Blood And Honour (veri ja kunnia)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

ja näin puhuu mies joka ei ollut edes paikalla :lol: :lol: :lol:

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Se joka noin sanoo ei ollut itse sielllä.^ ja minä toimin kuskina sinne koska olin niiitä harvoja jotka selvinpäin oli siellä.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

siis sähän selität ihan paskaa!! siellä ei ole kukaan räkäkännissä pyörinyt jalkapallo turnauksen ja veteraanien aikana!! joku katsoja on oluen nauttinut pelien aikana,mutta humalassa siellä ei ole kukaa yrjöillyt pitkin kenttiä yms,vaan ihmiset ovat esiintyneet kunnioittavasti veteraaneja kohtaan ja tästä veteraanit ovat heitä kiittäneet!!tosin me jälkipolvet olemme heille paljon isomman kiitoksen velkaa vapaudestamme!!!

illan päätteeksi on ollut konsertti jossa on kyllä sitten alkoholia nautittu päivän päätteeksi!!!

Jardine
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Loka 13, 2008 10:34 am

Viesti Kirjoittaja Jardine »

odin kirjoitti:siis sähän selität ihan paskaa!! siellä ei ole kukaan räkäkännissä pyörinyt jalkapallo turnauksen ja veteraanien aikana!! joku katsoja on oluen nauttinut pelien aikana,mutta humalassa siellä ei ole kukaa yrjöillyt pitkin kenttiä yms,vaan ihmiset ovat esiintyneet kunnioittavasti veteraaneja kohtaan ja tästä veteraanit ovat heitä kiittäneet!!tosin me jälkipolvet olemme heille paljon isomman kiitoksen velkaa vapaudestamme!!!
Hih, Odinilla mennyt muisti =)

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

No on kyllä! vihreä pilottinen skini jolla oli yrjöt pilotillaan kyllä minä muistan ja moni muukin, se oli niin noloa ettei vittu tosikaan B&H meni kaiken kukkuraksi munaamaan itsensä vielä sotaveteraaneille.
Parempi on kun lahjoittaa vain sotaveteraaniliitolle rahaa suoraan tilille eikä munaile tolleen.
Sitäpaitsi porukka siemaili koko ajan kaljaa siellä ja myöhemminkin vai etkö muista vitusti lössiä makoilemassa nurmikolla pelikentän vieressä turpa täynnä.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

oikeesti sulle c18 ei voi muuta sanoo ku :lol: turhaa sä täällä dissaat b&h,jos sä oisit jotain muuta kuin katkera kotinatsi,niin sä voisit mennä sanoo vaikka asias ihan itse näille b&h ihmisille!!

niin ja sen voin sanoa ettei niis jalkapallo turnauksissa kukaan ole yrjötty pilotti päällä antanut keräysrahoja veteraaneille!!joku roti sentäs tolla paskan jauhamisellakin!!

ps.combat18 sähän voit vaikka mainita minä vuonna tämä sattui ja sen henkilön lempinimen kuka rahat lahjoitti sotaveteraanien edustajalle??!!

Jardine
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Loka 13, 2008 10:34 am

Viesti Kirjoittaja Jardine »

Oriveden, jossa B&H:lla paikkakunnan kokoon nähden on suhteellisesti isoin loosericrew remmissään, natsien sankaritarina löytyypi bassosta:

http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php ... s_alku=420

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

B&H sai tilaisuuden järjestämisestä Sotainvalidien veljesliiton kunniakirjan ja lupauksen että nimi Blood and honour SF tullaan kuulemaan veteraanien kokouksissa ympäri Suomen. Kiitos kuuluu kaikille osallistujille!!
B&H käytti hyväkseen veteraanien kunnioitusta, ei kertonut oikein mikä järjetö on kyseessä. Syyskuun 10.2005 lauantaina.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

niin ja asiahan on niin ettei b&h sf ole pyytänyt veteraaneja mainostamaan itseään!!! ainut asia mitä he halusivat tehdä,oli lahjoittaa heille rahaa ja kertoa samalla ettei heidän tekojaan ole unohdettu!!

poistettu tekstiä, joka tuomioistuimen käsittelyssä

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

En minä sitä nahkapäätä tuntenut mutta jos olit siellä mitä en usko niin tiedät kyllä ketä tarkoitan. Enkä ole missään vaiheessa väittänyt että olisin tiennyt hänen nimeään enkä tahdokaan tietää.

poistettu tekstiä, joka käsittelyssä.t.mode
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

kyllä olin ja siellä ei kukaan humalainen oksentanut vihreälle pilotilleen ja sen jälkeen antanut rahoja sotaveteraanille!!piste!! jos sä kerta olit paikalla ja kuskina,niin voit laittaa mulle yv viestinä niitten nahkapäitten nimet joille olit kuskina!!

kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Eikös tää paikka ollut kouvolan lehtomäen kentällä? Taisin käydä morjestaas tuttui siellä.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

niin ja mitä tulee kilju skineihin,niin sellaisia kyllä löytyy,mutta niin löytyy juoppoja yritysjohtajia,kirjailioita yms..sellasta se elämä on!

Ur-Shugli
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Ur-Shugli »

Huh, kyllä nyt pelottaa. Organisoituneita skinejä. :lol:

Jos halutaan veteraaneja kunnioittaa, kannattaa se tehdä samalla tavalla kuin esim. Klamydia teki homman. Sinkku pihalle, listaykköseksi, ja kaikki tuotot lyhentämättöminä veteraaneille.

Siinä olivat veteraanit oikeasti otettuja, ja vaikka en paikalla ollutkaan tilaisuudessa jossa rahat luovutettiin, voin silti varmuudella samalla että siellä ei syliin oksenneltu ym.

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1484
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.

*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan
rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että
viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.

Vastaa Viestiin