Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
TanskanDoggi
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Loka 08, 2009 6:02 pm
Paikkakunta: København

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja TanskanDoggi »

rogues kirjoitti:
Judge Dredd kirjoitti:
Jengiläinen ammuttiin autosta Kööpenhaminassa

5.7.2009 17:48

Kalle Koponen

Helsingin Sanomat


Vastakkain ovat lähinnä etnisistä tanskalaisista koostuva Helvetin enkeleiden moottoripyöräkerho ja useat maahanmuuttajaryhmät. Kumpikin osapuoli on poliisin mukaan sekaantunut ammattimaiseen rikollisuuteen.
En ymmärrä. Mr Davidson sanoi, että enkelit ovat oikeita enkeleitä, mutta poliisisetä sanoo, että ne ei ole. Kuka muuten oli tuo joka sai siivet selkäänsä ja lähtöpassin tuonpuoleiseen?
nyt en ymmärrä meinaako toi lehtikirjoitus että köpiksen enkeleissä olis jotain sekasikiöitä. mun mielestä siellä ei ole kun tanskalaisia vaaleaihoisia. mutta sata varma en ole. jos joku tietää varmasti niin mielellään lukisin. kuolleen enkelin tiedän mutta en ainakaan vielä nimeä anna tänne. :evil:
Tulee vähän viiveellä, mut parempi myöhään? Ainakaan tässä Politikenin jutussa esiintyvät HA-täysjäsenet Nico (synt. Pakistanissa) ja Payman (synt. Iranissa) eivät näytä kovin vaaleaihoisilta. Kutsuvat itseään "ruskeiksi liivimiehiksi ('brune rockere')" ja sanovat, ettei "[tässä] taistelussa ole kysymys rodusta ('Kampen handler ikke om race')".

Lisäksi HA Brian Sandbergin poika on puoliksi marokkolainen...

Tässä ruskeiden "liivimiesten" haastattelu kokonaisuudessaan, jos ketä sattuu kiinnostamaan (tosin vähän pitkä, sorry):

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi er de brune rockere
Kampen handler ikke om race, siger to HA-medlemmer, der stammer fra Pakistan og Iran.
AF MARIE HJORTDAL OG MARTIN LEHMANN
30. juni havde TV2’s morgen-tv en lidt anderledes gæst.

Mellem vejrudsigter og tips om lækker mad tonede HA’eren Jønke frem som en slags korsridder, der ville forsvare Danmark og danskerne mod de andre.

Senere samme dag fik de andre et tilnavn: Sjakalerne. Det skete, da webmasteren på Hells Angels hjemmeside lagde det såkaldte Sjakal-manifest ud på klubbens hjemmeside.

Med sine beskrivelser af sjakalerne som »menneskeligt affald« og »typisk arabere« fik manifestet samtlige politiske partier på nær Dansk Folkeparti til at udtale, at bandekrigen nu også har fået et racistisk tilsnit.

Siden har HA’s hjemmeside modtaget en række mail fra mennesker, der støtter rockernes opgør med sjakalerne. I et af de seneste står der:

»Vil bare lige sige tak til jonke for en af vore tiders største værker der nogensinde er skrevet paa dansk jord.. Ud med de lorte sjakaler.. magen til en fuckt up kultur og forskruet mentalitet er sku ik set før... YEAH«

HA-klubhuset på Amager oser af mænd og motorcykler.HA'ere fra Iran og Pakistan
Men ude i HA’s rockerborge sidder et par håndfulde fuldgyldige HA’ere, der selv har anden etnisk oprindelse end dansk. Og de afviser, at bandekrigen handler om race. Og de siger, at de altid vil slå hårdt igen, når nogen træder dem over tæerne, fordi politikere, politi og samfundet har spillet fallit.

Politiken har mødt to Hells Angels-rockere, som blev født i Iran og Pakistan. Efter flere måneders efterspørgsel på et interview har rockerne nu indvilliget og inviteret indenfor i klubhuset på Lindgreens Allé på Amager.

40-årige Nico er et af medlemmerne i afdelingen på Amager. Han har været fuldgyldigt HA-medlem siden 2000, og han lever sit liv som HA’er ved siden af livet som familiefar med tre børn, kone og job som selvstændig inden for ejendomsservice.

