N.B.K.

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
MONDEO
Remington Steele
Viestit: 211
Liittynyt: La Loka 20, 2007 2:54 pm

Viesti Kirjoittaja MONDEO »

^
Niinpä.

Tuo vain tuli ensimmäisenä mieleen kun näin videon.
Ja kun kuitenkin Late on USKOON tullut niin melko 99%varmasti se on joku temppu. Mutta Latenhan liivissä on tuo 1% merkki =) että jos sittenkin olis USKOSSA!?
Laitkin ovat ihmisten laatimia. Luonnon laki on elinehto.
I´am HOT, drugs are not.
...
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Eikä uskovaiset ole kostonhimoista porukkaa, katsokaas jumala rankaisee :) Kuten Jamppa, niin en mäkään ymmärrä tota kostoajatusta. En näe syytä, miksi itse tunnustamistaan murhista janoaisi kostoa? En myöskään jaksa uskoa että Latea kirvelisi esim. tämmöinen, että olisi "joutunut" tunnustamaan murhat "vasten tahtoaan esim. poliisin kiristyksellä tms :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
MONDEO
Remington Steele
Viestit: 211
Liittynyt: La Loka 20, 2007 2:54 pm

Viesti Kirjoittaja MONDEO »

Mariella kirjoitti:Eikä uskovaiset ole kostonhimoista porukkaa, katsokaas jumala rankaisee :) Kuten Jamppa, niin en mäkään ymmärrä tota kostoajatusta. En näe syytä, miksi itse tunnustamistaan murhista janoaisi kostoa? En myöskään jaksa uskoa että Latea kirvelisi esim. tämmöinen, että olisi "joutunut" tunnustamaan murhat "vasten tahtoaan esim. poliisin kiristyksellä tms :D
No ei ole kostonhimoisia uskovaiset ei. Mutta rasisteja kyllä ei uskovaisia kohtaan, mutta se nyt ei liity tähän mitenkään.

Sittenhän me varmaan nähdään onko Late oikeasti uskossa kun pääsee linnasta.
Laitkin ovat ihmisten laatimia. Luonnon laki on elinehto.
I´am HOT, drugs are not.
...
hostile751

Viesti Kirjoittaja hostile751 »

Johansson hörähtää.

"Oltiin sitten tyhmänä kahdestaan. Mene nyt kyselemään jengiltä, että oletko tehnyt selvittämättömän henkirikoksen. Muutettiin sääntöä niin, että selvitettykin käy."


Toi sai repeämään...
raikuli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:28 pm

Viesti Kirjoittaja raikuli »

Kovan tuomion vuoksi nuorisovankia ei huolittu Keravan nuorisovankilaan. Johansson passitettiin Konnunsuolle, samaan selliin kokeneen ammattirikollisen Lusu Ahlqvistin kanssa

Tämäkö nyt on sitä hyvin hoidettua kriminaalipolitiikkaa? Laten tuohonastisen historian tunteneena viranomaiset oisvat kyllä voineet tehdä fiksummankin päätöksen.
vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

Onko Nbk Jani Jokinen kolera-altaassa vai muuten hävinnyt.Ainakin Jazeras Oy:n palkat jäi maksamatta.Oli "projektipäällikkö"kyseisessä yrityksessä.
Gonzone
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 11:41 pm

Viesti Kirjoittaja Gonzone »

jamppa kirjoitti:
MONDEO kirjoitti:
jamppa kirjoitti:^Kostamaan mitä? Itse tunnustettua murhaansa vai jotain muuta?
Kuka tietää mitä mutta Late sanoo Videolla että
"Mä oon ollu 6kertaa vankilassa, 7vuotta lusinu. Mä en oo kertaakaan saanu väärää tuomiota, mutta lähellä on ollu... Ensimmäinen väärä tuomio kun tulee niin minä murhautan sen poliisin joka sen on aiheuttanut, vaikka mä saisin elinkautisen... Mä olen tämmönen. Näin mä ajattelen, mä olen maalaispoika.".
Olen kyllä nähnyt kyseisen videon ja tiedostanut mitä late on siinä sanonut. Mutta en nyt vieläkään löydä näistä kakuista sellaista mitä voisi pitää vääränä tuomiona. Kerro ihmeessä mikä kakuista on tullut poliisin junailemana.

