, koska silloinhan mistä helkutista tuntisi tai erottaisi supporttilaisen aidosta jengiläisestä?

Näin ollen kukatahansa voinee hankkia kyseisen jengin nettisivuilta supporttuotteen, jota voi käyttää näyttääkseen tukevansa kyseistä moottoripyöräjengiä. Hellareilla se vain sattuu olemaan tuo 81... Väritunnuksiakin on havaittavissa jossakin määrin näissä support tuotteissa. ;)

Sen lisäksi, että support paitoja voivat käyttää oikeastaan kutka tahansa niin niitä käyttänevät ne sällit, jotka kuuluvat "support teamiin" eli näin suomenkielellä pienempi jengi / ryhmittymä, joka ei ole ansainnut Hellareiden tagien käyttöä tai vaihtoehtoisesti eivät edes niitä halua, mutta haluavat olla yhteistyössä kyseisen jengin kanssa ja tukea tätä. ;)

Tämän lisäksi en näkisi mitään syytä miksei se itse hellarikin voisi käyttää support paitaa tai muuta vastaavaa tuotetta? Mutta siinä lienee siltikin se ero, että supportti ei ole sama asia kuin itse jengiin kuuluva.

Minähän en tietenkään tiedä asiasta mitään, mutta tällaista kuvaa olen kovasti saanut ja luultavasti osun edes jonkin verran oikeaan. ;)
Mikee
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 3:36 pm

Viesti Kirjoittaja Mikee »

Insneaker kirjoitti:Eikai joku oikeasti ole niin palikka ettei osaa yhdistää noita kirjaimia numeroihin tai päinvastoin? :lol: Ajattelin vain tuota valistamista. ;)
Mitä tulee sitten tuohon, että onko sama juttu vai eikö ole niin kaipa siihen joku vastaus täytynee antaa sitten mikäli joku ei aivan oikeasti sitä tiedä.
En kyllä minäkään tiedä, koska minulle ei ole asiaa koskaan kerrottu, mutta käytän sitä maalaisjärkeä, joka ei aina ole sama asia kuin tyhmyys? Katsotaan osunko oikeaan väittämäni kanssa.

Hells angels tagit ovat asia, joka pitää ansaita legendaarisesti kaiken olettamukseni mukaan. Näin ollen niitä myös sitten ainakin porukan kesken ja mopoillessa lienee kannettavan ylpeydellä, koska niiden eteen on jotakin joutunut tekemään eikä kukatahansa niitä saa.
Monella mopokerholla on omat "support" tuotteensa. ;) Näihinhän ei tietenkään voida tuota Hells Angelssia heittää, koska silloinhan mistä helkutista tuntisi tai erottaisi supporttilaisen aidosta jengiläisestä?

Näin ollen kukatahansa voinee hankkia kyseisen jengin nettisivuilta supporttuotteen, jota voi käyttää näyttääkseen tukevansa kyseistä moottoripyöräjengiä. Hellareilla se vain sattuu olemaan tuo 81... Väritunnuksiakin on havaittavissa jossakin määrin näissä support tuotteissa. ;)

Sen lisäksi, että support paitoja voivat käyttää oikeastaan kutka tahansa niin niitä käyttänevät ne sällit, jotka kuuluvat "support teamiin" eli näin suomenkielellä pienempi jengi / ryhmittymä, joka ei ole ansainnut Hellareiden tagien käyttöä tai vaihtoehtoisesti eivät edes niitä halua, mutta haluavat olla yhteistyössä kyseisen jengin kanssa ja tukea tätä. ;)

Tämän lisäksi en näkisi mitään syytä miksei se itse hellarikin voisi käyttää support paitaa tai muuta vastaavaa tuotetta? Mutta siinä lienee siltikin se ero, että supportti ei ole sama asia kuin itse jengiin kuuluva.

Minähän en tietenkään tiedä asiasta mitään, mutta tällaista kuvaa olen kovasti saanut ja luultavasti osun edes jonkin verran oikeaan. ;)

Myös minun mielestäni asia on juuri näin.
Kyseinen artisti josta ollaan puhuttu, on kyllä ihan täys jäsen ainakin liiviensä perusteella.

Tähän voisi verrata vielä Bandidosien leiristä support kuvion, eli sielläkään
ei ole support bandidos kamaa, vaan support the fat mexican ;)
chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Viesti Kirjoittaja chaostar »

Sitä mä meinasinkin juuri että kun puhuttiin tästä kyseisestä "81-henkilöstä" niin kyllä se 81-henkilö VOI olla joko HA:n JÄSEN tai sitten joku 81-supporthenkilö :)...ainakin kaveripiirissä jne piireissä enkeleistä puhutaan kasiykkösinä jne.

Meinaan vaan sitä että se 81 ei meinaa sitä support hommaa...se vaan on tälläinen vähän näkymättömämpi nimitys enkeleistä...

Ja Hells Angels on rekisteröity tavaramerkki eikä sitä logoa tahi tekstiä saa painattaa kenenkään muun paitaan kuin täysjäsenen.

Siksi support paidoissa on 81 tai big red machine
Sitra Ahra
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

chaostar kirjoitti:ainakin kaveripiirissä jne piireissä enkeleistä puhutaan kasiykkösinä jne.
Nii tai sit iha vaa omilla nimillä.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Insneaker kirjoitti: Monella mopokerholla on omat "support" tuotteensa. ;) Näihinhän ei tietenkään voida tuota Hells Angelssia heittää, koska silloinhan mistä helkutista tuntisi tai erottaisi supporttilaisen aidosta jengiläisestä?