Payman på 34, der kom fra Iran til Danmark som 10-årig, har været HA’er i afdelingen i Århus siden 2003, og han lever af bilsalg og entreprenørarbejde. Payman har en fængselsdom bag sig for vold, mens Nico er ustraffet.

Med til interviewet er også HA’eren Horn, der har været medlem af klubben siden midten af 1980’erne. Han holder sig i baggrunden og vil ikke med på billederne.

Sten, træ og jern præger rummene
Inde i rockerborgen hænger flere HA-medlemmer ud i rummene, der tydeligvis er indrettet af mænd, som har ignoreret boligindretningstendenser som højglansmaling og blomstrede vattæpper.

Her er det solide materialer som sten, træ og jern, der præger rummene. Hyggehjørnerne er indrettet med sorte lædersofaer og store fladskærme – én skærm til film og tv og én til overvågning.

I baren kan der købes sprut, sodavand, smøger og chips, og i en lille gang har alle medlemmerne sengetøj liggende, så de kan overnatte.

Artiklen skal til gennemlæsning
»Husk, vi har en aftale om, at artiklen skal til gennemlæsning, ikke?«, lægger Horn ud, da vi har sat os omkring et bord på førstesalen, hvor kun en smule dagslys kommer ind ad vinduerne.

»Ja, og så er der jo nogle ting, vi ikke kan snakke om. Vi kan ikke snakke om konflikten«, siger Nico.

Vi indvilliger. Rockerne må, ligesom andre kilder, læse artiklen igennem, og så kan vi korrigere misforståelser. Til gengæld vil vi ikke bringe artiklen, hvis de vil lave så meget om på teksten, at vi ikke kan stå inde for den. Desuden stiller vi alle vores medbragte spørgsmål – også dem om bandekrigen – og så må de tre HA’ere svare eller lade være.

Payman: Det er ikke racisme
Hvorfor siger I ja til at medvirke i et interview nu?

»Efter manifestet blev offentliggjort, var der en del misforståelser. Aviserne tager små sætninger ud af deres sammenhæng, og der er mange, der tror, at vi mener, sjakaler er arabere, og arabere er sjakaler. Så nu vi vil gerne komme ud med vores historie og fortælle, at det ikke har noget med racisme at gøre«, siger Payman, der med sin mørke lød og sorte hår er en klogt udvalgt repræsentant til at tale racisme-anklagen ned.

Han kom til Danmark, da hans mor flygtede med sine tre børn fra det muslimske regime i Iran i 1985. Selv er familien ikke muslimer. De landede i en by i Jylland, som stadig er Paymans hjem. Navnet på byen vil han ikke have frem.

Hvorfor er det så ømtåleligt at skrive, hvor du kommer fra?

»Det er blandt andet på grund af min familie. Der er ingen grund til, at jeg sætter dem i unødig fare«.

Tænker du meget på det?

»Selvfølgelig gør jeg det. Af natur er jeg en person, der tænker meget på min familie og dem, jeg holder af. Jeg kan selvfølgelig ikke passe på hele verden, men dem, jeg holder af, vil jeg passe på«.

15 procent muslim
Både Paymans og Nicos familier har ifølge rockerne selv accepteret, at de har valgt at gå ind i HA. For Nicos vedkommende på trods af, at både hans forældre og syv ældre søskende er troende muslimer og alle – i modsætning til Nico – har valgt at gifte sig pakistansk. Selv kalder Nico sig »15 procent muslim«.

Selv søgte Nico som barn mod danske venner, der spillede fodbold og den slags.

»Mine venner har hovedsageligt været danskere. Det faldt mig bare mest naturligt«, siger han.

Perkermentalitet
Både Nico og Payman er kommet med i Hells Angels gennem folk, de kendte, der var medlemmer. Og i klubben har de kunnet lære rockerne, at ikke alle udlændinge er ’sjakaler’.

»Der er helt sikkert mennesker i vores organisation, der har haft et andet syn på udlændinge, før de lærte mig og Payman at kende. Men de er ikke racister«, siger Nico.

Der er ellers mange, der igen er begyndt at snakke om, at I ligger langt ude på højrefløjen, efter I har offentliggjort Sjakal-manifestet, som mange tolker som racistisk?