...lähellä on ollu....Ensimmäinen väärä tuomio kun(Lue: Jos) tulee niin mä murhautan sen poliisin joka sen on aiheuttanut!

Eli näin ollen niitä ei ole tullut, eikä ole mitään kostettavaakaan.Late sanoi Suomeksi!
topias69
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Elo 17, 2007 12:48 pm

Viesti Kirjoittaja topias69 »

vilkku99 kirjoitti:Onko Nbk Jani Jokinen kolera-altaassa vai muuten hävinnyt.Ainakin Jazeras Oy:n palkat jäi maksamatta.Oli "projektipäällikkö"kyseisessä yrityksessä.
Tuskin nyt kuitenkaan siellä on....
>Kuten kukapa pelkäis sarvikuonojen maahan tulla eli kotkaan, eihän siel ole ku yks paha kaveri;)
topias
vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

Missäs tämä Nbk:n sihteeri Barba luuraa?Jäi aika monelta palkkasaatavia. :shock:
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

vilkku99 kirjoitti:Missäs tämä Nbk:n sihteeri Barba luuraa?Jäi aika monelta palkkasaatavia. :shock:
Olisko piilossa tai lusimassa?
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

siis natural born killers? nämä tyypit? ->
http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=5676

no huhhuh mitä meininkiä :?

edit: oho, olikin jo mainittu toi youtuben linkki aiemmin, sori. ihan käsittämätöntä läppää heittää äijä kuitenkin, miten voi olla tosissaan? ihan ku lapset hiekkalaatikolla..
Viimeksi muokannut esmes-, Ke Kesä 25, 2008 12:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

Mitä tapahtui Johanssonin urheilu-uralle? Muistan joskus lukeneeni haastattelun, missä uhosi aikovansa ikämiesten Suomen mestariksi voimannostossa. Olisi ollut hyvää mainosta lajille.
IDDI
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 3:09 am

Viesti Kirjoittaja IDDI »

En ota muuten kantaa äijien toimintaan mutta on pakko myöntää, että Johanssonin osakkeet nousi mun silmissä hitusen, kun näin TV:stä sen oikeudenkäynnin, mihin Johansson käveli sen "TRY ME ASSHOLE" kyltin kanssa.

Se oli mielestäni hemmetin hieno tempaus ja osoittaa, että edes tietyt moraaliset arvot on miehellä kohdallaan.
Kyttä vai konna, äijä vai donna? (sen tietää supo)
Koljo
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:54 pm

Viesti Kirjoittaja Koljo »

esmes- kirjoitti:siis natural born killers? nämä tyypit? ->
http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=5676

no huhhuh mitä meininkiä :?

edit: oho, olikin jo mainittu toi youtuben linkki aiemmin, sori. ihan käsittämätöntä läppää heittää äijä kuitenkin, miten voi olla tosissaan? ihan ku lapset hiekkalaatikolla..
Mua ihan hävetti sen puolesta :oops:
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1586
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

IDDI kirjoitti:En ota muuten kantaa äijien toimintaan mutta on pakko myöntää, että Johanssonin osakkeet nousi mun silmissä hitusen, kun näin TV:stä sen oikeudenkäynnin, mihin Johansson käveli sen "TRY ME ASSHOLE" kyltin kanssa.

Se oli mielestäni hemmetin hieno tempaus ja osoittaa, että edes tietyt moraaliset arvot on miehellä kohdallaan.
Olihan tuo vitsi? Itteeni nauratti tuo teksti lähinnä. Äijä kovistelee jollekkin 16-vuotiaalle pennulle.
Vastaa Viestiin