Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Lukittu
vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

Nyt nähtiin ettei ha-nahkaliivi ole luodinkestävä varmaan kannattaa tilata kevlarista seuraavat.Milloin napsahtaa Suomessa?Oma veikkaus on et noin 2v menee..Parempi sihti noilla cp-vammasilla kun suomalaisilla bandiiteilla.
Karlow
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Syys 06, 2008 10:24 am

Viesti Kirjoittaja Karlow »

pappi
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: säästöpankki

Viesti Kirjoittaja pappi »

video ei toimi
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

vilkku99 kirjoitti:Nyt nähtiin ettei ha-nahkaliivi ole luodinkestävä varmaan kannattaa tilata kevlarista seuraavat.Milloin napsahtaa Suomessa?Oma veikkaus on et noin 2v menee..Parempi sihti noilla cp-vammasilla kun suomalaisilla bandiiteilla.
Sun veikkaukset on sun veikkauksia.
ja mitähän sinä tiedät meidän&bandiittien väleistä?
AFFA
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Näköjään täälläkin annat ymmärtää olevasi HA,mitähän aikuiset siihen sanoisi? *poistettu lautamiestekstiä*tm
One,two,fuck you!
tommyboy
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja tommyboy »

heartburn tiedätkö ettei kerhon jäsenenä esiintyminen ole kannattavaa.
Jos tosiaan olet jäsen niin kerrotko jaoksen ja nimesi vaikka yksityisviestillä niin selvitetään asia.
Kimi/Helsinki
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

tommyboy kirjoitti:heartburn tiedätkö ettei kerhon jäsenenä esiintyminen ole kannattavaa.
Jos tosiaan olet jäsen niin kerrotko jaoksen ja nimesi vaikka yksityisviestillä niin selvitetään asia.
Kimi/Helsinki
...Ja noita "heartburnin" tapaisia netti viisastelijoitahan löytyy... Ongelman ja pullonkaulan muodostaa vaan se, että heitä on oikeasti aika hiton hankala jäljittää (ikävä kyllä), jos jäljittäjä ei ole todellinen nördi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

tommyboy kirjoitti:heartburn tiedätkö ettei kerhon jäsenenä esiintyminen ole kannattavaa.
Jos tosiaan olet jäsen niin kerrotko jaoksen ja nimesi vaikka yksityisviestillä niin selvitetään asia.
Kimi/Helsinki
Toivottavasti sinä puolestasi kerrot meille, selvisikö asia vai ei. Tervetuloa foorumille.
What's up, fuckers?
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Ei tule selviämään,itse laitoin jo YV:ä kyselyä kun kyseiseltä pelleltä tuli ukaaseja.
One,two,fuck you!
tommyboy
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja tommyboy »

Juu kiitos. ei ole vielä vastausta kuulunu. Tosiaan ei kerhon pojat hyvää tykkää kun joku "edustaa" kerhoa internetin keskustelu palstoilla. Itse en aikasempaa viestiä kirjottanu, mutta allekirjoittanu istui liivit päällä samalla tuolilla kyllä. Oli pakko kaverille vinkata ku rupes huvittaa tän "Heartburnin" jutut. Mut joo näitähän sattuu. Netissä kuka vaan voi olla Tesäsmies tai Batman.. itse olen vaan hämähäkkimies 8)
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

^Kimille terveisiä että kyseinen Närästys antoi yksityisviestissä aika selvin sanoin ymmärtää että on HA jäsen,epäilen vahvasti asian todenperäisyyttä. Selviää jo sillä että selaa tuon pellen kirjoittamia viestejä,tuntee kaikki ja on ollut melkein kaikissa paikoissa jossa on jotain tapahtunut. :lol:
One,two,fuck you!
tommyboy
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja tommyboy »

Juu se tuli selväks itellekin aika nopsaa. pidemmän aikaa jo lukenu tätä foorumi ja nyt tosiaan tein käyttiksen tänne sen takia ku rupes noi jutut ärsyttää jo itteäkin ja tiedän mitä pojat tollasest tykkää. Kimi halus kirjottaa viestin tälle "heartburnille" ja tehä selväks että tätä foorumia tosiaan lukee ihmisiä jotka on oikeasti jäseniä kyseisessä kerhossa. Itse olen joskus soittanu kaverille kun nimeltä mainitsemattomassa itä-helsingin kuppilassa pubi bikeri huutaa olevansa helvetin enkeli ja hakevansa aseen ja blää blää. Hyvä tuuri sille herralle et kerkes kadota paikalta ku pojat tuli n15min myöhemmin ettimään sitä kaveria. ehkä parempi että ei löytyny. Eli aika tosissaan ottavat jos joku leikkii olevansa jäsen.
A.C.A.B
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 12:51 am
Paikkakunta: länsi-suomi

Viesti Kirjoittaja A.C.A.B »

tässä kun on näitä keskusteluja seurannut niin luulen että yksikään kirjoittaja ei ole täysjäsen MISSÄÄN kerhossa....

sorry,oli pakko :lol:
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^Jotenkin tosiaan vaikea uskoa että kovin helpolla jäsenet omista asioistaan täällä louskuttaisi. Voi niitäkin tietysti olla.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Pitbulli taisi ainakin olla oikeesti jäsen? Tosin ei HA.
Lukittu