»Men det er lige præcis derfor, at vi vil slå fast, at det ikke drejer sig om racisme, men om mentalitet. Man behøver ikke være udlænding for at være sjakal«, siger Payman og forklarer:

»Jeg plejer at skelne mellem udlændingementalitet og perkermentalitet. Med perkermentalitet tænker jeg for eksempel på dem, der render rundt i Århus og jagter folk på deres scootere for at tage deres Canadian Goose-jakker. Jamen, knægten har måske arbejdet som flaskedreng i Fakta i et halvt år for at få råd til jakken. Hvem er det så, der tror, de kan tillade sig at stjæle den fra ham? De skulle da hellere gå ud og finde sig et arbejde selv, så de også havde råd til at købe en. Det er den slags mentalitet, jeg ikke kan acceptere, og det er sådan, sjakalerne er«.

Sjakalerne er en lille gruppe
»Vi lægger netop vægt på, at folk ikke skal tro, at alt, hvad de ser, som er mørkhåret, er sjakaler. Det er de ikke. Det er en lille gruppe af udlændingene i Danmark, det drejer sig om. Og ja, vi har en opfattelse af, at araberne er overrepræsenteret i den gruppe«, siger Horn.

Men I skriver, at sjakaler typisk er arabere, og I kalder dem »menneskeligt affald«. Er det ikke racistisk?

»Nej«, mener Payman:

»Vi skriver, at de kan typisk være arabere, og at alle dem, der har sjakalmentaliteten, er affald. Du kan heller ikke benægte, at folk, der går rundt og kalder danske piger for ludere og kalder Danmark for luderland, de er affaldsmennesker«.

»Er det den nye Jønke«, driller en af brødrene, som ser pakistanske Nico sammen med journalist og fotograf. Han refererer til Jørn Jønke Nielsen, der i årevis har fungeret som HA’ernes medievante talsmand.

»Ja. Den brune Jønke«, griner Nico tilbage.

Set med den almindelige danskers øjne ser det ud til, at I gør det samme som dem, I kalder sjakaler. I har fundet sammen i en gruppe, der bliver kædet sammen med forskellig kriminalitet, og mange af jer har domme bag jer. Kan I forklare, hvad forskellen på jer og sjakalerne er?

»Vi står ikke seks mennesker ovre på hjørnet og råber efter fru Jensen, hver gang hun går forbi«, siger Nico.

»Det er rigtigt nok, at der er nogle i vores organisation, der har domme. De tager deres straf, og den er garanteret også fortjent. Men vi kommer ikke fire mennesker på motorcykel og chikanerer alt, hvad vi kan komme i nærheden af. Det må være den største forskel. Hvis du ser seks af dem, vil de stå og råbe og skrige af alt, hvad der kommer forbi, mens vi bare vil kigge den anden vej. Vi vil bare passe os selv«.

Så det er attituden, der er forskellen?

Forskellen ligger i mentaliteten
Horn svarer:

»Det er mentaliteten. Og desuden har vi sagt fra dag ét, at dem, der træder os over tæerne, må forvente, at vi tramper tilbage. Og det er jo ligesom en del af det, der er sket. Så det er ikke så mærkeligt, at der er en kulturkonflikt«.

Hvordan har de trådt jer over tæerne?

»Det vil vi ikke komme ind på«, siger Horn.

Og hvad er det så, I gør, når I tramper tilbage?

»Det kan vi heller ikke komme ind på«.

Myndighederne har meldt pas
Her I Danmark plejer man at henvende sig til politiet, kommunen, de sociale myndigheder eller andre myndigheder og få dem til at tage sig af problemet. Det gør I ikke – hvorfor?

»Det er ikke vores opgave at løse samfundets problemer. Vi reagerer bare, når det går ud over vores familie og venner«, siger Horn. Og Nico supplerer:

»Har de ikke meldt pas? Kommunen og politiet og de andre myndigheder har haft rig mulighed for at løse problemerne, inden denne her konflikt opstod, og inden de unge mennesker er kommet dertil, hvor de er i dag. Det er bare, som om det ikke rigtig er lykkedes dem«.

Men mange – især københavnere – vil nok sige, at det er blevet mere utrygt, efter I er begyndt at gøre noget ved tingene. Folk er bange for at blive ramt af skud. Er det ikke en rigtig uhensigtsmæssig bivirkning af jeres metoder?

»Nej, jeg tror, folk har været lige så utrygge før. Nu kommer det bare til udtryk gennem aviser og tv. Jeg tror, fru Jensen på Rantzausgade har været utryg længe, også inden der blev skudt åbenlyst«, siger Nico.

