Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
tommyboy
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja tommyboy »

Kyl se nyt vaan on niin Firewall että voin ihan hyvissä mielin sanoa että tunnen ihmisiä sekä Enkeleistä että kännäreistä (cmc). Itse en kuulu mihinkään kerhoon mutta tunnen paljon ihmisiä. Onko se niin helvetin outoa sun mielestä?. Yhtäkään alibia en oo tosin lukenu, harmikseni. Jos sielt näinkin hyvää läppää löytyy niinku täältä foorumilta. Sen alibin oisin halunnu lukea mis on tää ihan mieletön Womens MC juttu.. iha paras keskustelu siit aukes ainakin. 8)
Viimeksi muokannut tommyboy, Ke Syys 17, 2008 9:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Re: Totuus

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Panhead kirjoitti:no mä ainakin kuuluin postipankin kultapossukerhoon,tosin liivejä ei saatu..mutta muoviset säästöpossut kuitenkin,että irtooko respectii vai ei.. :lol:
mä oon aatellu pyrkiä tähän bändiin ulkojäseneks! proppuna vielä kato...

Joo nyt on lähteny vähän lapasesta ketju taas.. Mitäs niille Enkeleille nyt kuuluikaan? :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

A.C.A.B kirjoitti:ha taitaa muuten olla ainut moottoripyöräkerho joka on saanut tuomion järjestäytyneestä rikollisuudesta.siis täyttää kriteerit.
Sinällään sarkastista.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Kelpaako firewall, jos joskus on nähny mc-kerhon tunnukset livenä?

Kerran näin tuommoset enkeli liivit. Sitten näin kerran cmc liivit.
Bandidoksen liivejä en oo nähny, siihen topiciin ei kannata sanoa enää vissiin mitään.
Joskus juttelin semmosten ukkojen kanssa, joitten paijoissa luki joku 81. Isoja ja tatuoituja olivat. Jotkut ei ollu niin isoja eikä niin tatuoituja. Ne oli varmaan jotain jalkapalloilijoita, joitten kaikkien pelinumero oli 81. Tietysti eri joukkueissa ku eihän samassa joukkueessa voi moni pelata samalla numerolla.

Joskus oon jutellu semmosten setien kanssa, joitten vaatteissa luki cannonball. Ne oli kyllä kaljuja, mutten nähny yhteyttä siihen tykkiin. Kun eikös se oo vähän niinku tykinkuula ja kuulapääks haukutaan joskus kaljuja. Haukkuminen on ilkeää.
What's up, fuckers?
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

:lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^Jep jep :lol: :roll:
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

kakojootti kirjoitti:löytyi tämmöinen http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1808432 :)
Hurjan näköstä väkee ;) ;) ;) ;)
JACK81
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Syys 18, 2008 6:19 pm
Paikkakunta: HELLSINKI

Viesti Kirjoittaja JACK81 »

Morjensta vaan kaikille murhainfon immeisille! Oli nyt sit pakko kirjautuu tänne kun olen jo jonkin aikaa seuraillu näitä keskusteluja.DF asiaan voin sanoa sen verran että homma toimii ja voi mukavasti vai mitä mieltä support mies on? Noista kledjuista oon sitä mieltä että niitä ei pidä käyttää ellei oo sitten mukana hommassa ja ne päällä törttöily voi kyllä aiheuttaa sit jonkin sortin onkelmia.Näihin keskusteluihin että kuka tuntee ketäkin en edes viitsi kommentoida :lol: mut on jännä lueskella ja ihmetellä! NÄKYILLÄÄN!!! S.Y.L.B.R.M.H.E.S. :twisted:
81
Citizen
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Citizen »

Wellcome Jack81. Nyt lienee kehissä henkilö joka osaa ainakin tähän aiheeseen liittyvät väärät tiedot oikaista.
Aileen
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 2:31 am

Viesti Kirjoittaja Aileen »

JACK81 kirjoitti:Noista kledjuista oon sitä mieltä että niitä ei pidä käyttää ellei oo sitten mukana hommassa ja ne päällä törttöily voi kyllä aiheuttaa sit jonkin sortin onkelmia.S.Y.L.B.R.M.H.E.S
Näitä liikkeitähän on "666-kaupungeissa" melkein jokaisessa? Joista näitä voi ostaa tyyliin "jarmot" jotka ei ole livenä nähneet liivei taikka dead head tatuointeja ja kaikesta muusta puhumattakaan. Huvittavaa seurata miten sitten tällaiset "jarmot" muutaman shotin vedettyään melkein takovat rintaansa ja esittelevät kamppeitaan kuin jossain fuken muotimessuilla... :x

Btw.

Löytyykö täältä vielä ketjua Mark "Papa" Guardadon murhasta?
JACK81
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Syys 18, 2008 6:19 pm
Paikkakunta: HELLSINKI

Viesti Kirjoittaja JACK81 »

Joo saahan noita ostella vaikka mistä mut onhan nittä semmosiakin kledjuja mitä ei oo julkisessa myynnissä......vai?...... mut joo kumminkin kun tommosia kantelee niin siinä on muistettava et edustaa jollain tapaa enkeleitä
ja sen mukaan pitäs sit käyttäytyä.Ai niin mun käsittääkseen toisista jäsenistä ei julkisesti paljon puhella et silleen on aika turha kysellä mikä kukin on ja ketä tuntee.Mutta yleensä kaikki jotka merkkejä/tunnuksia väärin käyttää yleensä karsiutuu pois katukuvasta jossain vaiheessa :D meinaan jossain vaiheessa sana kiirii......... :twisted: jee jee mut jatketaan harjoituksia ja ihmetellään!!! Taidan lähteä kruisailee ku vielä noita kelejäkin piisaa! S.F.F.S.
81
vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

editoitu
Viimeksi muokannut vilkku99, Su Loka 05, 2008 10:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

vilkku99 kirjoitti:Älkää hyvät ihmiset ostako tuolta mitään.Tuette naisten hakkaajia.
Ai kaikki Enkelit hakkaavat naisiaan? Sure.
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Juu se on pelkästään enkeleiden ominaisuus.
Muut suomalaiset miehet ei koskaan hakkaa ketään......
Lukittu