Mahtaisko ne erottaa siitä että siinä tuotteessa lukee se SUPPORT? Oli se sitten mikä tahansa huppari,paita tms.
One,two,fuck you!
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Jos en oo sokeeks/lukutaidottomaksi tullu nii kyl mun mielestä 81 tuotteissa lukee support aika helvetin isolla.
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

chaostar kirjoitti:HEARTBURN : Niin,toden totta kerroppas tämä ero näiden 81 ja HA-miesten välillä...tiedätkö mitä se 81 meinaa?Aakkosten kahdeksas kirjain on H ja ensimmäinen A,eli ihan maalaisjärjellä sinä voit sen selvittää itsellesi...8=H 1=A = HA = Hells Angels..

Joopasen joo..hangaroundien baarituttuja ja kyllä itseasiassa tunsin Jalon muualtakin kuin baarista,ex-E.R.N ja ex-HA prospect tosin menehtynyt jo..Kuin myös Jallu vainaan ERN:istä tunsin..Luigin...jne jne..

Et semmottiis..Ja nää huhupuheet koskien ERN:iä kyllä pitää ainakin OSITTAIN kutinsa.
A) jos liittyy ko.tuotteiden valmistukseen niin varmaan myös tietää mitä kaikki "jännät" numero ja kirjain yhdistelmät tarkoittaa.

B) Minkä takia sä luettelet julkisella foorumilla sun kuolleiden kavereiden nimiä?

C) Huhupuheet ja OSITTAIN ei ole sama kuin totuus.
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Setä kirjoitti:
Heartburn kirjoitti:E.R.N juttu ei nyt iha noi menny. Mut tää aihe on näköjää täynnä hangaroundien baarituttuja yms. tietäjiä.
No kerro ihmeessä miten asiat oikeasti ovat jos paremmin tiedät?
Mun mielestä noita asioita ei tarvitse vatvoo julkisilla foorumeilla. Jos sua oikeesti kiinnostaa niin laita privaa.
Semmosta ei ole olemassa kuin "81 henkilö". HA on Hell's Angel's järjestön täysjäsen.
flynt-one
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 11:54 pm

Viesti Kirjoittaja flynt-one »

tmk666 kirjoitti:
Insneaker kirjoitti: Monella mopokerholla on omat "support" tuotteensa. ;) Näihinhän ei tietenkään voida tuota Hells Angelssia heittää, koska silloinhan mistä helkutista tuntisi tai erottaisi supporttilaisen aidosta jengiläisestä?

Mahtaisko ne erottaa siitä että siinä tuotteessa lukee se SUPPORT? Oli se sitten mikä tahansa huppari,paita tms.
se SUPPORT ei riitä, toi on ihan yleinen kansainvälinen tapa että prossakerhojen support tuotteissa ei lue järjestön nimeä. Syy on ihan yksinkertainen.. värien ja nimen kantamiseen vaaditaan aina jotakin, joten pelkällä support tuotteen ostamisella ei saa kanto-oikeutta nimeen. :twisted:

Ainoa poikkeus minkä olen tosta nähnyt on Outlawsin muutama tuote jossa nimi on mukana, yleensä outlawsillakaan ei nimeä support kamassa ole.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Kysymys olikin siitä miten erottaa jäsenen ja kannattajan. Ei prossa kerhoillakin kun support kamaa myytävänä niinkuin varmaan tiedät,ja niissä lukee myös kerhon nimi.
One,two,fuck you!
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

JIM D Rikos: Helvetin enkelit 21.00

Dokumentissa seurataan, miten liittovaltion agentit soluttautuivat Helvetin enkelien väkivaltaiseen jaostoon. Viranomaiset vaaransivat henkensä yrittäessään päästä täysivaltaisiksi kerhon jäseniksi. Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille. Amerikkalainen dokumenttisarja

Elikä tuollaista tänään ohjelmistossa, luulen, että voi olla suhteellisen kiinnostavaa matskua.
Paavo Arhinmäki on äijä!
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Mä oliisn vähän sitä mieltä, ettei kannata ostaa 81 tuotteita jollei tiedä mistä symboli tulee.Sama on BRM tuotteiden kanssa.
Sitten ostakaa ja käyttäkää... kun yhteys on selvä.
Insneaker
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 2:10 pm

Viesti Kirjoittaja Insneaker »

ArcticEli kirjoitti:Mä oliisn vähän sitä mieltä, ettei kannata ostaa 81 tuotteita jollei tiedä mistä symboli tulee.Sama on BRM tuotteiden kanssa.
Sitten ostakaa ja käyttäkää... kun yhteys on selvä.
Mä sanoisin, että ei kannata tunkasta nokkaansa sinne mistä ei tiedä. ;) Support tuotteet ovat enemmänkin omasta mielestäni niille tukijatiimeilijöille ja mukanaroikkuville kuin vain "kiva paita pertsalle päälle kouluun..."
Itsekin oon jutustelut mopokerhoilijoiden kanssa ja toimeen tullut hyvin. Supporttituotteenkin varmasti ilmaiseksi saisin, mutta onko siinä nyt vain mitään järkeä? Omasta mielestäni ei. Ystävät ystävinä eikä tungeta nenäänsä sinne minne se ei kuulu piste.
Lukittu