Selkkaus Bandidoksen kerhotalolla Varkaudessa 11/08

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Chopper kirjoitti:^Niin eli oli joku wannabee support hemmo eikä itse kerhon jäsen kuten olikin jo tuossa aikaisemmin spekulaatiota taholtani...
Luotettavan Iltalehden luotettava uutinen kirjoitti:Bandidos MC:n kannattajakerhon jäsen
Ja noita kerhojako pitää väheksyä, koska ne eivät ole vielä täysvaltaisia jäseniä? Minulla on ollut aina sellainen käsitys, että juuri likaiset duunit hoidatetaan noilla porukoilla (perinnät, huumekauppa jne...).
Tuo ihan yleistyksenä liittymättä ko. uutiseen...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^Support on ihan eri asia kuin prospect.
Tuolla tallaa pitkin katuja eräskin ihminen joka kantaa jonkun kerhon support paitaa/hupparia tms. eli jos ne sattuu baarissa support-huppari päällä tappelee niin se on sun mielestä siis jonkun kerhon käskystä,hah.
Yleensä ne "likaiset työt" hoitaa prospectit,ei kannattajäsenet.Oletan että uutisessa olisi tässä tapauksessa mainittu että kyseinen hemmo olisi kerhon prospect-jäsen eikä mikään support-wannebee-biker
:roll:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Chopper kirjoitti:^Niin eli oli joku wannabee support hemmo eikä itse kerhon jäsen kuten olikin jo tuossa aikaisemmin spekulaatiota taholtani...
Niin siis tuossa uutisessa sanotaan että Bandidos MC:n KANNATTAJAKERHON jäsen,joka mielestäni viittaa tuohon Camaradas MC:n jäseneen. Muuten kai puhuttaisi Bandidos MC:n kannattajasta,eli juurikin support "jäsen" jolla ei välttämättä ole kerhon kanssa muuta tekemistä kuin netistä tilattu support paita.
Korjatkaa jos olen väärässä mutta noin minä tuon uutisen tulkitsen.

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

tmk666 sen tuossa jo sanoikin...

Ja:
Chopper kirjoitti:Oletan että uutisessa olisi tässä tapauksessa mainittu että kyseinen hemmo olisi kerhon prospect-jäsen eikä mikään support-wannebee-biker
:roll:
Ja tuo uutinenhan on siis luotettavan Iltalehden luotettava uutinen.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

tmk666 kirjoitti: Bandidos MC:n KANNATTAJAKERHON jäsen
Joo,tuo kannattajaKERHOn jäsen jäi väliin eli siis kerhon osuus,lukaisin niin nopeasti uutisen,my bad.
Miksi ei suoraan uutisessa sitten mainita että Camaradas MC:n jäsen vaan kierrellään ja kaarrellaan monen mutkan kautta :evil:
Jälleen kerran ei voi kuin ihmetellä näitä uutiskirjoituksia iltapäivälehdissä ja omaa lukutaitoani :shock:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

^Niin eihän se tietystikkään mikään fakta ole että olisi ollut edes kannattajakerhon jäsen,noihin iltapäivälehtiin kun ei oikein hirmuisesti voi luottaa. Koska poliisihan vasta näin epäilee,ilmeisesti mitään ei ole vielä toteen näytetty,vaikkakin teko on myönnetty ja sitten puheet peruttu. Normaalia tutkinnan sekoittamista ja ilmeisen tehokasta. :twisted:

Pöysti
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Maalis 21, 2009 4:57 pm

Re: Poliisit piirittivät moottoripyöräjengiä Varkaudessa

Viesti Kirjoittaja Pöysti »


2.11.2008 18:04

Raskaasti aseistetut poliisit piirittävät parhaillaan MC Bandidos -moottoripyöräkerhon jäseneksi pyrkivän paikallisen kerhon kerhotaloa Varkaudessa.
Mitenköhän kauan tuollaisen jäsenyyden saaminen kestää ja mitä se vaatii?

Tiettävästi ollut tyrkyllä jo 5-6 vuotta sitten sama poppoo.

ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Poliisit piirittivät moottoripyöräjengiä Varkaudessa

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Tarttee kyllä omasta kokemuksesta sanoa, että noi Varkauden kaverit on ihan mukavaa porukkaa.
Viime kesänä satuttiin tekemisiin..
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown

Isoviha
Remington Steele
Viestit: 215
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 4:46 am

Re: Poliisit piirittivät moottoripyöräjengiä Varkaudessa

Viesti Kirjoittaja Isoviha »

Pöysti kirjoitti:

2.11.2008 18:04

Raskaasti aseistetut poliisit piirittävät parhaillaan MC Bandidos -moottoripyöräkerhon jäseneksi pyrkivän paikallisen kerhon kerhotaloa Varkaudessa.
Mitenköhän kauan tuollaisen jäsenyyden saaminen kestää ja mitä se vaatii?