Afviser at det er en krig om narko
Mens Hells Angels holder fast i, at det er de såkaldte sjakalers opførsel, der er problemet, siger politiet gang på gang, at konflikten snarere handler om kriminelle forretninger, blandt andet narkomarkedet. Det kan rockerne ikke genkende, tværtimod har politiet deres eget motiv, mener Payman:

»Politiet er nødt til at sige, at det handler om noget, som folk bliver forargede over, og som vækker politikernes interesse. Ellers får de ikke de midler, de skal bruge. Og det virker – de får hele tiden flere midler«.

Nico fortsætter:

»Det er nemt for politiet at dreje det over på narkosalg, for vi har nogle brødre, der er i fængsel for det. Og samtidig kan man skjule, at man i virkeligheden er erklæret fallit med integrationen. De sidste 10-15 år er det kun trappet op til det, der sker nu, og sjakalerne har fandeme fået lang snor«.

Det koster liv at stå ved sin mening
Hvad synes I om, at konflikten koster menneskeliv?

»Det er selvfølgelig forfærdeligt, men det er desværre omkostningerne af at stå ved sin mening. Jeg prøver ikke at male et billede af, at tingene er sukkersøde, men i den virkelige verden er der konflikter, og der sker dødsfald. Sådan vil det være, hvor der er konflikt«, siger Payman.

Rundt omkring i rockerklubben ligger skudsikre veste som et tegn på den fare, rockerne vurderer, de befinder sig i. Jo flere HA’ere der kommer til, jo flere veste bliver der smidt i sofaerne. Nogle af AK81’erne er også kommet. Der bliver drukket Coca Cola Zero, og et par medlemmer kører en lille tur ud på gaden på Harley. De kommer dog hurtigt tilbage, da de har set politiet.

Også Nico og Payman bruger skudsikker vest, når de kører på motorcykel. Men de går ikke rundt og er bange, siger de.

»Selvfølgelig er man lidt mere på dupperne end for tre år siden. Når jeg stiger ud af min bil, kigger jeg mig omkring, og når jeg kører ned ad min vej, ser jeg, om der holder nogle fremmede biler. Den slags småting«, forklarer Nico.

Skyderierne stopper ikke med det første
Hvornår hører skyderierne op?

»Der skal en mentalitetsændring til, og den får vi ikke fra dag til dag. For problemet er, at det bliver videregivet i generationer. De unge lømler ser på de ældre og følger efter«, siger Payman.

Hvordan vil I gerne have, at danskerne skal opfatte Hells Angels og jer?

»Jeg går ikke op i, hvad hr. og fru Jensen tænker om mig. Hvis de har et forkert syn på mig, så fred være med det. Folk har haft forkert syn på mig, lige siden jeg blev født. Så længe dem, jeg holder af, og jeg selv ved, hvilken person jeg er, så går det nok. Man kan ikke være venner med hele verden«, siger Payman.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja aga »

Helvetin enkeleillä iso kokoontuminen Espoossa - mukana merkittäviä jäseniä USA:sta asti

Julkaistu: 29.04.2011 20:34

Vieraiden joukossa oli poliisin tietojen mukaan muun muassa Yhdysvaltojen ja Kanadan Helvetin enkelien merkittäviä jäseniä.
Espooseen kokoontui kymmeniä Helvetin enkeleitä lukuisista maista viime lauantaina.

Moottoripyöräjengiläiset tulivat kaupunkiin juhlimaan Helsingin jengin 15-vuotissyntymäpäivää.

Vieraiden joukossa oli poliisin tietojen mukaan muun muassa Yhdysvaltojen ja Kanadan Helvetin enkelien merkittäviä jäseniä.

Juhliin oli saapunut lisäksi edustajia monien Euroopan maiden jengeistä.

- Tällaiset juhlat ovat heille hyviä tilaisuuksia tavata toisiaan ja keskustella asioista, sanoo rikoskomisario Jussi Oksanen keskusrikospoliisista.

- Poliisi pitää Helvetin enkeleitä kansainvälisenä rikollisjärjestönä. Olemme tietenkin aina kiinnostuneet heidän kokoontumisistaan ja seuraamme niitä, hän sanoo.

Kokoontuminen sujui rauhallisesti.

