N.B.K.

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
ucci99
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:50 pm

Viesti Kirjoittaja ucci99 »

Sitä tarkoitinkin että jotenkin menee yli toi kuva.
Viimeksi muokannut ucci99, Ma Loka 08, 2007 9:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joel Rifkin
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Kesä 28, 2007 7:54 pm

Viesti Kirjoittaja Joel Rifkin »

Voi voi sentään...
Eiköhän tuo kallo ole jokin niistä sadoista kalloista, joita netissä voi kummastella ihan rikospaikkakuvia katsellessaan.
Google auttaa kummasti jos haluaa jotakin löytää.
topias69
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Elo 17, 2007 12:48 pm

Viesti Kirjoittaja topias69 »

no ainakin otsa näyttää yhtä korkealta ku huhtimolla oli..
mutta tiedä sit sitä. sääli että taas pari niistä tyypeistä joutu häkkiin, olis ollu mukava muistella menneitä..
topias
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jossain vanhemmassa Alibissa oli Laten haastattelu ja kertoili siinä olemisestaan Kakolassa ja mm. avioliitostaan: "Sanoin vaimolle että ei sinun tarvitse lähteä elinkautista lusimaan. Vaimo oli kuitenkin sitä mieltä että halusi jatkaa. Siitä olen hänelle vilpittömästi kiitollinen, parempaa vaimoa en olisi voinut saada. Kaverit pitää tällä välillä (elinkautisen ajan?) huolta että emännällä ei ole taloudellista huolta..."

Oltiin Lauri Johanssonista mitä mieltä tahansa niin lojaalisuus omiaan kohtaan on aina plussaa...olikohan motiivi tunnustamisessa se että muuten ois kaikki kolme joutunut elinkautista linnaan lusimaan? Nyt vain itse pomo ja taitaa ne bisnekset sieltäkin hoitua. :?: :?: :?:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
remo
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: La Marras 10, 2007 12:44 am
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja remo »

Siellä Huhtimon kuolinpaikalla ei ollut koskaan yhtään kynttilää. Oli aika karu homma käydä katsomassa omaa varastettua ja poltettua autoa samassa paikassa. Myöhemmin kun käytiin uudestaan, niin todettiin, että aika kolkko paikka. Silti siellä joku merkonomi jyysti sihteeriä jossai leasing autossa. Näköjään hyvä paikka elämän alkuun ja loppuun....?
Tieto luo tuskaa
remo
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: La Marras 10, 2007 12:44 am
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja remo »

Siis tämä autovarkaus ja poltto ei liittynyt mitenkään muuten tapahtumaan, mutta paikka oli sama..... :oops:
Tieto luo tuskaa
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Niinpä. Sipoossa, Tuusulassa, Nurmijärvellä ja muilla saman alueen pitäjissä on täynnä huomaamattomia metsäpolkuja, joista löytyy autonromuja, luvattomia kaatopaikkoja, käytettyjä kondomeja, ulosteita pyyhepapereineen, ihmisten ja eläinten raatoja jne. Sinne on hyvää ajaa sekstailemaan salaa tai juopottelemaan.
Kerran minä ja entinen tyttöystäväni olimme ulkoilemassa Tuusulan Mätäkivennummella, niin me havaitsimme pysäköidyn auton, jossa joku vanhempi pariskunta kaatoi ehtaa kossua kurkkuunsa. Ämmä heitti rumaa herjaa niskoihimme. Meillä ei ollut kännyköitä, millä soittaa. Silloinhan vasta harvalla oli NMT-kännyköitä. Poliisi totesi olevansa tietoinen huomaamattomien metsäpolkujen väestä, siksi poliisi ratsaa säännöllisesti niitä romupolkuja. Siksi joidenkin polkujen päähän on asennettu lukollisia puomeja.
Simo Hurtimon kuolinpaikka saattaa olla tuttu minullekin, jossakin Kulloon öljyrautatien lähellä. Monet polut ovat käytyjä läpi nuoruusvuosinani.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Succis
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 10:51 pm
Paikkakunta: 02170

Viesti Kirjoittaja Succis »

Eilenkun olin Black Crusadessa niin siellä moshpitissä oli pari kolme Nbk:n jäsentä :shock: Ne vaan otti porukkaa kantoon ja ajeli laitaa kohti.Olivat muuten hyvin pelottovia kavereita.Niin ja mistä tiiän että kuuluivat Nbk:hon?Tiedän sen siitä koska heidän t-paidoissaan luki:Natural Born killers Finland
E:Nbk:n sivut ei toimi :cry:
Bullets fly, I pulled the trigger
Revenge is mine sweet and bitter
Welcome to my hell on earth
this time you'll get hurt-Norther-Unleash Hell
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Succis kirjoitti:Eilenkun olin Black Crusadessa niin siellä moshpitissä oli pari kolme Nbk:n jäsentä :shock: Ne vaan otti porukkaa kantoon ja ajeli laitaa kohti.Olivat muuten hyvin pelottovia kavereita.Niin ja mistä tiiän että kuuluivat Nbk:hon?Tiedän sen siitä koska heidän t-paidoissaan luki:Natural Born killers Finland
E:Nbk:n sivut ei toimi :cry:
Ootko varma että oli NBK jäseniä? Paidossa lukee ihan pienellä support :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Succis
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 10:51 pm
Paikkakunta: 02170