Tiettävästi ollut tyrkyllä jo 5-6 vuotta sitten sama poppoo.

Bandidosin lakien (by-laws) mukaan hakija-kerhoilla olisi 1 vuoden hang-around aika, ja 1 vuoden probationary-aika. Jotain urotöitä joutuvat tekemään, muistaakseni ensimmäinen Suomeen tullut moottoripyöräjengi veti kilpailevaa bussissa ollutta jengiä turpaan pesismailoilla.

Ehkä 6 vuotta itseään tyrkytellyt kerho ei ole kovin tosissaan kuitenkaan paikkaa hakenut? Eivät ole uskaltaneet tehdä rikoksia?

BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Poliisit piirittivät moottoripyöräjengiä Varkaudessa

Viesti Kirjoittaja BMC »

Isoviha kirjoitti:
Pöysti kirjoitti:

2.11.2008 18:04
Mitenköhän kauan tuollaisen jäsenyyden saaminen kestää ja mitä se vaatii?

Tiettävästi ollut tyrkyllä jo 5-6 vuotta sitten sama poppoo.
Bandidosin lakien (by-laws) mukaan hakija-kerhoilla olisi 1 vuoden hang-around aika, ja 1 vuoden probationary-aika. Jotain urotöitä joutuvat tekemään, muistaakseni ensimmäinen Suomeen tullut moottoripyöräjengi veti kilpailevaa bussissa ollutta jengiä turpaan pesismailoilla.

hang-around 1v. prospetc väh. 6kk. ja probitionary 1v. tosin täys liivitkin voi saada paljon nopeammin. 8)

Ehkä 6 vuotta itseään tyrkytellyt kerho ei ole kovin tosissaan kuitenkaan paikkaa hakenut? Eivät ole uskaltaneet tehdä rikoksia?

taikinahavukka
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 8:30 pm

Re: Poliisit piirittivät moottoripyöräjengiä Varkaudessa

Viesti Kirjoittaja taikinahavukka »

Diabolos kyltti roikkui seinällä, kun kolmisen viikkoa sitten ajoin ohi.

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Poliisit piirittivät moottoripyöräjengiä Varkaudessa

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Onhan tuosta Varkaudesta tullut Bandidos MC:en jäseniä ja yksi Varkauden kaveri on aika korkeassa asemassakin Suomen hattupäiden keskuudessa(jo vuosia kuulunut Helsingin porukkaan).
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Poliisit piirittivät moottoripyöräjengiä Varkaudessa

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Mö olen käsittänyt, että Varkaus olisi Bandidosin poppoota. Siitä porukasta on mennyt Stadin porukkaan ainakin yksi hemmo jokin aika sitten(Vuoden pari oli prospectina)ja myös Bandidos MC:n asekersantti on alunperin Varkaudesta(ellei nyt ole status muuttunut). Kaveri teki suht. isoa bisnestä bandiittien kanssa ja varkaudessa me paljon vierailtiin ja sieltä tuote noudettiin. Kaveria pyydettiin bandiitteihin(sillä on niitä meriittejä mitä ne vaatii jäsenyyteen. Tappoa,ryöstöjä ja vaikka sun mitä). Se halusi olla olla oman itsensä herra ja jätti liivit ottamatta. Ei halunnu olla juoksupoikana, vaikka olisi nopeasti prospect-vaiheen selvittänyt.

Sitten muutama vuosi sitten lähti kaveri stadiin pääkällo-paikalle. Se oli hieman pohjoisemmasta kotoisin, mutta asunut vuosia Savon ytimessä. Istuimme yhtä-aikaa ja tuomio liittyi tiukasti Bandidos MC:hen(tutustuin häneen hyvin sitten ja oli muuten reilu kaveri). Hänen luona tutustuin erääseen ukkoon, jolla oli liivit stadin bändiin ja tiukat siteet myös varkauteen(kotoisin sieltä ja hääräsi varkauden kerhollakin). Tämä mies toi meille laatikoittain S.Y.L.B-(support your local bandidos),Fat Mexican- ja Rosvo/Rövare-paitoja ja kaikkea support-kamaa. Olin kuskina hänelle ja kaverille usein,mutta mitä kuulin ja tiedän jää mun pään sisälle.

Ymmärsin, että varkauden pojilla on hyvät suhteet stadiin ja sen kerhon kautta pääsee downtownin-sakkiin jne...
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

Vastaa Viestiin