IS


http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Helve ... 75780.html
Jormakas
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Pe Huhti 01, 2011 10:48 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Jormakas »

kakkosurpo kirjoitti:Kuten olet varmaan huomannutkin niin näillä sivustoilla on paljon erilaisia juttuja jotka ovat vika osiossa. Poliisit ovat erittäin aktiivisesti viljelleet käsitystä kerhojen järjestäytyneestä rikollisuudesta kansalle, näyttää joihinkin tehoavan. Kovasti haettu syyttäjien voimin koventamisperusteita oikeudessa eri kerhoihin kuulumisesta, eipä vaan ole mennyt läpi. Jos näillä sivuilla kaikki ei ole pää punaisena tuomitsemassa kaikkia joidenkin yksilöiden tekojen vuoksi niin sehän kertoo et heitä ei voi manipuloida joukkohysteriaan. Enkä usko että täällä kukaan puollustelee tai ihannoi rikoksesta kiinni jäänneitä kerholaisia tai muitakaan rikollisia.
Kakkosurpo ei nyt taida olla oikeen asioista perillä. Toi rikokset tehdään yksilöinä bullshitti on mediaa ja mummoja varten ;)
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8260
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Jormakas, sinä finniperseinen tissiposki. Olin sitä mieltä että toisessa ketjussa että olisi kiva jutella tissiposken kanssa erittäin henkevästi henkilökohtaisesti livenä. Mut ei, et ole edes sen arvoinen, olet pelkkä nolla, kortsun pettämisen lopputulos. Sä et tiedä jengeistä hevonpersettä, sun elämän tietoisuus perustuu oman persereiän tutkimiseen. Et ymmärrä edes lainaamasi viestin sisältöä, puhumattakaan mistään muustakaan ymmärtämisestä. Laitoitkin jo aikaisemmin että luonnonlaki hoitaa heikot ja vialliset yksilöt. Sinähän kuulut näihin yksilöihin, eikö niin? Ei muuta kuin kello käyntiin ja odottamaan milloin tämä tapahtuu tissiposken kohdalla.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Jormakas
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Pe Huhti 01, 2011 10:48 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Jormakas »

kakkosurpo kirjoitti:Jormakas, sinä finniperseinen tissiposki. Olin sitä mieltä että toisessa ketjussa että olisi kiva jutella tissiposken kanssa erittäin henkevästi henkilökohtaisesti livenä. Mut ei, et ole edes sen arvoinen, olet pelkkä nolla, kortsun pettämisen lopputulos. Sä et tiedä jengeistä hevonpersettä, sun elämän tietoisuus perustuu oman persereiän tutkimiseen. Et ymmärrä edes lainaamasi viestin sisältöä, puhumattakaan mistään muustakaan ymmärtämisestä. Laitoitkin jo aikaisemmin että luonnonlaki hoitaa heikot ja vialliset yksilöt. Sinähän kuulut näihin yksilöihin, eikö niin? Ei muuta kuin kello käyntiin ja odottamaan milloin tämä tapahtuu tissiposken kohdalla.
Noh noh. Jopas nyt otetaan kierroksia. Eikä tehdä johtopäätöksiä nettikirjoittelun perusteella... finnit lähtivät jo aikaa sitten ;)
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Porvoolaista Seurahovi Night -ravintolaa vastaan on nostettu syrjintäsyyte, jossa ensijaisesti syytetään porvoolaista järjestyksenvalvojaa asiattomasta käytöksestä viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Kuuden hengen seurueeseen kuulunut jäsen porvoolaisesta Baton Rogue Morgue -yhtyeestä ja yksi jäsen Suomen Hells Angels -moottoripyöräkerhosta ovat näkemyksiensä mukaan joutuneet maamme lakien vastaisen toiminnan kohteiksi.

He viittaavat vuoteen 2009, jolloin poliisi oli pyytänyt moottoripyöräjengin tunnusliiviin pukeutunutta henkilöä poistumaan Helsingin moottoripyörämessuilta. Eduskunnan oikeusasiamies katsoi poliisin toimineen lainvastaisesti.

Porvoossa juhlinut seurue oli siirtymässä viettämään iltaa kaupungin keskustassa sijaitsevan hotelli-ravintola Seurahovin yökerhoon. Porvoolaisyhtyeen keulakuvana tunnettu jäsen pääsi ensiksi ravintolan tiloihin hänelle myönnetyin VIP-oikeuksin.