Viesti Kirjoittaja Succis »

PitBull kirjoitti:
Succis kirjoitti:Eilenkun olin Black Crusadessa niin siellä moshpitissä oli pari kolme Nbk:n jäsentä :shock: Ne vaan otti porukkaa kantoon ja ajeli laitaa kohti.Olivat muuten hyvin pelottovia kavereita.Niin ja mistä tiiän että kuuluivat Nbk:hon?Tiedän sen siitä koska heidän t-paidoissaan luki:Natural Born killers Finland
E:Nbk:n sivut ei toimi :cry:
Ootko varma että oli NBK jäseniä? Paidossa lukee ihan pienellä support :wink:
Olen,olisit ite nähny ne kaverit kyllä siinä tuli vähän kaikilla äitiä ikävä kaikilla siellä :wink:
Bullets fly, I pulled the trigger
Revenge is mine sweet and bitter
Welcome to my hell on earth
this time you'll get hurt-Norther-Unleash Hell
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Succis kirjoitti:
PitBull kirjoitti:
Succis kirjoitti:Eilenkun olin Black Crusadessa niin siellä moshpitissä oli pari kolme Nbk:n jäsentä :shock: Ne vaan otti porukkaa kantoon ja ajeli laitaa kohti.Olivat muuten hyvin pelottovia kavereita.Niin ja mistä tiiän että kuuluivat Nbk:hon?Tiedän sen siitä koska heidän t-paidoissaan luki:Natural Born killers Finland
E:Nbk:n sivut ei toimi :cry:
Ootko varma että oli NBK jäseniä? Paidossa lukee ihan pienellä support :wink:
Olen,olisit ite nähny ne kaverit kyllä siinä tuli vähän kaikilla äitiä ikävä kaikilla siellä :wink:
Missäs tuollainen kuppila sijaitsee käykö siellä usein NBK jäseniä, Vois tulla paikan päälle ihailemaan :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Succis
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 10:51 pm
Paikkakunta: 02170

Viesti Kirjoittaja Succis »

PitBull kirjoitti:
Succis kirjoitti:
PitBull kirjoitti: Ootko varma että oli NBK jäseniä? Paidossa lukee ihan pienellä support :wink:
Olen,olisit ite nähny ne kaverit kyllä siinä tuli vähän kaikilla äitiä ikävä kaikilla siellä :wink:
Missäs tuollainen kuppila sijaitsee käykö siellä usein NBK jäseniä, Vois tulla paikan päälle ihailemaan :wink:
Se oli konsertti joka sijaitsi Helsingin vanhalla jäähallilla :roll:
Bullets fly, I pulled the trigger
Revenge is mine sweet and bitter
Welcome to my hell on earth
this time you'll get hurt-Norther-Unleash Hell
Shakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 1:55 pm

late Johansson uskoon?

Viesti Kirjoittaja Shakaali »

Alibi 1/ 2008 kertoo että N.B.K.:n johtajanakin tunnettu Lauri "Late" Johansson on tullut uskoon ja tunnustanut samalla kaksi henkirikosta:
Jari Aaltosen ja Pauli Saastamoisen surmat.

Mitenhän N.B.K.:n käy jos johtaja uskoon tultuaan alkaa avautua "työyhteenliittymän" asioista.

Tosin Johansson haluaa puhelussaan Mika Lahtoselle korostaa ettei vasikoi ketään muuta vaan tunnustaa ainoastaan oman osuutensa!
I just..
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Tästä oli muuten juttua eilen jossain toisessakin ketjussa enemmän.Muistaakseni juuri kadonneissa Jari Aaltosen ketjussa,niin jos hän on tullut todellain uskoon,mikäs sen hienompaa.Mutta kyllähän osakkeitaankin taitaa tällä kommentilla nostaa,kova jätkä. :idea:
Totuus on tarua ihmeellisempää
obeliski
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Su Joulu 30, 2007 3:33 am

Hmmm

Viesti Kirjoittaja obeliski »

Mitkäs ne olikaan nää N.B.K:n eroamis ehdot, kuoleman kautta vai sormi poikki? Kuinka käy Laten kohdalla....
Vastaa Viestiin