Myöhemmin VIP-oikeudet evättiin

Järjestyksenvalvoja huomasi seurueeseen kuuluneen moottoripyöräkerhon jäsenen.

– Tällöin hän pyysi myös minua poistumaan yökerhosta, ravintolassa jo oleskellut Seurahovin VIP-asiakas ihmettelee.

Yhtyeen porvoolaisjäsen kummaksuu, että järjestyksenvalvoja saman tien – ilman mitään syytä – ilmoitti eväävänsä kaikki ravintolan omistajien Baton Rogue Morgue -yhtyeelle myöntämät VIP-oikeudet.

– Minun ravintolasta poistamisen syy on ilmeisesti seurueessani liikkuneen miehen nahkaliivien tunnus, asiakas jatkaa.

Järjestyksenvalvoja perustelee poistamispäätöstään ravintolan yleisellä käytännöllä, joka perustuu ravintola- ja majoitusliikkeistä annettuun lakiin.

– Alaovella ilmoitin, että jengitunnuksilla varustetut liivit on jätettävä narikkaan, hän kertoo.

– Tämä ei yleensä ole mikään ongelma. Kun jengitunnuksin varustetut asiakkaat kuulevat käytännöstä, he ovat jättäneet liivit narikkaan, portsari jatkaa.

Toimitusjohtaja: Yleinen käytäntö koko maassa

Ravintolayhtiön toimitusjohtaja Hannu Tuomala korostaa, että ravintola ja järjestyksenvalvoja ovat toimineet ravintola- ja majoitusliikkeistä annetun lain sekä järjestyslain mukaan.

– Tämä koskee kaikkia jengitunnuksia: oli kyse sitten auto- tai moottoripyöräkerhosta. Kyse on siis meidän valitsemasta linjasta, Tuomala korostaa.

Tuomalan mukaan vastaava linja on käytössä muissa ravintoloissa niin Porvoossa kuin muualla maassamme.

Tapahtumaketju uusiutui naapuriravintolassa

Seurahovista poistettu kuusihenkinen seurue soitti paikalle poliisin, joka totesi järjestyksenvalvojan toimineen lakien ja asetusten mukaan.

Tapahtumaketju uusiutui samana iltana, kun miespuolisista henkilöistä koostuva seurue yritti myöhemmin viereiseen Glory Days -ravintolaan. Poliisit saapuivat paikalle uudemman kerran.

Itä-Uudenmaan poliisi jatkaa tapauksen selvittelyä.

Marko Wahlström, Vartti

http://itauusimaa.vartti.fi/porvoon-kes ... vintolaan/

Aikkkkamala!!!

Kuka puolustais noita syrjittyjä?! Varmaan jo koulussa kiusattu poikia. Yhteiskuntako ei taaskaan tee mitään kivaa ja mukavaa palvelusta kovapintaisille ulkopuolisilleen. Poliisienkin kuuluisi turvata poikain illanviettoa ja tehdä tilaa kaikkien kukkien kukkia, eikä olla yrmeitä könsikkäitä.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Ei jätä enkeli liiviä narikkaan.
Ei todellakaan.
Joku autokerhon jäsen kylläkin, mutta mc tunnukset on hiukan eri asia.
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja BMC »

ArcticEli kirjoitti:Ei jätä enkeli liiviä narikkaan.
Ei todellakaan.
Joku autokerhon jäsen kylläkin, mutta mc tunnukset on hiukan eri asia.
nyt ja taas kerran kirjoittaa articeli asiaa. esim. lohjalla pääsee kaikiin kuppiloihin bmc liivit päällä ja samaan aikaan ja samaan kuppilaan pääsee myös kuulat samaan aikaan liivit päällä. onnelan teini helvetit taitaa olla ainoo mihin ei pääsis helposti liivit päällä mutta sinne ei liivi miehet mene!! 8)
koiranaama
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 6:09 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja koiranaama »

BMC kirjoitti:
ArcticEli kirjoitti:Ei jätä enkeli liiviä narikkaan.
Ei todellakaan.
Joku autokerhon jäsen kylläkin, mutta mc tunnukset on hiukan eri asia.
nyt ja taas kerran kirjoittaa articeli asiaa. esim. lohjalla pääsee kaikiin kuppiloihin bmc liivit päällä ja samaan aikaan ja samaan kuppilaan pääsee myös kuulat samaan aikaan liivit päällä. onnelan teini helvetit taitaa olla ainoo mihin ei pääsis helposti liivit päällä mutta sinne ei liivi miehet mene!! 8)
Silti kuitenkin aika naurettavaa, jos niitä nahkarättejä ei voi jättää narikkaan, koska ne ovat kuitenkin moottoripyöräkerhon tunnus ja tuskin ne sillä moottoripyörällä on siellä yökerhon sisällä. Mun mielestä on niin naurettavan näköstä, ku aikuiset äijät punnitsee jotain luomutomaatteja jengiliivit päällä S-Marketissa ja kerää bonusta, mut sit ollaan niin yhteiskunnan ulkopuolella kokoajan. Noi Suomenki jengit vois seuraavassa miitissä sopia, että liivejä käytetään moottoripyöräillessä ja moottoripyöräilyyn liittyvissä tapahtumissa, ei muualla.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Sinun vastauksesi vain osoittaa että et tiedä etkä tajua.
Sinä et ymmärrä sitä mitä värit edustaa.
Mutta annetaan olla, toi kommenttini oli vaan sellainen välihirnahdus :lol: :shock:
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

ArcticEli kirjoitti: mitä värit edustaa.
Muutetaan kysymysmuotoon; mitä liivit sitten edustaa?

Lupaa saada olla tekoyrmeän näköinen läski? Kuulumattomuutta yhteiskunnan tukiverkon piiriin? Mahdollisuutta saada olla rauhassa muitten, "kunnollisten" ihmisten häirinnältä vaikeine kysymyksineen?

Kertokaa joku!

Nimim. asiaa jo 1980-luvulta ihmetellyt
häirikkö
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 8:56 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja häirikkö »

koiranaama kirjoitti: Silti kuitenkin aika naurettavaa, jos niitä nahkarättejä ei voi jättää narikkaan, koska ne ovat kuitenkin moottoripyöräkerhon tunnus ja tuskin ne sillä moottoripyörällä on siellä yökerhon sisällä. Mun mielestä on niin naurettavan näköstä, ku aikuiset äijät punnitsee jotain luomutomaatteja jengiliivit päällä S-Marketissa ja kerää bonusta, mut sit ollaan niin yhteiskunnan ulkopuolella kokoajan.
:lol: :lol:
Kalervo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Joulu 01, 2008 1:05 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

koiranaama kirjoitti: Mun mielestä on niin naurettavan näköstä, ku aikuiset äijät punnitsee jotain luomutomaatteja jengiliivit päällä S-Marketissa ja kerää bonusta, mut sit ollaan niin yhteiskunnan ulkopuolella kokoajan. Noi Suomenki jengit vois seuraavassa miitissä sopia, että liivejä käytetään moottoripyöräillessä ja moottoripyöräilyyn liittyvissä tapahtumissa, ei muualla.
Ei kyllä mun mielestä tarvis olla miehillä pitkiä hiuksia muualla kuin hevi-keikoilla. Löysät housut ja liian isot t-paidat sitten. Pipefestiin vaan ja portilta ulos tullessa vaihdettava suorat housut jalkaan. Hyvä, että muiltakin löytyy asiaan näkemystä. Itse aion kirjoittaa asiasta kansanedustajalleni, jotta saadaan lakiin kirjattua yhdenmukainen pukeutuminen...
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

INES 7 kirjoitti:
ArcticEli kirjoitti: mitä värit edustaa.
Muutetaan kysymysmuotoon; mitä liivit sitten edustaa?

Lupaa saada olla tekoyrmeän näköinen läski? Kuulumattomuutta yhteiskunnan tukiverkon piiriin? Mahdollisuutta saada olla rauhassa muitten, "kunnollisten" ihmisten häirinnältä vaikeine kysymyksineen?

Kertokaa joku!

Nimim. asiaa jo 1980-luvulta ihmetellyt
Njäh, ei me muuteta, sillä i proudly fly my colors.
Jos kysyä pitää, ei kuulu niihin joille tietoa jaetaan, se on sorry siltäkin osin.Miksi sä luulet, että sun on pitänyt kysellä_vastausta saamatta_ jo luvulta 1980?
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

En ole paljon kysellyt, ihmetellyt vaan.

Kysymys on siis jengien filosofiasta(!), vapaus jne. Liivit on tärkeä saada pitää päällä, vaikka mikä tulisi ja viimeiseen asti.
Lukittu